Παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ στο τρόπο διεξαγωγής του Εργαστηρίου.

Παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ στο τρόπο διεξαγωγής του Εργαστηρίου.

Δημοσίευσηαπό Stokos » 12 Ιούλ 2010, 18:33

Αξιότιμοι Συνάδελφοι,

θα ήθελα να σας ενημερώσω για τη παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ που έγινε στη Συνέλευση του Τομέα Λογισμικού & Εφαρμογών στις 6/7/10 σχετικά με το τρόπο διεξαγωγής των Εργαστηριακών Ασκήσεων του Μαθήματος "Βάσεις Δεδομένων" κατά το Εαρινό Εξάμηνο του Ακαδημαϊκού Έτους 2009-10. Η παρέμβαση αυτή πηγάζει κυρίως από παράπονα Φοιτητών που εκφράστηκαν προς τους εκπροσώπους του Συλλόγου μας.

Φέτος, το Εργαστήριο του Μαθήματος γινόταν ως εξής: στο e-class του μαθήματος "ανέβαιναν" κάθε εβδομάδα η εκφώνηση της άσκησης σε μορφή pdf και η λύση της σε μορφή txt. Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου αρχικά αναλύονταν το πρόβλημα και στη συνέχεια εξετάζονταν η δοθείσα λύση. Τέλος, οι φοιτητές καλούνταν να αντιγράψουν το κώδικα από το txt αρχείο (copy-paste) στην αντίστοιχη "κονσόλα" της SQL, να παρατηρήσουν τα αποτελέσματα και να κρίνουν την ορθότητα του κώδικα.

Όπως είναι φανερό αυτό είχε διάφορα προβλήματα, τα σημαντικότερα εκ των οποίων είναι:
α) Περιόριζε τη "δημιουργικότητα" των φοιτητών, καθώς μια επερώτηση σε SQL μπορεί να γίνει με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Αυτό είχε σα συνέπεια τη μειωμένη συγκέντρωση των Φοιτητών που παρατηρούνταν κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου.
β) Γενικά στο "προγραμματισμό" ισχύει ότι εάν δε γράψεις κώδικα (και κατά συνέπεια δε κάνεις λάθη) δε πρόκειται να μάθεις. Επομένως, η αντιγραφή ενός (σωστού) κώδικα και η εκτέλεσή του δε βοηθάει ιδιαίτερα.

---

Επί των παραπάνω, προτάθηκαν από το Σύλλογο τα εξής:
α) Σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος να μελετάται το σχεσιακό σχήμα ΕΤΑΙΡΙΑ, το οποίο χρησιμοποιείται σε όλη τη διάρκεια του συγγράμματος του μαθήματος και κατά συνέπεια η φοιτητές είναι οικείοι με αυτό. Επίσης η εν λόγω βάση δεδομένων περιλαμβάνει όλα τα πιθανά θεωρητικά στοιχεία (αναδρομικές σχέσεις, παραγόμενα γνωρίσματα, αδύναμοι τύποι οντοτήτων κ.λπ.) που θα συναντήσουν οι Φοιτητές κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
β) Στα πρώτα μαθήματα του εργαστηρίου οι Φοιτητές θα καλούνται να δημιουργήσουν τη Βάση Δεδομένων με τη βοήθεια του Διδάσκοντος και των βοηθών, χρησιμοποιώντας το σχεσιακό σχήματος που έχει διδαχθεί στη θεωρία. Πιο συγκεκριμένα, η βάση θα αποθηκεύεται σε κοινό Διακομιστή (Server) του Εργαστηρίου, τον οποίο θα μπορούν να προσπελάσουν όλοι οι Φοιτητές. Τέλος, μετά τη δημιουργία των απαραίτητων σχέσεων, οι Φοιτητές θα καλούνται να εισάγουν πλειάδες δεδομένων στη Βάση.
γ) Στα επόμενα εργαστήρια, θα δίνονται ερωτήσεις σε φυσική γλώσσα σχετικά με ανάκτηση δεδομένων από τη βάση. Οι Φοιτητές θα πρέπει (με τη βοήθεια του διδάσκοντος και των βοηθών του, όταν αυτή χρειάζεται) να εκφράσουν τις ερωτήσεις σε SQL και να ανακτήσουν τα κατάλληλα δεδομένα από τη βάση.
δ) Τέλος, προτάθηκε η βαθμολόγηση του εργαστηρίου να γίνεται (αντί του συστήματος "για κάθε απουσία μείον μισή μονάδα - αλλιώς άριστα") τη τελευταία εβδομάδα του μαθήματος με εξέταση (όπως γίνεται σε πολλά άλλα εργαστήρια) στην οποία οι Φοιτητές θα πρέπει με κατάλληλες επερωτήσεις να ανακτήσουν δεδομένα από τη βάση στην οποία δούλευαν στα προηγούμενα εργαστήρια, να φτιάξουν κάποια απλά triggers ή views κ.λπ. Κατά συνέπεια, η τελική γραπτή εξέταση θα απαλλάσσεται από την εξέταση της SQL διότι αυτή θα γίνεται πλέον σε "πραγματικό περιβάλλον".

Τέλος, κρίνω ιδιαίτερα σημαντικό να πω πως ο φετινός διδάσκων του μαθήματος κ.Αραμπατζής δίδασκε το μάθημα για πρώτη φορά, οπότε είναι απολύτως λογικό το εργαστήριο του μαθήματος να μην έχει "ιδανική δομή". Η όλη "κριτική" που έγινε είναι απολύτως καλοπροαίρετη και έγινε αποκλειστικά και μόνο για την "αναβάθμιση" του επιπέδου του εργαστηρίου.

Ελπίζουμε να ληφθεί σοβαρά υπ' όψιν.

Τσορμπατζόγλου.Γιώργος

---
http://groups.google.com/group/duth-sfthmmy
Stokos
 

Re: Παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ στο τρόπο διεξαγωγής του Εργαστηρί

Δημοσίευσηαπό James » 12 Ιούλ 2010, 20:29

Stokos έγραψε:Τέλος, κρίνω ιδιαίτερα σημαντικό να πω πως ο φετινός διδάσκων του μαθήματος κ.Αραμπατζής δίδασκε το μάθημα για πρώτη φορά, οπότε είναι απολύτως λογικό το εργαστήριο του μαθήματος να μην έχει "ιδανική δομή".

Έχει όντως τόσο μεγάλη σημασία που ο κ. Αραμπατζής το δίδασκε για πρώτη φορά; Από αυτά που γράφεις, το εργαστήριο φαίνεται να γίνεται με τον ίδιο τρόπο που γινόταν και επί κ. Εφραιμίδη για τον οποίο δεν υπήρξε από κανέναν παράπονο.

Stokos έγραψε:Η παρέμβαση αυτή πηγάζει κυρίως από παράπονα Φοιτητών που εκφράστηκαν προς τους εκπροσώπους του Συλλόγου μας.

Οι συγκεκριμένοι φοιτητές που έκαναν τα παράπονα πέρασαν το μάθημα;

Stokos έγραψε:Τέλος, προτάθηκε η βαθμολόγηση του εργαστηρίου να γίνεται (αντί του συστήματος "για κάθε απουσία μείον μισή μονάδα - αλλιώς άριστα") τη τελευταία εβδομάδα του μαθήματος με εξέταση (όπως γίνεται σε πολλά άλλα εργαστήρια) ...

Το πρόβλημα πάλι με αυτό ποιο είναι (δε διευκρινίζεις καθαρά); Είναι το γεγονός ότι ορισμένοι φοιτητές έχασαν μονάδες ή ότι έτσι το επίπεδο του μαθήματος θα ανέβει; Ποιο είναι το κίνητρο για μια τέτοια αλλαγή;

Αν είναι το πρώτο, καλά τα λες "όπως σε πολλά άλλα εργαστήρια", σε άλλα εργαστήρια όμως κόβεσαι απευθείας αν χάσεις έστω και ένα εργαστήριο και θα πρέπει να το ξανακάνεις την επόμενη χρονιά. Επίσης σε άλλα εργαστήρια υπάρχει προαπαιτούμενη επιτυχής εξέταση προτού να είσαι σε θέση να δώσεις γραπτές εξετάσεις, οπότε αυτό το "σε πολλά άλλα εργαστήρια" δεν το θεωρώ σοβαρό επιχείρημα (δηλαδή θεωρείς ότι τα άλλα εργαστήρια έχουν "ιδανική δομή";). Για παράδειγμα, αν υποθέσουμε ότι ο Γιώργος Τσορμπατζόγλου θα έπαιρνε τελικό 9.62 και έχασε αδικαιολόγητα ένα εργαστήριο επειδή ήθελε να κάνει περισσότερες διακοπές το Πάσχα, θα σταλεί στη γραμματεία ο βαθμός 9.12 (με την όποια πιθανή στρογγυλοποίηση). Οι φοιτητές που παραπονέθηκαν πέρασαν το μάθημα αλλά γκρίνιαξαν επειδή με τη μισή μονάδα του εργαστηρίου θα πέσει ο βαθμός του πτυχίου κατά 0.01; Και στην τελική, δε νομίζω ότι υπήρχε περίπτωση φοιτητή να κοπεί λόγω απουσιών. Μήπως, εν τέλει, να έχει προσωπικά κίνητρα ή αλλαγή που προτείνει ο σύλλογος;

Αν πάλι η όλη αλλαγή γίνεται για αναβάθμιση, με ποιον ακριβώς τρόπο θα γίνει αυτό αν τα εργαστήρια δεν είναι υποχρεωτικά; Πιο πολύ για υποβάθμιση μου κάνει.

Disclaimer: Οποιαδήποτε ονόματα, χρονικές περίοδοι καθώς επίσης και τα νούμερα 9.62 και 9.12 είναι τελείως τυχαία και δεν έχουν καμία σχέση με πραγματικά πρόσωπα ή καταστάσεις.
(Μόνο) James
Άβαταρ μέλους
James
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1740
Εγγραφή: 08 Ιαν 2008, 22:29
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ στο τρόπο διεξαγωγής του Εργαστηρί

Δημοσίευσηαπό Stokos » 12 Ιούλ 2010, 20:57

Αυτό που προτάθηκε είναι να γίνεται στο τέλος μια εξέταση του εργαστηρίου που θα πιάνει το 10% του τελικού βαθμού. Το 30% θα είναι οι εργασίες και το 60% θα είναι η τελική γραπτή εξέταση.

Είναι πολύ πιο υγιές να παρακολουθείς τα εργαστήρια επειδή πρέπει να μάθεις και επειδή θα εξεταστείς σε αυτά που έμαθες παρά να τα παρακολουθείς με το "μπαμπούλα" της μείωσης βαθμού.

Εξάλλου τα εργαστήρια όπως το είπες δεν είναι υποχρεωτικά. Επομένως, πρέπει να δώσεις κίνητρο στους Φοιτητές για να πάνε, όχι να τους αναγκάζεις.

Τέλος, σε κανένα εργαστήριο δε "κόβεσαι" με μια απουσία, εκτός εάν το μάθημα έχει μόνο ένα εργαστήριο (π.χ. ΣΑΕ). Αλλά ακόμα και αυτά σου δίνουν το δικαίωμα του επαναληπτικού εργαστηρίου.

Τσορμπατζόγλου.Γιώργος
Stokos
 

Re: Παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ στο τρόπο διεξαγωγής του Εργαστηρί

Δημοσίευσηαπό Pagouras » 12 Ιούλ 2010, 21:07

Stokos έγραψε:Όπως είναι φανερό αυτό είχε διάφορα προβλήματα, τα σημαντικότερα εκ των οποίων είναι:
α) Περιόριζε τη "δημιουργικότητα" των φοιτητών, καθώς μια επερώτηση σε SQL μπορεί να γίνει με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Αυτό είχε σα συνέπεια τη μειωμένη συγκέντρωση των Φοιτητών που παρατηρούνταν κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου.
β) Γενικά στο "προγραμματισμό" ισχύει ότι εάν δε γράψεις κώδικα (και κατά συνέπεια δε κάνεις λάθη) δε πρόκειται να μάθεις. Επομένως, η αντιγραφή ενός (σωστού) κώδικα και η εκτέλεσή του δε βοηθάει ιδιαίτερα.


Εδω εγω θα διαφωνησω... για αυτον τον λογο υπαρχουν οι εργασιες. Με την πρωτη ματια ειναι λογικο καποιος να μην νιωθει τι ακριβως κανει η εντολη sql η γιατι συντασεται ετσι. Γραφοντας αργοτερα ομως κωδικα (που αναγκαστικα θα γραψει καποιος που θα ασχοληθει πραγματικα με τις εργασιες) αποκτα μια καποια εμπειρια και βλεπει διαφορετικα αυτο που στο εργαστηριο του φαινοταν 'περιεργο'.

Stokos έγραψε:δ) Τέλος, προτάθηκε η βαθμολόγηση του εργαστηρίου να γίνεται (αντί του συστήματος "για κάθε απουσία μείον μισή μονάδα - αλλιώς άριστα") τη τελευταία εβδομάδα του μαθήματος με εξέταση (όπως γίνεται σε πολλά άλλα εργαστήρια) στην οποία οι Φοιτητές θα πρέπει με κατάλληλες επερωτήσεις να ανακτήσουν δεδομένα από τη βάση στην οποία δούλευαν στα προηγούμενα εργαστήρια, να φτιάξουν κάποια απλά triggers ή views κ.λπ. Κατά συνέπεια, η τελική γραπτή εξέταση θα απαλλάσσεται από την εξέταση της SQL διότι αυτή θα γίνεται πλέον σε "πραγματικό περιβάλλον".


Και αλλα μαθηματα εχουν αυτο το συστημα εξετασης ::) , αλλα προσωπικα δυσκολα θα χαρακτηριζα την ποιοτητα τους καλυτερη απο απο τις Βασεις Δεδομενων.
Άβαταρ μέλους
Pagouras
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: 04 Απρ 2008, 11:18

Re: Παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ στο τρόπο διεξαγωγής του Εργαστηρί

Δημοσίευσηαπό macJohn » 12 Ιούλ 2010, 21:44

Δε θα σταθώ στο τί λέτε περί μαθήματος γιατί δεν το είχα το μάθημα.

Αλλά

Ρε παιδιά χαλαρώστε λίγο, για να καταλάβω, γιατί πάτε να φάτε το παιδί? Πρώτη χρονιά κάνει το μάθημα. Δηλαδή δε σας πείραξαν τα Χ Ψ Ζ ΒΑΣΙΚΑ-ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ μαθήματα που γίνονται σκατά τόσα χρόνια και αυτά και τα εργαστήρια τους και σας πείραξαν οι βάσεις δεδομένων? Εδώ ο κόσμος καίγεται και το μπιπ χτενίζεται...

Και ο Εφραιμίδης αν δεν κάνω λάθος αφαιρεί βαθμό για κάθε απουσία πάνω από μία νομίζωμ (έτσι νομίζω πως ήταν στα χρόνια μου), αλλά και τις δύο χρονιές έχει βγει καλύτερος καθηγητής και μάλλον πάει για τρίτη σερί χρονιά. Σε αυτόν δε σας πείραξε στον Αραμπατζή σας πείραξε?

Στο κάτω κάτω δε θα βάλετε χέρι για το πως βαθμολογεί το μάθημα του. Εφόσον εξηγείται από την αρχή της χρονιάς (μιας και είναι επιλεγόμενο) μπορείτε να πάρετε άλλο αν δε σας αρέσει ο τρόπος βαθμολογίας. Δίκη σας επιλογή είναι.

Στα ΣΗΕ ρε μάγκες γιατί δε πήγατε να την πείτε στη Σαφιγιάννη που λέει πως πρέπει να περάσεις και τη Θεωρία και τις Ασκήσεις? Τον βρήκαμε, καλό και πάμε να τον εκμεταλλευτούμε?

Αν είναι δυνατόν!!!

Και όσον αφορά αυτή τη μπούρδα με τις βαθμολογίες, αν θες να υπάρχει δίκαιη βαθμολόγηση αγωνίσου για την κανονικοποίηση. Δεν κατάλαβα δε σας πείραξε που υπάρχουν μαθήματα που οι φοιτητές παίρνουν μόνο 9 και 10 και σας πείραξε που πήρατε σε ένα επιλεγόμενο 9.12 αντί για 9.62? που στο κάτω κάτω σας το εξήγησε και στην αρχή της χρονιάς????

ΕΛΕΟΣ ΡΕ

Αφού ενδιαφέρεστε τόσο για τις βάσεις δεδομένων γιατί δεν κάνετε και κάτι για την κατεύθυνση πληροφορικής? Ο σύλλογος δεν αποφασίζει για αυτά τα θέματα??? Μόνο για ότι τον "χάλασε"???
Άβαταρ μέλους
macJohn
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 568
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 23:52
Τοποθεσία: Cambridge, MA, U.S.A.
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ στο τρόπο διεξαγωγής του Εργαστηρί

Δημοσίευσηαπό Stokos » 12 Ιούλ 2010, 21:55

Εάν απ' όσα έγραψα καταλάβατε ότι το πρόβλημα είναι η αρνητική βαθμολόγηση των απουσιών, τότε λυπάμαι πολύ.

Τσορμπατζόγλου.Γιώργος
Stokos
 

Re: Παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ στο τρόπο διεξαγωγής του Εργαστηρί

Δημοσίευσηαπό macJohn » 12 Ιούλ 2010, 22:07

Stokos έγραψε:Εάν απ' όσα έγραψα καταλάβατε ότι το πρόβλημα είναι η αρνητική βαθμολόγηση των απουσιών, τότε λυπάμαι πολύ.

Τσορμπατζόγλου.Γιώργος


Αν από όσα γράφτηκαν παραπάνω, σχολιάζεις μόνο τα περι βαθμολογιών, λυπάμαι ακόμα περισσότερο... (γιατί τέθηκαν τόσα ζητήματα που ο ΣΦ κάνει την πάπια?)
Ρε δεν μπορείς να βγαίνεις και να ξεπροστιάζεις με αυτόν τον τρόπο ένα νέο μέλος ΔΕΠ κατονομάζοντας το έμμεσα-άμεσα δημοσίως πόσο μάλλον όταν είναι στο Τμήμα μας λίγοτερο από χρόνο. Πόσο μάλλον όταν υπάρχουν σημεία που κάνουν μπαμπως έχεις άδικο... Δώστου λίγο χρόνο. Περίοδος προσαρμογής είναι.
Άβαταρ μέλους
macJohn
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 568
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 23:52
Τοποθεσία: Cambridge, MA, U.S.A.
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ στο τρόπο διεξαγωγής του Εργαστηρί

Δημοσίευσηαπό Stokos » 12 Ιούλ 2010, 22:53

Μερικές φορές απορώ γιατί πρέπει να κάθομαι να απαντώ σε αυτονόητα πράγματα...

Πάμε πάλι λοιπόν:

α) Ούτε κατά διάνοια βάλθηκα, πόσο μάλλον "ξεμπρόστιασα" το κ.Αραμπατζή. Παραθέτω ξανά, γιατί μάλλον δε τη διάβασες, τη τελευταία παράγραφο:

Τέλος, κρίνω ιδιαίτερα σημαντικό να πω πως ο φετινός διδάσκων του μαθήματος κ.Αραμπατζής δίδασκε το μάθημα για πρώτη φορά, οπότε είναι απολύτως λογικό το εργαστήριο του μαθήματος να μην έχει "ιδανική δομή". Η όλη "κριτική" που έγινε είναι απολύτως καλοπροαίρετη και έγινε αποκλειστικά και μόνο για την "αναβάθμιση" του επιπέδου του εργαστηρίου.


β) Το ότι ο κ.Αραμπατζής έκανε για πρώτη φορά το μάθημα, αποτελεί για μένα προσωπικά ένα λόγο παραπάνω να γίνει αυτού του είδους η "ανάδραση" από τους φοιτητές. Έτσι τα "προβλήματα" που εκφράστηκαν να μη "διαιωνιστούν" και τα επόμενα χρόνια.

γ) Το ότι γράφω δημόσια τα παραπάνω είναι για μένα αυτονόητο. Εκπροσωπώ ένα σύνολο Φοιτητών και συνεπώς οφείλω να δρω με διαφάνεια.

Τσορμπατζόγλου.Γιώργος
Stokos
 

Re: Παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ στο τρόπο διεξαγωγής του Εργαστηρί

Δημοσίευσηαπό n1book13 » 03 Μαρ 2013, 15:51

Θεωρώ ότι η παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ εκείνη την περίοδο ήταν απόλυτα δικαιολογημένη. Ελπίζω να έχει αλλάξει ο τρόπος διεξαγωγής του εργαστηρίου που κατά τη γνώμη μου ήταν απαράδεκτος και γι'αυτό άλλωστε από ιδεολογική άποψη και μόνο άλλαξα μάθημα. Ότι έγραφε τότε η ανακοίνωση του τμήματος ηλεκτρολόγων εκφράζει απόλυτα εμένα και πολλούς άλλους συναδέλφους που είχαν επιλέξει το μάθημα τότε. Σε περίπτωση που δεν έχει αλλάξει προσωπικά θα συμβούλευα τους συναδέλφους να εξετάσουν προσεκτικά τις εναλλακτικές επιλογές τους εξ'αρχής για να μην αναγκαστούν να αλλάξουν μάθημα στην πορεία.
n1book13
 

Re: Παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ στο τρόπο διεξαγωγής του Εργαστηρί

Δημοσίευσηαπό n1book13 » 03 Μαρ 2013, 16:38

Επίσης θεωρώ αβάσιμα τα επιχειρήματα των υπολοίπων εκ των οποίων κανείς δεν ήταν φοιτητής του έτους που να παρακολουθούσε το μάθημα (!!!).
Χωρίς να γνωρίζουν τι συνέβαινε εκφέρουν με τόσο ΣΘΕΝΟΣ απόψεις. Να χαρώ λογική μηχανικού. Το αν γίνονται όντως χειρότερα μαθήματα στο δημοκρίτειο είναι αλήθεια αλλά αυτό επ' ουδενί δεν μας στερεί το δικαίωμα να κρίνουμε κάποιο. Στα περί εργαστηρίου με κάλυψε o stokos και επίσης να προσθέσω ότι στο έτος μας οι ώρες των εργαστηρίων δεν ήταν σαφώς ορισμένες με αποτέλεσμα να πρέπει να πηγαίνουμε εκεί δύο ώρες. Τέλος το γεγονός ότι το σύστημα ποινής μισού βαθμού δεν έχει κανένα παιδαγωγικό χαρακτήρα σε ένα εργαστήριο στο οποίο δεν εξετάζεσαι και είναι καθαρά για να αναγκάσει τους φοιτητές να πάνε όχι μόνο δεν συμβαίνει σε ΚΑΝΕΝΑ ξένο εκπαιδευτικό ίδρυμα άλλα υπό τη συγκεκριμένη μορφή ούτε καν στα ελληνικά. Το ότι δεν βγήκε άλλωστε κανένας φοιτητής του έτους να υποστηρίξει το εργαστήριο μόνο τυχαίο δεν μπορεί να είναι. Τρία χρονιά μετά και ακόμα, πτυχιούχος πλέον και ακόμα εκνευρίζομαι όταν θυμάμαι τι γινόταν. Ελπίζω πραγματικά να έχει αλλάξει..
n1book13
 

Re: Παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ στο τρόπο διεξαγωγής του Εργαστηρί

Δημοσίευσηαπό brera » 03 Μαρ 2013, 18:17

1) Ήμουν εκείνο το έτος στο εργαστήριο.
2) Δε θυμάμαι κανείς να έλεγε τίποτα μέχρι και την εξέταση. Τους πείραξε όλους όταν είδαν τους βαθμούς, που για μενα ήταν αντιπροσωπευτικοί, αλλά μέχρι τότε μάλλον καλά περνούσαν όλοι ώστε να αντιδράσουν. Θυμάμαι να ανοίγονται fb την ώρα του μαθήματος, σελίδες για ποδόσφαιρο και όταν κλειδώθηκε το internet κάποιοι θέλησαν να βρουν τρόπο να "σπάσουν" τον αποκλεισμό.
Αν παίρναμε 10, μάλλον και πάλι δε θα αντιδρούσε κανένας μας.

3) Από τη μία μας πειράζει το "εύκολο" και θέλουμε να είμαστε δημιουργικοί. Από την άλλη γκρινιάζουμε αν πχ στα ΣΗΕ μπαίνει κάτι διαφορετικό από το αναμενόμενο..Εκεί οι καθηγητές γίνονται πολύ απαιτητικοί και δε σκέφτονται τον κόπο των άλλων.
Όπως είπες και εσύ, μηχανικοί είμαστε/θα γίνουμε. Ας προσαρμοστούμε στις συνθήκες. Αν δε μπορούμε, φεύγουμε και ψάχνουμε για άλλα..

Προσωπικά το συγκεκριμένο μάθημα είναι μέσα στη λίστα των μαθημάτων που μου άρεσαν και έμαθα πράγματα. Δεν έγινα για κανένα λόγο γκουρού των βάσεων δεδομένων. Αλλά μου έγινε αρκετά εύκολο και κατανοητό, το ποιά βήματα πρέπει να ακουλουθήσεις για να στήσεις μια βάση δεδομένων, και 5 βασικά πράγματα για να τη χειρίζεσαι.

Ο καθηγητής δε ζητούσε ΤΙΠΟΤΑ παραπάνω από αυτό που έδειχνε ούτε στις εξετάσεις εργαστηρίου, ούτε στις τελικές εξετάσεις.
Για αυτό δεν κατάλαβα ούτε τότε γιατί έγινε αυτό από το σύλλογο ( ή μάλλον το κατάλαβα, αλλά δεν είναι του παρόντος), ούτε τώρα που ένα καινούριο μέλος με το που μπήκε στο forum το μόνο που κάνει είναι , ως πτυχιούχος πλέον, να θυμάται το πόσο άσχημα πέρασε τότε ( κάτι το οποίο δεν ισχύει... ) και να κατηγορεί..
Alfa Romeo is love and passion...
Senza cuore saremmo solo macchine!!
Άβαταρ μέλους
brera
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1327
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 18:30
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ στο τρόπο διεξαγωγής του Εργαστηρί

Δημοσίευσηαπό n1book13 » 03 Μαρ 2013, 18:30

Βασικά είχα στείλει mail στο καθηγητή με τις διαφωνίες μου στο οποίο μάλιστα δεν πήρα απάντηση. Αυτά που λες είναι σωστά αλλά θα ήθελα να σε ρωτησώ κάτι και να μου απαντήσεις ειλικρίνα επί του θέματος και χωρίς να με παραπέμψεις σε άλλα μαθήματα. Θεωρείς εσύ σωστό το σύστημα
-0.5 βαθμός για κάθε απουσία χωρίς το δικαίωμα ούτε μιας και χωρίς επαναληπτικό εργαστήριο όταν μάλιστα όπως είπες μπορούσες να ανοίξεις το fb ή ότι άλλο κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου? Το θεωρείς παιδαγωγικό ή εν πάση περιπτώση μπορείς να μου πεις ποιο σκοπό εξηπηρητούσε? Γιατί στα δικά μου τα μάτια το μόνο που εκάνε ήταν να αναγκάζει τους φοιτήτες να πάνε ΑΚΟΜΑ και αν αυτοί πεταγαν χαρταετό την ώρα του εργαστηρίου όπως πολλοί κάναν απλά για να έχει προσεύλεση το μάθημα. Προσωπικά θεωρώ τέτοιες μεθόδους απαραδέκτες και αντιπαιδαγωγικές.

ΥΓ. Κατά τα αλλά το μάθημα ήταν ΟΚ και η εργασία εξαιρετική κατά την άποψη μου.
n1book13
 

Re: Παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ στο τρόπο διεξαγωγής του Εργαστηρί

Δημοσίευσηαπό brera » 05 Μαρ 2013, 00:07

Θεωρώ ότι κάθε καθηγητής βάζει τους όρους του μαθήματος. Πόσο μάλλον σε ένα μάθημα επιλογής που οι όροι γίνονται γνωστοί πρωτού καν το επιλέξουμε. Οπότε έχεις τη δυνατότητα και να μην το επιλέξεις αν διαφωνείς με κάποιο όρο.
Υπάρχει άλλος καθηγητής που μπήκε σε μάθημα επιλογής, πριν λήξει η δήλωση, και μας είπε μέσα στις άκρες "παιδιά θα σας πατήσω κάτω, θα δουλέψετε σκληρά, αλλά θα μάθετε"..Τώρα μερικοί το επέλεξαν και τα βρήκαν σκούρα μετά και άρχισαν να κατηγορούν. Τι να κάνουμε.. Έπαιξαν και έχασαν. Η συμφωνία ήταν ξεκάθαρη από την αρχή.

Στην τελική δε νομίζω ότι, ο συγκεκριμένος καθηγητής των βάσεων δεδομένων, αν του έλεγες ότι όντως υπήρχε σοβαρό πρόβλημα, δε θα έδειχνε κατανόηση για μια απουσία. Δεν ήταν τόσο τραγικά τα πράγματα.

Από εκεί και πέρα δε βλέπω το λόγο του να μη θέλει να παρακολουθήσει κάποιος το εργαστήριο σε ένα μάθημα το οποίο επέλεξε και να γκρινιάζει. Και ακόμα πιο πολύ δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή η φασαρία έγινε στο τέλος του εξαμήνου..
Όλα αυτά δεν είχαν νόημα, αλλά είχαν σκοπιμότητες.
Alfa Romeo is love and passion...
Senza cuore saremmo solo macchine!!
Άβαταρ μέλους
brera
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1327
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 18:30
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ στο τρόπο διεξαγωγής του Εργαστηρί

Δημοσίευσηαπό n1book13 » 05 Μαρ 2013, 08:30

Εδώ θα διαφωνίσω μαζί σου. Όταν ένας καθηγητής βάζει απάνθρωπους όρους ή όπως πχ. στην προκειμένη περίπτωση χρησιμοποιεί τους βαθμούς μας για να έχει προσέλευση στο μάθημα (γιατί για μένα αυτό έκανε και εσύ άλλη σκοπιμότητα στο σύστημα δεν μου έδωσες παρότι σε ρώτησα ξεκάθαρα) τότε πρέπει να υπάρχει αντίδραση από τους φοιτήτες.
Επίσης τον είχα ρώτησει για μία μόνο απούσια και δεν πήρα καταφατική απάντηση. Φυσικά θα μπορούσα να λείψω και να πάρω χαρτί γιατρού ή στο κατώ κατώ τι εγίνε μισή μονάδα είναι μόνο ε? Όχι δεν είναι το θέμα η μίση μόναδα, είναι θέμα ιδεολογίας. Γι' αυτό παράτησα το μάθημα στη μέση της χρονίας και πήρα άλλο. Δεν γνωρίζω αν ο σύλλογος είχε σκοπιμότητες όπως λες, εγώ παράτησα το μάθημα στη μέση της χρονιάς επειδή αηδίασα με το σύστημα απουσιών.
Από ότι βλέπω στο οδήγο μαθήματος του 2012 που ανέβασε ο διδάσκων δεν αναφέρει τίποτα για -0.5/ανά απούσια άρα ευτυχώς τα παράπονα μας μάλλον εισακούστηκαν.

ΥΓ. Δεν το παίζω κανάς μεγάλος επαναστάτης. Αν το μάθημα ήταν ΣΗΕ πχ θα το τρώγα και δεν θα έλεγα κουβέντα αφού δεν έχουμε καν αξιολόγηση καθηγήτων. Ευτύχως το μάθημα ήταν επιλογής και κρίμα που ενάς νέος καθηγητής εφάρμοζε μεθόδους παλαιότερων και μάλιστα χειρότερες (ακόμα και ο κ.Καράκος ένα επαναληπτικό το βάζε στην HTML πχ.). Γι αυτό και υπήρξε μία αρνητική ανάδραση από τους φοιτήτες δικαιολογήμενα για μένα η οποία μάλιστα πρέπει να πέτυχε όσον αφορά τις απουσίες.
n1book13
 

Re: Παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ στο τρόπο διεξαγωγής του Εργαστηρί

Δημοσίευσηαπό brera » 05 Μαρ 2013, 15:28

n1book13 έγραψε:Εδώ θα διαφωνίσω μαζί σου. Όταν ένας καθηγητής βάζει απάνθρωπους όρους ή όπως πχ. στην προκειμένη περίπτωση χρησιμοποιεί τους βαθμούς μας για να έχει προσέλευση στο μάθημα (γιατί για μένα αυτό έκανε και εσύ άλλη σκοπιμότητα στο σύστημα δεν μου έδωσες παρότι σε ρώτησα ξεκάθαρα) τότε πρέπει να υπάρχει αντίδραση από τους φοιτήτες.

Τέτοια σκληρότητα και απανθρωπιά ζήσαμε μόνο οι φοιτητές του DUTH και τα παιδιά της Αφρικής... ::) ;D
Ήταν πολύ απάνθρωπο να πας στις 18:00 η ώρα το απόγευμα να κάνεις μία ώρα εργαστήριο σε ένα μάθημα που το διάλεξες..
Ας σοβαρευτούμε..Ας ήταν το μοναδικό στραβό αυτό..
Alfa Romeo is love and passion...
Senza cuore saremmo solo macchine!!
Άβαταρ μέλους
brera
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1327
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 18:30
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Επόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης