brera έγραψε: ...να χτυπήσει το γερμανικό ανταγωνισμό στους κινητήρες.Και δεν είναι μόνο οι κινητήρες. Ας μην ξεχνάμε τα ιδιαίτερα κρατήματα των alfa romeo σε συνδυασμο με το κοφτερό τους τιμόνι.
Paladin έγραψε:Όντως πολύ καλό το mito και οι κινητήρες(μπήκαμε δυναμικά και στα turbo-γιατί ατμόσφαιρα δεν πιανόμαστε) .Εντάξει για κράτηματα και φρένα italians do it better
Paladin έγραψε: Τελικά προορίζουν την mito για την αντικαταστάτρια της 147(η 149 που ακουγόταν?) ή θα είναι μια σκάλα κάτω?(γιατί νομίζω θα βγαίνει μόνο 3θυρη?)
Paladin έγραψε:μπήκαμε δυναμικά και στα turbo
brera έγραψε:Και όσο για τα κρατήματα:Μη δοκιμάσεις να πατήσεις φρένο σε έναν ελιγμό απο πανικό ή σε μια απότομη στροφή με vw καλύτερα.
brera έγραψε:Φίλε δεν ξέρω πραγματικά απο που βγαίνει αυτός ο σνομπαρισμός για τη FIAT.Δηλαδή τι σχέση έχει που η ALFA ROMEO είναι μέλος της FIAT.Μην ξεχνάς να αναφέρεις ότι και εκεί ανήκει η FERRARI KAI MASERATI.
brera έγραψε:Ειλικρινά δεν ξέρω για το δρόμο που χάραξε η VW
brera έγραψε:ελπίζω η alfa romeo mito να μην καίει λάδια σαν τους "περπατημένους" TSI.
brera έγραψε:Όσο για τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες:Aν ψάξεις θα δεις ότι η alfa είναι μακραν μπροστα.
brera έγραψε:Και όσο για τα κρατήματα:Μη δοκιμάσεις να πατήσεις φρένο σε έναν ελιγμό απο πανικό ή σε μια απότομη στροφή με vw καλύτερα.
Paladin έγραψε:Ότι υπάρχει κατεύθυνση στον τύπο από τον όμιλο VAG είναι γνωστό πιστεύω.
Paladin έγραψε:Για την VW το δέχομαι ότι είναι μπροστά σε τεχνολογικά θέματα(ΤSI και DSG κιβώτιο-άλλο πράμα ειλικρινά) αλλά τα κρατήματα και τα φρένα απλά δεν συγκρίνονται.
Paladin έγραψε:Πάντως λίγο που τοψαξα για το MITO λένε ότι οι τιμές θα ξεκινάνε στα 20 χιλιάρικα Μήπως έχουμε ξεφύγει?
Δηλαδή την 149 που θα την ξεκινάνε?
brera έγραψε:Πρέπει να συγκρίνεις την 156 με το golf εκείνης της εποχής.
brera έγραψε:Σήμερα πες το φίλο σου να οδηγήσει την 159
Και η BMW? H Audi? H Renault, για να σε πάω και σε ίδια κατηγορία τιμής (και να μη με κατηγορήσεις για γερμανοφιλία)? H Honda? Είναι τόσο καλύτεροι οι κινητήρες της Alfa από τον κινητήρα του Clio RS ή από τον V-tec της Honda? Δε νομίζω...
Έχω πατήσει... Πάρα πολλές φορές... Και σε βρεγμένο... Και σε συνεχόμενο στροφιλίκι... (π.χ. έχεις πάει στο δρόμο που βγάζει για Δράμα μέσα από τα βουνά? Απόλαυση...) Και πολλές φόρες, όταν πιέζω το αμάξι, πατάω το φρένο με το αριστερό... Και όπως βλέπεις είμαι ακόμα εδώ... Μάλλον κάτι θα έκαναν καλά οι Γερμανοί γιατί το επίθετό μου δεν είναι Schumacher...
Γνωστό? Από πού? Δλδ η αυτοκρατορία του Ανιέλι δεν έχει δύναμη στον τύπο... Μη λέμε ότι θέλουμε... Ας κρατήσουμε τη συζήτηση στα τεχνολογικά θέματα.
Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός? Γιατί όσον αφορά το Golf τουλάχιστον, που μπορώ να έχω προσωπική άποψη, είναι ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα και με πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά (για να μη μιλήσω για το GTI που είναι σημείο αναφοράς όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορα μαζί με το Focus ST και το Clio RS Και να μην ξεχάσω το Audi S3...) Η Brera και η GT είναι τόσο σπορ? Ξανά, δε νομίζω...
fortsatos έγραψε:Έχω ένα Golf Tsi εδώ και ένα χρόνο. Δε μου έχει κάψει ούτε σταγόνα λάδι εδώ και 34.000 χλμ. Και πίστεψέ με, δεν κάνω και την συντηρητικότερη οδήγηση... Και επιτέλους, φτάνει η καραμέλα "οι TSI σπάνε, καινε λάδια κλπ." Μιλήστε με παραδείγματα, όχι μου είπε ο τάδε ότι ο φίλος του τάδε γνώρισε τον τάδε που το αμάξι του έκαψε ένα κιλό λαδι και έσπασε o κινητήρας.
fortsatos έγραψε:Και η BMW? H Audi? H Renault, για να σε πάω και σε ίδια κατηγορία τιμής (και να μη με κατηγορήσεις για γερμανοφιλία)? H Honda? Είναι τόσο καλύτεροι οι κινητήρες της Alfa από τον κινητήρα του Clio RS ή από τον V-tec της Honda? Δε νομίζω...
fortsatos έγραψε:Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός? Γιατί όσον αφορά το Golf τουλάχιστον, που μπορώ να έχω προσωπική άποψη, είναι ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα και με πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά (για να μη μιλήσω για το GTI που είναι σημείο αναφοράς όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορα μαζί με το Focus ST και το Clio RS Και να μην ξεχάσω το Audi S3...) Η Brera και η GT είναι τόσο σπορ? Ξανά, δε νομίζω...
fortsatos έγραψε:Από τα καλύτερα μεγάλα οικογενειακά αυτοκίνητα στην αγορά σήμερα. Αν και πάλι το κοινό που απευθύνεται πρέπει να κάνει αρκετές παραχωρήσεις... Και ειδικά όταν υπάρχουν εκεί έξω αυτοκίνητα όπως Audi A4, BMW 3 Series, Mercedes C-Class, Ford Mondeo, Opel Vectra, Toyota Avensis, VW Passat η επιλογή είναι δύσκολη και η πλάστιγγα δε γέρνει προς την 159..
Paladin έγραψε:Μιλάμε για ατμοσφαιρικούς κινητήρες.Η Audi τί έχει να παρουσιάσει σε ατμοσφαιρικό κινητήρα τα τελευταία δέκα χρόνια? ΌΛοι οι κινητήρες που προορίζονται για αμάξια με σπορ προσανατολισμούς είναι turbo,αν εξαιρέσουμε βέβαια τον εξαιρετικό V8 που φόράει στα S μοντέλα της ,αλλά εκεί ξεφεύγουμε.
Η Renault? Για ποιούς κινητήρες μιλάς?Μιλάμε μόνο για έναν RS που μπαίνει μόνο σε μια καήγορία ενός μοντέλου. Γιατί όλοι οι υπόλοιποι δεν ξεφεύγουν από την Γαλλική μετριότητα:)Την Renault θα την παραδεχτώ χίλιες φορές σε άλλα θέματα αλλά σίγουρα όχι για τη δύναμη των κινητήρων της.
Όσο για την Honda ,μιλάμε όντως για εξαιρετικούς πολύστροφους ατμοσφαιρικούς κινητήρες που όμως πιστεύω ότι όλοι έχουμε ακούσει από πρώτο χέρι για σπασμένους κινητήρες σε S2000.
Για την μόνη εταιρεία που θα συμφωνήσω ότι είναι στα ίδια standard δύναμης και ίσως υπερέχει στην ποιότητα είναι η BMW(αν και φανατικός αντι-ΒΜWακιας) Το μόνο πρόβλημα είναι ότι εκεί πληρώνεις τον 16αρη κινητήρα σαν 18αρη ή και 2λιτρο καμιά φορά.
Paladin έγραψε:Εντάξει σίγουρα οι Γερμανοί δεν θα έβαζαν σε ένα αμάξι 170 άλογα και σε ένα μεσαίο hatcback που προορίζεται για μαζικές πωλήσεις χωρίς να εξασφάλιζαν πρώτα τα στοιχειώδη. Μιλάμε για μπροστοκίνητα αυτοκίνητα που το κύριο χαρακτηριστικό και ελάττωμά τους στη γρήγορα οδήγηση είναι η υποστροφή.Και όπως ξέρουμε ένα αμάξι που θα υπερστρέψει μπορεί να συμαζευτεί από έναν έμπειρο οδηγό,αλλά μετά από έντονη υποστροφή μόνο το ESP σε σώζει(προσωπική εμπειρία). Το θέμα είναι να μην φτάσεις εκεί.Αυτό εξαρτάται από τα κρατήματα του αμαξιού(αναρτήσεις -πόσο χαμηλό είναι -λάστιχα-βάρος κτλ) Τώρα όσον αφορά τα φρένα η Alfa ήταν παραδοσιακά πρωτοπόρος αν και τα τελευταία χρόνια τα περιθώρια βελτίωσης στο συγκεκριμένο τομέα έχουν στενέψει πολύ με αποτέλεσμα κι άλλα αμάξια αντίστοιχα να έχουν εξίσου καλά φρένα. Αλλά κανένας δεν θα μπορέσει να με πείσει ότι μια GT 3.2 με τις τετραπίστονες δαγκάνες και το Q2 φορεμένο "έχει" σχεδόν ότι κυκλοφορεί στην κατηγορία της(παρόλη την μεγάλη υποστροφή λόγω των 240 αλόγων) και στα άλογά της(και σου βάζω μέσα και τα quattro).
Έχω προσωπική εμπειρία και με Golf και (δεν ξέρω αν έχεις οδηγήσει κάποια από τις Alfa τελευταίας γενιάς) η Alfa μου αποπνέει κάτι το διαφορετικό πάνω στο δρόμο.
Paladin έγραψε:Τώρα όμως με το να συγκρίνεις την Brera και την GT με το Focus ST ,το Clio RS ,και το Audi S3 απλά κάνεις λάθος. Μιλάμε για τελείως διαφορετικές κατηγορίες από τις οποίες ζητάς τελείως διαφορετικά πράγματα.
Η GT είναι ένα coupe-GranTurismo που σίγουρα ο ανταγωνισμός του δεν είναι κανένα από τα πάνω αμάξια που όλα ανήκουν στην κατηγορία Hot Hatchbacks
Επομένως συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Επίσης όλα τα αμάξια που ανέφερες φοράνε turbo σύνολα και ποντάρουν εκεί. Στην κατηγορία της GT ανήκει το RX-8 ,η ΒΜW 3αρα Coupe,to TT. Όλα τα αμάξια που ανέφερες μπορούμε να τα συγκρίνουμε άνετα με την 147 την GTA.
Για την Brera πάνω κάτω ισχύουν τα ίδια αν και στοχεύει σε λίγο διαφορετικό κοινό από αυτό της GT.
brera έγραψε:Kοίτα.Αυτό επίσης θέλω να ακούσω από αυτούς που λένε ότι τα ιταλικά χαλάνε τα ηλεκτρονικά τους, εχουν προβλήματα κ.τ.λ.
Έχω ακούσει και το ποιό τρελό.Ότι σκουριάζουν.Δηλαδη έλεος ουτε τα αυτοκίνητα του 1980 δε σκούριαζαν.Θα σκουριάζουν τώρα αυτά τα αυτοκίνητα;;(οποιασδήποτε μάρκας)!!
brera έγραψε:Μίλησα για ατμοσφαιρικούς κινητήρες.
brera έγραψε:OK.Αλλά μην ανάψει φώτα καλύτερα το GTi στις στροφές της Kαβάλας σε μια Brera.
Στο λέω από προσωπική εμπειρία.(με 159 2.2 )
brera έγραψε:E φυσικά.Αν έχεις λεφτα να δώσεις 10000-20000 παραπάνω απο τη βασική έκδοση για να φτάσεις τα standar της alfa romeo.E και τώρα μη συγκρίνουμε τώρα mercedes,avensis,bmw,vectra με alfa romeo(στα ίδια κυβικα βέβαια)
brera έγραψε:Οδήγησε πρώτα μια alfa romeo νέας γενιάς και θα με θυμηθείς
brera έγραψε:Και στην τελική ας χαλαρώσουμε.Πιστεύω πως τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι καλά ανάλογα σε ποιά άτομα αναφέρονται και με ποια οικονομική δυνατότητα και χίλια δυο άλλα.
brera έγραψε:Το μόνο που δε μπορώ είναι να μου λέει ο άλλος εχω "ΒΜW' λες και επειδή είναι γερμανικό και έχει δώσει κάποια παραπάνω λεφτά από τους άλλους μόνο και μόνο για να έχει το σήμα της φίρμας μπροστα κάτι τρέχει στα γύφτικα.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης