Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2016-17]

Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2016-17]

Δημοσίευσηαπό pefraimi » 24 Οκτ 2016, 08:55

Εδώ μπορείτε να υποβάλετε ερωτήσεις, απορίες ή παρατηρήσεις σχετικές με την εργασία 2 - FacilityGame.
pefraimi
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 14:59

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2016-17]

Δημοσίευσηαπό pefraimi » 24 Οκτ 2016, 09:12

Όσοι θέλουν να πειραματιστούν από τώρα με την Εργασία 2 (FacilityGame) μπορούν από τώρα να το κάνουν,
χρησιμοποιώντας τις οδηγίες και τον κώδικα από την περσινή έκδοση της εργασίας που υπάρχουν
στο eclass του μαθήματος, στα έγγραφα, στον υποκατάλογο "2015-16 - Εργασία 2 (FacilityGame)".

Σημειώνεται, ότι ο βασικός παίκτης τον οποίο θα πρέπει να νικήσει κάθε φοιτητής για να κατοχυρώσει την εργασία
2 θα ανακοινωθεί μόλις ετοιμαστεί.

Ήδη υπάρχουν όμως online ορισμένοι πρωταθλητές παίκτες από τα προηγούμενα έτη για όσους θέλουν να δοκιμάσουν
να τους αντιμετωπίσουν. Και φέτος θα ισχύει μπόνους για όσους αναπτύξουν παίκτες που θα μπορούν να τα βγάλουν
πέρα με τους πρωταθλητές των προηγούμενων ετών.

Οι παίκτες που είναι τώρα online (θα προστεθούν και άλλοι παίκτες):

A/A Όνομα παίκτη server-host server-port
1 FPLAYER_201112 euclid.ee.duth.gr 4467 (πρωταθλητής)
2 FPLAYER_201213A euclid.ee.duth.gr 4468 (πρωταθλητής)
3 FPLAYER_201213B euclid.ee.duth.gr 4469 (πρωταθλητής)
4 FPLAYER_201314 euclid.ee.duth.gr 4470 (πρωταθλητής)
5 FPLAYER_201415 euclid.ee.duth.gr 4471 (πρωταθλητής)
6 FPLAYER_SIMPLE_3 euclid.ee.duth.gr 4480 (βασικός παίκτης)

Παύλος.-
pefraimi
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 14:59

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2016-17]

Δημοσίευσηαπό alliceinw0 » 08 Νοέμ 2016, 17:19

pefraimi έγραψε: στον υποκατάλογο "2015-16 - Εργασία 2 (FacilityGame)".


Ο συγκεκριμένος υποκατάλογος εξακολουθεί να είναι ανοιχτός; Γιατί δεν τον βρίσκω στα έγγραφα του μαθήματος.
alliceinw0
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 02 Σεπ 2014, 11:33

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2016-17]

Δημοσίευσηαπό James » 08 Νοέμ 2016, 17:25

alliceinw0 έγραψε:
pefraimi έγραψε: στον υποκατάλογο "2015-16 - Εργασία 2 (FacilityGame)".


Ο συγκεκριμένος υποκατάλογος εξακολουθεί να είναι ανοιχτός; Γιατί δεν τον βρίσκω στα έγγραφα του μαθήματος.

Μάλλον κάποιο λάθος έγινε. Είναι ανοιχτός τώρα.
(Μόνο) James
Άβαταρ μέλους
James
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1740
Εγγραφή: 08 Ιαν 2008, 22:29
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2016-17]

Δημοσίευσηαπό Βασίλης » 21 Νοέμ 2016, 21:33

Τον πίνακα value που αναφέρετε στα σχόλια θα πρέπει να τον δηλώσουμε στο FacilityGameAPI ή μήπως εννοείτε την χρήση της συνάρτησης getValue(i)
αναφέρομαι στο εξης κομμματι του κώδικα:
Κώδικας: Επιλογή όλων
for (int i = 0; i < n; i++) {
  if (game.getStatus(i) == EnumFacilityStatus.FREE) {
    // Select location/node i
    move = i;
    // The values of the locations are stored in the array
    // game.value
    //int locationValue = game.value[i];
                 
    break; // Abandon the loop
  }
}
Βασίλης
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2014, 21:57

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2016-17]

Δημοσίευσηαπό sgyftopo » 22 Νοέμ 2016, 14:09

Ο πίνακας value υπάρχει ήδη στον κώδικά σας. Ωστόσο, προτείνεται να χρησιμοποιείτε τη συνάρτηση getValue() για να παίρνετε τις αξίες των κόμβων.
Παρεμπιπτόντως, καλύτερα να μην αλλάξετε τις τιμές του πίνακα value, αλλιώς το αποτέλεσμα που θα πάρετε στο τέλος της παρτίδας θα είναι λάθος καθώς στον server υπάρχει αντίγραφο της αρένας με τις αρχικές αξίες και υπολογίζεται εκεί το σωστό αποτέλεσμα. Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τον πίνακα με τις αξίες και να τον τροποποιήσετε για να υλοποιήσετε τη στρατηγική σας, δημιουργήστε ένα νέο δικό σας αντίγραφο του πίνακα ώστε να μην μεταβληθεί ο πίνακας value.
Σωτήρης
sgyftopo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 11:30

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2016-17]

Δημοσίευσηαπό Βασίλης » 23 Νοέμ 2016, 16:57

'Εκανα την διαδικασία που περιγραφετε στο pdf για τον FServer.java (συμπληρωσα τα arguments ως εξης FPLAYER_SIMPLE_3 FALSE 4455), τρεχουν ολα τα τεστ κανονικα αλλα δεν μου βγαζει καποιο μηνυμα μετα για να δω την ip.Τι εχω κάνει λάθος;
Βασίλης
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2014, 21:57

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2016-17]

Δημοσίευσηαπό sgyftopo » 23 Νοέμ 2016, 17:16

'Εκανα την διαδικασία που περιγραφετε στο pdf για τον FServer.java (συμπληρωσα τα arguments ως εξης FPLAYER_SIMPLE_3 FALSE 4455), τρεχουν ολα τα τεστ κανονικα αλλα δεν μου βγαζει καποιο μηνυμα μετα για να δω την ip.Τι εχω κάνει λάθος;


Οι παράμετροι που έβαλες για τον FServer.java είναι μεν σωστές σε αριθμό, ωστόσο στο project σου δεν υπάρχει η υλοποίηση του FPLAYER_SIMPLE_3 αλλά μόνο των FPLAYER_SIMPLE_1 και FPLAYER_SIMPLE_2. Αυτό συμβαίνει επειδή δεν μπορούμε να σας δώσουμε τον κώδικα του FPLAYER_SIMPLE_3 ώστε να μην έχετε τη δυνατότητα να δείτε τον αλγόριθμο με τον οποίο επιλέγει τις κινήσεις του. Ο FPLAYER_SIMPLE_3 τρέχει μόνο στο euclid.ee.duth.gr.
Ωστόσο αυτό θα σου παρουσίαζε πρόβλημα μόνο όταν θα πήγαινε να συνδεθεί ο FClient με τον FServer και θα ξεκινούσε η παρτίδα. Κανονικά πρέπει να σου εμφανίζει στην κονσόλα μήνυμα με τη διεύθυνση ip του FServer.

Σωτήρης
sgyftopo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 11:30

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2016-17]

Δημοσίευσηαπό alliceinw0 » 29 Νοέμ 2016, 23:46

Προσπαθώ να συνδεθώ στον server για να παίξω non-triples.
Αφού τρέξω τον κώδικά μου, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της κονσόλας φαίνεται ο παίκτης του server να μην κάνει καμία κίνηση, αφού το σκορ του στο τέλος της παρτίδας είναι μηδέν.

Για κάθε κίνηση του server βγάζει αυτό: FClient: move of Server:1, location of Server:-1

Επίσης βγάζει αυτό το error:

Exception in thread "main" java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException: -1
at facilityGame.FacilityGame.printAllMoves(FacilityGame.java:409)
at facilityGame.FClient.printGameStatus(FClient.java:72)
at facilityGame.FClient.main(FClient.java:428)

Τι μπορεί να φταίει;
alliceinw0
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 02 Σεπ 2014, 11:33

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2016-17]

Δημοσίευσηαπό sgyftopo » 30 Νοέμ 2016, 08:36

alliceinw0 έγραψε:Προσπαθώ να συνδεθώ στον server για να παίξω non-triples.
Αφού τρέξω τον κώδικά μου, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της κονσόλας φαίνεται ο παίκτης του server να μην κάνει καμία κίνηση, αφού το σκορ του στο τέλος της παρτίδας είναι μηδέν.

Για κάθε κίνηση του server βγάζει αυτό: FClient: move of Server:1, location of Server:-1

Επίσης βγάζει αυτό το error:

Exception in thread "main" java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException: -1
at facilityGame.FacilityGame.printAllMoves(FacilityGame.java:409)
at facilityGame.FClient.printGameStatus(FClient.java:72)
at facilityGame.FClient.main(FClient.java:428)

Τι μπορεί να φταίει;


Καλημέρα,
έχεις δίκιο. Παρουσίασε ο server κάποιο πρόβλημα. Τώρα είναι ΟΚ!
Σωτήρης
sgyftopo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 11:30

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2016-17]

Δημοσίευσηαπό tasos123456 » 01 Δεκ 2016, 13:29

Γεια σας μηπως ξέρετε γιατι μ βγαζει αυτο το προβλημα? https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=58427A49
tasos123456
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 02 Αύγ 2015, 14:28

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2016-17]

Δημοσίευσηαπό alliceinw0 » 01 Δεκ 2016, 14:11

sgyftopo έγραψε:
alliceinw0 έγραψε:Προσπαθώ να συνδεθώ στον server για να παίξω non-triples.
Αφού τρέξω τον κώδικά μου, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της κονσόλας φαίνεται ο παίκτης του server να μην κάνει καμία κίνηση, αφού το σκορ του στο τέλος της παρτίδας είναι μηδέν.

Για κάθε κίνηση του server βγάζει αυτό: FClient: move of Server:1, location of Server:-1

Επίσης βγάζει αυτό το error:

Exception in thread "main" java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException: -1
at facilityGame.FacilityGame.printAllMoves(FacilityGame.java:409)
at facilityGame.FClient.printGameStatus(FClient.java:72)
at facilityGame.FClient.main(FClient.java:428)

Τι μπορεί να φταίει;



Καλημέρα,
έχεις δίκιο. Παρουσίασε ο server κάποιο πρόβλημα. Τώρα είναι ΟΚ!
Σωτήρης



Χθες το πρόβλημα είχε επιλυθεί και η παρτίδα έτρεχε κανονικά.. Τώρα φαίνεται όμως να έχει επανέλθει το πρόβλημα.
alliceinw0
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 02 Σεπ 2014, 11:33

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2016-17]

Δημοσίευσηαπό sgyftopo » 01 Δεκ 2016, 14:53

Έκανα επανεκκίνηση τον server και δουλεύει κανονικά. Θα το ελέγξω εκτενέστερα ώστε να μην επαναληφθεί το πρόβλημα.
Σωτήρης
sgyftopo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 11:30

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2016-17]

Δημοσίευσηαπό tasos123456 » 01 Δεκ 2016, 16:03

πως γίνεται με τον FPLAYER_SIMPLE_3 στον server ο παίκτης Α να βγαζει 568 score ενω αναλυτηκα αν βαλω true το σκορ του βγαινει 214? Τοπικα τον νικαω τον player A με τα FPLAYER_SIMPLE_1 ,2 ,3 .Πως γινεται στον server να μην νικαω?
tasos123456
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 02 Αύγ 2015, 14:28

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2016-17]

Δημοσίευσηαπό sgyftopo » 01 Δεκ 2016, 16:17

tasos123456 έγραψε:πως γίνεται στο πρωτο τρέξιμο ο παίκτης Α να βγαζει 568 score ενω αναλυτηκα αν βαλω true το σκορ του βγαινει 214? Τοπικα τον νικαω τον player A με τα FPLAYER_SIMPLE_1 ,2 ,3 .Πως γινεται στον server να μην νικαω?

Τοπικά το project έχει μόνο τους FPLAYER_SIMPLE_1 και 2. Ο FPLAYER_SIMPLE_3 βρίσκεται μόνο στον server, οπότε υποθέτω ότι σου έχει ξεφύγει κάτι στα ορίσματα. Με μια ματιά στον server παρατήρησα ότι όλες οι παρτίδες έχουν όντως score 568 για τον FPLAYER_SIMPLE_3.
Επίσης, έλεγξε μήπως αλλάζεις τις τιμές του πίνακα με τις αξίες των κόμβων στη στρατηγική σου. Αν αλλάζεις τον πίνακα αξιών εμφανίζεται διαφορετικό (λανθασμένο) score στο FClient και διαφορετικό στον server.
Σωτήρης
sgyftopo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 11:30

Επόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες