Alfa Romeo Mito

Συζήτηση σχετικά με όλα τα είδα μηχανοκίνητου αθλητισμού (Αγώνες, Φόρμουλα 1, Καρτ, Θαλάσσια σπορ κ.ά.)

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό fortsatos » 22 Ιουν 2008, 23:15

Τώρα μου θύμισες το παλιό Opel Ascona του πατέρα μου που ήταν το πρώτο μου αμάξι... Ξέρεις πως είναι να οδηγάς κάτι που έχει την ηλικία σου? Θέλει @@... Θυμάμαι με είχε αφήσει μια φορά από φρένα στην κατηφόρα πάνω από το σπίτι μου... Έχασα 10 χρόνια από τη ζωή μου...
Incarnated Solvent Abuse
Άβαταρ μέλους
fortsatos
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 17 Ιαν 2008, 17:48

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό brera » 22 Ιουν 2008, 23:27

Kαλά.'Ολοι απο ένα Οpel ξεκινήσαμε;;Ξέρω τι εννοείς με το @@.Οpel Kadett 1975 του παππου μου.Όλα τα λεφτά.Αυτά ήταν αυτοκίνητα. ;) ;) ;)
Alfa Romeo is love and passion...
Senza cuore saremmo solo macchine!!
Άβαταρ μέλους
brera
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1327
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 18:30
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό fortsatos » 22 Ιουν 2008, 23:50

brera έγραψε:Kαλά.'Ολοι απο ένα Οpel ξεκινήσαμε;;Ξέρω τι εννοείς με το @@.Οpel Kadett 1975 του παππου μου.Όλα τα λεφτά.Αυτά ήταν αυτοκίνητα. ;) ;) ;)


Ακριβώς... Για να παρκάρεις ήθελε μπράτσα... Όταν δε, το ένιωθες να γλυστράει λίγο σε καμιά στροφή έκανες μια γρήγορη προσευχη... Και πάνω από τα 100 σε κανένα μεγάλο δρόμο νόμιζες ότι θα αρχίσουν να φεύγουν κομμάτια... Εν τω μεταξύ τα φώτα στο καντράν του Ascona ήθελαν φάπα για να ανάψουν (όποτε άναβαν)...
Incarnated Solvent Abuse
Άβαταρ μέλους
fortsatos
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 17 Ιαν 2008, 17:48

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό Paladin » 23 Ιουν 2008, 01:04

Έχεις δίκιο. Θα τη συγκρίνω μ'αυτά. Υπερέχει? Μάλλον όχι... Το RX-8 είναι ίσως από τα απολαυστικότερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει (μαζί με το Clio RS...) Ούτε την 147 GTA θα την σύγκρινα με αυτά. Θα τη σύγκρινα με το Golf R32, τη BMW 130 και με το S3 όπου πάλι τα πράγματα είναι πολύ κοντά.


Ωραία το RX-8 είναι ένα απολαυστικό αμάξι να το οδηγείς λόγω πίσω κίνησης.Το θέμα είναι ότι επικεντρώνεσαι εκεί? Γιατί κάποιοι λένε δώσε μου πισοκούνα BMW του 80 χωρίς καθίσματα που λέει ο λόγος να την πάω στις Σερρες να την ξεσκίσω.Το ότι ένα αμάξι είναι διασκεδαστικό δεν σημαίνει ότι έχει και καλύτερα κρατήματα. Δεν θέλω να αρχίσω να αρχίσω να δίνω παραδείγματα του τύπου  πέρυσι στην Καβάλα και πρόπερσι στον περιφερειακό αλλά πισωκούνα(στη σύντομη οδηγική μου εμπειρία) μέχρι τώρα δεν μπορεί να  ακολουθήσει το μπροστοκίνητο σε πραγματικά γρήγορους ρυθμούς σε στροφιλίκια γιατί η υπερστροφή είναι τεράστια. (δεν τίθεται θέμα καλύτερου αμαξιού-απλή φυσική)(μην υποτιμάς την μπροστά κίνηση! ;)).
Οπότε εξαρτάται πως ορίζεις το υπερέχει. Για μένα ΝΑΙ η GT υπερέχει αυτών των αμαξιών για τους δικούς μου λόγους και γιατί καλύπτει ακριβώς αυτό που θέλω. Για κάποιον άλλον δεν υπερέχει επειδή δεν είναι η 3αρα ούτε η SLK  και δεν μπορεί να κάνει καλό εφέ στην παραλία και δεν είναι το Rx-8 για να πλακωθεί στα ανάποδα τιμόνια. Είναι θέμα του τι ζητάς από το αμάξι. Από την Alfa ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που εκτιμώ είναι ότι κάθε μέρα που μπαίνεις στο αμάξι και βάζεις μπρος δεν βαριέσαι και  ευχαριστιέσαι πραγματικά αυτό που οδηγάς.Μπορεί να είναι και η ομορφιά που κρύβει κάθε αμάξι(όχι η μούρη) -κι ευτυχώς τα τελευταία χρόνια οι Ιταλοί μας αποζημιώνουν. Οπότε το θέμα είναι καθαρά τι ζητάς από το αμάξι.Από εκεί και πέρα άμα μπλέξουμε με τα χρονόμετρα πιστεύω χάνουμε ότι καλό σου προσφέρει η αυτοκίνηση.



Συγκεκριμένα για να κάνεις προσπέραση στους επαρχιακούς δρόμους πρέπει να'χεις κυάλια για να βλέπεις πόσο μακριά είναι το όχημα που'ρχεται από το αντίθετο ρεύμα για να δεις αν σε παίρνει να προσπεράσεις την νταλίκα με 2α στους κόφτες.


Ξέχασες και την περιοδική κίνηση μπρος πίσω που κάνεις μπας και πάει πιο γρήγορα το αμάξι ;D

Πάντως ειλικρινά πιστεύω ότι όσο απολαυστικό είναι να οδηγάς ένα καλοστημένο αμάξι άλλο τόσο είναι να οδηγάς ένα αμάξι που μπορεί να σε εκπλήξει ανά πάσα στιγμή με το τι μπορεί να κάνει!
Άβαταρ μέλους
Paladin
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 15 Μάιος 2008, 23:21
Τοποθεσία: Ξάνθη

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό JimMichael » 23 Ιουν 2008, 01:11

Paladin έγραψε:Ξέχασες και την περιοδική κίνηση μπρος πίσω που κάνεις μπας και πάει πιο γρήγορα το αμάξι ;D


Χαχαχαχαχαχα ναι αυτό το είχα ξεχάσει. Βλέπεις μου'χει γίνει πλέον συνήθεια και δε δίνω σημασία. Όμως το εξέλιξα το θέμα. Όταν έχω συνεπιβάτες ανοίγω τα παράθυρα και βγάζουμε όλοι τα αντίστοιχα χέρια απέξω και κάνουμε κουπί.

Να επισημάνω ότι το αμάξι του παππού μου ήταν ακόμα πιο παλιό από τα opel που προαναφέρθηκαν. Τουλάχιστον είναι γνωστή η opel και βγάζει αμάξια ακόμα και σήμερα... σε σχέση με την Austin και του παππού το montego. Αν και τι να πω... το αμάξι αυτό είχε ηλεκτρικά παράθυρα από τότε!!!!!
Φίλοι και χρήμα, νερό και λάδι.
Άβαταρ μέλους
JimMichael
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 833
Εγγραφή: 12 Ιαν 2008, 00:20
Τοποθεσία: Athens
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό fortsatos » 23 Ιουν 2008, 02:10

Paladin έγραψε:Ωραία το RX-8 είναι ένα απολαυστικό αμάξι να το οδηγείς λόγω πίσω κίνησης.Το θέμα είναι ότι επικεντρώνεσαι εκεί? Γιατί κάποιοι λένε δώσε μου πισοκούνα BMW του 80 χωρίς καθίσματα που λέει ο λόγος να την πάω στις Σερρες να την ξεσκίσω.Το ότι ένα αμάξι είναι διασκεδαστικό δεν σημαίνει ότι έχει και καλύτερα κρατήματα.


To RX-8 είναι απολαυστικό γιατί έχει πίσω κίνηση, τρομερό κιβώτιο, τιμόνι διαβήτη και απίστευτα φρένα. Κοινώς ένα από τα καλύτερα στησίματα της αγοράς...

Paladin έγραψε:πισωκούνα(στη σύντομη οδηγική μου εμπειρία) μέχρι τώρα δεν μπορεί να  ακολουθήσει το μπροστοκίνητο σε πραγματικά γρήγορους ρυθμούς σε στροφιλίκια γιατί η υπερστροφή είναι τεράστια. (δεν τίθεται θέμα καλύτερου αμαξιού-απλή φυσική)(μην υποτιμάς την μπροστά κίνηση! ;)).


Κι όμως φίλε μου... Αυτοκίνητο με κινητήρα εμπρός και κίνηση πίσω, αντίθετα με ότι πιστεύουν πολλοί, τείνει να υποστρέψει στην είσοδο της στροφής όταν το οδηγείς στο όριο και με γραμμές. Και ο λόγος είναι απλός. Το φορτίο στον εμπρός άξονα λόγω του βάρους του κινητήρα είναι μεγαλυτερο οπότε η πρόσφυση των μπροστινών τροχών χάνεται πριν να χαθεί η πρόσφυση των πίσω. Απλή φυσική...  ;) Έχω προσωπική εμπειρία με BMW 320 μοντέλο '06 στις πρώτες μου εμπειρίες με πίσω κίνηση στα βουνά της Τριπόλεως... Απλά τα πισωκίνητα είναι τα μοναδικά αυτοκίνητα που μπορείς να προκαλέσεις υπερστροφή και να τη διατηρήσεις. (Εξαίρεση ειναι τετρακίνητα αυτοκίνητα στα οποία το λογισμικό στέλνει μεγαλύτερο ποσοστό ροπής στους πίσω τροχούς απ'ότι στους μπροστινούς και έτσι συμπεριφέρονται σαν πισωκίνητα, όπως η Porsche 911 Turbo, η Lamborghini Gallardo, το Nissan Skyline GTR)  Για να προκαλέσεις υπερστροφή θα πρέπει να κάνεις κάτι όπως απότομη πίεση στο γκάζι (η λεγόμενη υπερστροφή ισχύος) και τιμονιά στην είσοδο ή αν κάνεις κάτι ηλίθιο όπως απότομο στρίψιμο του τιμονιού και ανάλογη επιτάχυνση στην έξοδο. Από κει και πέρα το αν θα προκαλέσεις υποστροφή ή υπερστροφή με μπροστοκίνητο ή πισωκίνητο σε στροφιλίκι σε γρήγορους ρυθμούς εξαρτάται απο τις οδηγικές σου ικανότητες. Αν σε δυνατό μπροστοκίνητο σανιδώσεις το γκάζι πριν οι μπροστινοί τροχοί σου δουν την έξοδο της στροφής τότε έχεις φύγει προς τον τοίχο (ή το γκρεμό αντίστοιχα).
Επίσης κάνεις κάνεις λάθος ότι τα μπροστοκίνητα είναι πιο γρήγορα στο στροφιλίκι. Απλά είναι πολύ πιο εύκολο να τα οδηγήσεις γρήγορα λόγω του διαφορετικού τρόπου οδήγησής τους. Αν θέλεις μπορώ να σου περιγράψω την είσοδο και έξοδο σε στροφή των μπροστοκίνητων και των πισωκίνητων με κινητήρα μπροστά. Τα πισωκίνητα θέλουν πολύ περισσότερη εξάσκηση για να μάθεις τα τερτίπια τους. Εν πάσει περιπτώσει η ιεραρχία στο στροφιλίκι πάει: 1)4WD 2)FR 3)FF

Paladin έγραψε:Για μένα ΝΑΙ η GT υπερέχει αυτών των αμαξιών για τους δικούς μου λόγους και γιατί καλύπτει ακριβώς αυτό που θέλω. Για κάποιον άλλον δεν υπερέχει επειδή δεν είναι η 3αρα ούτε η SLK  και δεν μπορεί να κάνει καλό εφέ στην παραλία και δεν είναι το Rx-8 για να πλακωθεί στα ανάποδα τιμόνια.


Γιατί αρπάζεσαι? Συζήτηση κάνουμε. Δε νομίζω οτι όλοι όσοι παίρνουν BMW ή Mercedes ή RX8 είναι για να πουλάνε μούρη ή να κάνουν ανάποδα. Και νομίζω ότι αυτή τη συμπεριφορά εδώ
fortsatos έγραψε:Το κόμπλεξ έχει πολλές μορφές και τρόπους έκφρασης (50χρονος με Ferrari στην παραλιακή στο Galea και να πηγαίνει με 70). Ας μη μπλεκουμε τέτοιους ανθρώπους με την απόλαυση που μπορεί να σου προσφέρει ένα αυτοκίνητο. Υποβαθμίζουμε την οδήγηση. Κρίμα είναι.
την καταδίκασα κιόλας...

Paladin έγραψε:Είναι θέμα του τι ζητάς από το αμάξι. Από την Alfa ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που εκτιμώ είναι ότι κάθε μέρα που μπαίνεις στο αμάξι και βάζεις μπρος δεν βαριέσαι και  ευχαριστιέσαι πραγματικά αυτό που οδηγάς.Μπορεί να είναι και η ομορφιά που κρύβει κάθε αμάξι(όχι η μούρη) -κι ευτυχώς τα τελευταία χρόνια οι Ιταλοί μας αποζημιώνουν. Οπότε το θέμα είναι καθαρά τι ζητάς από το αμάξι.Από εκεί και πέρα άμα μπλέξουμε με τα χρονόμετρα πιστεύω χάνουμε ότι καλό σου προσφέρει η αυτοκίνηση.


Αν το έχεις βρει αυτό με τις Alfa τότε είσαι τυχερός γιατί ξέρεις τι ζητάς. Απο κει και πέρα συμφωνώ μαζί σου ότι κάθε αμάξι κρύβει το δικό του χαρακτήρα και ομορφιά και στον καθένα για τους δικούς του λόγους είναι ξεχωριστο. Και αυτό είναι όλο το νόημα στην τελική.
Τελευταία επεξεργασία από fortsatos και 23 Ιουν 2008, 02:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Incarnated Solvent Abuse
Άβαταρ μέλους
fortsatos
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 17 Ιαν 2008, 17:48

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό Mr Q » 23 Ιουν 2008, 02:43

Επίσης πιστεύουν ότι με τη mito θα μπουν πιο δυναμικά στην αγορά της Αμερικής (με ποιο σκεπτικό δεν καταλαβαίνω...)

Επειδή βλέπω οτι δεν το γνωρίζετε ακόμη είπα να σας ενημερώσω .Η αμερικάνικη αγορα υφίσταται γενικότερη
κρίση με συνεπακόλουθο την κρίση στην αυτοκινητοβιομηχανία.Έτσι λοιπόν και οι αμερικάνοι έχουν κάνει στροφή στα mini-cars και έχουν εγκαταλείψει τα μεγάλα(οικογενειακά,SUV,...).Ένα πρόσφατο παράδειγμα που το επιβεβαιώνει είναι το κλείσιμο 3 εργοστασίων της HUMMER.Και να ξέρεις ότι μέχρι το 2010 τα υβριδικά και ηλεκτρικά
mini θα έχουν μπει σημαντικά στη ζωή μας.
Mr Q
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: 22 Απρ 2008, 19:40

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό brera » 23 Ιουν 2008, 09:55

fortsatos έγραψε:
Τα πισωκίνητα θέλουν πολύ περισσότερη εξάσκηση για να μάθεις τα τερτίπια τους. Εν πάσει περιπτώσει η ιεραρχία στο στροφιλίκι πάει: 1)4WD 2)FR 3)FF




Μπορεί να γίνομαι κουραστικός αλλά θα το ξαναπώ.Με την alfa μπαίνεις στο αυτοκίνητο και ξέρεις ότι θα ξαναβγείς ό,τι και να σου συμβεί στο δρόμο.(ψευδαίσθηση πείτε το και υπερβολή),αλλά αυτό σου δίνει.
Και θα ξαναπροτεινω να οδηγήσετε μια νέα alfa(159,brera).Ρε παιδιά δε θα το πιστέψετε.Αλλά αυτό το αυτοκίνητο όσο πατάς περισσότερο γκάζι στη στροφή τόσο περισσότερο γραπώνει(και με το 2,2 στροφες τιμόνι από άκρη σε άκρη,απλά διαβήτης).
Kαλά μην πάτε στις τετρακίνητες εκδόσεις με 260 άλογα.Απλά οδηγείς σε ράγες. ;) ;) ;)
Μπορεί να μου βγαίνει ένα είδος πώρωσης(συγγνωμη κιόλας) αλλά μετά την alfa δεν υπάρχει άλλο αυτοκινητο  για μένα.Και πιστέψτε με.Παλιά ήμουν golfakias. ;D ;D
Alfa Romeo is love and passion...
Senza cuore saremmo solo macchine!!
Άβαταρ μέλους
brera
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1327
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 18:30
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό Paladin » 23 Ιουν 2008, 11:23

Αυτοκίνητο με κινητήρα εμπρός και κίνηση πίσω, αντίθετα με ότι πιστεύουν πολλοί, τείνει να υποστρέψει στην είσοδο της στροφής όταν το οδηγείς στο όριο και με γραμμές.


Συμφωνώ για την έισοδο της στροφής. Αλλά η είσοδος δεν είναι όλη η στροφή. Το πλεονέκτημα των μπροστοκίνητων είναι ότι από τη μέση της στροφής και μετά μπορούν να εκμεταλειτούν όλη την ισχύ τους ενώ οι πισωκούνες θα πετάξουν κολαράκι αν το κάνουν αυτό. Άρα αυτό που λέγεται ότι τα μπροστοκίνητα(ανάλογα με το μοντέλο) έχουν 15-20km παραπάνω στη στροφή έχει μια βάση. ΄

Τα μπροστοκίνητα είναι σίγουρα πιο εύκολα και πιο ασφαλή στη γρήγορη οδήγηση(ειδικά με το ESP) και συμφωνώ ότι το πισωκίνητο θέλει ειδικές οδηγικές εμπειρίες για να το κουμαντάρεις σε γρήγορους ρυθμούς. Εξακολουθώ πάντως να πιστεύω ότι για ισάξια αυτοκίνητα και οδηγούς η μπροστά κίνηση μέχρι τα 200-250 άλογα έχει ένα πλεονέκτημα. Για 4WD δεν το συζητάω ότι άμα μιλάς και για ένα καλοστημένο αμάξι τότε κερνάς τσάγια σε όλη τη διαδρομή αν θες.

Με την alfa μπαίνεις στο αυτοκίνητο και ξέρεις ότι θα ξαναβγείς ό,τι και να σου συμβεί στο δρόμο.


Συμφωνώ απολύτως.Νοιώθεις το αμάξι να "δένει"

Και θα ξαναπροτεινω να οδηγήσετε μια νέα alfa(159,brera).


8c competizione 8)

αλλά μετά την alfa δεν υπάρχει άλλο αυτοκινητο  για μένα.


Εντάξει κι εγώ φανατικός Alfisti είμαι και πιστεύω ότι και το επόμενο αμάξι μου Alfa θα είναι(αν δεν πάει η βενζίνη στα 5 ευρώ γιατί όλους με γάιδαρο μας βλέπω μετά :P) αλλά καλό είναι να αναγνωρίζουμε και τα κουσούρια τα δικά μας αλλά και κάποια αμάξια που βγαίνουν απτον ανταγωνισμό που πραγματικά αξίζουν.
Άβαταρ μέλους
Paladin
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 15 Μάιος 2008, 23:21
Τοποθεσία: Ξάνθη

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό fortsatos » 23 Ιουν 2008, 19:25

monte cristo έγραψε: Επίσης πιστεύουν ότι με τη mito θα μπουν πιο δυναμικά στην αγορά της Αμερικής (με ποιο σκεπτικό δεν καταλαβαίνω...)

Επειδή βλέπω οτι δεν το γνωρίζετε ακόμη είπα να σας ενημερώσω .Η αμερικάνικη αγορα υφίσταται γενικότερη
κρίση με συνεπακόλουθο την κρίση στην αυτοκινητοβιομηχανία.Έτσι λοιπόν και οι αμερικάνοι έχουν κάνει στροφή στα mini-cars και έχουν εγκαταλείψει τα μεγάλα(οικογενειακά,SUV,...).Ένα πρόσφατο παράδειγμα που το επιβεβαιώνει είναι το κλείσιμο 3 εργοστασίων της HUMMER.Και να ξέρεις ότι μέχρι το 2010 τα υβριδικά και ηλεκτρικά
mini θα έχουν μπει σημαντικά στη ζωή μας.


Το γνωρίζω αυτό. Απλά η Αμερική αντιπαθούσε πάντα τα μικρά αυτοκίνητα(μικρά εννοούσαν απο 2500cc κι κάτω :D) λόγω του ότι τα αυτοκίνητα εκεί είναι πολύ πιο φτηνά σε σχέση με την Ευρώπη και η βενζίνη (ήταν) πάμφθηνη (20 cents/lt!!!). Τώρα με την κρίση του πετρελαίου θέλω να δω την αντίδραση. Ήδη έχουν αρχίσει πολλοί εκεί να συζητάνε για υβριδικά (ακόμα και celebrities) αλλά για μικρού κυβισμού δεν ξέρω, πιστεύω ότι οι συνήθειες τόσων χρόνων δύσκολα κόβονται. Άλλα βέβαια η ανάγκη οδηγεί αλλού. Θα δούμε πώς θα εξελιχθεί η όλη ιστορία.

brera έγραψε:Μπορεί να γίνομαι κουραστικός αλλά θα το ξαναπώ.Με την alfa μπαίνεις στο αυτοκίνητο και ξέρεις ότι θα ξαναβγείς ό,τι και να σου συμβεί στο δρόμο.(ψευδαίσθηση πείτε το και υπερβολή),αλλά αυτό σου δίνει.
Και θα ξαναπροτεινω να οδηγήσετε μια νέα alfa(159,brera).Ρε παιδιά δε θα το πιστέψετε.Αλλά αυτό το αυτοκίνητο όσο πατάς περισσότερο γκάζι στη στροφή τόσο περισσότερο γραπώνει(και με το 2,2 στροφες τιμόνι από άκρη σε άκρη,απλά διαβήτης).
Kαλά μην πάτε στις τετρακίνητες εκδόσεις με 260 άλογα.Απλά οδηγείς σε ράγες. ;) ;) ;)
Μπορεί να μου βγαίνει ένα είδος πώρωσης(συγγνωμη κιόλας) αλλά μετά την alfa δεν υπάρχει άλλο αυτοκινητο  για μένα.Και πιστέψτε με.Παλιά ήμουν golfakias. ;D ;D


Paladin έγραψε:Συμφωνώ απολύτως.Νοιώθεις το αμάξι να "δένει"


Αυτό που περιγράφετε το έχω νιώσει με την προαναφερθείσα BMW. Νιώθεις ότι το "φοράς" το αμάξι.

Paladin έγραψε:Συμφωνώ για την έισοδο της στροφής. Αλλά η είσοδος δεν είναι όλη η στροφή. Το πλεονέκτημα των μπροστοκίνητων είναι ότι από τη μέση της στροφής και μετά μπορούν να εκμεταλειτούν όλη την ισχύ τους ενώ οι πισωκούνες θα πετάξουν κολαράκι αν το κάνουν αυτό. Άρα αυτό που λέγεται ότι τα μπροστοκίνητα(ανάλογα με το μοντέλο) έχουν 15-20km παραπάνω στη στροφή έχει μια βάση. ΄

Τα μπροστοκίνητα είναι σίγουρα πιο εύκολα και πιο ασφαλή στη γρήγορη οδήγηση(ειδικά με το ESP) και συμφωνώ ότι το πισωκίνητο θέλει ειδικές οδηγικές εμπειρίες για να το κουμαντάρεις σε γρήγορους ρυθμούς. Εξακολουθώ πάντως να πιστεύω ότι για ισάξια αυτοκίνητα και οδηγούς η μπροστά κίνηση μέχρι τα 200-250 άλογα έχει ένα πλεονέκτημα. Για 4WD δεν το συζητάω ότι άμα μιλάς και για ένα καλοστημένο αμάξι τότε κερνάς τσάγια σε όλη τη διαδρομή αν θες.


Όχι. Για τα πισωκίνητα ισχύει το "αργή είσοδος- γρήγορη έξοδος". Δηλαδή τελειώνεις το φρενάρισμα στην ευθεία με ίσιους τροχούς, στρίβεις το τιμόνι προοδευτικά στην είσοδο και επιταχύνεις στρωτά στην έξοδο. Στο apex (κορυφή) της στροφής που οι αναρτήσεις είναι μέγιστα φορτισμένες αποφεύγεις απότομες τιμονιές ή πάτημα του γκαζιού.
Στα μπροστοκίνητα το μυστικό είναι να αποφύγεις την υποστροφή και να διατηρήσεις την πρόσφυση σε κάθε σημείο της καμπής. Οπότε χρησιμοποιείς τα φρένα με σταδιακή μείωση μέχρι το apex της στροφής ώστε να έχεις τη μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα εισόδου, χωρίς όμως να φτάνεις στα όρια της υποστροφής ή αποσταθεροποίησης της ουράς. Στην έξοδο της στροφής χρειάζεται οικονομία στο γκάζι και εκμετάλλευση όλου του πλάτους του δρόμου ώστε να αποφύγεις το σπινιάρισμα και να βγείς με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ταχύτητα από τη στροφή. Δηλαδή ισχύει το "γρήγορη είσοδος-φυλαγμένη έξοδος".
Κοινώς και στις δύο περιπτώσεις στις εξόδους πρέπει να "ρεγουλάρεις" το γκάζι και όχι να "σανιδώνεις" γιατί το μόνο που θα καταφέρεις είναι άσκοπο σπινιάρισμα και συνεπώς, χάσιμο χρόνου.

Tα πλεονεκτήματα των πισωκίνητων όμως είναι:
1) Καλύτερη κατανομή του βάρους λόγω του ότι έχουν τους άξονες και το διαφορικό της κίνησης πίσω.
2)Καλύτερη επιτάχυνση. Όταν ένα αυτοκίνητο επιταχύνει απότομα, το βάρος μεταφέρεται στο πίσω μέρος. Οπότε στα πισωκίνητα αυτό μεταφράζεται σε μεγαλύτερο βάρος στους κινητήριους τροχούς άρα μεγαλύτερη πρόσφυση.
3)Καλύτερο κράτημα λόγω της καλύτερης κατανομής του βάρους και συνεπώς της πιο ουδέτερης συμπεριφοράς τους στις στροφές.
4)Καλύτερο φρενάρισμα επίσης λόγω καλύτερης κατανομής του βάρους (μικρότερο φορτίο στους μπροστινούς τροχούς λόγω της μετατόπισης του βάρους εκεί κατά το φρενάρισμα).
5)Δεν παρουσιάζουν αλλοίωση της πορείας λόγω ροπής (το λεγόμενο torque steer) επειδή το σύστημα διεύθυνσης δεν είναι συνδεδεμένο με τους κινητήριους τροχούς.
6)Καλύτερη "αίσθηση" στις στροφές. Λόγω του μειωμένου βάρους μπροστά δε χρειάζονται τόσο ισχυρές αναρτήσεις όσο τα μπροστοκίνητα γιατί τα φορτία είναι πιο μικρά.
Επίσης δεν ξέρω αν γνωρίζεις ότι σε αγώνες όπου συμμετέχουν και πισωκίνητα και μπροστοκίνητα, τα μπροστοκίνητα αναβαθμίζονται έτσι ώστε να είναι ισάξια με τα πισωκίνητα.

Τα μειονεκτήματα είναι:
1)Η πρόσφυση σε χιόνι και πάγο λόγω του ότι έχουν μικρότερο βάρος στους κινητήριους τροχούς.
2)Οι χώροι στο πορτ-παγκάζ και οι χώροι των επιβατών λόγω των αξόνων και του διαφορικού που καταλήγουν πίσω και διασχίζουν τη μέση του αμαξώματος κατα μήκος.
3)Μεγαλύτερη δυσκολία κατασκευής σε σχέση με τα μπροστοκίνητα. Στα μπροστοκίνητα ο κινητήρας και το κιβώτιο συναρμολογούνται από πριν σαν ένα και τοποθετούνται μαζί ενώ στα πισωκίνητα τοποθετούνται χωριστά.
4)Υψηλότερο κόστος κατασκευής λόγω μεγαλύτερης δυσκολίας κατασκευής.
5)Μικρότερη χρηστικότητα σε σχέση με τα μπροστοκίνητα δλδ μεγαλύτερη δυσκολία στην εκμάθηση του τρόπου οδήγησης.

Όσον αφορά τα τετρακίνητα, παρουσιάζουν αρκετά μεγαλύτερες ταχύτητες στις στροφές λόγω αυξημένης πρόσφυσης αλλά το ίδιο πράγμα είναι ευχή και κατάρα. Γιατί λόγω της αυξημένης ταχύτητας αν ξεκολλήσουν πρέπει να έχεις πολύ χώρο και αρκετή φαντασία για να μην αγοράσεις κανένα οικόπεδο. Στα τετρακίνητα μπορείς να πατήσεις άφθονο γκάζι στην έξοδο της στροφής και να εκμεταλευτείς την τετρακίνηση.

Paladin έγραψε:Εντάξει κι εγώ φανατικός Alfisti είμαι και πιστεύω ότι και το επόμενο αμάξι μου Alfa θα είναι(αν δεν πάει η βενζίνη στα 5 ευρώ γιατί όλους με γάιδαρο μας βλέπω μετά :P) αλλά καλό είναι να αναγνωρίζουμε και τα κουσούρια τα δικά μας αλλά και κάποια αμάξια που βγαίνουν απτον ανταγωνισμό που πραγματικά αξίζουν.


Απόλυτα σωστός.


Κάπου εδώ πρέπει να το κλείσουμε το θέμα γιατί έχουμε βγεί τελείως off topic και σε λίγο θα καταλήξουμε να περιγράφουμε πώς κάνεις burnout, donuts kai J-turn!  :D  Να χαίρεστε τα αμάξια σας, ότι και να έχετε, και προσοχή στις καρμανιόλες που έχουν το θράσος και τους ονομάζουν ελληνικούς δρόμους...
Τελευταία επεξεργασία από fortsatos και 23 Ιουν 2008, 20:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Incarnated Solvent Abuse
Άβαταρ μέλους
fortsatos
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 17 Ιαν 2008, 17:48

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό JoVou » 24 Ιουν 2008, 13:32

Ντάξει, μπορεί να μην διατηρηθήκατε εντός του θέματος του Topic, αλλά ήταν όλα πολύ ενδιαφόντα όσα γράφτηκαν και ίσως...διδακτικά.
Αν είναι όμως ένα πράγμα που δεν αντέχω στα αμάξια νέας γενιάς, είναι η εκπληκτική μόνωση που παρέχουν από την πλευρά του κινητήρα στο εσωτερικό του αμαξιού. Θα μου πεις, με κάνα παλιο-άμαξο αμα πας να κάενις ταξίδι και ακούς το βουητό επι 7-8 ώρες θα πάθουν τ αφτιά σου...όμως πείτε μου,

Aν έχεις ένα Alfa 146 με BOXER κινητήρα (μολονότι 1.4 με 91hp...) και δεν ακούς το μουγκρητό στο μαρσάρισμα...ε τι το οδηγείς...αστο!  ;)
Never Leave 4 Tomorrow ... What You can Finish up From Today!
Άβαταρ μέλους
JoVou
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 10 Ιαν 2008, 02:33
Τοποθεσία: Xanthi
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό Paladin » 24 Ιουν 2008, 14:17

Αν είναι όμως ένα πράγμα που δεν αντέχω στα αμάξια νέας γενιάς, είναι η εκπληκτική μόνωση που παρέχουν από την πλευρά του κινητήρα στο εσωτερικό του αμαξιού.


Δυστυχώς είναι αλήθεια αυτό... Το καλό είναι ότι τα Ιταλικά δεν έχουν τόσο καλή μόνωση(ίσως και επίτηδες 8)) με αποτέλεσμα σε πολλά αμάξια η καλύτερη μουσική επιλογή να είναι το mute :P
Εγώ μάλιστα μπήκα σε σκέψεις να ξηλώσω τα υφασματάκια της μόνωσης(θα κέρδιζα έτσι και σε βάρος ;D) αλλά τελικά το θεώρησα υπερβολικό.

Aν έχεις ένα Alfa 146 με BOXER κινητήρα (μολονότι 1.4 με 91hp...) και δεν ακούς το μουγκρητό στο μαρσάρισμα...ε τι το οδηγείς...αστο! 


Σωστόοοοος ;)

Ένα από τα αγαπημένα μου είναι στα καινούρια tunnel της Εγνατίας στην Καβάλα και στην Ασπροβάλτα :τέρμα κάτω τα παράθυρα και κοφτιασμένη τρίτη-τετάρτη. Ο αντίλαλος που ακούγεται από το tunnel είναι άκρως ερεθιστικός 8)
Άβαταρ μέλους
Paladin
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 15 Μάιος 2008, 23:21
Τοποθεσία: Ξάνθη

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό fortsatos » 24 Ιουν 2008, 20:35

Δε λέτε που έχει γεμίσει ο κόσμος με τούρμπο και ακούς συνέχεια το χαρακτηριστικο φσσσσ...  :D
Incarnated Solvent Abuse
Άβαταρ μέλους
fortsatos
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 17 Ιαν 2008, 17:48

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό dim » 24 Ιουν 2008, 20:46

Το φσσσσ είναι από την ¨σκάστρα¨???Εκτονωτή αερίων!Ειδική βαλβίδα στον υπερσυμπιεστή που για πίεση μίγματος αέρα - καυσίμου μεγαλύτερη από ορισμένη τιμή ανοίγει και εκτονώνεται η περίσια μίγματος.
dim
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 03 Μαρ 2008, 23:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό fortsatos » 24 Ιουν 2008, 21:22

dim έγραψε:Το φσσσσ είναι από την ¨σκάστρα¨???Εκτονωτή αερίων!Ειδική βαλβίδα στον υπερσυμπιεστή που για πίεση μίγματος αέρα - καυσίμου μεγαλύτερη από ορισμένη τιμή ανοίγει και εκτονώνεται η περίσια μίγματος.


'Οχι. Ο ήχος αυτός, που δημιουργείται όταν αφήνεις το γκάζι είναι από τον αέρα, ο οποίος έχοντας ήδη συμπιεστεί, γυρνάει πίσω μέσω της στρεφόμενης φτερωτής του φυγοκεντρικού συμπιεστή του στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων(=turbo) λόγω της απότομης αποκοπής της ροής αέρα μέσα στο τούρμπο εξαιτίας του κλεισίματος του γκαζιού.
Με απλά λόγια, φεύγει ο συμπιεσμένος αέρας πίσω από εκεί που ήρθε.
Τελευταία επεξεργασία από fortsatos και 24 Ιουν 2008, 21:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Incarnated Solvent Abuse
Άβαταρ μέλους
fortsatos
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 17 Ιαν 2008, 17:48

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες