panxer έγραψε:Η ανθρώπινη ευφυϊα μετριέται με μονάδες, μάλιστα..
Ο κ. Λυγερός στα 41 του χρόνια κατέχει παγκόσμια ρεκόρ στους τομείς της άλγεβρας, της θεωρίας αριθμών και της συνδυαστικής και έχει δημοσιεύσει περισσότερα από 4700 άρθρα. Λες αυτά να έχουν σχέση με τον αυξημένο δείκτη νοημοσύνης του; Μάλλον θα είχε καλες δημόσιες σχέσεις.
Επίσης είναι επιστημονικός σύμβουλος του Υπουργείου Παιδείας αλλά δε νομίζω να ξέρει τίποτα από εκπαίδευση... με βίσμα θα μπήκε! Τέλος διδάσκει σε τόσα πανεπιστήμια της Ελλάδας και του εξωτερικού... αλλά δε θα ξέρει πως λειτουργεί η τριτοβαθμια εκπαίδευση!
panxer έγραψε:έτσι όπως χοντροκομμένα μας παρουσιάζει η ΠΑΣΠ το πρόβλημα παιδείας αλλά και πώλησης της εργατικής μας δύναμης στα αφεντικά. Σαν ζήτημα ευφυϊούς 'διαχείρισης' και όχι ζήτημα ταξικό - κοινωνικό.
ΥΓ. Τα παραπάνω τα θέτω για συζήτηση. Προσωπικά με 'σόκαρε' η αφίσα αυτή που είδα κολλημένη στο πολυτεχνείο, περισσότερο ίσως από άλλες κι άλλες που έχουν κυκλοφορήσει κατα καιρούς.
Να μας συγχωρείς αρχικά αμα σε σοκάραμε δεν ήταν αυτή η πρόθεση μας. Επίσης πέρα από το ταξικό προβλημα που προκύπτει από την ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων υπάρχει και τεράστιο διαχειριστικό πρόβλημα το οποίο πρέπει να αντιμετωπίσουμε για την ενδυνάμωση του δημοσίου. Αλλά μάλλον εσυ το βλέπεις το δημόσιο να πετάει οπότε.. πάω πάσο. Όσο για το ταξικό και κοινωνικό πρόβλημα που προκύπτει από την εκπαίδευση ως έχει σήμερα θα μιλήσει ο κ. Λοβέρδος την επόμενη μέρα.. οπότε αν σε ενδιαφέρει αυτή η πλευρά του προβλήματος να έρθεις στις 5 του μήνα.
Πάντως να ξέρεις εσένα είχα σαν πρώτη επίλογη για να μιλήσεις για θέματα παιδείας και όχι το κ. Λυγερό απλά δεν περίμενα να δεχτείς και πέρασα στη λύση ανάγκης... Η δική σου εφυία μπορεί να μη μετριέται με μονάδες αλλά λάμπει περίτρανα από τα όσα γράφεις.
Πάντως η προηγούμενη ομιλία που είχε κάνει εδώ στην Ξάνθη ήταν πραγματικά αδιάφορη...
η προηγούμενη ομιλία που είχε κάνει στην Ξάνθη, αν έννοεις αυτή όταν ήμασταν στα πρώτα έτη, ήταν για τον ''προμηθέα δεσμότη'' αν δε ενδιαφέρει το θέμα προφανώς θα είναι και αδιάφορη η ομιλία του.. Στη συγκεκριμένη περίπτωση προσπαθούμε να χρησιμοποιήσουμε την αυξημένη αντίληψη ενός ανθρώπου και το γεγονός ότι ασχολέιται τόσο με την εκπαίδευση όσο και με την αγορά εργασίας (αφου είναι και σταρηγικός σύμβουλος επιχειρήσεων) για να βγάλουμε μια άκρη για το τι μπορεί και το τι πρέπει να γίνει για να μπορέσουμε να πάρουμε ένα πτυχίο με αξία και μια θέση στην αγορά εργασίας.