AΠΑΤΗ του Auto Motor Und Sport για τα φρενα του fiat bravo

Συζήτηση σχετικά με όλα τα είδα μηχανοκίνητου αθλητισμού (Αγώνες, Φόρμουλα 1, Καρτ, Θαλάσσια σπορ κ.ά.)

AΠΑΤΗ του Auto Motor Und Sport για τα φρενα του fiat bravo

Δημοσίευσηαπό brera » 02 Μάιος 2009, 12:29

Oριστε για το πως βγαινει η βρωμα οτι τα ιταλικα χαλανε.Μη διαβαζετε τοσα περιοδικα
http://hereticrepublic-gr.blogspot.com/ ... _6196.html
Άβαταρ μέλους
brera
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1327
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 18:30
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: AΠΑΤΗ του Auto Motor Und Sport για τα φρενα του fiat bravo

Δημοσίευσηαπό Kevin » 02 Μάιος 2009, 13:31

Απίστευτο! Είχα πάρει εκείνο το τεύχος και μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση το τί είχε γίνει.

Φωτογραφίες με το Bravo μέσα σε θάμνους και μετά η δημοσίευση της (τελικά ψεύτικης) επιστολής που έστειλαν που έλεγαν οτι τα φρένα του Bravo είναι μικρότερα κλπ. Παρουσίαζαν τον υπεύθυνο της fiat που "απάντησε" σαν έναν άνθρωπο που έπεφτε απ' τη μια ανακρίβεια στην άλλη. Μάλιστα έγραφαν "καλά που δεν υπήρξαν και ανθρώπινες απώλειες από το ατύχημα αυτό".

Δεν έκανα τα 2 κλικ που έπρεπε για να δω στο net αν όντως ισχύουν αυτά και τελικά η δυσφήμιση έπιασε.

Ευχαριστώ για το ξεστράβωμα!

P.S. Η δοκιμή στην οποία έγινε το "ατύχημα" ήταν η πρώτη από μία σειρά δοκιμών που είχαν οργανώσει με αποτέλεσμα το Bravo να μην συμμετάσχει στις υπόλοιπες (επιτάχυνση από στάση, ρεπρίζ, προσπέραση με 2 άτομα, προσπέραση με 4 άτομα και αποσκευές καθώς και κάποιες δοκιμές ασφαλείας όπως αποφυγή ταράνδου).
Kevin
 

Re: AΠΑΤΗ του Auto Motor Und Sport για τα φρενα του fiat bravo

Δημοσίευσηαπό Paladin » 02 Μάιος 2009, 14:33

Εντάξει είναι αρκετά γνωστό ότι τα τελευταία χρόνια ειδικά ο τύπος αυτοκινήτου είναι "κατευθυνόμενος" από τον όμιλο VAG κυρίως απέναντι στα ιταλικά...
Γιαυτό και ταχω κόψει τα περιόδικά και διαβάζω μόνο alfisti forum 8)
Άβαταρ μέλους
Paladin
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 15 Μάιος 2008, 23:21
Τοποθεσία: Ξάνθη

Re: AΠΑΤΗ του Auto Motor Und Sport για τα φρενα του fiat bravo

Δημοσίευσηαπό antipasti » 22 Ιουν 2009, 22:53

εγώ αυτές τις κωλοφυλλάδες της motor press (auto/moto triti, ams), έχω προ πολλού σταματήσει να τους δίνω σημασία. Η χειρότερη ποιότητα ύλης με διαφορά, ενώ από άτομα που δούλεψαν εκεί κατά καιρούς έχω ακούσει τα χειρότερα. Ενδεικτικά ο Κωνσταντίνος Δάλλας γράφει σε κάποιο φόρουμ :

"Μη δίνετε καμία σημασία στα "κίτρινα" έντυπα του Τριανταφύλλη. Έχω δουλέψει εκεί και γνωρίζω δέκα πράγματα παραπάνω. Για την περίπτωση της FIAT, αντίστοιχο φιάσκο "σκάνδαλο" είχε κάνει πριν χρόνια με το Marea αν θυμάστε, που αυτό που τους έδωσαν για δοκιμή έβγαζε λέει 17 άλογα περισσότερα από αυτά που πουλούσαν.

Εκτός του ότι η συγραφή του συγκεκριμένου άρθρου είναι για τον πέοντα καβάλα (λογικό, αφού όποιος αξιόλογος υπήρχε στην εταιρεία σηκώθηκε και έφυγε μη μπορώντας να ανταποκριθεί βιοποριστικά με τα φοβερά 600 ευρώ που του έδινε ο χοντρός). Δεν στηρίζεται πουθένα και γράφει ανακρίβειες - με σημαντικότερη από αυτές το ότι η συγκεκριμένη έκδοση του Bravo πωλείται μόνο στην Ελλάδα - ενώ τη βρίσκεις όπως είναι σε όλες τις χώρες της Ευρώπης - και φυσικά με τα ίδια φρένα.

Τες πα, για να τα λέμε απλά και όμορφα, υποθέτω πως δεν πήραν το "πακέτο" που ζήτησαν από τη FIAT και πάνε να αναπληρώσουν τα χαμένα με δοκιμασμένο και στο παρελθόν τρόπο. Άλλη μια σύμπτωση που έχει ενδιαφέρον: Η ιστορία με το Bravo έγινε όταν λανσαρίστηκε το Drive (το 1998, αν θυμάμαι καλά), ένα άμεσα ανταγωνιστικό έντυπο του Auto Motor Sport που, όλως τυχαίως, είχε στο πρώτο του τεύχος δυναμομέτρηση του Marea που δεν έδειχνε τα επιπλέον άλογα που είχαν ανακαλύψει οι δημοσιογραφάρε ς του AMS. Η τωρινή γίνεται ένα μήνα μετά το λανσάρισμα του εβδομαδιαίου Auto Bild - το οποίο "χτυπάει" απευθείας το Auto Τρίτη, και μάλιστα πολύ καλά απ' ότι ακούγεται στο χώρο.

Τα συμπεράσματα δικά σας..."
I'm not a complete idiot. Several parts are missing.
Άβαταρ μέλους
antipasti
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 15 Φεβ 2009, 10:18
Τοποθεσία: χαμενος στο διαστημα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης