Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2017-18]

Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2017-18]

Δημοσίευσηαπό sgyftopo » 27 Νοέμ 2017, 23:41

Εδώ μπορείτε να υποβάλετε ερωτήσεις σχετικά με τη 2η εργασία του μαθήματος (Facility Game).
sgyftopo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 11:30

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2017-18]

Δημοσίευσηαπό tsakisx » 02 Δεκ 2017, 16:23

Για το normal και noquadraples θα πρεπει να κερδίσουμαι τον αντίπαλο σε τουλάχιστο μια παρτίδα ή και στις 5?
tsakisx
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 12 Ιαν 2016, 21:22

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2017-18]

Δημοσίευσηαπό sgyftopo » 03 Δεκ 2017, 10:10

Και στις 5.
sgyftopo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 11:30

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2017-18]

Δημοσίευσηαπό noob » 03 Δεκ 2017, 13:39

Στα ζητούμενα της εργασίας το mode NOQUADRUPLES είναι μόνο το πρώτο ερώτημα και όλα τα υπόλοιπα σε NORMAL? Επίσης με τους περσινούς πρωταθλητές θα πρέπει να τους κερδίσουμε και στα 2 mode ή μονο NORMAL?
noob
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 09 Φεβ 2016, 20:30

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2017-18]

Δημοσίευσηαπό Xristos97 » 03 Δεκ 2017, 15:52

Μπορουμε να υλοποιησουμε διαφορετικο παιχτη για καθε n,seed χωριστα ;
και απο τους παλιους πρεπει να τους νικησουμε ολους ;
Xristos97
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 05 Ιαν 2016, 02:43

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2017-18]

Δημοσίευσηαπό sgyftopo » 03 Δεκ 2017, 16:21

Οι παρτίδες σε mode NoQuadruples είναι το ένα από τα δύο προαπαιτούμενα για να ολοκληρώσετε την εργασία. Το άλλο είναι να κερδίσετε τον FPLAYER_SIMPLE_4 σε Normal mode. Και στα δυο modes πρέπει να παίξετε 5 παρτίδες (οι παράμετροι των παρτίδων είναι γραμμένες στην εκφώνηση). Συνεπώς, πρέπει να υλοποιήσετε δύο παίκτες, έναν για Noquadruples και έναν για Normal mode. Ο παίκτης για κάθε mode πρέπει να είναι ένας.
Για το κομμάτι του πρωταθλήματος παίζετε μόνο σε Normal mode. Η στρατηγική σας πρέπει να έχει καλά αποτελέσματα όταν παίζει με τον περσινό πρωταθλητή. Ωστόσο, κάθε αξιόλογη στρατηγική που νικάει τους παλαιότερους παίκτες θα εκτιμηθεί. Μπορείτε να παίζετε είτε ως PLAYER_A είτε ως PLAYER_B.
sgyftopo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 11:30

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2017-18]

Δημοσίευσηαπό Xristos97 » 03 Δεκ 2017, 23:50

Στο NOQUADRAPLUS πρεπει υποχρεωτικα να τον αφηνουμε ν κανει τριαδα ;
Xristos97
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 05 Ιαν 2016, 02:43

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2017-18]

Δημοσίευσηαπό sgyftopo » 04 Δεκ 2017, 00:10

Ναι, πρέπει να του επιτρέπετε να κάνει τριάδες αλλά να εμποδίζετε τις τετράδες. Ο αντίπαλός σας είναι προγραμματισμένος έτσι ώστε αν του δοθεί η ευκαιρία θα σχηματίσει τριάδα.
Αν κόβετε τις τριάδες, η παρτίδα είναι αποτυχημένη.
sgyftopo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 11:30

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2017-18]

Δημοσίευσηαπό konsmart3 » 05 Δεκ 2017, 12:46

Για τις τοπικες δοκιμασίες τρεχω πρωτα το fserver και μετα το fclient και μου βγαζει αυτο το μυνημα . Τι κανω λαθος;

Εικόνα
konsmart3
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 14 Ιαν 2016, 17:16

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2017-18]

Δημοσίευσηαπό sgyftopo » 05 Δεκ 2017, 16:56

konsmart3 έγραψε:Για τις τοπικες δοκιμασίες τρεχω πρωτα το fserver και μετα το fclient και μου βγαζει αυτο το μυνημα . Τι κανω λαθος;

Εικόνα


Στην εικόνα φαίνεται ότι περνάς λάθος παραμέτρους στον FServer. Συγκεκριμένα φαίνεται ότι του περνάς τη διεύθυνση 192.168.1.8 ενώ αυτήν την παράμετρο θα έπρεπε να την περάσεις στον FClient. Θα σου πρότεινα να ξαναελέγξεις τις παραμέτρους σου στο Configuration κάθε εκτέλεσης.
sgyftopo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 11:30

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2017-18]

Δημοσίευσηαπό Aedes Sollicitans » 05 Δεκ 2017, 18:56

Η συνάρτηση getCurMoveIndex() επιστρέφει 1 ή 2 την πρώτη φορά που παίζω; Δηλαδή μετράει μόνο όσες σειρές έχουν παιχτεί ή και αυτή που παίζεται εκείνη την ώρα;
Άβαταρ μέλους
Aedes Sollicitans
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: 11 Οκτ 2015, 16:51
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2017-18]

Δημοσίευσηαπό Χαρά » 05 Δεκ 2017, 19:29

Την κατάσταση κάθε κόμβου την καθορίζουμε εμείς ή καθορίζεται αυτόματα με το που τον επιλέξουμε ? Και τα Blocked γίνονται αυτόματα στα διπλανά στοιχεία?
Χαρά
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 12 Ιαν 2016, 21:25

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2017-18]

Δημοσίευσηαπό sgyftopo » 05 Δεκ 2017, 19:54

Η συνάρτηση getCurMoveIndex επιστρέφει το πλήθος των ολοκληρωμένων κινήσεων. Άρα, όταν παίζετε ως PLAYER_B την πρωτη φορά θα σας επιστρέψει 1 και τις επόμενες 3,5,7 κ.ο.κ.
Η κατάσταση του κόμβου καθορίζεται αυτόματα. Δεν χρειάζεται να την αλλάξετε εσείς. Το ίδιο ισχύει και για τους διπλανούς (BLOCKED) κόμβους.
sgyftopo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 11:30

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2017-18]

Δημοσίευσηαπό Xristos97 » 05 Δεκ 2017, 20:47

Για τους προηγμενους παιχτες πως αλλαζουμε τον ρολο μας απο A σε B γιατι οταν δοκιμασα ημουνα PLAYER_B.
Xristos97
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 05 Ιαν 2016, 02:43

Re: Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2017-18]

Δημοσίευσηαπό Aedes Sollicitans » 05 Δεκ 2017, 21:27

Παραπάνω είπατε πως ο κώδικας είναι ο ίδιος για κάθε ένα από τα 5 παιχνίδια που πρέπει να νικήσουμε, αλλά πρακτικά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την getSeed(); για να το παρακάμψουμε αυτό. Για παράδειγμα εγώ χάνω μόνο σε 1 από τα 5 παιχνίδια. Απαγορεύεται να χρησιμοποιήσω την getSeed(); για να αναπτύξω ειδικό κώδικα που θα τρέχει σε αυτή την περίπτωση;

Και κάτι άλλο, αν η κονσόλα μας δίνει κάποιο error για όταν τρέχει το παιχνίδι, αλλά η εκτέλεση συνεχίζει κανονικά και στο τέλος νικάμε, η προσπάθεια μετράει σαν επιτυχημένη, έτσι;
Άβαταρ μέλους
Aedes Sollicitans
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: 11 Οκτ 2015, 16:51
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Επόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 28 επισκέπτες