Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ [2012-2013]

Διδάσκοντες: Ν. Παπαμάρκος, Καθηγητής

Re: Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ [2012-2013]

Δημοσίευσηαπό alehunter » 02 Ιούλ 2013, 18:30

εγω δεν τον παρακολουθουσα καθως το μαθημα ειναι ντροπη ετσι οπως γινεται δλδ με μονο 1 ωρα ασκησεις.
Το 1ο θεμα οχι δε συμφνωνω, δεν ειναι το ζητημα αν ειναι μεσα ή οχι στην υλη οσο το μεγεθος του.Ηταν 2 αυτουσιες ασκησεις χωρις λογο και ουσια οι οποιες ηταν καθαρα θεμα εξικιωσης απο κ1 και κυριως απειρες πραξεις (και μαλιστα απειρες πραξεις στο λεει ατομο που τα λυνει και με οριζουσες που καπως μειωνει το χρονο επιλυσης). Κυριως το δευτερο σκελος δλδ επειδη ειχες εξαρτημενη πηγη το γεγονος οτι κανεις ενα νορτον(ρευμα ανοικτοκυκλωσεως).ΝΑΙ ηταν hardoce ετσι οπως ηταν το κυκλωμα δεν το διαπραγματευομαι.
Το 2ο θεμα πολυ δυσκολο=παραξενη συνδεσμολογια(δεν ημουν στο μαθημα για αυτο ισως εμειαν οταν το ειδα) το β σκελος κιολας απαραδεκτο καθως αν δεν ειχες βρει σωστα την συναρτηση μεταφορασ(Hv) δε μπορουσες να κανεις σωστα το fourier.
Το 3ο θεμα παραξενο μεν και δεν θα διαφωνησω αρκετα ευκολο στην επιλυση(ιδιο πχ ειχε ηλεκτροτεχνια ΙΙ γκαρουτσο btw)

δεν συμφωνω και μαλιστα θελω αν τονισω οτι ειναι ντροπη σ μαθημα του ετους μου να κατεβαινουν τοσα λιγα ατομα τοσο απο το ετος μου οσο και γενικα.
Τελος,ειναι ντροπη με βαση το αριθμο μητροου που βλεπω να το χρωστανε τοσα Ν-ετη ατομα. Πρεπει να γινει ευκολοτερη η εξεταση...


Υ.Γ. ναι και στα ΣΗΕ με βλεπω να ωρύομαι :)
Άβαταρ μέλους
alehunter
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 1527
Εγγραφή: 24 Δεκ 2011, 01:33
Τοποθεσία: ακριβώς εκεί που θες να 'μαι
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ [2012-2013]

Δημοσίευσηαπό papamark » 02 Ιούλ 2013, 19:44

Συνήθως δεν συμμετέχω σε τέτοιες συζητήσεις. Όμως θα κάνω μια εξαίρεση.
Πώς μπορείκανείς να έχει απαιτήσεις από ένα μάθημα όταν δεν το εχει παρακολουθήσει;
Επίσης, πριν σχολιάσει κανείς τα θέματα καλό είναι να δει τις λύσεις που έδωσα στο eclass
Το μόνο δύσκολο ερώτημα ήταν το 2(β). Το πρώτο θέμα, είναι λυμένο στο βιβλίο και όπως βλέπετε στις λύσεις είναι εύκολο, το δε δεύτερο ερώτημα έβγαινε σε μια σειρά.
Το δεύτερ θέμα το έκανα περίπου παρουσία 6 φοιτητών στο τελευταίο μάθημα. Όσο για το τελευταίο θέμα είναι λυμένο στο βιβλίο των ασκήσεων.
Αποτέλεσμα όλων αυτών ένα ποσοστό 40+%. Αν ορισμένοι φοιτητές λανθασμένα νομίζουν ότι τον Σεπτέμβριο θα υπάρχουν ευκολότερα θέματα κάνουν λάθος. Το λέω αυτό γιατί η συμμετοχή των φοιτητών του 2ου έτους ήταν πολύ μικρή.
Σε κάθε περίπτωση, εύχομαι σ' όλους καλό Καλοκαίρι.
Ν. Παπαμάρκος
Καθηγητής Δ.Π.Θ.
papamark
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 15 Ιαν 2008, 17:15

Re: Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ [2012-2013]

Δημοσίευσηαπό alehunter » 02 Ιούλ 2013, 20:26

papamark έγραψε:Συνήθως δεν συμμετέχω σε τέτοιες συζητήσεις. Όμως θα κάνω μια εξαίρεση.
Πώς μπορείκανείς να έχει απαιτήσεις από ένα μάθημα όταν δεν το εχει παρακολουθήσει;
Επίσης, πριν σχολιάσει κανείς τα θέματα καλό είναι να δει τις λύσεις που έδωσα στο eclass
Το μόνο δύσκολο ερώτημα ήταν το 2(β). Το πρώτο θέμα, είναι λυμένο στο βιβλίο και όπως βλέπετε στις λύσεις είναι εύκολο, το δε δεύτερο ερώτημα έβγαινε σε μια σειρά.
Το δεύτερ θέμα το έκανα περίπου παρουσία 6 φοιτητών στο τελευταίο μάθημα. Όσο για το τελευταίο θέμα είναι λυμένο στο βιβλίο των ασκήσεων.
Αποτέλεσμα όλων αυτών ένα ποσοστό 40+%. Αν ορισμένοι φοιτητές λανθασμένα νομίζουν ότι τον Σεπτέμβριο θα υπάρχουν ευκολότερα θέματα κάνουν λάθος. Το λέω αυτό γιατί η συμμετοχή των φοιτητών του 2ου έτους ήταν πολύ μικρή.
Σε κάθε περίπτωση, εύχομαι σ' όλους καλό Καλοκαίρι.
Ν. Παπαμάρκος
Καθηγητής Δ.Π.Θ.

Αν και επειδη ειστε καθηγητης μου κρινω παρατολμω να απαντησω ελπιζω οτι οι αποψεις μου θα ληφθουν υπ'οψην σασ καλοπροαιρετα.Eιμαι φοιτητης του 2ου ετους και περασα το μαθημα σασ κυριε το γεγονος οτι δεν παρακολουθουσα το μαθημα δεν σημαινει οτι δεν μπορω τοσο να εχω αποψη οσο και απαιτησεις.Σε καμια περιπτωση δεν ειχα καποια παραπανω απαιτηση στο βαθμο μου αλλα αυτο δεν σημαινει οτι τα θεματα ηταν ευκολα ή βατα.Απο τη στιγμη λοιπον που το περασα(και δεν εχω κατι να κερδισω) νομιζω δικαιουμαι να εκφρασω χωρις κανενα περιορισμο τις αποψεις μου.
Οταν καποιος ο οποιος δεν περασε τα κ1 στα οποια παντα υπαρχει μια ασκηση thevenin η οποια πιανει 4 μοναδες πως ειναι δυνατον να γραψει καποιος το συγκεκριμενο θεμα?Επισης κυριως για το 1ο θεμα δεν μπορω να καταλαβω το λογο για τον οποιο ενα τετοιο θεμα επεσε στην εξεταση μου.Δεν ειναι τοσο το παραπονο μου σε θεμα δυσκολιας επιλυσης του οσο θεμα καθαρα πραξεων.Τελος,δεν πιστευω οτι απο την στιγμη που στα κ1 ουτε το μισο μου ετος περασε θα υπηρχε περιπτωση να συμμετασχουν στην εξεταση των κ2 καθως λειπουν οι βασεις.Το επιχειρημα μου μαλιστα νομιζω φαινεται απο την λυση και μονο του θεματος 1 που ειλικρινα πιστευω οτι ατομο το οποιο δεν περασε τα κ1 δεν μπορουσε να το λυσει
Σχετικα με το 2β δεκτο κυριε. Αλλα για ποιο λογο δεν δινοταν η συναρτηση μεταφορας ή γενικα ο πινακας των Η παραμετρων?εγω αν την ειχα βρει(την Ηv) λαθος πως θα μπορουσα να την λυσω αυτη την ασκηση κυριε?θα μου ηταν αδυνατο να βρω τον αντιστροφο fourier...

Δεν πιστευω οτι το ποσοστο 40+% ειναι και τοσο ενθαρυτικο καθως αν κρινω απο τα ΑΦΜ κυριως Ν-ετης φοιτητες περασαν το μαθημα...

Τελος,ειλικρινα σασ αναγνωριζω και σασ συγχαιρω για το γεγονος οτι μας επιτρεψατε να εχουμε τυπολογιο στην εξεταση το οποιο συνετελεσε στο πραγματικα να διαβασουμε το μαθημα σας εις βαθος για την εξεταστικη και οχι να αναλοθουμε στην αποστηθιση τυπων


Υ.Γ.1 θεωρω οτι πραγματικα το μαθημα χρειαζεται ειτε περισσοτερες ωρες ασκησεων .Προσωπικα για εμενα αυτος ηταν ο κυριος λογος της μη παρακολουθησης μου
Υ.Γ.2το βιβλιο των ασκησεωω θα επρεπε να δινοταν απο τον ευδοξο


καλο σασ καλοκαιρι κυριε
Άβαταρ μέλους
alehunter
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 1527
Εγγραφή: 24 Δεκ 2011, 01:33
Τοποθεσία: ακριβώς εκεί που θες να 'μαι
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ [2012-2013]

Δημοσίευσηαπό brera » 03 Ιούλ 2013, 01:18

alehunter έγραψε:Αν και επειδη ειστε καθηγητης μου κρινω παρατολμω να απαντησω ελπιζω οτι οι αποψεις μου θα ληφθουν υπ'οψην σασ καλοπροαιρετα.Eιμαι φοιτητης του 2ου ετους και περασα το μαθημα σασ κυριε το γεγονος οτι δεν παρακολουθουσα το μαθημα δεν σημαινει οτι δεν μπορω τοσο να εχω αποψη οσο και απαιτησεις.Σε καμια περιπτωση δεν ειχα καποια παραπανω απαιτηση στο βαθμο μου αλλα αυτο δεν σημαινει οτι τα θεματα ηταν ευκολα ή βατα.Απο τη στιγμη λοιπον που το περασα(και δεν εχω κατι να κερδισω) νομιζω δικαιουμαι να εκφρασω χωρις κανενα περιορισμο τις αποψεις μου.

Για να μπορεί να εκφράσει κάποιος άποψη πρέπει να γνωρίζει και όλα τα δεδομένα. Αλλιώς αυτό που εκφράζει είναι μονόπλευρο.
Επίσης για να έχει κανείς άποψη και απαιτήσεις πηγαίνει στο μάθημα και εκφράζει εγκαίρως τα παράπονά του. Όχι κατόπιν εορτής και αφού βγουν οι βαθμοί. Όταν έχουμε δικαιώματα, έχουμε και υποχρεώσεις.
Το μάθημα του κ.Παπαμάρκου το παρακολουθούσα σχεδόν συνέχεια με εξαίρεση 1-2 μαθήματα στο τέλος λόγω πτυχιακής. Παράλληλα γινόταν μάθημα και από τον κ.Μητιανούδη και ασκήσεις από τον κ.Πρατικάκη. Θέλετε να πειτε ότι κανένας από τους τρείς δε μπορεί να μας καλύψει για ένα μάθημα; Ντάξει τόσο πια όρεξη είχαμε που εμείς θέλαμε αλλά δεν μας βοηθούσαν;
Ο κ.Παπαμάρκος μας έλυνε όποιες απορίες και μας παρότρυνε να πηγαίνουμε και στο γραφείο του για επιπλέον απορίες όσο πιο συχνά γίνεται. Γνωρίζοντας τον κ.Μητιανούδη και τον κ.Πρατικάκη από άλλα μαθήματα πιστεύω ότι το ίδιο έκαναν και αυτοί.
Οι ασκήσεις μας κάλυπταν, παλιά θέματα λύθηκαν και νομίζω ότι το παραπάνω μόνο κουραστικό θα ήταν. Σκοπός είναι να σου δείχνεται μια άσκηση και απο εκεί και πέρα τις παρόμοιες να τις λύνεις μόνος σου. Και για οποιαδήποτε απορία πας στο επόμενο μάθημα και ρωτάς.
alehunter έγραψε:Οταν καποιος ο οποιος δεν περασε τα κ1 στα οποια παντα υπαρχει μια ασκηση thevenin η οποια πιανει 4 μοναδες πως ειναι δυνατον να γραψει καποιος το συγκεκριμενο θεμα?Επισης κυριως για το 1ο θεμα δεν μπορω να καταλαβω το λογο για τον οποιο ενα τετοιο θεμα επεσε στην εξεταση μου.Δεν ειναι τοσο το παραπονο μου σε θεμα δυσκολιας επιλυσης του οσο θεμα καθαρα πραξεων.

