paradrag έγραψε:alehunter έγραψε:ναι ε,σηε πχ π εχει ερωτησεις που θελουν 1,2,3 λεξεις κλειδια κτλπ δεν ειναι αποστιθηση? ενεργειακους κιολας που τα ''καταλαβαινουν'' καλύτερα αλλαζει κατι?
Οι λέξεις-κλειδιά που λες βγαίνουν απο την κατανόηση.alehunter έγραψε:ναι ε,δικτυα πχ στην κατευθυνση που σε ρωταει να πεις ολη την επικεφαλιδα τoυ ΤCP τι ειναι?
Οτι έχεις καταλάβει απλά πως λειτουργεί το TCP, αφού κάθε πεδίο έχει κ μια λειτουργία.alehunter έγραψε:ναι ε,πεδια1-2-3 υπαρχει ατομο που καταλαβαινε σε βαθος τις ιδιοτητες με τα λαγκρανζ?
ναι ε,σαε υπαρχει ατομο που ειχε καταλαβει σε βαθος το nyquist?
Το τραβάς παραθέτοντας στοχευμένα παραδείγματα, που έτσι κι αλλιώς δεν έχουν μπει σε εξετάσεις (νομίζω).alehunter έγραψε:ναι ε,σε μαθημα που εχει 28% επιτυχια και ειναι season high των τελευταιων εξεταστικων ειναι αυτο σοβαρο σχολιο?
Ούτε το δικό σου σχόλιο είναι ¨σοβαρό¨ είναι επιθετικό και ο τρόπος που βλέπεις εσύ τα πραγματα. Δεν είμαι αντίθετη με το να λες την γνώμη σου. Μπορείς να λες ό,τι θες, αλλά χωρίς επιθετικότητα και γείωση του συνομιλητή σου.alehunter έγραψε:σε καθε εξαμηνο εχουμε 7 και μερικες φορες 8 μαθηματα. Το τι καταλαβαινει ο καθενας ειναι καθαρα θεμα φιλοσοφιας...
Υ.Γ. καταλαβαινω οτι εισαι στο μεταπτυχιακο και το βλεπεις αλλιως το ολο θεμα, αλλα, υπαρχουν ατομα που απλα θελουμε να παρουμε ενα πτυχιο στα 5.5 χρονια και να δουλεψουμε. ΔΕΝ μας βοηθανε τετοια μαθηματα.
Εγω πχ διαβασα ολο το πδφ των 90σελ στα αγγλικα και μπορω να πω στην συγκεκριμενη εξεταστικη ηταν ψηλο άχρηστο.
γενικα δεν ειναι ολα αποστήθιση κτλπ,ειδες τα παιδια απο πανω πως την παθανε φυσικη2. Εξω απο το χορο ολοι καλα ειναι
Το οτι θες απλά να πάρεις το πτυχίο και να δουλέψεις άρα δεν σε ενδιαφέρουν μερικά μαθήματα, το καταλαβαίνω. Αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι και οι καθηγητές θα πρέπει να κάνουν την "χάρη" και να περνάνε αβέρτα κόσμο (αν και οι περισσότεροι, μετά απο ένα σημείο, το κάνουν).
Δεν έχει νόημα να παραπονιέσαι μόνο , ακόμα και δίκιο να έχεις, αλλά να δεις και το δικό σου μερίδιο ευθύνης και να κάνεις αυτό που πρέπει ωστε την επόμενη φορά να πετύχεις τον στόχο σου.
Και όταν λέω "σου", εννοώ "μας" , για σένα , για μένα και για τον καθένα.
Δεν απαντάω συχνα στο forum αλλα..
Φιλε μου εισαι οραματιστής και το δέχομαι.. Αλλα δυστυχως θα συμφωνησω σε πολλα σημεια με τον alehunter..
Το αριστο θα ήταν σε όλα τα μαθηματα να διάβαζες και να μαθαινες.. αλλα πρακτικώς στη σχολή μας και δυστυχως σε πολλες, αν οχι όλες τις σχολες της Ελλαδας, διαβάζεις το καθε μάθημα με τετοιο τροπο ωστε απλα να το περάσεις, αρα μαθαινεις πως να το περνας, και οχι το αντικειμενο!
Ξεκινας με σχεδια και όραμα αλλα καταληγεις να πνιγεσαι στην αποστηθηση γιατι δεν υπαρχει άλλος τροπος, εκτος μερικων εξαιρεσεων!
Ας μην επεκταθω και πω συγκεκριμένα παραδειγματα μαθηματων, στα οποια αλλα διδασκονται στην αιθουσα, αλλα δινονται στις σημειωσεις και τα βιβλια και αλλα θεματα ειναι αυτα που μπαινουν.. και ο θεος βοηθος!
Καμια σωτηρια εχω να πω εγω!