Alfa Romeo Mito

Συζήτηση σχετικά με όλα τα είδα μηχανοκίνητου αθλητισμού (Αγώνες, Φόρμουλα 1, Καρτ, Θαλάσσια σπορ κ.ά.)

Alfa Romeo Mito

Δημοσίευσηαπό brera » 21 Ιουν 2008, 13:56

Eίμαι ιδιαίτερα συγκινημένος γιατί ως γνήσιος alfisti(brera γαρ) έχω πορωθεί με την επίσημη παρουσίαση της νέας alfa romeo mito.Mε κινητήρες 78 & 155(στα 1.4cc πάντα) άλογα θέλω να δώ ποιος θα πεί ότι δεν μπορεί η ALFA ROMEO  να χτυπήσει το γερμανικό ανταγωνισμό στους κινητήρες.Και δεν είναι μόνο οι κινητήρες. Ας μην ξεχνάμε τα ιδιαίτερα κρατήματα των alfa romeo σε συνδυασμο με το  κοφτερό τους τιμόνι.  :D :D :D ;D ;D
Alfa Romeo is love and passion...
Senza cuore saremmo solo macchine!!
Άβαταρ μέλους
brera
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1327
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 18:30
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό Paladin » 21 Ιουν 2008, 15:43

Χαιρετώ τον συνalfisti 8) Τελικά στο τμήμα είμαστε αρκετοί ;)
Όντως πολύ καλό το mito και οι κινητήρες(μπήκαμε δυναμικά και στα turbo-γιατί ατμόσφαιρα δεν πιανόμαστε) .Εντάξει για κράτηματα και φρένα italians do it better ;)
Εγώ περιμένω πάντως με αγωνία τον 1.8 στα 230 που σκέφτονταν να βάλουν στη GTA έκδοση της mito. Εκεί θα είναι το πάρτυ 8) Τελικά προορίζουν την mito για την αντικαταστάτρια της 147(η 149 που ακουγόταν?) ή θα είναι μια σκάλα κάτω?(γιατί νομίζω θα βγαίνει μόνο 3θυρη?)
Άβαταρ μέλους
Paladin
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 15 Μάιος 2008, 23:21
Τοποθεσία: Ξάνθη

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό brera » 21 Ιουν 2008, 17:51

Γνωρίζω ότι στα χαρτιά είναι μια κατηγορία κάτω απο την 147(κατηγορία punto,mini couper).Όμως οι διαστάσεις της είναι σχεδόν οι ίδιες με την 147(μόνο 0,2 m μικρότερη στο μήκος.οι υπόλοιπες είναι ίδιες).
Όμως θα παρουσιαστεί του χρόνου και η 149 η οποία θα είναι μεν κατηγορία 147 αλλά  στο μέγεθος θα είναι παραπλήσια με την(αξέχαστη) 156.Φαίνεται ότι οι Ιταλοί είναι στις καλές τους.
FORZA ITALIA!!!!! :D :D :D

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ.  http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=291&page_id=6476
Alfa Romeo is love and passion...
Senza cuore saremmo solo macchine!!
Άβαταρ μέλους
brera
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1327
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 18:30
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό fortsatos » 21 Ιουν 2008, 23:38

brera έγραψε: ...να χτυπήσει το γερμανικό ανταγωνισμό στους κινητήρες.Και δεν είναι μόνο οι κινητήρες. Ας μην ξεχνάμε τα ιδιαίτερα κρατήματα των alfa romeo σε συνδυασμο με το  κοφτερό τους τιμόνι.  :D :D :D ;D ;D

Paladin έγραψε:Όντως πολύ καλό το mito και οι κινητήρες(μπήκαμε δυναμικά και στα turbo-γιατί ατμόσφαιρα δεν πιανόμαστε) .Εντάξει για κράτηματα και φρένα italians do it better ;)


Μήπως τα παραλέμε λίγο? ::)

Paladin έγραψε: Τελικά προορίζουν την mito για την αντικαταστάτρια της 147(η 149 που ακουγόταν?) ή θα είναι μια σκάλα κάτω?(γιατί νομίζω θα βγαίνει μόνο 3θυρη?)

Όχι, η mito ανήκει στην κατηγορία των supermini ενώ η 147 στα μικρα οικογενειακά (την 147 θα την αντικαταστήσει η 149 στα μέσα του 2009). Στοχεύει μαζί με το 500ράκι (που είχε υψηλές προσδοκίες και δικαιώθηκε (αγοραστικά τουλάχιστον... ;))) να χτυπήσουν το (status symbol :P) mini cooper καθώς και το Audi A1 που ετοιμάζεται για το 2010. (Η Alfa Romeo ως γνωστόν είναι από το 1986 μελος του Fiat Group.) Επίσης πιστεύουν ότι με τη mito θα μπουν πιο δυναμικά στην αγορά της Αμερικής (με ποιο σκεπτικό δεν καταλαβαίνω...)

Paladin έγραψε:μπήκαμε δυναμικά και στα turbo


Εμπρός στο δρόμο που χάραξε η Vw!  ;D
Incarnated Solvent Abuse
Άβαταρ μέλους
fortsatos
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 17 Ιαν 2008, 17:48

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό brera » 22 Ιουν 2008, 00:45

Φίλε δεν ξέρω πραγματικά απο που βγαίνει αυτός ο σνομπαρισμός για τη FIAT.Δηλαδή τι σχέση έχει που η  ALFA ROMEO είναι μέλος της FIAT.Μην ξεχνάς να αναφέρεις ότι και εκεί ανήκει η FERRARI KAI MASERATI.Ειλικρινά δεν ξέρω για το δρόμο που χάραξε η VW αλλά ελπίζω η alfa romeo mito να μην καίει λάδια σαν τους "περπατημένους" TSI. ;) ;)
Όσο για τους ατμοσφαιρικούς  κινητήρες:Aν ψάξεις θα δεις ότι η alfa είναι μακραν μπροστα.
Και όσο για τα κρατήματα:Μη δοκιμάσεις να πατήσεις φρένο σε έναν ελιγμό απο πανικό ή σε μια απότομη στροφή με vw καλύτερα. ;) ;)
Τελευταία επεξεργασία από brera και 22 Ιουν 2008, 01:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Alfa Romeo is love and passion...
Senza cuore saremmo solo macchine!!
Άβαταρ μέλους
brera
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1327
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 18:30
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό Paladin » 22 Ιουν 2008, 02:09

Κοίτα, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της κάθε μάρκας τα ξέρουμε. Είναι αλήθεια ότι ώρες ώρες καίει λάδι πιο πολύ και από βενζίνη :P αλλά όσον αφορά την αξιοπιστία και τη δύναμη του κινητήρα (των twin spark παλιότερα και των jts τώρα) τα πράγματα είναι αίγουρα πολύ πιο καλά από όσο τα παρουσιάζει ο τύπος.Ότι υπάρχει κατεύθυνση στον τύπο από τον όμιλο VAG είναι γνωστό πιστεύω. Πάντως το FIAT GRUPO μόνο να το υποτιμάς δεν είναι(ακόμα και την ίδια τη FIAT μετά το Bravo και το 500).
Για την VW το δέχομαι ότι είναι μπροστά σε τεχνολογικά θέματα(ΤSI και DSG κιβώτιο-άλλο πράμα ειλικρινά) αλλά τα κρατήματα και τα φρένα απλά δεν συγκρίνονται. Ο καθένας στον τομέα του 8)

Πάντως λίγο που τοψαξα για το MITO λένε ότι οι τιμές θα ξεκινάνε στα 20 χιλιάρικα :o Μήπως έχουμε ξεφύγει?
Δηλαδή την 149 που θα την ξεκινάνε?
Άβαταρ μέλους
Paladin
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 15 Μάιος 2008, 23:21
Τοποθεσία: Ξάνθη

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό Cobra_MX5 » 22 Ιουν 2008, 14:09

brera έγραψε:Και όσο για τα κρατήματα:Μη δοκιμάσεις να πατήσεις φρένο σε έναν ελιγμό απο πανικό ή σε μια απότομη στροφή με vw καλύτερα. ;) ;)



Sorry φιλε αλλα εδω θα διαφωνησω... Κ εγω Ιταλόφιλος ειμαι και πολυ μαλιστα, και για την ακριβεια οδηγω ενα Fiat Punto. Το Punto λοιπον, είναι ένα απο τα πιο υπερστροφικα (να μην πω το πιο υπερστροφικο) αυτοκινητα που εχω οδηγησει, ειδικα στα φρενα. Παρομοια συμπεριφορα ειχε και η Alfa 156 που εχε ενας φιλος, ο οποιος τωρα εχει ενα golf TSI. Το σχολιο του ειναι πως η αλφα ηταν σαφως πιο υπερστροφικη αλλα σιγουρα πολυ πιο "παιχνιδιαρα" και ενδιαφερουσα. Μια βολτα που με ειχε παει με το TSI ομως, μπορει να τσαρουχωνε το φρενο πανω στη στροφη αλλα το TSI ηταν βραχος, επρεπε να το βιασεις για να υπερστρεψει...

Δε διαφωνω οτι τα Ιταλικα ειναι μπροστα εν γενει (αν και αυτο εξαρταται επο τις προτεραιοτητες του καθενος) αλλα ενα απο τα χαρακτηριστικα των γερμανικων ειναι αυτο, η ασφαλης (και υποστροφικοτερη) οδικη συμπεριφορα...
Cobra_MX5
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: 20 Φεβ 2008, 20:13

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό brera » 22 Ιουν 2008, 14:36

Καταρχήν φίλε θα συμφωνήσω ότι τα FIAT δεν έχουν και την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά.Είναι όντως υπερστροφικά και ιδιαιτέρως ανασφαλή ως προς την αίσθηση του τιμονιού.
Αλλά όσο για το δεύτερο σκέλος συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.
Η alfa 156 είναι μοντέλο  1997(ή 2003 νομίζω το facelift) ενώ το golf TSI είναι μοντέλο των τελευταίων χρόνων.Πρέπει να συγκρίνεις την 156 με το golf εκείνης της εποχής.Σήμερα πες το φίλο σου  να οδηγήσει την 159 και να δει τη χαοτική διαφορα με την 156(και προσωπική μου άποψη και με το golf).Ειλικρινά πηγαίνει σαν τρένο. :D
Ορίστε και ενα link.
http://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl ... re=related
Υ.Γ: Αυτό ειναι απο γερμανικό περιοδικό. ;)
Τελευταία επεξεργασία από brera και 22 Ιουν 2008, 14:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Alfa Romeo is love and passion...
Senza cuore saremmo solo macchine!!
Άβαταρ μέλους
brera
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1327
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 18:30
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό fortsatos » 22 Ιουν 2008, 17:59

brera έγραψε:Φίλε δεν ξέρω πραγματικά απο που βγαίνει αυτός ο σνομπαρισμός για τη FIAT.Δηλαδή τι σχέση έχει που η  ALFA ROMEO είναι μέλος της FIAT.Μην ξεχνάς να αναφέρεις ότι και εκεί ανήκει η FERRARI KAI MASERATI.


Μήπως κάνεις κάποιο λάθος? Που σνόμπαρα Fiat και Alfa Romeo? ??? Το ότι η Alfa Romeo ανήκει στη Fiat το ανέφερα για όσους δεν το γνωρίζουν, για να εξηγήσω τη συντονισμένη κίνηση Fiat 500 και Mito να χτυπήσουν την κατηγορία των supermini.

brera έγραψε:Ειλικρινά δεν ξέρω για το δρόμο που χάραξε η VW


Η πολιτική του downsizing καλά κρατεί και είναι γεγονός ότι η Vw είναι προτωπόρος σ'αυτή την κίνηση. Ετοιμάζω και ένα άρθρο σχετικά με το downsizing, μόλις βρω χρόνο και το ολοκληρώσω θα το ανεβάσω στο forum.

brera έγραψε:ελπίζω η alfa romeo mito να μην καίει λάδια σαν τους "περπατημένους" TSI. ;) ;)


Έχω ένα Golf Tsi εδώ και ένα χρόνο. Δε μου έχει κάψει ούτε σταγόνα λάδι εδώ και 34.000 χλμ. Και πίστεψέ με, δεν κάνω και την συντηρητικότερη οδήγηση... ;) Και επιτέλους, φτάνει η καραμέλα "οι TSI σπάνε, καινε λάδια κλπ." Μιλήστε με παραδείγματα, όχι μου είπε ο τάδε ότι ο φίλος του τάδε γνώρισε τον τάδε που το αμάξι του έκαψε ένα κιλό λαδι και έσπασε o κινητήρας.

brera έγραψε:Όσο για τους ατμοσφαιρικούς  κινητήρες:Aν ψάξεις θα δεις ότι η alfa είναι μακραν μπροστα.


Και η BMW? H Audi? H Renault, για να σε πάω και σε ίδια κατηγορία τιμής (και να μη με κατηγορήσεις για γερμανοφιλία)? H Honda? Είναι τόσο καλύτεροι οι κινητήρες της Alfa από τον κινητήρα του Clio RS ή από τον V-tec της Honda? Δε νομίζω...

brera έγραψε:Και όσο για τα κρατήματα:Μη δοκιμάσεις να πατήσεις φρένο σε έναν ελιγμό απο πανικό ή σε μια απότομη στροφή με vw καλύτερα. ;) ;)


Έχω πατήσει... Πάρα πολλές φορές... Και σε βρεγμένο... Και σε συνεχόμενο στροφιλίκι... (π.χ. έχεις πάει στο δρόμο που βγάζει για Δράμα μέσα από τα βουνά? Απόλαυση...) Και πολλές φόρες, όταν πιέζω το αμάξι, πατάω το φρένο με το αριστερό... Και όπως βλέπεις είμαι ακόμα εδώ... Μάλλον κάτι θα έκαναν καλά οι Γερμανοί γιατί το επίθετό μου δεν είναι Schumacher...

Paladin έγραψε:Ότι υπάρχει κατεύθυνση στον τύπο από τον όμιλο VAG είναι γνωστό πιστεύω.


Γνωστό? Από πού? Δλδ η αυτοκρατορία του Ανιέλι δεν έχει δύναμη στον τύπο... Μη λέμε ότι θέλουμε... Ας κρατήσουμε τη συζήτηση στα τεχνολογικά θέματα.

Paladin έγραψε:Για την VW το δέχομαι ότι είναι μπροστά σε τεχνολογικά θέματα(ΤSI και DSG κιβώτιο-άλλο πράμα ειλικρινά) αλλά τα κρατήματα και τα φρένα απλά δεν συγκρίνονται.


Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός? Γιατί όσον αφορά το Golf τουλάχιστον, που μπορώ να έχω προσωπική άποψη, είναι ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα και με πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά (για να μη μιλήσω για το GTI που είναι σημείο αναφοράς όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορα μαζί με το Focus ST και το Clio RS  ;) Και να μην ξεχάσω το Audi S3...) Η Brera και η GT είναι τόσο σπορ? Ξανά, δε νομίζω...

Paladin έγραψε:Πάντως λίγο που τοψαξα για το MITO λένε ότι οι τιμές θα ξεκινάνε στα 20 χιλιάρικα :o Μήπως έχουμε ξεφύγει?
Δηλαδή την 149 που θα την ξεκινάνε?


Γύρω στα 14000 θα ξεκινάει στην Ευρώπη. Τώρα αν στην Ελλάδα κάνουν παλι το θαύμα τους, τι να πω... H 149 θα ξεκινάει από 20000. (Για Ευρώπη πάλι)

brera έγραψε:Πρέπει να συγκρίνεις την 156 με το golf εκείνης της εποχής.


Σ'αυτό θα συμφωνήσω με τον Brera.

brera έγραψε:Σήμερα πες το φίλο σου  να οδηγήσει την 159


Από τα καλύτερα μεγάλα οικογενειακά αυτοκίνητα στην αγορά σήμερα. Αν και πάλι το κοινό που απευθύνεται πρέπει να κάνει αρκετές παραχωρήσεις... Και ειδικά όταν υπάρχουν εκεί έξω αυτοκίνητα όπως Audi A4, BMW 3 Series, Mercedes C-Class, Ford Mondeo, Opel Vectra, Toyota Avensis, VW Passat η επιλογή είναι δύσκολη και η πλάστιγγα δε γέρνει προς την 159..


Εν τέλει, για να μην παρεξηγηθώ, θεωρώ τις Alfa Romeo πανέμορφα αυτοκίνητα, με πολύ καλούς κινητήρες, έχουν σαφή σπορ προσανατολισμό αλλά πασχουν μερικές φορές στην υλοποίησή του (βλέπε Brera, Gt), έχουν πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά και αν μη τι άλλο έχουν τεράστια ιστορία.
Στον αντίποδα όμως, έχουν να αντιμετωπίσουν έναν ανταγωνισμό που έχει κάνει τεράστια βήματα μπροστά, έχει να προσφέρει πολύ καλύτερες overall λύσεις, σε ίδιο και πολλές φορές χαμηλότερο κόστος, και έχει στοχεύσει πολύ καλύτερα στην καρδιά του αγοραστικού κοινού. Επίσης, έχουν να αντιμετωπίσουν την τεχνολογία που αναπτύσσεται ραγδαία γιατί είναι γεγονός ότι έχουν μείνει λίγο πίσω...
Για να κλείσω, οι Alfa Romeo απευθύνονται σε ξεχωριστό κοινό (alfisti) και καλά κάνουν, γιατί είναι αυτοκίνητα με ξεχωριστό χαρακτήρα. Μπορεί ποτέ να μην αγόραζα Alfa Romeo αλλά κάποια μοντέλα της τα έχω πολύ ψηλά (Giulia, 155 V6 TI και Spider... Απλά πανέμορφα...) Το σίγουρο είναι ότι ανάμεσα στις τόσες πρακτικές εφαρμογές στο σχεδιασμό αυτοκινήτων, παραμένουν αμάξια που τα ξεχωρίζεις από μακριά. Ας είναι καλά η καλλιτεχνική φλέβα του τμήματος σχεδίασης της Alfa λοιπόν...
Incarnated Solvent Abuse
Άβαταρ μέλους
fortsatos
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 17 Ιαν 2008, 17:48

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό Paladin » 22 Ιουν 2008, 18:54

Το πράγμα πάει από μόνο του σε έναν ακόμα "πόλεμο" μεταξύ alfisti και μη που έχουμε παρακολουθήσει όλοι όσοι ασχολούμαστε σε κάθε αυτοκινητιστικό forum.  :P

Και η BMW? H Audi? H Renault, για να σε πάω και σε ίδια κατηγορία τιμής (και να μη με κατηγορήσεις για γερμανοφιλία)? H Honda? Είναι τόσο καλύτεροι οι κινητήρες της Alfa από τον κινητήρα του Clio RS ή από τον V-tec της Honda? Δε νομίζω...


Μιλάμε για ατμοσφαιρικούς κινητήρες.Η Audi τί έχει να παρουσιάσει σε ατμοσφαιρικό κινητήρα τα τελευταία δέκα χρόνια? ΌΛοι οι κινητήρες που προορίζονται για αμάξια με σπορ προσανατολισμούς είναι turbo,αν εξαιρέσουμε βέβαια τον εξαιρετικό V8 που φόράει στα S μοντέλα της ,αλλά εκεί ξεφεύγουμε.
Η Renault? Για ποιούς κινητήρες μιλάς?Μιλάμε μόνο για έναν RS που μπαίνει μόνο σε μια καήγορία ενός μοντέλου. Γιατί όλοι οι υπόλοιποι δεν ξεφεύγουν από την Γαλλική μετριότητα:)Την Renault θα την παραδεχτώ χίλιες φορές σε άλλα θέματα αλλά σίγουρα όχι για τη δύναμη των κινητήρων της.
Όσο για την Honda ,μιλάμε όντως για εξαιρετικούς πολύστροφους ατμοσφαιρικούς κινητήρες που όμως πιστεύω ότι όλοι έχουμε ακούσει από πρώτο χέρι για σπασμένους κινητήρες σε S2000.
Για την μόνη εταιρεία που θα συμφωνήσω ότι είναι στα ίδια standard δύναμης και ίσως υπερέχει στην ποιότητα είναι η BMW(αν και φανατικός αντι-ΒΜWακιας) Το μόνο πρόβλημα είναι ότι εκεί πληρώνεις τον 16αρη κινητήρα σαν 18αρη ή και 2λιτρο καμιά φορά.


Έχω πατήσει... Πάρα πολλές φορές... Και σε βρεγμένο... Και σε συνεχόμενο στροφιλίκι... (π.χ. έχεις πάει στο δρόμο που βγάζει για Δράμα μέσα από τα βουνά? Απόλαυση...) Και πολλές φόρες, όταν πιέζω το αμάξι, πατάω το φρένο με το αριστερό... Και όπως βλέπεις είμαι ακόμα εδώ... Μάλλον κάτι θα έκαναν καλά οι Γερμανοί γιατί το επίθετό μου δεν είναι Schumacher...


Εντάξει σίγουρα οι Γερμανοί δεν θα έβαζαν σε ένα αμάξι 170 άλογα και σε ένα μεσαίο hatcback που προορίζεται για μαζικές πωλήσεις  χωρίς να εξασφάλιζαν πρώτα τα στοιχειώδη. Μιλάμε για μπροστοκίνητα αυτοκίνητα που το κύριο χαρακτηριστικό και ελάττωμά τους στη γρήγορα οδήγηση είναι η υποστροφή.Και όπως ξέρουμε ένα αμάξι που θα υπερστρέψει μπορεί να συμαζευτεί από έναν έμπειρο οδηγό,αλλά μετά από έντονη υποστροφή μόνο το ESP σε σώζει(προσωπική εμπειρία). Το θέμα είναι να μην φτάσεις εκεί.Αυτό εξαρτάται από τα κρατήματα του αμαξιού(αναρτήσεις -πόσο χαμηλό είναι -λάστιχα-βάρος κτλ) Τώρα όσον αφορά τα φρένα η Alfa ήταν παραδοσιακά πρωτοπόρος αν και τα τελευταία χρόνια τα περιθώρια βελτίωσης στο συγκεκριμένο τομέα έχουν στενέψει πολύ με αποτέλεσμα κι άλλα αμάξια αντίστοιχα να έχουν εξίσου καλά φρένα. Αλλά κανένας δεν θα μπορέσει να με πείσει ότι μια GT 3.2  με τις τετραπίστονες δαγκάνες και το Q2 φορεμένο "έχει" σχεδόν ότι κυκλοφορεί στην κατηγορία της(παρόλη την μεγάλη υποστροφή λόγω των 240 αλόγων) και στα άλογά της(και σου βάζω μέσα και τα quattro).
Έχω προσωπική εμπειρία και με Golf και (δεν ξέρω αν έχεις οδηγήσει κάποια από τις Alfa τελευταίας γενιάς) η Alfa μου αποπνέει κάτι το διαφορετικό πάνω στο δρόμο.



Γνωστό? Από πού? Δλδ η αυτοκρατορία του Ανιέλι δεν έχει δύναμη στον τύπο... Μη λέμε ότι θέλουμε... Ας κρατήσουμε τη συζήτηση στα τεχνολογικά θέματα.


Τουλάχιστον για τον Ελληνικό τύπο μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι γενικά ένα θάψιμο στο Fiat Grupo γενικά το ρίχνουν. Οι 4 τροχοί μουχουν βγάλει την 159 τη χειρότερη στην κατηγορία της΄με ισοπεδωτικούς χαρακτηρισμούς.
Τέλοσπάντων συμφωνώ να μην ασχοληθούμε με τέτοια θέματα γιατί όντως ξεφεύγουμε.



Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός? Γιατί όσον αφορά το Golf τουλάχιστον, που μπορώ να έχω προσωπική άποψη, είναι ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα και με πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά (για να μη μιλήσω για το GTI που είναι σημείο αναφοράς όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορα μαζί με το Focus ST και το Clio RS   Και να μην ξεχάσω το Audi S3...) Η Brera και η GT είναι τόσο σπορ? Ξανά, δε νομίζω...


Δεν διαφωνώ ότι το Golf είναι από τα πλέον ασφαλή αμάξια-και πιο ασφαλές πιστεύω από την 147(αλλιώς δεν θα έκανε και τις πωλήσεις που κάνει). Για την οδηγική συμπεριφορά όμως επέτρεψέ μου να έχω ορισμένες αντιρρήσεις. Γενικά θεωρώ το Golf ένα αρκετά άχρωμο οδηγικά αμάξι(το μόνο που πραγματικά θαυμάζω είναι το TSI με το DSG κιβώτιο που με ικανοποίησε αφάνταστα στο δρόμο)

Τώρα όμως με το να συγκρίνεις την Brera και την GT με το Focus ST ,το Clio RS ,και το Audi S3 απλά κάνεις λάθος. Μιλάμε για τελείως διαφορετικές κατηγορίες από τις οποίες ζητάς τελείως διαφορετικά πράγματα.
Η GT είναι ένα coupe-GranTurismo που σίγουρα ο ανταγωνισμός του δεν είναι κανένα από τα πάνω αμάξια που όλα ανήκουν στην κατηγορία Hot Hatchbacks
Επομένως συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Επίσης όλα τα αμάξια που ανέφερες φοράνε turbo σύνολα και ποντάρουν εκεί. Στην κατηγορία της GT ανήκει το RX-8 ,η ΒΜW 3αρα Coupe,to TT. Όλα τα αμάξια που ανέφερες μπορούμε να τα συγκρίνουμε άνετα με την 147 την GTA.
Για την Brera πάνω κάτω ισχύουν τα ίδια αν και στοχεύει σε λίγο διαφορετικό κοινό από αυτό της GT.
Τελευταία επεξεργασία από Paladin και 22 Ιουν 2008, 19:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Paladin
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 15 Μάιος 2008, 23:21
Τοποθεσία: Ξάνθη

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό brera » 22 Ιουν 2008, 19:11

Kοίτα.
fortsatos έγραψε:Έχω ένα Golf Tsi εδώ και ένα χρόνο. Δε μου έχει κάψει ούτε σταγόνα λάδι εδώ και 34.000 χλμ. Και πίστεψέ με, δεν κάνω και την συντηρητικότερη οδήγηση... ;) Και επιτέλους, φτάνει η καραμέλα "οι TSI σπάνε, καινε λάδια κλπ." Μιλήστε με παραδείγματα, όχι μου είπε ο τάδε ότι ο φίλος του τάδε γνώρισε τον τάδε που το αμάξι του έκαψε ένα κιλό λαδι και έσπασε o κινητήρας.

Αυτό επίσης θέλω να ακούσω από αυτούς που λένε ότι τα ιταλικά χαλάνε τα ηλεκτρονικά τους, εχουν προβλήματα κ.τ.λ.
Έχω ακούσει και το ποιό τρελό.Ότι σκουριάζουν.Δηλαδη έλεος ουτε τα αυτοκίνητα του 1980 δε σκούριαζαν.Θα σκουριάζουν τώρα αυτά τα αυτοκίνητα;;(οποιασδήποτε μάρκας)!!

fortsatos έγραψε:Και η BMW? H Audi? H Renault, για να σε πάω και σε ίδια κατηγορία τιμής (και να μη με κατηγορήσεις για γερμανοφιλία)? H Honda? Είναι τόσο καλύτεροι οι κινητήρες της Alfa από τον κινητήρα του Clio RS ή από τον V-tec της Honda? Δε νομίζω...


Μίλησα για ατμοσφαιρικούς κινητήρες.


fortsatos έγραψε:Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός? Γιατί όσον αφορά το Golf τουλάχιστον, που μπορώ να έχω προσωπική άποψη, είναι ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα και με πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά (για να μη μιλήσω για το GTI που είναι σημείο αναφοράς όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορα μαζί με το Focus ST και το Clio RS  ;) Και να μην ξεχάσω το Audi S3...) Η Brera και η GT είναι τόσο σπορ? Ξανά, δε νομίζω...


OK.Αλλά μην ανάψει φώτα καλύτερα το GTi στις στροφές της Kαβάλας σε μια Brera. ;) ;)
Στο λέω από προσωπική εμπειρία.(με 159 2.2 )

fortsatos έγραψε:Από τα καλύτερα μεγάλα οικογενειακά αυτοκίνητα στην αγορά σήμερα. Αν και πάλι το κοινό που απευθύνεται πρέπει να κάνει αρκετές παραχωρήσεις... Και ειδικά όταν υπάρχουν εκεί έξω αυτοκίνητα όπως Audi A4, BMW 3 Series, Mercedes C-Class, Ford Mondeo, Opel Vectra, Toyota Avensis, VW Passat η επιλογή είναι δύσκολη και η πλάστιγγα δε γέρνει προς την 159..

E φυσικά.Αν έχεις λεφτα να δόσεις 10000-20000 παραπάνω απο τη βασική έκδοση για να φτάσεις τα standar της alfa romeo.E και τώρα μη συγκρίνουμε τώρα mercedes,avensis,bmw,vectra με alfa romeo(στα ίδια κυβικα βέβαια)


Οδήγησε πρώτα μια alfa romeo νέας γενιάς και θα με θυμηθείς

Και στην τελική ας χαλαρώσουμε.Πιστεύω πως τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι καλά ανάλογα σε ποιά άτομα αναφέρονται και με ποια οικονομική δυνατότητα και χίλια δυο άλλα.Το μόνο που δε μπορώ είναι να μου λέει ο άλλος εχω "ΒΜW' λες και επειδή είναι γερμανικό και έχει δώσει κάποια παραπάνω λεφτά από τους άλλους μόνο και μόνο για να έχει το σήμα της φίρμας μπροστα κάτι τρέχει στα γύφτικα. ;) ;) ;D ;D
Τελευταία επεξεργασία από brera και 22 Ιουν 2008, 19:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Alfa Romeo is love and passion...
Senza cuore saremmo solo macchine!!
Άβαταρ μέλους
brera
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1327
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 18:30
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό fortsatos » 22 Ιουν 2008, 20:35

Μάλλον παρεξηγήθηκα...  :D

Paladin έγραψε:Μιλάμε για ατμοσφαιρικούς κινητήρες.Η Audi τί έχει να παρουσιάσει σε ατμοσφαιρικό κινητήρα τα τελευταία δέκα χρόνια? ΌΛοι οι κινητήρες που προορίζονται για αμάξια με σπορ προσανατολισμούς είναι turbo,αν εξαιρέσουμε βέβαια τον εξαιρετικό V8 που φόράει στα S μοντέλα της ,αλλά εκεί ξεφεύγουμε.
Η Renault? Για ποιούς κινητήρες μιλάς?Μιλάμε μόνο για έναν RS που μπαίνει μόνο σε μια καήγορία ενός μοντέλου. Γιατί όλοι οι υπόλοιποι δεν ξεφεύγουν από την Γαλλική μετριότητα:)Την Renault θα την παραδεχτώ χίλιες φορές σε άλλα θέματα αλλά σίγουρα όχι για τη δύναμη των κινητήρων της.
Όσο για την Honda ,μιλάμε όντως για εξαιρετικούς πολύστροφους ατμοσφαιρικούς κινητήρες που όμως πιστεύω ότι όλοι έχουμε ακούσει από πρώτο χέρι για σπασμένους κινητήρες σε S2000.
Για την μόνη εταιρεία που θα συμφωνήσω ότι είναι στα ίδια standard δύναμης και ίσως υπερέχει στην ποιότητα είναι η BMW(αν και φανατικός αντι-ΒΜWακιας) Το μόνο πρόβλημα είναι ότι εκεί πληρώνεις τον 16αρη κινητήρα σαν 18αρη ή και 2λιτρο καμιά φορά.


Συγνώμη λίγο. Εσύ όταν μιλάς για τους κινητήρες της Alfa μιλάς π.χ. για τον 1.6 της 147? Και έτσι να το πάμε, 120 άλογα έχει της 147, 112 έχει ο 1.6 του Clio. Είναι τόσο μεγάλη η διαφορά? Γιατί κάτι άκουσα πριν για χαοτικές διαφορές... Άσε που το Clio βγαίνει και πρώτο. Στο 0-100 το Clio κάνει 10.2 sec ενώ η 147 10.5. Με τον V8 της Audi γιατί ξεφεύγουμε? Γιατί να μην τον συγκρίνουμε με τον V6 της Brera π.χ? Ο Fsi? Ήταν και αυτός χάλια? Όσων αφορά τους Honda, μήπως μιλάς για πουσαρισμένους? Αν όχι λογικό είναι αν πηγαίνεις ένα αμάξι συνέχεια στα κόκκινα να σπάσει. Οι ιδιοκτήτες S2000 δεν είναι και οι πιο ήσυχοι... Και για την BMW μην μπλέκεις το ότι πληρώνεις παραπάνω την πολυτέλεια. Είναι γεγονός ότι βγάζει κινητήρες διαμάντια. Και εκτός των άλλων η BMW έχει και ένα πολύ ισχυρό συν όσον αφορά εμένα τουλάχιστον. Πίσω κίνηση...

Paladin έγραψε:Εντάξει σίγουρα οι Γερμανοί δεν θα έβαζαν σε ένα αμάξι 170 άλογα και σε ένα μεσαίο hatcback που προορίζεται για μαζικές πωλήσεις  χωρίς να εξασφάλιζαν πρώτα τα στοιχειώδη. Μιλάμε για μπροστοκίνητα αυτοκίνητα που το κύριο χαρακτηριστικό και ελάττωμά τους στη γρήγορα οδήγηση είναι η υποστροφή.Και όπως ξέρουμε ένα αμάξι που θα υπερστρέψει μπορεί να συμαζευτεί από έναν έμπειρο οδηγό,αλλά μετά από έντονη υποστροφή μόνο το ESP σε σώζει(προσωπική εμπειρία). Το θέμα είναι να μην φτάσεις εκεί.Αυτό εξαρτάται από τα κρατήματα του αμαξιού(αναρτήσεις -πόσο χαμηλό είναι -λάστιχα-βάρος κτλ) Τώρα όσον αφορά τα φρένα η Alfa ήταν παραδοσιακά πρωτοπόρος αν και τα τελευταία χρόνια τα περιθώρια βελτίωσης στο συγκεκριμένο τομέα έχουν στενέψει πολύ με αποτέλεσμα κι άλλα αμάξια αντίστοιχα να έχουν εξίσου καλά φρένα. Αλλά κανένας δεν θα μπορέσει να με πείσει ότι μια GT 3.2  με τις τετραπίστονες δαγκάνες και το Q2 φορεμένο "έχει" σχεδόν ότι κυκλοφορεί στην κατηγορία της(παρόλη την μεγάλη υποστροφή λόγω των 240 αλόγων) και στα άλογά της(και σου βάζω μέσα και τα quattro).
Έχω προσωπική εμπειρία και με Golf και (δεν ξέρω αν έχεις οδηγήσει κάποια από τις Alfa τελευταίας γενιάς) η Alfa μου αποπνέει κάτι το διαφορετικό πάνω στο δρόμο.


Όσον αφορά το κράτημα βλέπω ότι συμφωνείς μαζί μου. Όσον αφορά τα φρένα, το Golf R32 δεν έχει καλά φρένα? Γιατί έχω ακούσει μάλλον το αντίθετο... Τουλάχιστον ισάξια των Alfa. Alfa έχω οδηγήσει τη δίλιτρη 147 ενός φίλου και δεν εντυπωσιάστηκα ιδιαίτερα...

Paladin έγραψε:Τώρα όμως με το να συγκρίνεις την Brera και την GT με το Focus ST ,το Clio RS ,και το Audi S3 απλά κάνεις λάθος. Μιλάμε για τελείως διαφορετικές κατηγορίες από τις οποίες ζητάς τελείως διαφορετικά πράγματα.
Η GT είναι ένα coupe-GranTurismo που σίγουρα ο ανταγωνισμός του δεν είναι κανένα από τα πάνω αμάξια που όλα ανήκουν στην κατηγορία Hot Hatchbacks
Επομένως συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Επίσης όλα τα αμάξια που ανέφερες φοράνε turbo σύνολα και ποντάρουν εκεί. Στην κατηγορία της GT ανήκει το RX-8 ,η ΒΜW 3αρα Coupe,to TT. Όλα τα αμάξια που ανέφερες μπορούμε να τα συγκρίνουμε άνετα με την 147 την GTA.
Για την Brera πάνω κάτω ισχύουν τα ίδια αν και στοχεύει σε λίγο διαφορετικό κοινό από αυτό της GT.


Έχεις δίκιο. Θα τη συγκρίνω μ'αυτά. Υπερέχει? Μάλλον όχι... Το RX-8 είναι ίσως από τα απολαυστικότερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει (μαζί με το Clio RS...) Ούτε την 147 GTA θα την σύγκρινα με αυτά. Θα τη σύγκρινα με το Golf R32, τη BMW 130 και με το S3 όπου πάλι τα πράγματα είναι πολύ κοντά.

brera έγραψε:Kοίτα.Αυτό επίσης θέλω να ακούσω από αυτούς που λένε ότι τα ιταλικά χαλάνε τα ηλεκτρονικά τους, εχουν προβλήματα κ.τ.λ.
Έχω ακούσει και το ποιό τρελό.Ότι σκουριάζουν.Δηλαδη έλεος ουτε τα αυτοκίνητα του 1980 δε σκούριαζαν.Θα σκουριάζουν τώρα αυτά τα αυτοκίνητα;;(οποιασδήποτε μάρκας)!!


Δε νομίζω να εξέφρασα σε κάποιο σημείο τέτοια άποψη. Γενικά συμπεριφορές τύπου "ο μαστρο-Μήτσος στο συνεργείο μου είπε ότι τα ιταλικά είναι μάπα" είναι απλά αστείες.

brera έγραψε:Μίλησα για ατμοσφαιρικούς κινητήρες.


Και γω!  :D

brera έγραψε:OK.Αλλά μην ανάψει φώτα καλύτερα το GTi στις στροφές της Kαβάλας σε μια Brera. ;) ;)
Στο λέω από προσωπική εμπειρία.(με 159 2.2 )


Εδώ μάλλον τίθεται θέμα οδηγικών ικανοτήτων...

brera έγραψε:E φυσικά.Αν έχεις λεφτα να δώσεις 10000-20000 παραπάνω απο τη βασική έκδοση για να φτάσεις τα standar της alfa romeo.E και τώρα μη συγκρίνουμε τώρα mercedes,avensis,bmw,vectra με alfa romeo(στα ίδια κυβικα βέβαια)


10000-20000? Τόσο πολύ κοστίζουν τα αντίστοιχα στάνταρ που οι Alfa τα παρέχουν τσάμπα? Οι Alfa περιλαμβάνουν στη στάνταρ έκδοση full εξοπλισμό? Ρωτάω γιατί ειλικρινά δε γνωρίζω. Αλλά δε νομιζω και να ισχύει. Και στην τελική ας μη συγκρίνουμε τα στάνταρ ποιότητας της Alfa με τα στάνταρ ποιότητας των Audi-BMW. Τέλος, στη συγκεκριμένη κατηγορία της 159 ο ανταγωνισμός προσφέρει κάτι που αναζητά ο οικογενειάρχης στον οποίο απευθύνεται η κατηγορία και σ'αυτό όλες οι Alfa πάσχουν. Χώρους...

brera έγραψε:Οδήγησε πρώτα μια alfa romeo νέας γενιάς και θα με θυμηθείς


Με την πρώτη ευκαιρία που θα κατέβω Αθήνα θα κάνω ένα test drive. Ίσως να έχεις δίκιο.

brera έγραψε:Και στην τελική ας χαλαρώσουμε.Πιστεύω πως τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι καλά ανάλογα σε ποιά άτομα αναφέρονται και με ποια οικονομική δυνατότητα και χίλια δυο άλλα.


Εννοείται αυτό.

brera έγραψε:Το μόνο που δε μπορώ είναι να μου λέει ο άλλος εχω "ΒΜW' λες και επειδή είναι γερμανικό και έχει δώσει κάποια παραπάνω λεφτά από τους άλλους μόνο και μόνο για να έχει το σήμα της φίρμας μπροστα κάτι τρέχει στα γύφτικα. ;) ;) ;D ;D


Το κόμπλεξ έχει πολλές μορφές και τρόπους έκφρασης (50χρονος με Ferrari στην παραλιακή στο Galea και να πηγαίνει με 70). Ας μη μπλεκουμε τέτοιους ανθρώπους με την απόλαυση που μπορεί να σου προσφέρει ένα αυτοκίνητο. Υποβαθμίζουμε την οδήγηση. Κρίμα είναι.



Εν πάσει περιπτώσει ούτε στο προηγούμενο post ούτε τώρα πιστεύω να έδωσα την εντύπωση ανθρώπου που κράζει όλα τα αυτοκίνητα εκτός από το δικό του. Δεν έθαψα τα συγκεκριμενα αυτοκίνητα, το αντίθετο μάλιστα. Κανένας πόλεμος μεταξύ alfisti, hondaκηδων, bmwδάκηδων κλπ δε γίνεται. Άπλα το έναυσμα για να απαντήσω ήταν οι "χαοτικές διαφορές". Nevermind. Όλα τα αυτοκίνητα καλά είναι αρκεί να τσουλάνε. Ας απολαμβάνει ο καθένας ότι έχει.
Incarnated Solvent Abuse
Άβαταρ μέλους
fortsatos
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 17 Ιαν 2008, 17:48

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό JimMichael » 22 Ιουν 2008, 21:12

Ρε παιδιά σας βλέπω εδώ πέρα να μιλάτε για ατμοσφαιρικούς κινητήρες, για τετραπίστονες δαγκάνες, για ESP, για οδηγική συμπεριφορά και ασφάλεια...

Εγώ ένα skuynday(σε ελληνική απόδοση: σκουντάει) accent έχω του '96 με 290.000 χλμ. Και είμαι και περήφανος γιατί πήγα Αθήνα και γύρισα 3 φορές και μόνο μια φορά με άφησε στο Μαλιακό από δυναμό. Είμαι περήφανος γιατί έχει και mp3 player με κεραία που ανεβοκατεβαίνει ανάλογα με το power του mp3 player (πολύ τσίλικο μιλάμε....). Επίσης γουστάρω που έχει 4 λάστιχα (αν και τα αμέσως μικρότερα λάστιχα είναι του ποδηλάτου...) και πηγαίνω στη σχολή μου τσουλώντας κι όχι περπατώντας με τη μουσικούλα μου. Έχει ΚΑΙ ηλεκτρικά παράθυρα ΚΑΙ κεντρικό κλείδωμα (από του συνοδηγού δε δουλεύει και επίσης οι πίσω πόρτες ανοίγουν αν το θυμηθούν, με τον ίδιο τρόπο κλείνουν γι'αυτό και προτείνω το χειροκίνητο έλεγχο). Αλλά το καλύτερο το κρατάω για το τέλος...
Έχει και A/C.

Μετά από τόσα χιλιόμετρα που'χει περπατήσει αυτό το αμάξι, τα μισά του άλογα πέθαναν και τα άλλα μισά δίψασαν. Συγκεκριμένα για να κάνεις προσπέραση στους επαρχιακούς δρόμους πρέπει να'χεις κυάλια για να βλέπεις πόσο μακριά είναι το όχημα που'ρχεται από το αντίθετο ρεύμα για να δεις αν σε παίρνει να προσπεράσεις την νταλίκα με 2α στους κόφτες. Όταν δε, το πατάς και πιάνει τα 160 νομίζεις ότι θα σου πάρει το καπό ο αέρας έτσι όπως τρέμει. Όμως τρέμει και όλο το αμάξι οπότε αν έχεις προβλήματα στη μέση σου κάνει εκπληκτικό σιάτσου μασάζ. Το κακό είναι ότι τρώει πολύ όταν το τρέχεις και πρέπει να'χεις και τη μουσική στη διαπασόν...
Επίσης, θέλει να του ρίχνεις γύρω στο 1 λίτρο λάδι κάθε 2 μήνες, γιατί μάλλον του αρέσει πολύ το λαδομπούκι, σαν το αφεντικό του... Μη δω λάδι στη σαλάτα, θα του αλλάξω τα φώτα στις παπάρες.

Τώρα αν μιλήσουμε για κρατήματα... ε, εδώ τη μαγκιά την έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του (ο Θείος μου) που το χαμήλωσε. Αν δεν το'κανε αυτό θα μπορούσα άνετα την Καθαρά Δευτέρα να πάρω φόρα στην εγνατία και πετάξω κι εγώ τον δικό μου χαρταετό. Το χειρόφρενο για να πιάσει θα πρέπει να το κάνεις σα δεύτερο λεβιέ ταχυτήτων, οπότε βάζεις ταχύτητα και προσέχεις να μην το παρκάρεις σε ανηφόρες. Παράλληλα στρίβεις και το τιμόνι προς το πεζοδρόμιο για να'χεις και φυσικό εμπόδιο. Τα φρένα του τα τσέκαρα μια φορά στην 28ης που οδηγούσα και πήγε να μου πεταχτεί ένας από την Ανατολικής Θράκης. Καλύτερα να πατούσα γκάζι μήπως και τον γλύτωνα λόγω ταχύτητας παρά που ξεκίνησα από εκεί το φρενάρισμα και σταμάτησα στο φανάρι (που λέει ο λόγος). Συνειδητοποίησα όμως ότι δε με νοιάζουν τα καλά φρένα γιατί αυτός είχε καινούριο αμάξι και συνεπώς ABS, οπότε ήταν σα να'χω κι εγώ αφού δεν τρακάραμε. Τέλος, δεν έχει και εταζιέρα πίσω πράγμα που είναι βολικό αν κάνεις ταξίδια γιατί το see-through πορτ μπαγκάζ μου σου επιτρέπει να ελέγχεις τι πήρες μαζί σου και, συνεπώς, αν έχεις ξεχάσει κάτι.

Υ.Γ. 1)Μου το δώσανε τζάμπα (εγώ επέμενα να με πληρώσουν κιόλας αλλά θεώρησαν ότι τους ρίχνω).
2) Η κατανάλωσή του είναι 40 ευρώ το μήνα μέσα στην πόλη.
3) Λόγω της υπέροχης εξάτμισής του νομίζεις ότι κρύβεται κάτω από το καπό πετρελαιοκινητήρας.
Τελευταία επεξεργασία από JimMichael και 22 Ιουν 2008, 21:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Φίλοι και χρήμα, νερό και λάδι.
Άβαταρ μέλους
JimMichael
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 833
Εγγραφή: 12 Ιαν 2008, 00:20
Τοποθεσία: Athens
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό fortsatos » 22 Ιουν 2008, 21:39

Παλικάρι! Έγραψες!  :D :D :D
Incarnated Solvent Abuse
Άβαταρ μέλους
fortsatos
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 17 Ιαν 2008, 17:48

Re: alfa romeo mito

Δημοσίευσηαπό JimMichael » 22 Ιουν 2008, 23:07

Ένας φίλος μου τράκαρε με το αυτοκίνητό του στην Ξάνθη κάνοντας παλικαριές έπειτα από προτροπή άλλων που τους κουβαλούσε μέσα στο αυτοκίνητο αυτό. Συγκεκριμένα πήγαινε με 100 χλμ/ώρα μέσα στα στενά της Χρύσας... Όταν μου το'πε τον ρώτησα: Γιατί χρυσέ μου άνθρωπε;
Μου'πε ότι δεν ήταν η πρώτη φορά που το έκανε, οι φίλοι του τον επιβράβευαν για το πόσο καλά τα πήγαινε σε αυτές τις ταχύτητες και ήταν ωραία η αίσθηση της αδρεναλίνης.

Μετά από αυτά που διαβάσατε.... του είπα: Θες αδρεναλίνη αγόρι μου; Πάρε το δικό μου αμάξι και πήγαινέ το στην εγνατία και πάτα εκεί 100 χλμ/ώρα να δεις τι ωραία που θα περάσεις. :o :o :o :o

Ντάξει πέρα από την πλάκα, το αυτοκίνητο είναι ευλογία που είναι στα χέρια μου και με βοηθάει. Με κάτι τέτοια αυτοκίνητα μαθαίνεις και να οδηγάς.... Αν πάρεις ένα που έχει όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και τις τέλειες ταχύτητες και τα άλογα και όλα αυτά... τότε δε μαθαίνεις πότε να αλλάξεις ταχύτητα, πόσο κρατάει το αμάξι σου στις στροφές, πώς να υπολογίζεις αν έχεις μια ευκαιρία για προσπέραση. Γενικότερα, δε μαθαίνεις μέχρι που μπορείς να φτάσεις. Αν μετά από ένα σκουντάει... πας σε μια άλφα ή μπέμπα ή ό,τι προτιμάτε, τότε βλέπεις τα θαύματα τις τεχνολογίας και τα αξιοποιείς σε καλύτερο βαθμό. Προσοχή στο δρόμο μόνο.  ;)
Φίλοι και χρήμα, νερό και λάδι.
Άβαταρ μέλους
JimMichael
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 833
Εγγραφή: 12 Ιαν 2008, 00:20
Τοποθεσία: Athens
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Επόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες

cron