Κάνεις λάθος. Αν δεν ξέρει κάποιος thevenin δεν κατεβαίνει καν να δώσει Κ2. Αφού είναι σχεδον σίγουρο ότι θα είναι θέμα.
Όπως όποιος δεν ξέρει Κ3, δεν κατεβαίνει ΨΕΣ. Αν δεν ξέρεις ολοκληρώματα δεν κατεβαίνεις πεδία. Αν δεν ξέρεις πίνακες δεν περνάς κβαντικούς κλπ κλπ..
Από την μία κάποιος δεν θέλει να παρακολουθεί οπότε δεν πρόκειται να τα μάθει από τον καθηγητή. Άποψη σωστή/λανθασμένη αλλά είναι άποψη. Από εκεί και πέρα μπορεί να μάθει thevenin και τα πάντα όχι μόνο από το κυρίως βιβλίο αλλά και από το Internet. Αν δεν το κάνει, τότε ποιος φταίει; Δε γίνεται να έρθει κάποιος σπίτι και να τα φυτέψει στο κεφάλι.
Τα Κ2 είναι μάθημα με μεθοδολογία για κάθε είδος ασκήσεων. Δεν είναι μάθημα που χρειάζεται πολύ τύχη. Μεθοδολογία και σωστές πράξεις. Άσε που μερικές φορές οι λανθασμένες πράξεις ελαφρώς συγχωρούνται.
Οπότε το να διαμαρτυρόμαστε γιατί δεν ξέραμε να λύσουμε τα θέματα που διδάχτηκαν είναι κάπως τραβηγμένο.

Αυτά και να ξέρεις δεν τα λέω προσωπικά για σένα. Αλλά γενικά μιλώντας. Άλλωστε κουβέντα κάνουμε. ;)
Alfa Romeo is love and passion...
Senza cuore saremmo solo macchine!!
Άβαταρ μέλους
brera
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1327
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 18:30
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ [2012-2013]

Δημοσίευσηαπό alehunter » 03 Ιούλ 2013, 23:25

brera έγραψε:Για να μπορεί να εκφράσει κάποιος άποψη πρέπει να γνωρίζει και όλα τα δεδομένα. Αλλιώς αυτό που εκφράζει είναι μονόπλευρο.
Επίσης για να έχει κανείς άποψη και απαιτήσεις πηγαίνει στο μάθημα και εκφράζει εγκαίρως τα παράπονά του. Όχι κατόπιν εορτής και αφού βγουν οι βαθμοί. Όταν έχουμε δικαιώματα, έχουμε και υποχρεώσεις.
Το μάθημα του κ.Παπαμάρκου το παρακολουθούσα σχεδόν συνέχεια με εξαίρεση 1-2 μαθήματα στο τέλος λόγω πτυχιακής. Παράλληλα γινόταν μάθημα και από τον κ.Μητιανούδη και ασκήσεις από τον κ.Πρατικάκη. Θέλετε να πειτε ότι κανένας από τους τρείς δε μπορεί να μας καλύψει για ένα μάθημα; Ντάξει τόσο πια όρεξη είχαμε που εμείς θέλαμε αλλά δεν μας βοηθούσαν;
Ο κ.Παπαμάρκος μας έλυνε όποιες απορίες και μας παρότρυνε να πηγαίνουμε και στο γραφείο του για επιπλέον απορίες όσο πιο συχνά γίνεται. Γνωρίζοντας τον κ.Μητιανούδη και τον κ.Πρατικάκη από άλλα μαθήματα πιστεύω ότι το ίδιο έκαναν και αυτοί.
Οι ασκήσεις μας κάλυπταν, παλιά θέματα λύθηκαν και νομίζω ότι το παραπάνω μόνο κουραστικό θα ήταν. Σκοπός είναι να σου δείχνεται μια άσκηση και απο εκεί και πέρα τις παρόμοιες να τις λύνεις μόνος σου. Και για οποιαδήποτε απορία πας στο επόμενο μάθημα και ρωτάς.

τα παραπονα τα εκφραζω με την πεποιθηση να αλλαξει κατι στο μελλον, εγω περασα το μαθημα και πλεον δεν ξανα ασχολουμαι.Δεν θα τα αναφερα καν αλλα απο την στιγμη που διαβαζει το θεμα ο κ.παπαμρκοσ αδραξα την ευκαιρια.
Υποχρεωση μου δεν ειναι να παρακολουθω αλλα να διαβαζω το 2ο το κανω το 1ο μονο οταν φρονω οτι με βοηθαει.Παρακαλουθησα κυριως με το κ.μτιανουδη το μαθημα και αν και ενδιαφερον θα ηθελα λιγοτερη θεωρια και περισσοτερες ασκησεις.Οσο για την παρακολουθηση ποιο το νοημα να παω σε ενα μαθημα που μου διαβαζει καποιος ενα βιβλιο?κυριως οταν το βιβλιο ειναι οπως του κ.παπαμαρκου δλδ καλογραμμενο που μπορω να το διαβασω και μονος μου.(μην μου αναφερεσαι στο πληθυντικο με κομπλαρεις). Δεν ειναι θεμα ορεξης οσο θεματικων ενοτητων.Οχι τοσο θεωρια.Π.χ. οχι τοσο αναλυση στις πραξεις και ιδιοτητες στους μιγαδικους οταν εχουμε αντιστοιχο μαθημα στο εξαμηνο-κομπιουτερακι που τα κανει αυτοματα.Δεν εχω θεμα με τους καθηγητες και πραγματι οι καθηγητες ηταν just απεναντι μας και στα κ1 και στα κ2 αλλα και παλι θα ηθελα να αλλαξει ο τροπος διδασκαλιας,να γινει με πιο πολλες ασκησεις.Δεν νμζ οτι ζητω κατι παραλογο...\
Σκοπος ειναι να κανω μαζι τους οτι δυσκολευομαι να κανω μονος μου δλδ ασκησεις.-
brera έγραψε:Κάνεις λάθος. Αν δεν ξέρει κάποιος thevenin δεν κατεβαίνει καν να δώσει Κ2. Αφού είναι σχεδον σίγουρο ότι θα είναι θέμα.
Όπως όποιος δεν ξέρει Κ3, δεν κατεβαίνει ΨΕΣ. Αν δεν ξέρεις ολοκληρώματα δεν κατεβαίνεις πεδία. Αν δεν ξέρεις πίνακες δεαν περνάς κβαντικούς κλπ κλπ..
Από την μία κάποιος δεν θέλει να παρακολουθεί οπότε δεν πρόκειται να τα μάθει από τον καθηγητή. Άποψη σωστή/λανθασμένη αλλά είναι άποψη. Από εκεί και πέρα μπορεί να μάθει thevenin και τα πάντα όχι μόνο από το κυρίως βιβλίο αλλά και από το Internet. Αν δεν το κάνει, τότε ποιος φταίει; Δε γίνεται να έρθει κάποιος σπίτι και να τα φυτέψει στο κεφάλι.
Τα Κ2 είναι μάθημα με μεθοδολογία για κάθε είδος ασκήσεων. Δεν είναι μάθημα που χρειάζεται πολύ τύχη. Μεθοδολογία και σωστές πράξεις. Άσε που μερικές φορές οι λανθασμένες πράξεις ελαφρώς συγχωρούνται.
Οπότε το να διαμαρτυρόμαστε γιατί δεν ξέραμε να λύσουμε τα θέματα που διδάχτηκαν είναι κάπως τραβηγμένο.

Αυτά και να ξέρεις δεν τα λέω προσωπικά για σένα. Αλλά γενικά μιλώντας. Άλλωστε κουβέντα κάνουμε. ;)

δεκτο για το thevenin και τα κ1 αλλα και παλι δεν ειναι καν μια ερωτηση του στυλ ποια ειναι η max ισχυ ή κατι τετοιο ειναι καθαρα κ1 και πραξοδουλεια χωρις λογο και αιτια.Τεσπα,μπορει να ειμαι εγω υπερβολικος,οπως και να εχει,εμενα με ενοχλησε η ασκηση και δεν καταλαβα το σκεπτικο της αν και την ελυσα.για τα αλλα μαθηματα οκ υποθετω δεκτο(αν ισχυει αυτο καποια μαθηματα στην σχολη μας θα επρεπε να ηταν αλυσιδες).Το internet ειναι το χαος ειλικρινα με αυτη την καραμελα ελεος.Μονο απο βιβλια γινεται δουλεια ή του κ.παπαμαρκου που ειναι μια χαρα ειτε γκαρουτσο ειτε αρνο, τη οργανωση και την δομη τους δεν μπορεις να τα βρεις στο ιντερνετ.Μονο συγκεκριμενα ερωτημτα θα σ απαντησει γενικα το νετ και αυτα μονο αν πραγματικα ξερεις να ρωτας.γενικα ειναι το χαος...
Το κ2 ειναι μαθημα με τεραστια υλη και θελει πραγματικη υπερπροσπαθεια για να τα μαθεις ολα καλα.
Τυχη οχι αλλα βαθμους δεν ειδα ιδιαιτερως ψηλους οπως αντιστοιχα και στα κ1 δεν ειδα και ιδαιτερα ψηλους βαθμους(και εννοω γενικα πανω απο 6).
Διαφωνω,θεωρω οτι η διαμαρτυρια μου εχει βαση και για αυτο αλλωστε εμμενω σε αυτο το topic

Ναι φυσικα δε εινα προσωπικα τα post(flaming) ειναι γενικα -προφανως αντικρουομενες- αποψεις για το συστημα και το τροπο του μαθηματος
Άβαταρ μέλους
alehunter
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 1527
Εγγραφή: 24 Δεκ 2011, 01:33
Τοποθεσία: ακριβώς εκεί που θες να 'μαι
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ [2012-2013]

Δημοσίευσηαπό brera » 04 Ιούλ 2013, 00:33

Aυτό ακριβώς. Κατάθεση απόψεων ειναι. Δέχομαι τη δική σου αλλά μπορεί να μη συμφωνώ. Για αυτό υπάρχουν και τα forum. ;)
Alfa Romeo is love and passion...
Senza cuore saremmo solo macchine!!
Άβαταρ μέλους
brera
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1327
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 18:30
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ [2012-2013]

Δημοσίευσηαπό Kuklwmata_tisnuxtas » 05 Ιούλ 2013, 18:51

Αν ορισμένοι φοιτητές λανθασμένα νομίζουν ότι τον Σεπτέμβριο θα υπάρχουν ευκολότερα θέματα κάνουν λάθος. Το λέω αυτό γιατί η συμμετοχή των φοιτητών του 2ου έτους ήταν πολύ μικρή.


Επειδή φόρουμ είστε όπως λέτε,ψάχνω στους κανονισμούς του φόρουμ αν υπάρχει κάτι σχετικό με την ανακοίνωση του επιπέδου δυσκολίας των θεμάτων στις επόμενες εξεταστικές,αλλά δυστυχώς δεν βρήκα κάτι. Επίσης ψάχνω και στον εσωτερικό κανονισμό,αν υπάρχει κάποιο άρθρο που να αναφέρει, αν το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων ορίζεται με τον αριθμό των φοιτητών που παρακολουθούν το μάθημα,τον αριθμό των βιβλίων που πουλάει η Χ εκδοτική,το αν πήγαν καλά οι εκλογές για τον δήμαρχο του χωριού κ.τ.λ. αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει τέτοιος "αλγόριθμος". Γι' αυτό λοιπόν προτείνω να δημιουργηθεί μια νέα ενότητα στις συζητήσεις με θέμα "προβλέψεις για το μέλλον"...Αν λανθασμένα κάνω λάθος,συγχωρέστε με ! Καλό καλοκαίρι κύριοι.
Kuklwmata_tisnuxtas
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 05 Ιούλ 2013, 18:35

Re: Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ [2012-2013]

Δημοσίευσηαπό Skyladikos » 06 Ιούλ 2013, 15:31

Τώρα φαίνεται γιατί οι καθηγητές δε συμμετέχουν σε αυτό το φόρουμ. Πολύ απλά δε μπορούμε να κάνουμε μια σοβαρή συζήτηση χωρίς να βρεθεί κάποιος να δημιουργήσει ένα λογαριασμό με αποκλειστικό σκοπό να αποκόψει μια πρόταση (αφαιρώντας το πλαίσιο στο οποίο γράφτηκε το οποίο ήταν εντελώς διαφορετικό, γιαυτό και ήταν αποπροσανατολιστική η παράθεση) για να βγάλει τη πίκρα του και να έχει να λέει ότι την είπε στο καθηγητή. Δε ξέρω αν έγινε επίτηδες, έτσι το αντιλαμβάνομαι.

Τα Κ2 έχουν ένα σταθερό επίπεδο δυσκολίας ανεξαρτήτως θεμάτων εδώ και πολλά χρόνια, μπορεί κάθε άσκηση ο καθένας να τη κρίνει υποκειμενικά αλλά γενικώς δε θεωρούνται εύκολο μάθημα. Επομένως η πρόταση "Αν ορισμένοι φοιτητές λανθασμένα νομίζουν ότι τον Σεπτέμβριο θα υπάρχουν ευκολότερα θέματα κάνουν λάθος", ούτε ανακοίνωση του επιπέδου δυσκολίας των θεμάτων στις επόμενες εξεταστικές είναι, ούτε πρόβλεψη για το μέλλον. Αντιθέτως σου λέει κάτι που ήδη ξέρεις (αν δε το ήξερες σημαίνει ότι κάτι έμαθες), οπότε μη προσπαθείτε να πιαστήτε από μια πρόταση για να κάνετε θέμα, μετά είναι φυσιολογικό να συζητάτε μόνοι σας και οι καθηγητές να μην σας ακούνε. Επίσης κακά τα ψέματα, εμείς οι φοιτητές είμαστε οι πρώτοι που κάνουμε προβλέψεις σχετικά με τα πιθανά θέματα, την εξέταση "σκούπα" ή τα θέματα που είναι απίθανο να πέσουν επειδή έπεσαν και τον Ιούνη.

Πραγματικά θα ήθελα, έστω και με αυτό το τρόπο και λόγω αυτής της αφορμής, να ζητήσω από τους καθηγητές ή το υπόλοιπο προσωπικό εργαστηρίων να γράφουν περισσότερο (και να τους ευχαριστήσω για όποιο σχόλιο κάνουν κατά καιρούς). Δυστυχώς όμως επειδή ακόμα και ένα ατυχές σχόλιο όπως εδώ, χαλάει την εικόνα της συζήτησης για κάποιον που τη διαβάζει ή συμμετέχει, πρέπει να διασφαλίζεται ο σεβασμός στο θεσμό τους, τόσο από τους διαχειριστές (χωρίς να λέω ότι δε προσπαθούν) με κάποια προειδοποίηση σε όσους χρήστες κάνουν ένα λογαριασμό μόνο και μόνο για να βγάλουν το άχτι τους (συμβαίνει κάποιες φορές μετά την εξεταστική), όσο και από εμάς, τα υπόλοιπα μέλη, όπου δε πρέπει να δεχόμαστε όσους θέλουν να κάνουν εξυπνάδες, είτε σε φόρουμ, είτε στη σχολή. (για όσους έχουν απορία, ναι έγραψα για να το παίξω καλό παιδί - Κ2 πέρασα πριν 5 εξεταστικές αλλά αν δε σας αρέσει μη το λάβετε υπόψιν σας)
Skyladikos
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 02 Ιουν 2009, 19:00

Re: Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ [2012-2013]

Δημοσίευσηαπό Kuklwmata_tisnuxtas » 06 Ιούλ 2013, 17:36

Σου επισημάνω μερικά λάθη σου γιατί με το να το παίζεις καλό παιδί μάλλον έχεις χάσει την ιθάκη:
1)Δικτυακή Κοινότητα Φοιτητών Η.Μ.Μ.Υ. Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.
2)Ο καθηγητής πανεπιστημίου είναι επάγγελμα του δημόσιου τομέα και όχι θεσμός.
3)Ο σεβασμός κερδίζεται και δεν υπάρχουν διαχειριστές φόρουμ που να διασφαλίζουν σεβασμό.
4)Υπάρχει και η αντίθετη άποψη.

Υ.Γ. έχω πάρει πτυχίο εδώ και 1 χρόνο (3 εξεταστικές πριν για να σε διευκολύνω) οπότε μην μπεις στον κόπο να μου μπλέξεις πικρίες,βαθμούς εξεταστικής κτλ κτλ.
Υ.Γ.2 δεν με ενδιαφέρει να την πω σε κανέναν καθηγητή, όπως δεν με ενδιέφερε να έχω φιλικές σχέσεις με κανέναν καθηγητή όσο σπούδαζα , αλλά αυτό που με έννοιαζε ήταν να πάρω κάποια γνώση απ' αυτούς κατά την διάρκεια των μαθημάτων στο κτήριο Α.
Υ.Γ.3 διάβασε τις συζητήσεις στα εσωτερικά θέματα (βλέπε pez,ckoukou κτλ κτλ) και μετά παρακάλεσε για παραπάνω συμμετοχή καθηγητών στην διαδικτυακή φοιτητική κοινότητα μας .
Υ.Γ.4 απ την διδασκαλία του κυρίου Παπαμάρκου ήμουν απόλυτα ικανοποιημενος γι αυτό και παρακόλουθούσα τα μαθήματα , και συνιστώ στους δευτεροετής να πράξουν το ίδιο.
Kuklwmata_tisnuxtas
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 05 Ιούλ 2013, 18:35

Re: Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ [2012-2013]

Δημοσίευσηαπό brera » 06 Ιούλ 2013, 18:11

Kuklwmata_tisnuxtas έγραψε:Σου επισημάνω μερικά λάθη σου γιατί με το να το παίζεις καλό παιδί μάλλον έχεις χάσει την ιθάκη:
1)Δικτυακή Κοινότητα Φοιτητών Η.Μ.Μ.Υ. Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.
2)Ο καθηγητής πανεπιστημίου είναι επάγγελμα του δημόσιου τομέα και όχι θεσμός.
3)Ο σεβασμός κερδίζεται και δεν υπάρχουν διαχειριστές φόρουμ που να διασφαλίζουν σεβασμό.
4)Υπάρχει και η αντίθετη άποψη.

Υ.Γ. έχω πάρει πτυχίο εδώ και 1 χρόνο (3 εξεταστικές πριν για να σε διευκολύνω) οπότε μην μπεις στον κόπο να μου μπλέξεις πικρίες,βαθμούς εξεταστικής κτλ κτλ.
Υ.Γ.2 δεν με ενδιαφέρει να την πω σε κανέναν καθηγητή, όπως δεν με ενδιέφερε να έχω φιλικές σχέσεις με κανέναν καθηγητή όσο σπούδαζα , αλλά αυτό που με έννοιαζε ήταν να πάρω κάποια γνώση απ' αυτούς κατά την διάρκεια των μαθημάτων στο κτήριο Α.
Υ.Γ.3 διάβασε τις συζητήσεις στα εσωτερικά θέματα (βλέπε pez,ckoukou κτλ κτλ) και μετά παρακάλεσε για παραπάνω συμμετοχή καθηγητών στην διαδικτυακή φοιτητική κοινότητα μας .
Υ.Γ.4 απ την διδασκαλία του κυρίου Παπαμάρκου ήμουν απόλυτα ικανοποιημενος γι αυτό και παρακόλουθούσα τα μαθήματα , και συνιστώ στους δευτεροετής να πράξουν το ίδιο.

Γενικά δε διαφωνώ με κανέναν από τους δύο σας με αυτό που τελικά θέλετε να πείτε. Ουσιαστικά το ίδιο πράγμα λέτε. Απλά θέλω να σου απαντήσω στα εξής.

1) Σωστός άρα οι καθηγητές καλό θα ήταν να ενημερώνονται για το τι λένε οι φοιτητές. Και αυτοί οι ελάχιστοι που το κάνουν είναι προς τιμήν τους. Γιατί αν μη τι άλλο δείχνουν ένα ενδιαφέρον.
2) Και η γραμματέας ενός γραφείου είναι δημόσιος υπάλληλος. Σίγουρα ο καθηγητής ως έννοια είναι ( ή αν σου αρέσει θα έπρεπε να είναι ) κάτι πιο "σεβαστό". Και εδώ έρχεται το (3).
3) Απόλυτα σωστό.
4) Επίσης σωστό.

Υ.Γ1) Ωραίος. Και μόνο που πήρες πτυχίο και ασχολείσαι ακόμα, μπράβο σου. Και προς αποφυγήν παρεξηγήσεως, δεν το λέω ειρωνικά.
ΥΓ2) Επίσης σωστό.
ΥΓ3) Σε παραπέμπω στην παρατήρηση (3) που έκανες. Δε σημαίνει ότι όλοι θα κάνουν το ίδιο. Αλλά να μπορεί να γίνει σωστή αντιπαράθεση απόψεων. Όχι διαδικτυακές "κραυγές". Και δεν αναφέρομαι αναγκαστικά σε εσένα.
ΥΓ4) Απλά θέλω να ρωτήσω. Αν είναι έτσι προς τι η ας το πούμε "επίθεση" και η ειρωνική διάθεση για "προφητείες" κλπ; Ο καθηγητής είπε ότι δε θα είναι πιο εύκολα. Δεν είπε ότι θα είναι πιο δύσκολα, καθώς δεν ήταν και πολύ δύσκολα. Απλά τα 2/3 ήθελαν περισσότερη προσοχή στις πράξεις. Αν ήθελε θα μπορούσε να βάλει πολύ πιο δύσκολα θεωρώ. Αλλά και τα 3 υπήρχαν στο βιβλίο σχεδόν ίδια.
Alfa Romeo is love and passion...
Senza cuore saremmo solo macchine!!
Άβαταρ μέλους
brera
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1327
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 18:30
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ [2012-2013]

Δημοσίευσηαπό Kuklwmata_tisnuxtas » 06 Ιούλ 2013, 18:48

Αν έγινα παραπάνω καυστικός απολογούμαι γιατί δεν είχα αυτή την διαθεση , αλλά δεν έκανα κριτική στον κύριο Παπαμάρκο ως καθηγητή αλλά στην συγκεκριμένη φράση του
Αν ορισμένοι φοιτητές λανθασμένα νομίζουν ότι τον Σεπτέμβριο θα υπάρχουν ευκολότερα θέματα κάνουν λάθος. Το λέω αυτό γιατί η συμμετοχή των φοιτητών του 2ου έτους ήταν πολύ μικρή.
. Για να το θέσω πιο ευγενικά αυτή την φορά ,το επιχείρημα για την συμμετοχή των φοιτητών με την δυσκολία των θεμάτων το θεωρώ άστοχο και δεν το θεωρώ κίνητρο για την παρακολούθηση του μαθήματος.Προσωπική άποψη.
Kuklwmata_tisnuxtas
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 05 Ιούλ 2013, 18:35

Re: Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ [2012-2013]

Δημοσίευσηαπό brera » 06 Ιούλ 2013, 18:53

Kuklwmata_tisnuxtas έγραψε:Αν έγινα παραπάνω καυστικός απολογούμαι γιατί δεν είχα αυτή την διαθεση , αλλά δεν έκανα κριτική στον κύριο Παπαμάρκο ως καθηγητή αλλά στην συγκεκριμένη φράση του
Αν ορισμένοι φοιτητές λανθασμένα νομίζουν ότι τον Σεπτέμβριο θα υπάρχουν ευκολότερα θέματα κάνουν λάθος. Το λέω αυτό γιατί η συμμετοχή των φοιτητών του 2ου έτους ήταν πολύ μικρή.
. Για να το θέσω πιο ευγενικά αυτή την φορά ,το επιχείρημα για την συμμετοχή των φοιτητών με την δυσκολία των θεμάτων το θεωρώ άστοχο και δεν το θεωρώ κίνητρο για την παρακολούθηση του μαθήματος.Προσωπική άποψη.

;) ;) :)
Alfa Romeo is love and passion...
Senza cuore saremmo solo macchine!!
Άβαταρ μέλους
brera
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1327
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 18:30
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ [2012-2013]

Δημοσίευσηαπό loukis » 08 Ιούλ 2013, 20:48

Νομίζω ήρθε ο καιρός οι "καθηγητές" στην Ξάνθη να κατανοήσουν ότι δεν είναι απλά μια εξεταστική Ιουνίου ή Σεπτεμβρίου αλλά ότι παίζουν με την ζωή μας. Δεν είναι δυνατόν να περνάμε κάθε μέρα μπροστά από το εξωτερικό αμφιθέατρο στο οποίο έγιναν τα καθίσματα ως φόρος τιμής για ένα φοιτητή 7ου έτους ο οποίος σκοτώθηκε πριν προλάβει να ολοκληρώσει τις σπουδές του γιατί κάποιοι "καθηγητες" θεωρούν ότι το μάθημα τους είναι επιπέδου MIT.. Το πιο πιθανόν αν κάποιοι "καθηγητές/ παιδαγωγοί" κέρδιζαν τις εκλογές εκείνη την χρονιά ή απλά έβαζαν θέματα αντίστοιχα της δυσκολίας του έτους, ο Αδικοχαμένος φοιτητής τώρα να ήταν Ηλεκτρολόγος Μηχανικός σε κάποια εταιρία. Επίσης είναι ντροπή να εξετάζονται σε μάθημα 1ου/2ου και 3ου έτους φοιτητές 15ου εξαμήνου και "καθηγητής" να μπαίνει στην αίθουσα και να ειρωνεύεται ότι τα θέματα είναι για 15 λεπτά και να γράψουμε για να αποκτήσουμε τον πάπυρο που πλέον είναι 5ευρω μόνο και μόνο για να ειρωνευτεί τον Κοσμήτορα και στην συνέχεια να κόβει το 90% των φοιτητών. Φταίμε και εμείς εννοείται. Γιατί δεν διεκδικούμε τα δικαιώματα μας παρά μόνο κρυφά ορισμένοι σε κλειστά γραφεία των καθηγητών και μόνο για τον εαυτό τους. Επιτέλους πρέπει οι "καθηγητες" να αναγνωρίσουν ότι το επίπεδο της σχολής πλέον είναι αρκετά χαμηλό (βαθμολογίες εισαγωγής πρωτοετών φοιτητών) και να αναθεωρήσουν τον τρόπο διεξαγωγής των εξετάσεων τους. Επίσης η ειρωνεία και η κοροϊδία πιστεύω δεν αρμόζει στο επίπεδο που "νομίζουν" ότι κατέχει το Πολυτεχνείο μας.
Άβαταρ μέλους
loukis
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 06 Δεκ 2009, 17:23
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ [2012-2013]

Δημοσίευσηαπό alehunter » 09 Ιούλ 2013, 01:35

loukis έγραψε:Δεν είναι δυνατόν να περνάμε κάθε μέρα μπροστά από το εξωτερικό αμφιθέατρο στο οποίο έγιναν τα καθίσματα ως φόρος τιμής για ένα φοιτητή 7ου έτους ο οποίος σκοτώθηκε πριν προλάβει να ολοκληρώσει τις σπουδές του ..
δεν καταλαβα-δεν ξερω αυτη την ιστορια απο ενδιαφερον και ιδιατερη περιεργεια μπορεις να αναπτυχθεις(ισως καλυτερα με pm ή σε καποιο αλλο θεμα)?
.
Επίσης είναι ντροπή να εξετάζονται σε μάθημα 1ου/2ου και 3ου έτους φοιτητές 15ου εξαμήνου και "καθηγητής" να μπαίνει στην αίθουσα και να ειρωνεύεται ότι τα θέματα είναι για 15 λεπτά
δεν προκειται να διαφωνησω και μαλιστα και εγω το ανεφερα αυτο και ειλικρινα το βρισκω ντροπη που υφισταται.
Το σχολιο ναι ηταν τουλαχιστον αστοχο ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ :-*
Μαλιστα,οσο περναει ο καιρος βλεπεις ολο και περισσοτερα τετοια μαθηματα, η αρχη εγινε με το σχεδιο συνεχισε με τις μετρησεις προχωρησε στα πεδια και ελαφρως στην αρ αναλυση και κατεληξε(προς το παρων) στα κ2...
Δεν ξερω τι να πω απλα με θλιβει το γεγονος οτι οσο περναει ο καιρος χανω την οποια καψα,επιθυμια και αγαπη προς την σχολη. Απλα, υιοθετω το τυφλο διαβασμα και γενικα να σκωτωνω τον εαυτο μου στις εξεταστικες απλα και μονο για να περασω και αν τα καταφερω με καλο βαθμο.
Τελος,να αναφερω οτι ειλικρινα ξεπερασα τα ορια μου οταν παρακολουθησα στο 2ο εξαμηνο μετρησεις,μαθημα το οποιο πραγματικα μου αρεσε,δεν εχασα ουτε 1 μαθημα,εκανα μονος μου ολες τις εργασιες και κατεληξα να κοπω.

Φταίμε και εμείς εννοείται. Γιατί δεν διεκδικούμε τα δικαιώματα μας παρά μόνο κρυφά ορισμένοι σε κλειστά γραφεία των καθηγητών και μόνο για τον εαυτό τους.
τι να διεκδικησεις ρε οταν φοβασαι οτι αν εκφρασεις μια αποψη σε καποιον καθηγητη θα χρωστας για παντα το μαθημα. Οταν μαλιστα βλεπω οτι οσες φορες εχω εκφρασει καποια δυσαρεσκεια face to face σε καποιον καθηγητη ποτε καποιος δεν υπερασπιστηκε τα δικαιωματα-αξιωσεις μου-μας απλα μολις εφυγε ο καθηγητης αναλωθηκε σε ατακες του στυλ καλα τα ειπες και αλλα ασκοπα...(περιττο να πω για την ανυπαρξια των κομματων και των εκλεγμενων ατομων γενικοτερα σε τετοια ζητηματα οπως και γενικοτερα σε οτιδηποτε σχετικο με την σχολη)

Επιτέλους πρέπει οι "καθηγητες" να αναγνωρίσουν ότι το επίπεδο της σχολής πλέον είναι αρκετά χαμηλό (βαθμολογίες εισαγωγής πρωτοετών φοιτητών) και να αναθεωρήσουν τον τρόπο διεξαγωγής των εξετάσεων τους.
δεν συμφωνω με αυτη την καραμελα καθως και εγω με χαμηλη βαση μπηκα...
Περα απο αυτο ομως φιλε μου,οι γνωσεις που χρειαζεσαι απο το λυκειο ειναι ελαχιστες και μονο ολοκληρωματα, ολα τα αλλα τα μαθαινεις απο την σχολη αρα διαφωνω...
το θεμα ειναι καθαρα το μαθημα ετσι οπως γινεται και σε αρκετες περιπτωσεις και το βιβλιο που δινεται(οχι για κυκλ τοσο αλλα για μαθηματα οπως πχ πεδια)

Επίσης η ειρωνεία και η κοροϊδία πιστεύω δεν αρμόζει στο επίπεδο που "νομίζουν" ότι κατέχει το Πολυτεχνείο μας.
συμφωνω φιλε μου αλλα πιστεψε με παντου τα ιδια σκατα ειναι δυστυχως. το θεμα ειναι γενικα η ελληνικη εκπαιδευση τι να πρωτοπεις;
βλεπω και εμπ και απθ ημμυ π.χ. στα πεδια τι γινεται
βλεπω και πολιτικους μηχ στις στατικες τι γινεται
Τι να πεις,
Να, τα όνειρα!Πάρ’ τα!
Τώρα πάνω σε κάρτα
θα χτυπάμε ό,τι αγαπήσαμε, φως μου.
... >:D


Υ.Γ. συγνωμη για το μεγαλο post καθως και για το γεγονος οτι με αφορμη το post σου ξεφυγα αρκετα..
Άβαταρ μέλους
alehunter
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 1527
Εγγραφή: 24 Δεκ 2011, 01:33
Τοποθεσία: ακριβώς εκεί που θες να 'μαι
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ [2012-2013]

Δημοσίευσηαπό Kuklwmata_tisnuxtas » 09 Ιούλ 2013, 19:59

Επειδή πήγε η συζήτηση και σε άλλα μαθήματα , παραθέτω παρακάτω mail από καθηγητή που μου έστειλε ένας φίλος μου που έδινε Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα 1.Το είχαμε συζητήσει και του ζήτησα να μου στείλει το mail. Βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα.
ΓΡΑΠΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

Σε προηγούμενη ανακοίνωσή μου εξήγησα τον τρόπο με τον οποίο ο φοιτητής μπορεί να δει το γραπτό του επισκεπτόμενος τη Γραμματεία του Εργαστηρίου ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.

Επειδή ως φαίνεται αυτό είναι δυσνόητο, επαναλαμβάνω και πάλι ότι ΔΕΝ δέχομαι φοιτητές προκειμένου να ακούσω "παράπονα". Δεν υποχρεούμαι να εξηγήσω τον τρόπο με τον οποίο βαθμολογώ. Όποιος έχει αντιρρήσεις, αν είναι σε θέση, έχει το δικαίωμα να τις διατυπώσει γραπτώς. Ήδη δέχτηκα επισκέψεις από δυό - τρεις. Αν αυτό συνεχιστεί θα αναγκαστώ να καταθέσω τελική βαθμολογία. Εφόσον το κρίνω απαραίτητο θα καλέσω εγώ τον φοιτητή. Και δύο τελευταία θέματα:

1. Δεν μιλώ με "αγνώστους". Είναι θράσσος να ζητά εξηγήσεις κάποιος ο οποίος δεν εμφανίστηκε στην Αίθουσα (Αμφιθέατρο), διότι δεν ξέρει τη "γλώσσα επικοινωνίας"

2. Δεν με συγκινεί το επιχείρημα: "Θέλω να μάθω από τα λάθη μου". Το μάθημα γίνεται στο Αμφιθέατρο.



Χ.Κ.
Kuklwmata_tisnuxtas
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 05 Ιούλ 2013, 18:35

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες