Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό sgyftopo » 23 Οκτ 2014, 22:18

Εδώ μπορείτε να υποβάλετε ερωτήσεις σχετικά με την 1η εργασία.
sgyftopo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 11:30

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό virusx2 » 24 Οκτ 2014, 21:29

Ο Server πότε θα ανοίξει στο euclid.ee.duth.gr ?
Άβαταρ μέλους
virusx2
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: 15 Δεκ 2010, 02:18

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό pefraimi » 24 Οκτ 2014, 23:04

Εντάξει, δουλεύει πάλι ο server στα ports 4465-4470,
Παύλος.-
pefraimi
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 14:59

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό ThanksForStoppingBy! » 25 Οκτ 2014, 12:56

Πως ακριβώς λειτουργεί ο κανόνας με τους συνεχόμενους κόμβους αν οι συνεχόμενοι κόμβοι είναι παραπάνω από τρεις? Πχ αν έχουμε τέσσερις συνεχόμενους κόμβους, τότε έχουμε δυο τριάδες?
ThanksForStoppingBy!
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 22 Ιαν 2013, 13:53

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό sgyftopo » 25 Οκτ 2014, 16:31

Σε περίπτωση που δεσμεύσετε περισσότερους από τρεις κόμβους στη σειρά, τότε τριπλασιάζεται η αξία αυτών των κόμβων π.χ. αν έχετε δεσμεύσει 5 συνεχόμενους κόμβους με αξίες 2,20,33, 18,15 τότε η συμβολή των κόμβων αυτών στο score σας είναι 3x(2+20+33+18+15)=264. Ένας κόμβος δεν μπορεί να ανήκει σε περισσότερες από μια "ομάδες τριπλασιασμού". (Στο φροντιστήριο είχα εσφαλμένα ενημερώσει κάποιους ότι μπορεί να θεωρηθούν περισσότερες από μια τριάδες. Ελπίζω η διόρθωσή μου να είναι έγκαιρη και να μην ανατρέπει τη στρατηγική σας).
Επίσης, σύμφωνα με τις ρυθμίσεις του project που εισάγετε στο eclipse, η ελάχιστη αξία ενός κόμβου είναι 1 και η μέγιστη αξία 50.
Σωτήρης
sgyftopo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 11:30

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό ThanksForStoppingBy! » 28 Οκτ 2014, 15:22

Αν έχουμε μια μεταβλητή boolean, την οποία έχουμε αρχικοποιήσει ως true, όμως κατά τον γύρο μας αυτή η μεταβλητή αποκτήσει την τιμή false, στον επόμενο μας γύρο αυτή η μεταβλητή κρατάει την τιμή με την οποία τελείωσε στον προηγούμενο γύρο ή αρχικοποιείται εξ αρχής στην τιμή true?
ThanksForStoppingBy!
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 22 Ιαν 2013, 13:53

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό sgyftopo » 28 Οκτ 2014, 16:30

Μπορείς να δηλώσεις τη μεταβλητή στην κλάση (έξω από τη συνάρτηση) η οποία θα αρχικοποιείται με τη δημιουργία του παίκτη και θα διατηρεί την τιμή της σε όλες τις κλήσεις της συνάρτησης.
sgyftopo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 11:30

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό losons » 28 Οκτ 2014, 22:37

Εκτός απο τις υπάρχουσες διαθέσιμες μεθόδους μπορώ να φτιάξω και δικές μου αν τις χρειάζομαι ?
Άβαταρ μέλους
losons
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 20 Ιαν 2013, 23:51

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό sgyftopo » 29 Οκτ 2014, 15:20

Ναι, μπορείτε να φτιάξετε δικές σας συναρτήσεις. Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλες τις έτοιμες κλάσεις που διαθέτει η Java στις βιβλιοθήκες της.
sgyftopo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 11:30

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό ThanksForStoppingBy! » 29 Οκτ 2014, 19:02

Αν νικήσουμε τους SIMPLE_PLAYERS περνάμε την εργασία? Αν νικήσουμε έστω και έναν παλιότερο νικητή παίρνουμε μπόνους?

EDIT: Και επίσης, οι αριθμοί των κόμβων στις αναμετρήσεις που θα κάνετε για να ελέγξετε τους νικητές από πού μέχρι που θα κυμαίνονται?
ThanksForStoppingBy!
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 22 Ιαν 2013, 13:53

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό sgyftopo » 29 Οκτ 2014, 19:28

Για να περασετε την εργασία πρέπει να νικάτε τους SIMPLE_PLAYERS σε όλες τις παρτίδες που θα οριστούν στην εκφώνηση της εργασίας ενώ για να πάρετε το μπόνους θα πρέπει να νικάτε και τους παλαιότερους πρωταθλητές σε αυτές τις παρτίδες.
sgyftopo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 11:30

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό ThanksForStoppingBy! » 29 Οκτ 2014, 19:31

Όλους τους παλιότερους ή αρκεί έναν?
ThanksForStoppingBy!
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 22 Ιαν 2013, 13:53

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό sgyftopo » 29 Οκτ 2014, 23:21

Το καλύτερο θα ήταν να νικάει τον περσινό πρωταθλητή. Ωστόσο, αν η στρατηγική σας νικάει κάποιον από τους παλαιότερους πρωταθλητές σε όλες τις παρτίδες είναι ισχυρή ένδειξη ότι είναι αρκετά αποδοτική και καλό θα ήταν να αναφέρετε τα αντίστοιχα αποτελέσματα όταν θα υποβάλετε την εργασία σας με τον τρόπο που θα αναφέρεται στην εκφώνηση.
sgyftopo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 11:30

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό pandogpakos » 02 Νοέμ 2014, 22:59

Θα ηθελα να μετατρεψω το διανυσμα που δειχνει τις κινησεις του
PLAYER_A σε πινακα.

Integer [] pinamundikm=Vector<PLAYER_A>getMoveByPlayer().toArray(new
Integer[Vector<PLAYER_A>.getMoveByPlayer().size()]);



με ποιον τροπο πρεπει να συνταχθει για να λειτουργησει;
pandogpakos
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 16 Ιαν 2013, 17:51

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό pefraimi » 02 Νοέμ 2014, 23:53

Ένα παράδειγμα σχετικού κώδικα:

// The vector of all moves so far
Vector<EnumPlayer> moveByPlayer = game.getMoveByPlayer();

// Converting the vector to an array of EnumPlayer
EnumPlayer[] moves = moveByPlayer.toArray(new EnumPlayer[0]);

// The vector with the location requested at each move
Vector<Integer> moveLocation = game.getMoveLocation();

//Converting the vector to an array of Integer objects
Integer[] locations = moveLocation.toArray(new Integer[0]);

Επιπλέον, υπενθυμίζω ότι στο interface facilityGame.FacilityGameAPI
ορίζονται όλες οι μέθοδοι που έχει στη διάθεσή του ο παίκτης για
να ανακτήσει πληροφορίες για το FacilityGame στη διάρκεια
της εκτέλεσης.
pefraimi
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 14:59

Επόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 56 επισκέπτες