Ερωτήσεις για τον βοηθητικό κώδικα GameTheorySimulations

Ερωτήσεις για τον βοηθητικό κώδικα GameTheorySimulations

Δημοσίευσηαπό akoutsia » 08 Δεκ 2010, 13:46

Εδώ μπορείτε να βάζετε τις ερωτήσεις σας που σχετίζονται με τον κώδικα που σας παρέχουμε για την υλοποίηση των πειραμάτων.
akoutsia
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 08 Δεκ 2010, 13:43

Re: Ερωτήσεις για τον βοηθητικό κώδικα GameTheorySimulations

Δημοσίευσηαπό xultimatex » 12 Ιαν 2011, 21:30

To tuple τί ακριβώς είναι;
xultimatex
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2008, 00:44

Re: Ερωτήσεις για τον βοηθητικό κώδικα GameTheorySimulations

Δημοσίευσηαπό akoutsia » 12 Ιαν 2011, 22:00

xultimatex έγραψε:To tuple τί ακριβώς είναι;

Η απευθείας μετάφραση από τα Αγγλικά γίνεται σε αυτό που λέμε ν-άδα, δηλ. ένα διατεταγμένο πεπερασμένο σύνολο από στοιχεία.
Στην περίπτωση του κώδικα που σας δώσαμε, η static μέθοδος tuples στην κλάση common.ListHelpers έχει ως σκοπό να χωρίσει ένα πλήθος, έστω Μ από αντικείμενα που βρίσκονται στην λίστα list σε τυχαίες ν-άδες (ν < M) χωρίς επανάληψη (ένα αντικείμενο δεν εμφανίζεται ποτέ σε δύο διαφορετικές ν-άδες).
Το μέγεθος της ν-άδας ορίζεται από την παράμετρο tuple_size (δηλ. tuple_size == ν).
Εννοείται ότι πρέπει να ισχύει ότι το Μ είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του ν.
akoutsia
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 08 Δεκ 2010, 13:43

Re: Ερωτήσεις για τον βοηθητικό κώδικα GameTheorySimulations

Δημοσίευσηαπό xultimatex » 12 Ιαν 2011, 22:31

Eυχαριστώ πολύ!
xultimatex
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2008, 00:44

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες