Ερωτηματολόγιο Εφαρμογής GREEN MARKETING
Αγαπητοί/ές φίλοι/ες,
Το ερωτηματολόγιο αυτό είναι μέρος έρευνας που πραγματοποιεί το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης σε συνεργασία με το Τ.Ε.Ι. Καβάλας με στόχο να διερευνήσει βασικά συστατικά στοιχεία του GREEN MARKETING.
Ερωτηματολόγιο: http://oikonomou.homeftp.net/statistics/GreenMarketing
Η έρευνα που γίνεται με αυτό το ερωτηματολόγιο έχει σκοπό τη μελέτη των προοπτικών της εφαρμογής των αρχών του «πράσινου» ή περιβαλλοντικού μάρκετινγκ. Η έρευνα έχει ακαδημαϊκό χαρακτήρα. Η συμμετοχή σας θεωρείται απαραίτητη και θα βοηθήσει ουσιαστικά στην κατανόηση των προοπτικών της εφαρμογής του. Για το σκοπό αυτό θα γίνει προσπάθεια να εντοπιστούν τέσσερα σημεία:
* Αν οι Έλληνες καταναλωτές είναι συνειδητοποιημένοι και σε ποιο βαθμό με τα περιβαλλοντικά ζητήματα.
* Πόσο διατεθειμένοι είναι να υποστούν το προσωπικό κόστος και τις θυσίες που απαιτούνται για την προστασία του περιβάλλοντος, ιδιαίτερα μάλιστα εάν οι θυσίες αυτές μεταφράζονται σε οικονομική επιβάρυνση.
* Σε ποιο βαθμό επηρεάζονται οι καταναλωτικές τους προτιμήσεις από το περιβαλλοντικό μάρκετινγκ που υιοθετούν οι επιχειρήσεις.
* Πώς επηρεάζονται οι απαντήσεις τους όταν απαντούνε σε ερωτηματολόγιο μέσω διαδικτύου σε σχέση με έντυπο ερωτηματολόγιο.
* Σας παρακαλούμε να απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις.
* Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια και ανωνυμία.
* Σας ευχαριστούμε για το χρόνο σας.
Σημειώνουμε ότι δεν υπάρχουν σωστές ή λανθασμένες απαντήσεις. Επίσης, πέρα από κάποια δημογραφικά στοιχεία, δε ζητούμε να συμπληρώσετε πληροφορίες προσωπικού χαρακτήρα. Θα σας πάρει λιγότερο από 5 λεπτά. Τέλος, σε κάθε περίπτωση διασφαλίζεται η ανώνυμη συμμετοχής σας.
Παρακαλώ πατήστε σε αυτό το σύνδεσμο http://oikonomou.homeftp.net/statistics/GreenMarketing να δείτε το ερωτηματολόγιο το οποίο θα απαντήσετε ηλεκτρονικά.
Η ερευνητική ομάδα (Σ. Οικονόμου, Γ. Δροσάτος, Π. Ξενοπανάγου)
Online Version: http://oikonomou.homeftp.net/statistics/GreenMarketing/erwt1.html