Σχετικά με κ. Παύλο

Διδάσκοντες: π.Γ. Αναγνωστόπουλος, Αν. Καθηγητής

Re: Σχετικά με κ. Παύλο

Δημοσίευσηαπό chris » 15 Ιούλ 2012, 00:16

Αν θεωρεις οτι εισαι θυμα που πας στο μαθημα, προβλημα σου, αλλα δε σ αναγκασε κανεις να πας, για να κρατας σημειωσεις.Το κανεις για την παρτη σου γιατι θεωρεις οτι ετσι θα περασεις το μαθημα, εκτως εαν σου ειπαν οτι αν δεν εχεις σημειωσεις στο τελος του 6μηνου εμεις που δε παρακολουθουμε θα σε κυνηγαμε :P.Αν η παρακολουθηση βοηθαει ,τοτε σιγουρα θα γραψεις καλυτερα απ εμας, οποτε τι το θες το μπονους.???
Αν νομιζεις οτι με το να παρακολουθεις βελτιωνεις κατι στη σχολη, τοτε αδυνατω να καταλαβω τη λογικη σου.Δηλαδη αν μια μαπα ταινια την παρακολουθησουν 30.000.000 θεατες..παυει να ειναι μαπα?Υπαρχουν ελαχιστοι καθηγητες που το μαθημα τους ειναι ενδιαφερον και αξιζουν την παρακολουθηση και ολοι οι αλλοι ειναι πιο βαρετοι και απο το θανατο, ειτε παω ειτε δε παω.
Εφοσον η παρακολουθηση δεν ειναι υποχρεωτικη φυσικα και θελω ισοτητα στην εξεταση, και επιβαλεται να εχουμε ισοτητα.Αλλιως ας βαλουμε παρουσιες.
Και μη ξεχναμε ο καθε ανθρωπος ειναι διαφορετικος, δεν ειναι τεμπελιδες ολοι οσοι δε πανε στο μαθημα, καποιοι δουλευουν παρτ τιμε οποτε αν χασεις 1-2 μαθηματα μετα χανεις τη μπαλα, καποιοι ειναι μεγαλα ετη και λειπουν απο τη ξανθη, καποιοι δε μπορουν να μεινουν συγκεντρωμενοι για πολλη ωρα οποτε και χανουν την μπαλα στη παρακολουθηση κλπ κλπ.
Οσοι παρακολουθουν αλλα γκρινιαζουν και νοιωθουν αδικιμενοι, δεν τους εχει κανεις δεμενους στα εδρανα , απο επιλογη του ειναι εκει.Η λυση δεν ειναι να αναγκαστουν να παρακολουθουν ολοι για να μη νοιωθουν ασκημα.
chris
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 22 Μάιος 2011, 19:37

Re: Σχετικά με κ. Παύλο

Δημοσίευσηαπό achilleas11 » 15 Ιούλ 2012, 05:12

Επειδή βλέπω άρχισες να λες "να παρακολουθούμε για να γίνει καλύτερο το πανεπιστήμιο" και άλλα τέτοια ουάου, άκου το εξής.
Στο εξωτερικό σε σοβαρά πανεπιστήμια ο κάθε καθηγητής μετά από κάθε εξεταστική βγάζει την κατανομή και τον μέσο όρο των βαθμών. Ειδικά το τελευταίο είναι ένα νούμερο που συνοδεύει τον κάθε καθηγητή και δείχνει για πόσο δίδαξε μέσα στην αίθουσα. Αν οι φοιτητές έχουν μέσο όρο 7 σημαίνει ότι δίδαξε για 7· αν έχουν μέσο όρο 4 σημαίνει ότι έκανε ό,τι να ναι μάθημα. Δυστυχώς, αναμφισβήτητα στο τμήμα μας ισχύει το τελευταίο. Στα πιο πολλά μαθήματα που έχω παρακολουθήσει αν δεν ήταν οι φίλοι μου που δεν πατούσαν στην σχολή και το παρόν φόρουμ με παλιά θέματα και σημειώσεις/λύσεις μην πω τι θα έπαιρνα.
Οι ίδιοι οι καθηγητές αναγκάζουν τους φοιτητές να μην παρακολουθούνε τα ίδια τα μαθήματα που διδάσκουν.
Άβαταρ μέλους
achilleas11
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: 24 Δεκ 2008, 19:23
Τοποθεσία: Ξάνθη
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Σχετικά με κ. Παύλο

Δημοσίευσηαπό loukis » 15 Ιούλ 2012, 12:16

achilleas11 έγραψε:Επειδή βλέπω άρχισες να λες "να παρακολουθούμε για να γίνει καλύτερο το πανεπιστήμιο" και άλλα τέτοια ουάου, άκου το εξής.
Στο εξωτερικό σε σοβαρά πανεπιστήμια ο κάθε καθηγητής μετά από κάθε εξεταστική βγάζει την κατανομή και τον μέσο όρο των βαθμών. Ειδικά το τελευταίο είναι ένα νούμερο που συνοδεύει τον κάθε καθηγητή και δείχνει για πόσο δίδαξε μέσα στην αίθουσα. Αν οι φοιτητές έχουν μέσο όρο 7 σημαίνει ότι δίδαξε για 7· αν έχουν μέσο όρο 4 σημαίνει ότι έκανε ό,τι να ναι μάθημα.


Πολύ σωστός είσαι! Επίσης στο εξωτερικό όταν ο καθηγητής σε μια εξεταστική έχει επιτυχία λιγότερη από 20% των συνολικών μαθητών που κάθισαν την εξέταση του τότε αυτόματα τον καλούν σε συμβούλιο και του ζητούν εξηγήσεις.. Αν στην επομένη εξεταστική έχει πάλι κάτω από 20% επιτυχίες τότε ο καθηγητής πάει περίπατο.... φαντάσου στο DUTH να ισχύσει αυτός ο νόμος που υπάρχουν καθηγητές που εδώ και 12 με 15 συνεχόμενες εξεταστικές έχουν περάσει 5 άτομα στους 120... :o :o :o
Άβαταρ μέλους
loukis
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 06 Δεκ 2009, 17:23
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Σχετικά με κ. Παύλο

Δημοσίευσηαπό Seitjo90 » 15 Ιούλ 2012, 12:27

achilleas11 έγραψε:Επειδή βλέπω άρχισες να λες "να παρακολουθούμε για να γίνει καλύτερο το πανεπιστήμιο" και άλλα τέτοια ουάου, άκου το εξής.
Στο εξωτερικό σε σοβαρά πανεπιστήμια ο κάθε καθηγητής μετά από κάθε εξεταστική βγάζει την κατανομή και τον μέσο όρο των βαθμών. Ειδικά το τελευταίο είναι ένα νούμερο που συνοδεύει τον κάθε καθηγητή και δείχνει για πόσο δίδαξε μέσα στην αίθουσα. Αν οι φοιτητές έχουν μέσο όρο 7 σημαίνει ότι δίδαξε για 7· αν έχουν μέσο όρο 4 σημαίνει ότι έκανε ό,τι να ναι μάθημα.


Επίσης στο εξωτερικό, υπάρχουν οι εργασίες που πρέπει να παραδίδει ο φοιτητής κατά τη διάρκεια του εξαμήνου, οι οποίες μετρούν στον τελικό βαθμό, και δεν κατεβαίνει ξαφνικά στην τελική εξέταση του μαθήματος... ;) ;)
Some people want it to happen, some wish it would happen, and others make it happen - Michael Jordan
Άβαταρ μέλους
Seitjo90
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1983
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2008, 19:24
Τοποθεσία: Dublin, Ireland
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Σχετικά με κ. Παύλο

Δημοσίευσηαπό loukis » 15 Ιούλ 2012, 12:42

Seitjo90 έγραψε:
achilleas11 έγραψε:Επειδή βλέπω άρχισες να λες "να παρακολουθούμε για να γίνει καλύτερο το πανεπιστήμιο" και άλλα τέτοια ουάου, άκου το εξής.
Στο εξωτερικό σε σοβαρά πανεπιστήμια ο κάθε καθηγητής μετά από κάθε εξεταστική βγάζει την κατανομή και τον μέσο όρο των βαθμών. Ειδικά το τελευταίο είναι ένα νούμερο που συνοδεύει τον κάθε καθηγητή και δείχνει για πόσο δίδαξε μέσα στην αίθουσα. Αν οι φοιτητές έχουν μέσο όρο 7 σημαίνει ότι δίδαξε για 7· αν έχουν μέσο όρο 4 σημαίνει ότι έκανε ό,τι να ναι μάθημα.


Επίσης στο εξωτερικό, υπάρχουν οι εργασίες που πρέπει να παραδίδει ο φοιτητής κατά τη διάρκεια του εξαμήνου, οι οποίες μετρούν στον τελικό βαθμό, και δεν κατεβαίνει ξαφνικά στην τελική εξέταση του μαθήματος... ;) ;)


Εδώ κατεβαίνουμε εργαστήρια, κάνουμε εργασίες, κάνουμε προόδους, κάνουμε εξέταση εργαστηρίου και έρχεται ο καθηγητής και σου λέει αν δεν τα κάνεις όλα αυτά με επιτυχία δεν δικαιούσαι να κατέβεις να γράψεις.. Ευτυχώς που υπάρχουν και ένας, δυο καθηγητές που είναι ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ με όλη τη σημασία της λέξης και μετρούν όσα κάνεις για το μάθημα.. Δυστυχώς οι υπόλοιποι είναι απλά εδώ για τον μισθό..
Άβαταρ μέλους
loukis
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 06 Δεκ 2009, 17:23
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Σχετικά με κ. Παύλο

Δημοσίευσηαπό chris » 15 Ιούλ 2012, 13:01

Και να σημειωσουμε οτι τα περισσοτερα εργαστηρια υπαρχουν, απλα για να υπαρχουν, χωρις καιμια πρακτικη αξια.
Τι να λεμε τωρα, η σχολη ειναι ενα μπαχαλο, και απλα οσο περνανε τα χρονια γινεται , ενα πιο δυσκολο μπαχαλο.Οι καθηγητες νομιζουν οτι ο τροπος να βελτιωθει το Duth ειναι να γινει πιο δυσκολο.Ο σκοπος ειναι να γινει ενδιαφερον το μαθημα και να μη βριζουμε την ωρα και την στιγμη που δηλωσαμε ΗΜΜΥ, οχι να φτυνουμε αιμμα για να παρουμε πτυχιο.
Εχω την εντυπωση πως αν αυριο καναμε γκαλοπ ποσοι θα ξαναδηλωναν ΗΜΜΥ στη ξανθη αν γυρνουσαν το χρονο πισω, το ποσοστο δε θα ειναι μεγαλυτερο το 50%.Οταν η σχολη σου δε καταφερνει να σε κανει να την αγαπησεις, τοτε κατι γινεται λαθος.
chris
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 22 Μάιος 2011, 19:37

Re: Σχετικά με κ. Παύλο

Δημοσίευσηαπό brera » 15 Ιούλ 2012, 15:25

chris έγραψε:Αν θεωρεις οτι εισαι θυμα που πας στο μαθημα, προβλημα σου, αλλα δε σ αναγκασε κανεις να πας, για να κρατας σημειωσεις.Το κανεις για την παρτη σου γιατι θεωρεις οτι ετσι θα περασεις το μαθημα, εκτως εαν σου ειπαν οτι αν δεν εχεις σημειωσεις στο τελος του 6μηνου εμεις που δε παρακολουθουμε θα σε κυνηγαμε :P.Αν η παρακολουθηση βοηθαει ,τοτε σιγουρα θα γραψεις καλυτερα απ εμας, οποτε τι το θες το μπονους.???
Αν νομιζεις οτι με το να παρακολουθεις βελτιωνεις κατι στη σχολη, τοτε αδυνατω να καταλαβω τη λογικη σου.Δηλαδη αν μια μαπα ταινια την παρακολουθησουν 30.000.000 θεατες..παυει να ειναι μαπα?

Αν θεωρείς ότι να πας στον κινηματογράφο και να πας στη σχολή έχει το ίδιο αποτέλεσμα μάλλον δεν κατάλαβες που ήρθες.
chris έγραψε:Υπαρχουν ελαχιστοι καθηγητες που το μαθημα τους ειναι ενδιαφερον και αξιζουν την παρακολουθηση και ολοι οι αλλοι ειναι πιο βαρετοι και απο το θανατο, ειτε παω ειτε δε παω.

Και τι έκανες για να το αλλάξεις; Προφανώς τίποτα. Ούτε να διαμαρτυρηθείς, ούτε να πεις στον καθηγητή μαζί με άλλους "θέλω να αλλάξει ο τρόπος διδασκαλιας" , ούτε τίποτα. Οπότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας και καλά μας κάνουν οι καθηγητές.
chris έγραψε:Εφοσον η παρακολουθηση δεν ειναι υποχρεωτικη φυσικα και θελω ισοτητα στην εξεταση, και επιβαλεται να εχουμε ισοτητα.Αλλιως ας βαλουμε παρουσιες.

Δυστυχώς στην Ελλάδα μάθαμε μονο στο τι μας υποχρεώνουν. Για αυτό δε θα πάμε ποτέ μπροστά. Και ζητάμε μια ισότητα εκεί που δεν πρέπει να υπάρχει.

chris έγραψε:Και μη ξεχναμε ο καθε ανθρωπος ειναι διαφορετικος, δεν ειναι τεμπελιδες ολοι οσοι δε πανε στο μαθημα, καποιοι δουλευουν παρτ τιμε οποτε αν χασεις 1-2 μαθηματα μετα χανεις τη μπαλα, καποιοι ειναι μεγαλα ετη και λειπουν απο τη ξανθη, καποιοι δε μπορουν να μεινουν συγκεντρωμενοι για πολλη ωρα οποτε και χανουν την μπαλα στη παρακολουθηση κλπ κλπ.

Αυτές τις δικαιολογίες να τις λέτε και στη δουλειά αύριο που θα σας πάρουν. Δεν μπόρεσα, πονούσε η μύτη μου, με έκαψε ο ήλιος κλπ..
chris έγραψε:Οσοι παρακολουθουν αλλα γκρινιαζουν και νοιωθουν αδικιμενοι, δεν τους εχει κανεις δεμενους στα εδρανα , απο επιλογη του ειναι εκει.Η λυση δεν ειναι να αναγκαστουν να παρακολουθουν ολοι για να μη νοιωθουν ασκημα.

Μέχρι στιγμής, από το πρώτο ποστ αυτού του τοπικ βλέπω όσους δεν πάνε στα μαθήματα να γκρινιάζουν, να νιώθουν αδικημένοι κλπ και όχι το ανάποδο αλλά τεσπα.. 8)


achilleas11 έγραψε:Επειδή βλέπω άρχισες να λες "να παρακολουθούμε για να γίνει καλύτερο το πανεπιστήμιο" και άλλα τέτοια ουάου, άκου το εξής.
Στο εξωτερικό σε σοβαρά πανεπιστήμια ο κάθε καθηγητής μετά από κάθε εξεταστική βγάζει την κατανομή και τον μέσο όρο των βαθμών. Ειδικά το τελευταίο είναι ένα νούμερο που συνοδεύει τον κάθε καθηγητή και δείχνει για πόσο δίδαξε μέσα στην αίθουσα. Αν οι φοιτητές έχουν μέσο όρο 7 σημαίνει ότι δίδαξε για 7· αν έχουν μέσο όρο 4 σημαίνει ότι έκανε ό,τι να ναι μάθημα. Δυστυχώς, αναμφισβήτητα στο τμήμα μας ισχύει το τελευταίο. Στα πιο πολλά μαθήματα που έχω παρακολουθήσει αν δεν ήταν οι φίλοι μου που δεν πατούσαν στην σχολή και το παρόν φόρουμ με παλιά θέματα και σημειώσεις/λύσεις μην πω τι θα έπαιρνα.
Οι ίδιοι οι καθηγητές αναγκάζουν τους φοιτητές να μην παρακολουθούνε τα ίδια τα μαθήματα που διδάσκουν.

Στο εξωτερικό φίλε μου πληρώνεις και 3000 διδακτρα, και αν θέλεις εκεί να σε δω αν θα πας ή όχι. Και αν δεν περάσεις μια χρονιά τα μαθήματα μη στενοχωρηθείς αν σου πουν , φίλε δεν πας στο επόμενο έτος ή σε πετάμε έξω γιατί δυστυχώς δεν τα κατάφερες. Ας κοιτάμε και τις δύο μεριές καμμιά φορά.

chris έγραψε:Και να σημειωσουμε οτι τα περισσοτερα εργαστηρια υπαρχουν, απλα για να υπαρχουν, χωρις καιμια πρακτικη αξια.
Τι να λεμε τωρα, η σχολη ειναι ενα μπαχαλο, και απλα οσο περνανε τα χρονια γινεται , ενα πιο δυσκολο μπαχαλο.Οι καθηγητες νομιζουν οτι ο τροπος να βελτιωθει το Duth ειναι να γινει πιο δυσκολο.Ο σκοπος ειναι να γινει ενδιαφερον το μαθημα και να μη βριζουμε την ωρα και την στιγμη που δηλωσαμε ΗΜΜΥ, οχι να φτυνουμε αιμμα για να παρουμε πτυχιο.
Εχω την εντυπωση πως αν αυριο καναμε γκαλοπ ποσοι θα ξαναδηλωναν ΗΜΜΥ στη ξανθη αν γυρνουσαν το χρονο πισω, το ποσοστο δε θα ειναι μεγαλυτερο το 50%.Οταν η σχολη σου δε καταφερνει να σε κανει να την αγαπησεις, τοτε κατι γινεται λαθος.

Συμφωνούμε. Εσύ περιμένεις από το σπίτι σου να σου μάθει η σχολή να την αγαπήσεις.
Εγώ την αγαπάω τη σχολή μου με τα 1000. Και δεν περίμενα απο αυτήν να μου το μάθει. Εγώ το κυνήγησα. Και αν αύριο είχα 20000 μόρια και 1.000.000 ευρώ πάλι ηλεκτρολόγων Ξάνθης θα ερχόμουν.

Δεν είπα να κόβουν ή να μειώνουν στο γραπτό όποιον δεν παρακολουθεί ( εφόσον όπως λέτε δεν είναι υποχρεωτικό). Αλλά να παίρνει κάτι παραπάνω ο άλλος.
Και εγώ δεν έχω παρακολουθήσει μαθήματα, και εγώ έχω πάρει σημειώσεις απο κάποιον που ένα χρόνο παρακολουθούσε κλπ αλλά τουλάχιστον αναγνωρίζω το ότι το παιδί ταλαιπωρήθηκε και αν πάρει και ένα βαθμό παραπάνω δε χάλασε ο κόσμος. Αν δεν το έκανα τότε θα ήμουν μνησίκακος και αχάριστος απλά. Γιατί εδώ δεν τα βάζετε με καθηγητές αλλά με φοιτητές συναδέλφους σας.

Γιατί αν πραγματικά το θέλετε, πλήρης ισότητα σημαίνει να τα βγάζει και ο καθένας πέρα μόνος του. Ελπίζω να έχετε και την ίδια μαγκιά να μην πάρετε σημειώσεις απο άλλους, από το forum και όταν ζητάτε ισότητα να παλεύετε με ό,τι μπορείτε να καταφέρετε μόνοι σας και όχι με τη βοήθεια άλλων.

Εκεί θα σας βγάλω το καπέλο. Τώρα τα "εγώ διάβασα σπιτι, αλλά χωρίς σημειώσεις δεν περνάω οπότε θα ζητήσω από τον άλλον τον βλάκα που πήγαινε" τα ακούω βερεσέ.


Όταν ακούω ανθρώπους που τους φταίνε όλοι και όλα και δεν αναλαμβάνουν καμμία ευθύνη για το τι συμβαίνει, στο 100% έχουν λάθος σκέψη και λογική.
Alfa Romeo is love and passion...
Senza cuore saremmo solo macchine!!
Άβαταρ μέλους
brera
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1327
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 18:30
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Σχετικά με κ. Παύλο

Δημοσίευσηαπό achilleas11 » 15 Ιούλ 2012, 20:49

brera, συγχαρητήρια που σου αρέσει η σχολή. Απ' ότι βλέπω, στις απαντήσεις σου επαναλαμβάνεις το ίδιο μοτίβο ξανά και ξανά.
Μη βελτιώσεις τίποτα λοιπόν, πάρε και ένα διδακτορικό να γίνεις κι εσύ σε λίγα χρόνια ένας από αυτούς που κράζουμε.

Άσε μην απαντήσεις, ξέρω. Τα ίδια θα πεις.
Άβαταρ μέλους
achilleas11
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: 24 Δεκ 2008, 19:23
Τοποθεσία: Ξάνθη
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Σχετικά με κ. Παύλο

Δημοσίευσηαπό brera » 16 Ιούλ 2012, 01:55

Θα απαντήσω ακόμα και αν δε θέλεις.
Μάλλον ο χαρακτήρας σου φαίνεται από την απάντηση σου..

1) Πρόσεχε πως μιλάς , γιατί εγώ δεν το πήγα ποτέ επι προσωπικού. Το παραπάνω το θεωρώ το λιγότερο προσβολή. Αν αυτή είναι η έννοια της ισότητας και του σεβασμού σου παντού, λυπάμαι δε θα πάρω αλλά την κατάλαβα από το πρώτο σου ποστ...

2) Δεν είδα ΚΑΝΕΝΑΝ μάγκα απο εσάς όταν έκανε μια προαιρετική εργασία να είπε στον καθηγητή "αα μη μου βάλετε το +2 γιατί θα είναι άδικο που άλλος που δεν την έκανε, κάθεται στο σπίτι και διαβάζει για τις εξετάσεις". Αλλά όχι, τότε μας βόλευε και το παίζαμε κυρίες..

Αλλά δεν πειράζει μην απαντήσετε σε αυτό, μάλλον πονάει..

Τώρα που λύσατε όλα τα προβλήματα σας στη σχολή επιτεθείτε λίγο και σε αυτούς που σας βγάζουν σημειώσεις και περνάτε κανένα μάθημα και αφήστε τα κουραφέξαλα "εγώ διαβάζω σπίτι". Αν το κάνατε αυτό θα τελειώνατε έτσι και αλλιώς στα 5 χρόνια.
Ο Ελληναράς μια ζωή αυτό ήταν και αυτό θα παραμείνει..Δυστυχώς..
Alfa Romeo is love and passion...
Senza cuore saremmo solo macchine!!
Άβαταρ μέλους
brera
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1327
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 18:30
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Σχετικά με κ. Παύλο

Δημοσίευσηαπό chris » 16 Ιούλ 2012, 02:07

brera έγραψε:Αν θεωρείς ότι να πας στον κινηματογράφο και να πας στη σχολή έχει το ίδιο αποτέλεσμα μάλλον δεν κατάλαβες που ήρθες.


Την επομενη θα βαζω υποσημειωση οποτε λεω κατι ειρωνικα η κανω ενα τραγελαφικο παραλληλισμο , γιατι η αισθηση σου σχετικα με τον σαρκασμο ειναι αντιστοιχη του Sheldon Cooper (οποιος βλεπει Big Bang θα καταλαβει).

brera έγραψε:Και τι έκανες για να το αλλάξεις; Προφανώς τίποτα. Ούτε να διαμαρτυρηθείς, ούτε να πεις στον καθηγητή μαζί με άλλους "θέλω να αλλάξει ο τρόπος διδασκαλιας" , ούτε τίποτα. Οπότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας και καλά μας κάνουν οι καθηγητές.


Προσπαθω να αποφευγω να γραφει κοσμος το ονομα μου στα "τρυφερα του".Και με το να κανω υποδειξεις σε καθηγητες στη καλυτερη εκει θα με γραψουν.

brera έγραψε:Δυστυχώς στην Ελλάδα μάθαμε μονο στο τι μας υποχρεώνουν. Για αυτό δε θα πάμε ποτέ μπροστά. Και ζητάμε μια ισότητα εκεί που δεν πρέπει να υπάρχει.


Αν ειχα 1 ευρω για καθε φορα που ακουω καποιον Ελληνα να ξεκιναει μια φραση "Δυστυχώς στην Ελλάδα μάθαμε μονο..." τωρα θα ημουν σε σαλε στην Ελβετια.Ολοι εσεις που ξερετε γιατι δε παμε μπροστα καντε μια λιστα να ξερουμε τι πρεπει να κανουμε.

brera έγραψε:Αυτές τις δικαιολογίες να τις λέτε και στη δουλειά αύριο που θα σας πάρουν. Δεν μπόρεσα, πονούσε η μύτη μου, με έκαψε ο ήλιος κλπ..


Εχεις δουλεψει ποτε?Η μου τα λες γιατι τα ειδες σε ντοκιμαντερ?Ρωταω γιατι εχω δουλεψει σε διαφορες δουλειες, και δε βρικα ομοιοτητες στη δουλεια με το να παρακολουθω.Ισως βασικα γιατι στη δουλεια πληρωνομουν και αν δεν πληρωνομουν δε θα χα να φαω.


brera έγραψε:Μέχρι στιγμής, από το πρώτο ποστ αυτού του τοπικ βλέπω όσους δεν πάνε στα μαθήματα να γκρινιάζουν, να νιώθουν αδικημένοι κλπ και όχι το ανάποδο αλλά τεσπα.. 8)


Να σου θυμισω οτι το ποστ εγινε γιατι καποιος καθηγητης ευνοει ανοιχτα οσους ηταν στο μαθημα?Οποτε μαλλον οσοι δε παμε ειμαστε αδικιμενοι εκ των πραγματων.?Εκτως και αν τοση ωρα γραφω σε αλλο ποστ.



brera έγραψε:Συμφωνούμε. Εσύ περιμένεις από το σπίτι σου να σου μάθει η σχολή να την αγαπήσεις.
Εγώ την αγαπάω τη σχολή μου με τα 1000. Και δεν περίμενα απο αυτήν να μου το μάθει. Εγώ το κυνήγησα. Και αν αύριο είχα 20000 μόρια και 1.000.000 ευρώ πάλι ηλεκτρολόγων Ξάνθης θα ερχόμουν.



Εχω παει και εγω ξερεις στα μαθηματα, προσπαθησα και να παρακολουθησω.Το δοκιμασα, δε μου αρεσε και το εκοψα.Η περιπτωση σου ετσι οπως λες οτι κυνηγησες να σου αρεσει μου θυμιζει ενα ανεκδοτο με κατι φυλακισμενους που βαζουν κληρο για το ποιος θα κανει την γυναικα καθε βγομαδα μεχρι που ενας απο αυτους αρχιζει να χανει επιτιδες γιατι το συνηθησε και του αρεσε.Ε τι να κανουμε εσυ το συνηθησες και τωρα σ αρεσει, εγω δε μπορω και απο οσο ξερω εχω την εντυπωση η συντριπτικη πλειοψηφια δε μπορει (μπορει να κανω και λαθος).




brera έγραψε:Δεν είπα να κόβουν ή να μειώνουν στο γραπτό όποιον δεν παρακολουθεί ( εφόσον όπως λέτε δεν είναι υποχρεωτικό). Αλλά να παίρνει κάτι παραπάνω ο άλλος.
Και εγώ δεν έχω παρακολουθήσει μαθήματα, και εγώ έχω πάρει σημειώσεις απο κάποιον που ένα χρόνο παρακολουθούσε κλπ αλλά τουλάχιστον αναγνωρίζω το ότι το παιδί ταλαιπωρήθηκε και αν πάρει και ένα βαθμό παραπάνω δε χάλασε ο κόσμος. Αν δεν το έκανα τότε θα ήμουν μνησίκακος και αχάριστος απλά.


Ο καθενας πρεπει να παιρνει οτι γραφει, εκτως και αν εχει δωσει εργασια η πρωοδο, αυτο επιβαλει η κοινη λογικη.Αν εγω σκιστω ενα 6μηνο να διαβαζω πεδια γιατι να μη παρω τον ιδιο βαθμο με καποιον που παρακολουθησε αν γραψουμε ακριβως τα ιδια?

brera έγραψε: Γιατί εδώ δεν τα βάζετε με καθηγητές αλλά με φοιτητές συναδέλφους σας.


Φυσικα και τα βαζουμε μονο με τους καθηγητες. Το οτι θελει ο κυριος Παυλος εμεσα να παιρνει παρουσιες ειναι κατακριταιο για τον ιδιο και οχι για τα παιδια που παρακολουθησαν.Αυτο κατακρινουμε οχι τους συμφοιτητες μας.

brera έγραψε:Γιατί αν πραγματικά το θέλετε, πλήρης ισότητα σημαίνει να τα βγάζει και ο καθένας πέρα μόνος του. Ελπίζω να έχετε και την ίδια μαγκιά να μην πάρετε σημειώσεις απο άλλους, από το forum και όταν ζητάτε ισότητα να παλεύετε με ό,τι μπορείτε να καταφέρετε μόνοι σας και όχι με τη βοήθεια άλλων.
Εκεί θα σας βγάλω το καπέλο. Τώρα τα "εγώ διάβασα σπιτι, αλλά χωρίς σημειώσεις δεν περνάω οπότε θα ζητήσω από τον άλλον τον βλάκα που πήγαινε" τα ακούω βερεσέ.


Αλλη λεξη ειναι η ισοτητα αλλη ο ατομικισμος, οκ μηχανικοι ειμαστε οχι φιλολογοι, αλλα αν δεν μας βγαινει το επιχειρημα δεν ειναι αναγκη να μαμαμε τον ορισμο μιας λεξης για να βγει.Αυτα που περιγραφεις δεν οριζουν την ισοτητα αλλα τον ατομικισμο.

brera έγραψε:Εκεί θα σας βγάλω το καπέλο. Τώρα τα "εγώ διάβασα σπιτι, αλλά χωρίς σημειώσεις δεν περνάω οπότε θα ζητήσω από τον άλλον τον βλάκα που πήγαινε" τα ακούω βερεσέ.


Αυτο το κομματι ειναι πιο γραφικο και απο τη παλια πολη.Αν ζητησω σημειωσεις απο τον βλακα που πηγενε αλλα μετα του εξηγησω εγω πολλα σημεια που δεν καταλαβε μετραει...παιρνω το μπονους.?Και συνηθως τα παιδια που πανε και μετα δινουν σημειωσεις κανεις δε τα αντιμετωπιζει σα βλακες.Ασε που εχει τυχη στο τελος επειδη συλλεγω πολλες σημειωσεις και φταιχνω ενα ποτ πουρι σε καποια μαθηματα να εχω πιο πληρης σημειωσεις και απο οσους παρακολουθησαν και μετα με τις "δικες μου" σημειωσεις να περνανε αλλοι φοιτητες.Εγω να μη παρω καποιο μπονους??(Ειρωνικα το λεω...)

brera έγραψε:Όταν ακούω ανθρώπους που τους φταίνε όλοι και όλα και δεν αναλαμβάνουν καμμία ευθύνη για το τι συμβαίνει, στο 100% έχουν λάθος σκέψη και λογική.


Ευθυνη εχεις το υπουργειο αρχικα, μετα η πρυτανεια, μετα η κοσμητια , μετα ο καθε καθηγητης και τελευταιοι οι φοιτητες.Αν με το να δεχτω οτι μου αναλογει ενα μεριδιο ευθυνης της ταξης του 0,0001% η σκεψη μου και η λογικη μου με βαση τα κριτηρια σου γινει σωστη, ευχαριστως.Δηλωνω δημοσια οτι ευθυνομαι που η σχολη ειναι τραγικη στο 0,0001% .
chris
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 22 Μάιος 2011, 19:37

Re: Σχετικά με κ. Παύλο

Δημοσίευσηαπό chris » 16 Ιούλ 2012, 02:15

brera έγραψε:Θα απαντήσω ακόμα και αν δε θέλεις.
Μάλλον ο χαρακτήρας σου φαίνεται από την απάντηση σου..

1) Πρόσεχε πως μιλάς , γιατί εγώ δεν το πήγα ποτέ επι προσωπικού. Το παραπάνω το θεωρώ το λιγότερο προσβολή. Αν αυτή είναι η έννοια της ισότητας και του σεβασμού σου παντού, λυπάμαι δε θα πάρω αλλά την κατάλαβα από το πρώτο σου ποστ...

2) Δεν είδα ΚΑΝΕΝΑΝ μάγκα απο εσάς όταν έκανε μια προαιρετική εργασία να είπε στον καθηγητή "αα μη μου βάλετε το +2 γιατί θα είναι άδικο που άλλος που δεν την έκανε, κάθεται στο σπίτι και διαβάζει για τις εξετάσεις". Αλλά όχι, τότε μας βόλευε και το παίζαμε κυρίες..

Αλλά δεν πειράζει μην απαντήσετε σε αυτό, μάλλον πονάει..

Τώρα που λύσατε όλα τα προβλήματα σας στη σχολή επιτεθείτε λίγο και σε αυτούς που σας βγάζουν σημειώσεις και περνάτε κανένα μάθημα και αφήστε τα κουραφέξαλα "εγώ διαβάζω σπίτι". Αν το κάνατε αυτό θα τελειώνατε έτσι και αλλιώς στα 5 χρόνια.
Ο Ελληναράς μια ζωή αυτό ήταν και αυτό θα παραμείνει..Δυστυχώς..


Χωρις να θελω να σε προσβαλω η δικη σου απαντηση ειναι πολυ πιο προσβλητικη απο αυτου που εγραψε το αλλο το παλικαρι, μας αποκαλεις τζαμπα μαγκες, κυριες, Ελληναρες.Αν αυτη ειναι η δικη σου συμπεριφορα σα διαχειριστη φορουμ τοτε μην απορεις οταν και οι αλλοι δε πορσεχουν πως σου απευθυνωνται.Προσωπικα διαφωνω καθετα μαζι σου αλλα πουθενα δε το πηγα επι προσωπικου, εσυ κανεις προσωπικες επιθεσεις σχολιαζωντας γραμη γραμη το ποστ μου.Θα σου ζητουσα να ειναι πιο προσεκτικος στο τι γραφεις γιατι ανεξαρτητα αν θεωρω αυτα που γραφεις ως δειγμα κομπλεξισμου και τυφλου μισους σ οσους περνανε μαθηματα με λιγοτερο κοπο απο εσενα μεχρι τωρα σε κανενα σημειο δε σε προσεβαλα, ουτε εγω, ουτε κανεις αλλος.Ομως οταν με προσβαλουν εστω εμεσα τοτε πρεπει και να περιμενεις απαντηση αντιστοιζου αφεις επιπεδου.
Τελευταία επεξεργασία από chris και 16 Ιούλ 2012, 02:29, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
chris
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 22 Μάιος 2011, 19:37

Re: Σχετικά με κ. Παύλο

Δημοσίευσηαπό MNO » 16 Ιούλ 2012, 02:19

Α ρε κ. Παυλο αναψες φωτιες στο φορουμ!
MNO
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 20:45
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Σχετικά με κ. Παύλο

Δημοσίευσηαπό brera » 16 Ιούλ 2012, 02:29

chris έγραψε:Χωρις να θελω να σε προσβαλω η δικη σου απαντηση ειναι πολυ πιο προσβλητικη απο αυτου που εγραψε το αλλο το παλικαρι, μας αποκαλεις κυριες, και Ελληναρες.Αν αυτη ειναι η δικη σου συμπεριφορα σα διαχειριστη φορουμ τοτε μην απορεις οταν και οι αλλοι δε πορσεχουν πως σου απευθυνωνται.Προσωπικα διαφωνω καθετα μαζι σου αλλα πουθενα δε το πηγα επι προσωπικου, εσυ κανεις προσωπικες επιθεσεις.Θα σου ζητουσα να ειναι πιο προσεκτικος στο τι γραφεις.


1)Aκόμα δε μου απάντησες όμως τι έκανες όταν παρέδωσες την προαιρετική εργασία. Υποστήριξες και τότε την ισότητα;
2) Συντονιστής είμαι, όχι ο Χριστός. Όπως μου απαντούν , απαντώ.
3) Οπως ξαναείπα, αλλά μάλλον δεν διαβάζετε, και εγώ δεν έχω παρακολουθήσει όλα τα μαθήματα. Αλλά μια αξιοπρέπεια την έχω στο να μην επιτίθεμαι σε αυτούς που με βοήθησαν.
Alfa Romeo is love and passion...
Senza cuore saremmo solo macchine!!
Άβαταρ μέλους
brera
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1327
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 18:30
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Σχετικά με κ. Παύλο

Δημοσίευσηαπό chris » 16 Ιούλ 2012, 02:40

brera έγραψε:
chris έγραψε:Χωρις να θελω να σε προσβαλω η δικη σου απαντηση ειναι πολυ πιο προσβλητικη απο αυτου που εγραψε το αλλο το παλικαρι, μας αποκαλεις κυριες, και Ελληναρες.Αν αυτη ειναι η δικη σου συμπεριφορα σα διαχειριστη φορουμ τοτε μην απορεις οταν και οι αλλοι δε πορσεχουν πως σου απευθυνωνται.Προσωπικα διαφωνω καθετα μαζι σου αλλα πουθενα δε το πηγα επι προσωπικου, εσυ κανεις προσωπικες επιθεσεις.Θα σου ζητουσα να ειναι πιο προσεκτικος στο τι γραφεις.


1)Aκόμα δε μου απάντησες όμως τι έκανες όταν παρέδωσες την προαιρετική εργασία. Υποστήριξες και τότε την ισότητα;
2) Συντονιστής είμαι, όχι ο Χριστός. Όπως μου απαντούν , απαντώ.
3) Οπως ξαναείπα, αλλά μάλλον δεν διαβάζετε, και εγώ δεν έχω παρακολουθήσει όλα τα μαθήματα. Αλλά μια αξιοπρέπεια την έχω στο να μην επιτίθεμαι σε αυτούς που με βοήθησαν.


1)Εχω απαντησει πιο πανω και μαλλον δε το διαβασες, οι προαιρετικες εργασιες και οι πρωοδοι εχουν απο τη φυση τους την ενοια του μπονους, οποτε και ειναι προφανως δικαιο ο καθε φοιτητης να βαθμολογειτε με βαση την επιδοση του σ αυτα.Οι παρουσιες ουδεποτε ειχαν την ενοια μπονους, γιατι μετα θα πρεπει να βαλουμε και προφορικο βαθμο οπως στο σχολειο και να λεμε και μαθημα ορθιοι στο πινακα και να σηκωνουμε και χερι για να βλεπει ο καθηγητης οτι συμμετεχουμε.Δοξα το θεο τελειωσαμε το λυκειο και δε θελω να το ξαναζησω.

2)Δε θα διαφωνησω, εξαλλου και εγω ειμαι οξυθυμος οποτε πιθανοτατα αν ειχα νευριασει μπορει να απαντουσα και χειρωτερα απο εσενα αν και δε συμφωνω οτι υπηρχε λογος τοσου εκνευρισμου.

3)Δεν επιτιθεμεθα στα παιδια που βοηθανε, επιτιθεμεθα στους καθηγητες που μονο και μονο για να κανουν κοσμο να παει στο μαθημα εφαρμοζουν γελεια τρικ.
chris
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 22 Μάιος 2011, 19:37

Re: Σχετικά με κ. Παύλο

Δημοσίευσηαπό brera » 16 Ιούλ 2012, 02:51

Ωραία , ας τα πάρουμε από την αρχή.
Δε θέλω να στην πω σε καμμία περίπτωση. Αλλά το 1) μου κάνει ότι εκεί μας βολεύει. Με την ίδια λογική και εκεί ο καθηγητής μαζεύει παρουσίες ανάλογα με το ποιοι θα δώσουν την εργασία, και εκεί κάποιοι μπορεί να είχαν το x,y πρόβλημα και να μην μπορούσαν να την κάνουν και χίλια δυο..

Και για να τελειώνουμε. Δεν είμαστε εδώ για να μαλώνουμε. Δεν έχω κανένα μίσος για κανέναν ούτε κανένα κόμπλεξ. Άλλωστε δε σας ξέρω καν φατσικά για να ισχύει το παραπάνω.
Αν προσέβαλα εσένα ή έτσι φάνηκε δεν το είχα σκοπό σε καμμία περίπτωση και σου ζητώ συγγνώμη αν κατάλαβες αυτό. Στον achilleas απάντησα όπως μου απάντησε. Αν συμφωνήσει και αυτός, περασμένα, ξεχασμένα. Δεν έχω και να χωρίσω τίποτα μαζί του.

Και επειδή το θέμα τράβηξε αλλού, στην τελική πηγαίνετε στον κ. Παύλο και πείτε του τις διαφωνείες σας. Δεν δαγκώνει κιόλας, ειδικά αυτός ο καθηγητής.
Alfa Romeo is love and passion...
Senza cuore saremmo solo macchine!!
Άβαταρ μέλους
brera
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1327
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 18:30
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης