Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό triasamo » 23 Νοέμ 2018, 18:21

Καλησπερα,
ακομη δεν μπορω να καταλαβω πως να δηλωσω μια vector. Θελω να δηλωσω μια μεταβλητη Α στον κωδικα μου που να εχει εναν πινακα με ολες τις προηγουμενες κινησεις(την getMoveLocation δηλαδη).. Πως ακριβως το κανω? μεσα στις αγκυλες <Integer> αλλαζω κάτι?Πως χειροζομαστε αυτες τις αγκυλες "<>".?
Ευχαριστω
triasamo
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 06 Ιουν 2017, 19:16

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό sgyftopo » 23 Νοέμ 2018, 23:51

Sergios έγραψε:2 ερωτήσεις: Αρχικά δεν μπορώ να βρω κάπου τον αριθμό των γύρων του κάθε παιχνιδιού οπότε δεν ξέρω αν αξίζει να εκμεταλλευτώ το μήκος του πίνακα. Δεύτερον είχα μια παλαιότερη έκδοση facility game στο workspace, τη διέγραψα αντί να τη μετονομάσω και πλέον ενώ δεν υπάρχει τίποτα στο workspace, στο import δεν μπορώ να επιλέξω το τελευταίο version. Λίγη βοήθεια με αυτό θα μου ήταν χρήσιμη.


Για την 1η ερώτηση: Ο αριθμός των γύρων σε κάθε παρτίδα δεν είναι σταθερός αλλά εξαρτάται από τις εκάστοτε κινήσεις των παικτών. Μια εκτίμηση των γύρων είναι η n/2 χωρίς ωστόσο μπορεί να σωστή. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ανάλογα με τις κινήσεις των παικτών μεταβάλλεται και ο αριθμός των BLOCKED κόμβων και, άρα, ο αριθμός των κόμβων που μπορούν να δεσμεύσουν οι παίκτες.
Για την 2η ερώτηση: Δες εδώ πιθανές λύσεις https://stackoverflow.com/questions/8415696/how-to-import-a-project-which-you-just-deleted-in-eclipse
sgyftopo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 11:30

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό Alexandros99 » 27 Νοέμ 2018, 17:40

Καλησπερα,
Θα ηθελα να ρωτησω αν στο success θα πρεπει να βγαζει 1 η 5? Και αν βγαζει 1 οι νικες μετριουνται αρθοιστικα για καθε διαφορετικη αρενα που βαζουμε?
Alexandros99
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 11 Ιαν 2018, 20:25

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό Alexandros99 » 28 Νοέμ 2018, 10:43

επισης θα ηθελα να ρωτησω γιατι παρολο που εχω περισσοτερους ποντους απο τον PlayerA βγαζει success 0??
Συνημμένα
Στιγμιότυπο οθόνης (91)_LI.jpg
Alexandros99
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 11 Ιαν 2018, 20:25

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό michaela giannou » 29 Νοέμ 2018, 18:46

υπαρχει καποιο μπονους σε αυτη την εργασια?αν ναι πως το παιρνουμε?
michaela giannou
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 18 Οκτ 2018, 20:13

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό sgyftopo » 29 Νοέμ 2018, 20:39

Alexandros99 έγραψε:Καλησπερα,
Θα ηθελα να ρωτησω αν στο success θα πρεπει να βγαζει 1 η 5? Και αν βγαζει 1 οι νικες μετριουνται αρθοιστικα για καθε διαφορετικη αρενα που βαζουμε?

Στο success σας βγάζει 0 εάν είναι αποτυχημένη η παρτίδα και 1 αν είναι επιτυχημένη.

επισης θα ηθελα να ρωτησω γιατι παρολο που εχω περισσοτερους ποντους απο τον PlayerA βγαζει success 0??

Στο screenshot φαίνεται ότι παραβιάζεις τον περιορισμό του SWITCHING mode.

υπαρχει καποιο μπονους σε αυτη την εργασια?αν ναι πως το παιρνουμε?

Για την εργασία υπάρχει το bonus εμπρόθεσμης υποβολής (μπορείτε να διαβάσετε το αρχείο Αλγόριθμοι και Δομές Δεδομένων 2018-19 - Περιγραφή και Απαιτήσεις.pdf στα έγγραφα του eclass για λεπτομέρειες).
Επίσης, ο νικητής και οι αξιόλογες στρατηγικές όσων επιλέξουν να συμμετάσχουν στο φετινό πρωτάθλημα θα έχουν επιπλέον bonus.
sgyftopo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 11:30

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό pefraimi » 29 Νοέμ 2018, 21:34

... το προβλημα μου ειναι με τα κοκκινα γραμματα και λεει wrong personal informations ...


Θα πρέπει να δηλώσεις τα στοιχεία σου μέσα στον πηγαίο κώδικα, όπως έχουμε πει στο εργαστήριο και περιγράφεται και στις διαφάνειες της Εργασίας 2 στο e-class.
pefraimi
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 14:59

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό dimikape5 » 30 Νοέμ 2018, 11:29

στο peer-to-peer pdf που υπάρχει στο eclass λέει :
• Παράδειγμα Peer-to-peer εκτέλεσης:
• Εκτελούμε την κλάση FServer με παραμέτρους <game_type> <player_type>
<verbose> <port>
Για παράδειγμα: SWITCHING FPLAYER_MY_1 false 4455
• Εκτελούμε κανονικά τον client χρησιμοποιώντας την κλάση FClient και παραμέτρους
<player type> <verbose> <server-host> <server-port> <n> <seed>
<game type> <player A>
Για παράδειγμα:
FPLAYER_MY_1 false 127.0.0.1 4455 100 123 SWITCHING PLAYER_B

Έβαλα στο server έναν από τους αντιπάλους που έχει στο eclass και στο client έβαλα τον δικό μου παίκτη και σαν <game_type> έχω βάλει και στους 2 το SWITCHING αλλά όταν το τρέχω μου πετάει error :
Message 2 from Server: ERROR: Server and client are player different game types, server: NORMAL, client: SWITCHING
dimikape5
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 18 Ιουν 2017, 18:32

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό pefraimi » 30 Νοέμ 2018, 17:56

Οι τιμές των παραμέτρων που χρησιμοποιείς είναι σωστές. Θα έπρεπε να δουλέψει.
Χρησιμοποιείς την έκδοση 0.94; Επίσης κάνε έναν έλεγχο ότι εκτελείς το σωστό
run configuration και συνδέεσαι στο σωστό server.
pefraimi
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 14:59

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό Anna » 30 Νοέμ 2018, 18:56

Οταν το τρεχω για nodes=1500 καποια στιγμη πεταει ενα μηνυμα: game time: 8034, Monitor Info: Game in round 244 κοκκινισμενο αλλα παιρνω proof of participation. Υπαρχει προβλημα με αυτο;
Anna
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 06 Ιουν 2017, 18:42

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό dimikape5 » 30 Νοέμ 2018, 19:59

pefraimi έγραψε:Οι τιμές των παραμέτρων που χρησιμοποιείς είναι σωστές. Θα έπρεπε να δουλέψει.
Χρησιμοποιείς την έκδοση 0.94; Επίσης κάνε έναν έλεγχο ότι εκτελείς το σωστό
run configuration και συνδέεσαι στο σωστό server.


Ναι χρησιμοποιώ την 0.94 έκδοση .
στο run configuration ,
στο server έχω : SWITCHING FPLAYER_201112 false 4467
στο client έχω : DIMITRIS_PLAYER true euclid.ee.duth.gr 4467 100 123 SWITCHING PLAYER_B

εκτελώ τον server πρώτα . Μου βγάζει
FServer: The server is listening at DESKTOP-55CCHDO/10.51.10.6 on port: 4467 and waiting for an FClient to connect ...
εκτελώ τον client μετά και μου βγάζει:

FClient: Usagejava -cp <jarfile.jar> facilityGame.FClient <player type> <verbose> <server-host> <server-port> <n> <seed> <game type> <player A>
FClient: FacilityClient v0.94
FClient: FacilityClient is trying to connect to euclid.ee.duth.gr at port 4467
FClient: FacilityClient: connection established !
Message 1 from Server: OK from FacilityGameServer v0.94
FClient: Sending game parameters: n:=100, seed:=123, GameType:= SWITCHING, Client is Player B:= true
Message 2 from Server: ERROR: Server and client are player different game types, server: NORMAL, client: SWITCHING

δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει . Σύμφωνα με τις οδηγίες θα έπρεπε να τρέχει.
dimikape5
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 18 Ιουν 2017, 18:32

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό pefraimi » 30 Νοέμ 2018, 23:02

... server έχω : SWITCHING FPLAYER_201112 false 4467
στο client έχω : DIMITRIS_PLAYER true euclid.ee.duth.gr 4467 100 123 SWITCHING PLAYER_B
...
εκτελώ τον server πρώτα . Μου βγάζει
FServer: The server is listening at DESKTOP-55CCHDO/10.51.10.6 on port: 4467 and waiting for an FClient to connect ...
εκτελώ τον client μετά και μου βγάζει:
...
FClient: FacilityClient is trying to connect to euclid.ee.duth.gr at port 4467
FClient: FacilityClient: connection established !


Ο client σου συνδέεται με παίκτη που τρέχει στο server του εργαστηρίου euclid.ee.duth.gr.
Θα πρέπει να συνδεθεί με τον τοπικό σου server. Άλλαξε την παράμετρο από
euclid.ee.duth.gr σε DESKTOP-55CCHDO ή σε 10.51.10.6 στο run configuration
του client.
pefraimi
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 14:59

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό sgyftopo » 30 Νοέμ 2018, 23:27

Οταν το τρεχω για nodes=1500 καποια στιγμη πεταει ενα μηνυμα: game time: 8034, Monitor Info: Game in round 244 κοκκινισμενο αλλα παιρνω proof of participation. Υπαρχει προβλημα με αυτο;

Δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Το μήνυμα σου επισημαίνει ότι το παιχνίδι καθυστερεί να τελειώσει, κάτι που είναι φυσιολογικό σε μια αρένα 1500 θέσεων. Το μήνυμα αυτό μπορεί να σας βοηθήσει σε περιπτώσεις όπου η στρατηγική σας πέφτει σε ατέρμονα βρόχο και δεν στέλνει κινήσεις. Στην περίπτωσή σου, αφού παίρνεις proof, είναι εντάξει.
sgyftopo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 11:30

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό dimikape5 » 30 Νοέμ 2018, 23:59

pefraimi έγραψε:
Ο client σου συνδέεται με παίκτη που τρέχει στο server του εργαστηρίου euclid.ee.duth.gr.
Θα πρέπει να συνδεθεί με τον τοπικό σου server. Άλλαξε την παράμετρο από
euclid.ee.duth.gr σε DESKTOP-55CCHDO ή σε 10.51.10.6 στο run configuration
του client.


όταν χρησιμοποιώ το 10.51.10.6 μου βγάζει :
FClient: FacilityClient is trying to connect to 10.51.10.6 at port 4467
Could not connect to host:10.51.10.6, port:4467
Are you sure that the server is up and running at this address and port?

ενώ όταν χρησιμοποιώ το DESKTOP-55CCHDO μου βγάζει :
Client requested switching game
FServer: FacilityServer created local game instance with parameters: size:=100 , seed:=123, GameType:= SWITCHING, FServer role:= PLAYER_A
Unexpected player type: FPLAYER_201112
facilityGame.FacilityGameException: Unexpected player type: FPLAYER_201112

Στην πρώτη περίπτωση δεν το αναγνωρίζει καν σαν τοπικό server . Στην δεύτερη που το αναγνωρίζει δεν μου αναγνωρίζει τον player που έβαλα .
Το θέμα είναι ότι το error στην δεύτερη περίπτωση είναι λογικό γιατί εγώ στον υπολογιστή μου δεν έχω κάποια κλάση "FPLAYER_201112" . Γιαυτό και πριν είχα βάλει euclid.ee.duth.gr , για να χρησιμοποιήσω σαν αντίπαλο την έτοιμη κλάση που έχει ο server του εργαστηρίου .
dimikape5
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 18 Ιουν 2017, 18:32

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό kostasffff » 01 Δεκ 2018, 00:56

Τρεχω το αρχειο μου για να παιξω εναντιον του αντιπαλου και μου πεταει errors. 2 απο αυτους ειναι στο αρχειο μου σε γραμμη:

Vector<Integer> MoveLocations = game.getMoveLocation();
int myLastMove = MoveLocations.get(game.getCurMoveIndex()-2); <---------

Και ο αλλος ειναι στην γραμμη που καλω την συναρτηση μεσα στην οποια υπαρχουν οι 2 παραπανω γραμμες κωδικα.

Μου πεταει ομως και errors οπως:

at facilityGame.FClient.play(FClient.java:231)
at facilityGame.FClient.main(FClient.java:421)

Που δεν βρισκονται στο δικο μου αρχειο καν.

Τι πρεπει να κανω? Μηπως βαζω λαθος παραμετρους?
kostasffff
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 05 Ιουν 2014, 21:50

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 29 επισκέπτες