Έστειλα και εγώ ένα e-mail στον πατέρα Αναγνωστόπουλο για την ανακοίνωση.
Η απάντηση είναι αυτή:
Αγαπητή Μάρθα,
Σʼ ευχαριστώ για το μήνυμά σου. Έκανες πολύ καλά που μου έγραψες γιατί
μπορώ να δώσω μερικές εξηγήσεις και να αποφευχθούν, ελπίζω
παρεξηγήσεις. Είδα τα σχόλια και στο deece.gr. Έχω λοιπόν την ευκαιρία
να υπενθυμίσω μερικά πράγματα που έχω πει μέσα στο μάθημα και να
συμπληρώσω και μερικά ακόμη.
1. Έχω πει ότι το μάθημα «ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ» δεν «μαθαίνεται»,
ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΝΟΟΕΙΤΑΙ, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό.
2. Για τον ανωτέρω λόγο βαθμολογώ καλύτερα ένα γραπτό φοιτητού που
προσπαθεί να λύσει μια άσκηση με βάση την κατανόησή του μαθήματος,
παρά μια άσκηση που έχει βρεθεί κάπου και παρουσιάζει λογικά κενά,
λανθασμένα σύμβολα, και άλλα χαρακτηριστικά που φανερώνουν ότι ο
φοιτητής δεν «κατανοεί» αυτό που έχει γράψει, και όταν έρχεται στο
γραφείο μου να ζητήσει εξηγήσεις για την βαθμολογία , δεν μπορεί να
μου εξηγήσει τις λύσεις του.
3. Εφόσον τα πράγματα είναι έτσι, ο τρόπος της ετοιμασίας του
μαθήματος είναι δεδηλωμένος από την αρχή της χρονιάς, και είναι ένας
και μοναδικός: ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ εννοιών-εξισώσεων ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΠΛΩΝ
ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ. Με βάση αυτή την δεδομένη εξʼ αρχής οδηγία ο τρόπος
ετοιμασίας δεν εξαρτάται από την πληθώρα των Σημειώσεων ή των βιβλίων.
4. Έχετε δίκιο ότι η βαθμολογία άργησε να βγει. Αυτό ίσως δημιουργεί
κάποιο πρόβλημα στην ετοιμασία κάποιου να κατέβει ή όχι στην Β
Πρόοδο. Αλλά
παρακαλώ λάβετε υπόψη ότι τα γραπτά ήταν πολλά και μερικές φορές
υπάρχουν και πέραν της θελήσεως μας εμπόδια που μας καθυστερούν (π.χ.
την προηγούμενη βδομάδα κατέβηκα στην Αθήνα για ένα πολύ δυσάρεστο
γεγονός μιας συνεργάτιδας).
5. Η Ανακοίνωση έγινε σήμερα, επειδή ΣΗΜΕΡΑ είχα μια πλήρη εικόνα των
γραπτών και έκανα την τελική βαθμολογία. Και έγινε για την προστασία
σας. Είμαι αναγκασμένος να σας πω ότι η εικόνα των γραπτών ήταν πολύ
χειρότερη από αυτή που δείχνει η βαθμολογία. Θεωρία: σε γενικές
γραμμές εξαιρετικά μεγάλες ελλείψεις, απουσία βασικών γνώσεων και
σχήματα (πανομοιότυπα) και τρομερά αλλοιωμένα (π.χ. η καμπύλη
υστερήσεως: μπορώ να δείξω τι εννοώ). Ασκήσεις: Σε θέματα που για τον
φοιτητή που έχει αντιγράψει μια άσκηση από ένα βιβλίο και νομίζει ίσως
ότι έχει γράψει καλά, ο βαθμολογητής διαπιστώνει α) λύσεις με αναφορές
σε σχήματα που δεν υπάρχουν, β) αναντιστοιχίες μεταξύ σχημάτων και
λύσεων, γ) άλματα στις αποδείξεις, δ) διαφορετικά ή λάθος
τοποθετημένα σύμβολα στα σχήματα, κ.α. Όποιος επιθυμεί μπορεί να έλθει
να δει το γραπτό του. Τότε θα καταλάβει τι εννοώ, και θα αναλάβουμε
αμοιβαία τις ευθύνες μας, ανάλογα μʼ αυτά που θα δει, είτε να του
αυξήσω είτε να του μειώσω τον βαθμό του.
6. Βλέποντας την ανωτέρω εικόνα αποφάσισα να βγάλω την Ανακοίνωση,
όπου εννοώ ότι μπορείτε να έχετε το βιβλίο του Griffiths, Krauss,
Σαρρή, Αναγνωστόπουλου. Το έκανα για να σας προστατεύσω γιατί δεν θα
μπορούσα να συνεχίζω να βαθμολογώ (εν γνώσει μου) γραπτά στα οποία
τώρα έβαλα βαθμό 4, 5, 6 ή ακόμη και 7, και τα οποία έχουν
αντικειμενική αξία μικρότερη.
7. Αύριο μπορούμε να το συζητήσουμε. Εάν θέλετε μπορώ να συμφωνήσω
μαζί σας και να γράψετε με ανοικτά με οποιοδήποτε βιβλία ή Σημειώσεις.
Όμως θα βαθμολογήσω με ακρίβεια και όχι αποδεχόμενος τυπική βαθμολογία
γραπτών σαν μερικά από αυτά της Αʼ Προόδου.
8. Είδα αρνητικά σχόλια στο deece.gr. με αφορμή την ανακοίνωση. Δεν
είμαι αλάνθαστος, αλλʼ ελπίζω να μην είναι αυτή η πλήρης εικόνα που
έχετε για τον τρόπο που αντιμετώπισα το μάθημά σας, για τις ευκαιρίες
που σας πρόσφερα με τις Προόδους, και με τον τρόπο που επικοινώνισα
μαζί σας.
9. Σχετικά με την Προεδρία. Το πιο εύκολο για μένα θα ήταν να τα βγάλω
όλα σε ΕΚΠΤΩΣΕΙ΅Σ για να σας ελκύσω και να δελεάσω την ψήφο. Αλλά,
απλώς προσπαθώ να είμαι ο εαυτός μου σε οποιαδήποτε περίπτωση.
Επιπλέον, για όσους δεν είναι ενήμεροι, ας πω ότι δεν επιθύμησα την
Προεδρία. Με πρότειναν πολλοί συνάδελφοι γιατί θεώρησαν ότι είχα
κάποια δυνατότητα που θα μπορούσε να βοηθήσει το Τμήμα. Επειδή όμως
υπάρχουν 3 άλλοι αξιόλογοι συνάδελφοι που επιθυμούν να γίνουν
Πρόεδροι, πολύ προβληματίζομαι εάν θα πρέπει να παραμείνω υποψήφιος.
Μάρθα, πολλά από αυτά που αναφέρω είναι θέματα που δεν έθιξες εσύ στο
πολύ ευγενικό γράμμα σου. Απλώς είναι μια γενικότερη εξήγηση θεμάτων
που τέθηκαν στη λίστα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την κατανόηση.
Καλή επιτυχία αύριο.
Φιλικά
Π. Γ. Αναγνωστόπουλος
----- Μήνυμα από
[email protected] ---------
Ημερομηνία: Wed, 10 Jun 2009 22:44:30 +0300
Από: ΜΑΡΘΑ ΜΗΤΣΟΠΟΥΛΟΥ <
[email protected]>
Απάντηση-Προς: ΜΑΡΘΑ ΜΗΤΣΟΠΟΥΛΟΥ <
[email protected]>
Θέμα: Μήνυμα από φοιτητή (TMA195 - Ηλεκτρομαγνητικά Πεδία ΙΙ)
Προς: Γεώργιος Αναγνωστόπουλος <
[email protected]>
> Ο χρήστης της πλατφόρμας eClass με όνομα ΜΑΡΘΑ ΜΗΤΣΟΠΟΥΛΟΥ
> και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου <
[email protected]> σας έστειλε
> το παρακάτω μήνυμα. Αν απαντήσετε στο μήνυμα αυτό, η απάντησή
> σας θα σταλεί στον παραπάνω χρήστη.
>
> Καλησπέρα. Συγγνώμη για την ενόχληση και για το ακατάλληλο της ώρας
> αλλά έχει προκύψει ένα \"θέμα\" σχετικά με την τελευταία ανακοίνωση
> που αναρτήθηκε στην πλατφόρμα του e-class. Πιο συγκεκριμένα η
> ανακοίνωση που απαγορεύει τις σημειώσεις στην αυριανή εξέταση δε
> βρίσκει σύμφωνους τους φοιτητές που ασχολούνται με την πρόοδο και
> ούτε εμένα προσωπικά. Οι αντιρρήσεις επικεντρώνονται: 1)Στη χρονική
> στιγμή που αναρτήθηκε η ανακοίνωση, δηλαδή λίγο πριν την εξέταση και
> όχι τουλάχιστον κάποιες μέρες πριν έτσι ώστε οι φοιτητές να
> προετοιμαστούν κατάλληλα. 2) Σε μία ασάφεια που υπάρχει στην
> ανακοίνωση. Όταν λέτε ότι επιτρέπονται τα βιβλία που μας
> προσφέρονται από το πανεπιστήμιο, εννοείτε αυτά που δικαιούται το
> εκάστοτε έτος και όχι τα βιβλία επόμενων/προηγούμενων ετών ή το
> σύνολο των πανεπιστημιακών βιβλίων ανεξάρτητα; Και τέλος κάτι που
> απασχολεί εμένα προσωπικά. Κρίνοντας από το επιεικώς μέτριο ποσοστό
> επιτυχίας 33,5% στο σύνολο των φοιτητών (μόλις 51 στους 152
> επιτυχόντες) και από το πολύ κακό ποσοστό 9,1% στους φοιτητές του
> 4ου εξαμήνου(από 55 εξεταζόμενους οι 5 πέρασαν) πιστεύω ότι τα
> ποσοστά αυτά θα είναι πολύ μικρότερα μετά το πέρας της 2ης προόδου
> αν εφαρμοστούν τα όσα ανακοινώσατε. Μπορείτε να παρακολουθήσετε τα
> όσα συζητούνται στο σχετικό θέμα στο forum του πανεπιστημίου. Σας
> ευχαριστώ.
>
>
----- End message from
[email protected] -----