NetGame [2016-17]

NetGame [2016-17]

Δημοσίευσηαπό pefraimi » 27 Απρ 2017, 17:48

Εδώ μπορείτε να υποβάλετε ερωτήσεις και απορίες σχετικές με το NetGame και την αντίστοιχη εργασία του μαθήματος.
pefraimi
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 14:59

Re: NetGame [2016-17]

Δημοσίευσηαπό Jkiller » 02 Μάιος 2017, 21:38

Γίνετε το netgame να τρέξει σε Ubuntu;
Jkiller
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 02 Απρ 2014, 10:04

Re: NetGame [2016-17]

Δημοσίευσηαπό James » 02 Μάιος 2017, 21:41

Jkiller έγραψε:Γίνετε το netgame να τρέξει σε Ubuntu;

Ναι, αρκεί να έχεις το eclipse. Δες επιπλέον στο viewtopic.php?f=222&t=8877&start=15#p37332.
(Μόνο) James
Άβαταρ μέλους
James
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1740
Εγγραφή: 08 Ιαν 2008, 22:29
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: NetGame [2016-17]

Δημοσίευσηαπό Jkiller » 02 Μάιος 2017, 22:10

Έχει σημασία η έκδοση της java που έχουμε; μου βγάζει πρόβλημα ενώ δοκιμάζω να το τρέξω σε ubuntu.
Συνημμένα
error.png
Jkiller
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 02 Απρ 2014, 10:04

Re: NetGame [2016-17]

Δημοσίευσηαπό angie_e » 02 Μάιος 2017, 22:22

και εγω ειχα κατι αντιστοιχο

δες και αυτο το link αν βοηθησει

http://stackoverflow.com/questions/1038 ... inor-versi

cheers!
angie_e
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 05 Ιούλ 2012, 20:30

Re: NetGame [2016-17]

Δημοσίευσηαπό Jkiller » 02 Μάιος 2017, 22:39

angie_e έγραψε:και εγω ειχα κατι αντιστοιχο

δες και αυτο το link αν βοηθησει

http://stackoverflow.com/questions/1038 ... inor-versi

cheers!

Είσαι ότι καλυτερο υπάρχει angie. Τελικά το netgame απαιτεί java version 8. Την εγκατέστησα και την πρόσθεσα στο eclipse. Τώρα δουλεύει.
Jkiller
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 02 Απρ 2014, 10:04

Re: NetGame [2016-17]

Δημοσίευσηαπό James » 02 Μάιος 2017, 23:03

Να ξεκαθαρίσουμε λίγο κάτι που ίσως έχει φέρει σύγχυση.

Το NetGame δεν απαιτεί JRE 8 επειδή δεν είναι compiled και άρα δεν απαιτεί κανένα JRE. Το language level όμως που έχει χρησιμοποιηθεί στο NetGame είναι το 6 (ίσως και λιγότερο). Αυτό σημαίνει ότι η σύνταξη της γλώσσας δε χρησιμοποιεί κάποιο feature που εντάχθηκε στη Java 7 ή Java 8 και άρα μπορεί να γίνει compile με target 6 και πάνω. Οπότε το NetGame απαιτεί ό,τι target level ορίσετε εσείς στα projects settings (αρκεί να είναι 6+).

Απ' όσο καταλαβαίνω το eclipse σου έκανε build με target 8 και run με target 7. Αυτό είναι λίγο παλαβό αλλά μπορεί να συμβαίνει για παράδειγμα αν έχεις νέα έκδοση eclipse και παλιά έκδοση λειτουργικού (στο οποίο δεν έκανες update την Java). Το πρόβλημα άρα που αντιμετωπίζεις μπορείς να το λύσεις είτε ανεβάζοντας το JRE ( σε 8 ) είτε κατεβάζοντας το target level (σε 6 ή 7) από τα project settings. Από άποψης σχεδιασμού θα ήταν πιο λογικό το δεύτερο επειδή καλύπτει πιο "σφιχτά" τις απαιτήσεις (ακριβώς όσο χρειαζόμαστε, όχι παραπάνω).

Ενώ καταλαβαίνω ότι έχεις λύσει το πρόβλημά σου, αυτά τα γράφω για να σας δώσω και μια καλύτερη εικόνα πάνω σε θέματα engineering της Java και των εκδόσεών της.
(Μόνο) James
Άβαταρ μέλους
James
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1740
Εγγραφή: 08 Ιαν 2008, 22:29
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: NetGame [2016-17]

Δημοσίευσηαπό andrapos95 » 09 Μάιος 2017, 17:40

Τι ακριβώς ορίζει η μεταβλητή Τime per packet;
Επίσης οι μέθοδοι :
abstract public void packetWasSent(CPacket cPacket);
abstract public void packetIsReadyToBeSent(CPacket cPacket);
πότε ακριβώς καλούνται και γενικά πως μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε;
andrapos95
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 28 Ιαν 2017, 16:24

Re: NetGame [2016-17]

Δημοσίευσηαπό James » 10 Μάιος 2017, 13:07

andrapos95 έγραψε:Επίσης οι μέθοδοι :
abstract public void packetWasSent(CPacket cPacket);
abstract public void packetIsReadyToBeSent(CPacket cPacket);
πότε ακριβώς καλούνται και γενικά πως μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε;

Οι συναρτήσεις αυτές καλούνται αμέσως μετά την αποστολή ενός πακέτου και ακριβώς πριν αποσταλεί ένα πακέτο αντίστοιχα. Ορισμένα ενδεικτικά σενάρια χρήσης μπορεί να είναι η ενεργοποίηση του ECT (όπως στον FlowControllerAIMDWithECN), ένας μετρητής απεσταλμένων πακέτων κλπ. Δεν είναι απαραίτητο να τις χρησιμοποιήσετε.

andrapos95 έγραψε:Τι ακριβώς ορίζει η μεταβλητή Τime per packet;

Μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος; Πού είναι αυτή η μεταβλητή;
(Μόνο) James
Άβαταρ μέλους
James
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1740
Εγγραφή: 08 Ιαν 2008, 22:29
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: NetGame [2016-17]

Δημοσίευσηαπό andrapos95 » 10 Μάιος 2017, 14:22

Εννοώ την παράμετρο του server Time/pack(πχ 50ms). Μπορούμε κάπως να αξιοποιήσουμε αυτή την παράμετρο;;
Επίσης σε τι χρόνο θα στέλνει ο client τα πακέτα;;
andrapos95
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 28 Ιαν 2017, 16:24

Re: NetGame [2016-17]

Δημοσίευσηαπό pefraimi » 10 Μάιος 2017, 23:04

Η παράμετρος time/pack καθορίζει τον ρυθμό αποστολής των πακέτων. Ουσιαστικά ορίζει την ταχύτητα του υποτιθέμενου "hardware" (πχ. κάρτας δικτύου) του client και του server.

Στις αγωνιστικές, δεν τροποποιούμε την παράμετρο αυτή.

Στα πειράματα που κάνουμε δοκιμάζοντας αλγορίθμους για το NetGame μπορούμε να πειράξουμε τις τιμές αυτές πχ. για να εκτελεστεί το πείραμα πιο γρήγορα, αν το PC μας είναι αντέχει μεγαλύτερους ρυθμούς,

Παύλος.-
pefraimi
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 14:59

Re: NetGame [2016-17]

Δημοσίευσηαπό angie_e » 15 Μάιος 2017, 16:15

Οι διαφανειες με τιτλο Solution Concepts ειναι εκτος υλης?
angie_e
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 05 Ιούλ 2012, 20:30

Re: NetGame [2016-17]

Δημοσίευσηαπό pefraimi » 16 Μάιος 2017, 20:31

Οι διαφανειες με τιτλο Solution Concepts ειναι εκτος υλης?


Tα solution concepts είναι στην ύλη.
Έστειλα τώρα διορθωμένη ανακοίνωση,

Παύλος.-
pefraimi
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 14:59

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης