Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Θέματα που αφορούν το τμήμα των Η.Μ.Μ.Υ.

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό Hlektrologara » 19 Νοέμ 2008, 22:06

Αγαπητέ κ Pez, και κατά κόσμον κ. Ζιμουρτόπουλε,

Σταματήστε την εμπαθή σας τακτική απέναντι σε κάθε τι που λένε οι φοιτητές... Έλεος δηλαδή...
Τι σας καναμε? Επειδή ζητάμε να γίνονται οι πτυχιακές εξετάσεις? Στο κάτω κάτω δε μας χαρίζετε και τίποτα και εξηγούμαι αμέσως.

Αφήστε το νομικό κομμάτι της υπόθεσης (που ευελπιστώ να τακτοποιηθεί επιτέλους για να σιωπήσετε για αυτό το θέμα τουλάχιστον...). Ας το πάρουμε από την ακαδημαική σκοπιά (εξάλλου δημοκρατικό Πολυτεχνείο ειμαστε..)
Κατα τη γνώμη μου οι πτυχιακες εξετάσεις αποτελούν πολύτιμο εργαλείο για τους επι πτυχιω φοιτητές διότι έχουν την δυνατότητα να δώσουν μαθήματα αντίθετου εξαμήνου και έτσι να καταφέρουν ενδεχομένως να περατώσουν τις σπουδες τους μια ώρα αρχίτερα. Οτι μάθημα δίνουν στην πτυχιακη το εχουν διδαχθεί κανονικότατα κ.Ζιμουρτόπουλε... Που είναι το πρόβλημα σας?? Αν θα το περάσουνε στην πτυχιακή ή αν το περάσουν στην κανονική εξεταστική θα κοιμάστε ποιοι ήσυχος??? Μα τόσο κομπλεξικός και έχθρικός απέναντι στουσ φοιτητές είστε?? Εσείς είστε δάσκαλος.. Δεν ξέρω αν το θυμάστε και ποτέ... Δεν θα πρέπει μόνο να τιμωρείτε (με την συνήθη σας πρακτική όταν είστε νευριασμένος να κόβετε τους πάντες στο μάθημα σας επειδη τυχαίνει να σας κάνει κριτική ο φοιτητικός σύλλογος ή επειδή δε σας κανει τα χατηράκια η εκάστοτε διοίκηση του τμήματος...) αλλά να δίνετε και κίνητρα και να επιβραβεύετε τους φοιτητές σας... Να μου πεις πότε το κάνατε για να το κάνετε τώρα...

Οι φοιτητές σε αυτό το Πολυτεχνείο που πάσχει -αλλα γίνεται σοβαρή προσπάθεια να αναβαθμιστεί και κάτι τέτοια βομβαρδίζουν ότι καλό γίνεται- έχουν υποχρεώσεις αλλά έχουν και δικαιώματα... Γιατί να μην δώσουμε άλλη μια ευκαιρία στους επί πτυχίω... Δεν κάνουμε καμία έκπτωση στις γνώσεις μας... Καμία απολύτως! Ότι έχουμε διδαχθεί θέλουμε να μπορούμε να το δίνουμε και στα δύο εξάμηνα όταν βρισκόμαστε επί πτυχίω. Που είναι το μεμπτο και τα έχετε βάλει μαζί μας?? Και σε τελική ανάλυση το αν μαθαίνουμε ή όχι, και αν μας δημιουργείτε την θέληση να μάθουμε δε φταίμε μόνο εμείς... Δεν είμαστε τα ρεμάλια του κόσμου... Κάποιοι (και κοιταχτειτε στον καθρέφτη τώρα ) δεν κάνουν και πολύ καλά τη δουλειά τους.. Όχι ενδεχομένως γιατί δεν ξέρουν αλλά γιατί δεν θέλουν...

Και ερωτώ τελικά: Ποιος θα προσφύγει στα διπλώματα του τμήματος μας?? Τι θα κάνετε?? Θα ακυρώσετε διπλώματα 30 ετών?? (γιατί πτυχιακές γίνονται πολλά χρόνια). Είναι σοβαρά πράγματα αυτά?? Λες και μας κάνετε χάρη που διαβάσαμε και πέρασαμε τα μάθήματα... Έλεος δηλαδη φτάνουν τα κόμπλεξ και η επιθετικότητα σας απέναντι μας... Για μένα τα υγιή μέλη της ακαδημαικής κοινότητας πρέπει να σταθούν από την ίδια μεριά και όχι απέναντι όπως κάνει ο pez και να απομονώσουν τέτοιες συμπεριφορές... Γιατί αλλίως θα έχουμε πρόβλημα...

Και κλείνω λέγοντας ότι πιστεύω ότι η τελική βούληση των καθηγητών μας θα είναι προς το πραγματικά σωστό και δίκαιο...
Hlektrologara
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2008, 21:33

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό LoVaBiLL » 19 Νοέμ 2008, 22:44

Μπορεί κάποιος να μου πει συγκεκριμένα ΦΕΚ και Νόμους πάνω στο θέμα μας να πάω σε κανένα ΚΕΠ να τις τυπώσω;

Δεν μπορώ άλλο τα αποσπάσματα.
Έχω νευριάσει με το θέμα της ημιμάθειας και της αρβύλας.
Άβαταρ μέλους
LoVaBiLL
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 804
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 01:18

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό pez » 20 Νοέμ 2008, 00:48

- Απάντηση στον JimMichael, από την Κυρ Νοέμ 16, 2008 11:10 am:

- Τι θέλετε να σας πω; Μπορώ να σας προτείνω όπως θεωρείτε τον εαυτό σας ευτυχή: Διαπιστώσατε την ύπαρξη τόσων πολλών προβλημάτων, σε τόση νεαρή ηλικία. Εγώ τα ανακάλυψα όλα αυτά λίγο μετά τα πενήντα. Κάπως αργά, ε;

d;^)

Συνεπώς εσείς έχετε μπροστά σας -Πρώτα ο Θεός!- πολύ περισσότερα χρόνια από εμένα, για να τα λύσετε.

- Αλλά γιατί εγώ άργησα τόσο να τα ανακαλύψω; Διότι είχα αφελή εμπιστοσύνη στους μεγαλύτερους σε ηλικία από εμένα Καθηγητές. Και τους είχα εμπιστευθεί. Να κάνουν κουμάντο. Το θεωρούσα αυτονόητο. Όπως κι εσείς. Θα με πιστέψετε αν ας πω ότι είχαν φτιάξει έναν "κανονισμό" μ ε τ α π τ υ χ ι α κ ώ ν σπουδών, όπως τους βόλευε -που ακόμα και τώρα "εφαρμόζεται"- ο οποίος ξεπερνούσε κατά πολύ το νόμο, και πες-πες-πες είχα πιστέψει, κι εγώ ο βλαξ, πως αυτός ήταν "Ο Νόμος"; Ποιος; Ο κανονισμός! Νόμος! Δεν θα 'μαστε καλά. Κι όμως. Αλήθεια είναι.

- Και γιατί το έκανα αυτό; Γιατί αδράνησα; Γιατί δεν ήθελα να τα χαλάσω μαζί τους. Δεν είχα τα κότσια δηλαδή να τα χαλάσω μαζί τους. Και γιατί -όπως λέτε- βαριόμουνα. Και γιατί ακόμα είχα βολευτεί, αφήνοντας άλλους να σκέφτονται για μένα. Αλλά να, έρχεται μια στιγμή που λες: Επ! Ίσαμε εδώ! Δεν πάει άλλο! Και τα χάλασα.

- Κι είχα και μια ουτοπία: Πως θα αρκούσε, λέει, να έδειχνα σε επιστήμονες ποια είναι η αλήθεια, και τότε θα έσπευδαν, όλοι αυτοί, οι επιστήμονες, να την υιοθετήσουν! Κούνια-που-με-κούναγε! Περάσανε 5 χρόνια από τότε και δεν έχει γίνει σχεδόν απολύτως τίποτα! Κοντεύει να περάσει σχεδόν μια 6-ετής γενιά φοιτητών -που λέγαμε σε προηγούμενο μήνυμα- και: Απολύτως το τίποτα.

- Ακούστε λοιπόν περί τίνος πρόκειται. Τα έχω ξαναπεί: Υπάρχουν διοικητικές παρανομίες και υπάρχουν και ποινικές παρανομίες. Και υπάρχουν και δύο προθεσμίες. Δύο μήνες για διοικητικές παρανομίες. Και τρεις μήνες για ποινικές παρανομίες. Προθεσμίες για ποιο πράγμα; Προθεσμίες για να τις αντιληφθείς τις παρανομίες και να προσφύγεις στη Δικαιοσύνη. Και μάλιστα όχι μόνον να τις αντιληφθείς αλλά θα πρέπει επί πλέον να έχεις κι έννομο συμφέρον για να προσφύγεις στη Δικαιοσύνη! Κι αν δεν έχεις; Τότε: Γεια-Χαρά. Κι αν περάσουν αυτές οι προθεσμίες; Πάει και τελείωσε. Ό,τι έγινε, έγινε! Απίστευτο, ε; Ναι. Αλλά αληθινό: Γεια-Χαρά.

- Παράδειγμα: Έστω πως γίνεται μια συνέλευση και παίρνεται μια διοικητικά παράνομη απόφαση που με αφορά, εμένα, ως άτομο, κι άρα το έχω το έννομο συμφέρον. Τι γίνεται μετά; Λοιπόν: Αν το πήρα χαμπάρι πως πάρθηκε αυτή η απόφαση, και προλάβω μέσα σε δύο μήνες να προσφύγω, έχει καλώς. Προσφεύγω. Αν δεν το πήρα χαμπάρι; Τότε, είπαμε: Γεια-Χαρά.

- Εμ; Τι νομίζατε; Έτσι είναι. Πώς αλλιώς; Για αυτόν ακριβώς το λόγο λοιπόν νομοθετήθηκε η συμμετοχή σας στις συνελεύσεις των συλλογικών οργάνων. Εσάς, των φοιτητών. Σας δόθηκαν δικαιώματα. Για να προστατεύετε τους εαυτούς σας. Αν τώρα εσείς αποδειχθήκατε ανάξιοι να τα εξασκήσετε ή -όπως εγώ παραπάνω- τα εκχωρήσατε σε τρίτους γιατί τους είχατε εμπιστοσύνη -ας διαβαστεί: επειδή βαριόσασταν, δηλαδή, να ασχοληθείτε- και σας γελάσανε, δεν σας φταίει βέβαια ο νομοθέτης που σας τα εκχώρησε, ε;

- Και να σας πω κι ένα ... μυστικό -που όμως πρόλαβα και το ... φανέρωσα σε άλλες λίστες, κι έτσι δεν είναι πια ... μυστικό- αυτό, ντε, που δεν σας το λένε οι ταΐστρες της μασημένης σας τροφής; Λοιπόν: Τώρα και να ξυπνήσετε, και να θελήσετε να συμμετάσχετε, είναι αργά! Σας πετάξανε, χωρίς να το καλό-καταλάβετε, πόντο-πόντο, έξω: Έξω από τη διοίκηση. Είπαμε: Γεια-Χαρά. Και ποιοι θα είναι τώρα αυτοί που θα σας φροντίζουνε; Οι κτυποπλατητές σας. Αυτοί που χτυπώντας σας στοργικά στην πλάτη, σας νανουρίζουνε πως: Μια χαρά τα πάτε! Τα πάτε μια χαρά! Και: Μπαπ! Μεσ' τον λάκκο: Γεια-Χαρά.

- Κοιτάξτε: Οι φοιτητές δεν ήταν Εδώ Μέσα μόνον για να ψηφίζουνε κάθε δυο-τρία ή τέσσερα χρόνια, να εκτονώνονται και μετά να αποσύρονται στα ... μαθήματά τους. Το έκαναν για κάνα-δυο γενιές -είπαμε: ξένες μεταξύ τους ανά δύο- και να που τώρα υφίστανται τις συνέπειες των επιλογών τους: Γεια-Χαρά.

- Και θυμηθείτε: Δεν τα κάνω εγώ αυτά που λέω. 'Αλλοι τα κάνουν. Εγώ τα λέω. Δεν φταίω εγώ που τα λέω. Φταίνε αυτοί που τα κάνουν. Κι όλα όσα λέω περί νομιμότητας, έτσι ακριβώς είναι. Με ντοκουμέντα. Κανένας δεν τα αντέκρουσε ποτέ αυτά τα ντοκουμέντα. Με αντικειμενικά επιχειρήματα. Με ύβρεις και χοντροκομμένες εξυπνάδες; Ασφαλώς, ναι. Μπόλικες. Βουνό. Επιχειρήματα όμως; Νιέμα. Νιετ. Τζίφος. Νούλα. Είπαμε: Τόσο ξέρουν, τόσο κάνουν.

- Όπως σας τα λέω. Κι αν σας έχουν απομείνει κάποια κότσια, τολμήστε να ρίξετε μια ματιά τριγύρω σας: Τάφος. Πνευματικός τάφος. Κανένας δεν έχει πια όρεξη να γελάει με καλαμπούρια. Σκούραιναν τα πράγματα. Φαιά. Κι όπως είπαμε: Γεια-Χαρά.

- Πέτρος Ζιμουρτόπουλος

- ΥΓ: Ναι. Η δυνατότητα, για να γίνει δικαίωμα, θα πρέπει να διατυπωθεί σε έναν νόμιμο κανονισμό. Τώρα είναι απλώς μια, κάποια, δυνατότητα. Αλλά αυτό θα μου επιτρέψετε να πω πως είναι μάλλον δευτερεύον, για να μην πω τριτεύον. Η μεγάλη ταμπακέρα του Τμήματος είναι η προϋπόθεση:

- Μέχρι σήμερα, πόσα Υποχρεωτικά Μαθήματα δηλώνατε κάθε εξάμηνο, για να συμπληρώσετε, κάποτε, τον -οποιονδήποτε τέλος πάντων- απαραίτητο αριθμό που θα σας επιτρέψει να δώσετε, κάποτε, εξετάσεις σε όλα τα μαθήματα, και στις δύο, μικρές, εξεταστικές Φεβρουαρίου και Ιουνίου;

- Αυτό όμως είναι ένα μεγάλο ερώτημα που έχει να κάνει με το μπάχαλο που κρατεί Εδώ Μέσα λόγω της ανυπαρξίας ενδεικτικού προγράμματος σπουδών με εξάρτηση επομένων από προηγούμενα μαθήματα*. Εδώ, όλοι μας μαζί, "παιδιά" και "μεγάλοι", με μια φωνή, τραγουδάμε: "Όταν πηγαίναμε μαζί σχολείο", καθότι άλλο πράγμα το σχολικό ωρολόγιο πρόγραμμα διδασκαλίας και άλλο πράγμα το πανεπιστημιακό ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών: Ο Ορισμός του Μπάχαλου: Το Μπάχαλο.

- Και λέγοντας Σχολείο θυμήθηκα κι αυτό: Το Τμήμα δεν είναι Σχολή. Είναι Τμήμα Σχολής. Αν εσείς θέλετε να το αποκαλείτε, χαϊδευτικά, το Τμήμα, Σχολή, πάει καλά. Αλλά πάντως Σχολή δεν είναι.

* Εκτός από τις "Κεραίες". Όπου υπάρχει ... "διακηρυγμένη" εδώ και μερικά χρόνια η εξάρτηση των επομένων από τα προηγούμενα μαθήματά τους. Πού; Εδώ Μέσα!
Τελευταία επεξεργασία από JimMichael και 20 Νοέμ 2008, 12:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Επεξεργασία της δημοσίευσης μετά από προτροπή του ίδιου του χρήστη για διόρθωση σύνταξης
pez
 

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό LoVaBiLL » 20 Νοέμ 2008, 03:53

pez έγραψε:- Και θυμηθείτε: Δεν τα κάνω εγώ αυτά που λέω. 'Αλλοι τα κάνουν. Εγώ τα λέω. Δεν φταίω εγώ που τα λέω. Φταίνε αυτοί που τα κάνουν.


Κύριε Ζιμουρτόπουλε, θα ήθελα να το πω και εγώ αυτό προηγουμένως. Γιατί σας πήραν μονότερμα και δεν ήμουν ακριβώς σίγουρος αν εσείς δεν θέλετε πτυχιακές, ή απλά μας λέτε πως δεν γίνεται να υπάρχουν...

pez έγραψε:- Κι όλα όσα λέω περί νομιμότητας, έτσι ακριβώς είναι. Με ντοκουμέντα.


Άμα γνωρίζετε κάποια ΦΕΚ, μπορείτε να μας τα πείτε να τα εκτυπώσουμε στο ΚΕΠ;
Άβαταρ μέλους
LoVaBiLL
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 804
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 01:18

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό pez » 20 Νοέμ 2008, 08:51

- Από LoVaBiLL την Πεμ Νοέμ 20, 2008 3:53 am:
"δεν ήμουν ακριβώς σίγουρος αν εσείς δεν θέλετε πτυχιακές, ή απλά μας λέτε πως δεν γίνεται να υπάρχουν..."

- Ε, μα τι σημασία έχει τέλος πάντων το τι θέλω εγώ ή το τι κάνει ολόκληρο το Τμήμα; Αυτό το θέμα έχει κλείσει.

- Από LoVaBiLL την Πεμ Νοέμ 20, 2008 3:53 am

"Άμα γνωρίζετε κάποια ΦΕΚ, μπορείτε να μας τα πείτε"

- Υπάρχει ήδη ολόκληρη σειρά και αφού σας ενδιαφέρει και θέλετε να μάθετε -και πολύ καλά κάνετε!- τότε να σας παρακαλέσω να κάνετε υπομονή μέχρι να συμμαζέψω τα URLs, που τα έχω σκόρπια, από 'δω-κι-από-'κει, στο διαδίκτυο. Περιμένοντας όμως τα links, κι αφού πρόκειται να επιχειρήσετε να δείτε τα θέματα μέσα στο πραγματικό τους πλαίσιο, ορίστε μια πρώτη γεύση από την πραγματικότητα, όπως αυτή οριοθετείται όχι από εμένα αλλά από τον ίδιο τον Πρόεδρο του ΤΕΕ:

http://utopia.duth.gr/~pez/edocs/x99_SKAI_G_Alabanos_Proedros_TEE.avi

και συγκρίνετε όσα λέει με την κατάσταση που Κρατεί Εδώ Μέσα. Πέτρος Ζιμουρτόπουλος.
pez
 

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό ckoukou » 20 Νοέμ 2008, 13:33

Απαντώ στον LoVaBill:

Και βέβαια υπάρχει ΦΕΚ. Το ξέρει και ο κ. pez.
Είναι το ΦΕΚ με αρ. 220, Τεύχος Πρώτο / 3 Νοεμβρίου 2008, όπου δημοσιεύτηκε το Προεδρικό Διάταγμα με αρ. 160. Σας αφορά η παράγραφος 3 του Άρθρου 37 η οποία λέει:
3. Οι φοιτητές ή σπουδαστές που ολοκλήρωσαν τον
προβλεπόμενο ελάχιστο αριθμό εξαμήνων και στην δι−
άρκεια των οποίων έχουν δηλώσει τα μαθήματα με τα
οποία συμπληρώνουν τον απαραίτητο αριθμό διδακτι−
κών μονάδων ή μαθημάτων που απαιτούνται για τη λήψη
του πτυχίου, έχουν τη δυνατότητα να εξετάζονται σε
όλες τις εξεταστικές περιόδους στα μαθήματα αυτά,
ανεξάρτητα εάν διδάσκονται σε χειμερινό ή θερινό
εξάμηνο.

Μπορώ να στείλω το pdf του ΦΕΚ σε όποιον ενδιαφέρεται, για κάθε χρήση.
Λίγα λόγια για να καταλαβαινόμαστε. Όταν ρωτάτε κάτι σε δυό σειρές και η απάντηση είναι 3 σελίδες, δεν είναι προφανές ότι γίνεται προσπάθεια να δικαιολογηθούν τα αδικαιολόγητα;
ckoukou
 

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό JimMichael » 20 Νοέμ 2008, 13:40

Αναφέρθηκαν όμως από τον κ. pez κάποια προβλήματα που επισήμαναν όσοι ήταν στη συνέλευση αυτή του τμήματος, όπως ποιοι είναι οι ελάχιστοι αριθμοί και για τις δυνατότητες και τα δικαιώματα και όλα αυτά. Αυτά λύθηκαν; Παραμένουν ακόμα; Τι γίνεται; Και αν όλα είναι λυμένα, τότε ποιός ο λόγος που αντιτίθεται ο κ. pez;
Άβαταρ μέλους
JimMichael
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 833
Εγγραφή: 12 Ιαν 2008, 00:20
Τοποθεσία: Athens
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό ckoukou » 20 Νοέμ 2008, 14:03

Δεν γνωρίζω κανένα πρόβλημα, ούτε μπορώ μπορώ να μπω στη φαντασία καθενός.
Επειδή πιστεύω ότι γνωρίζετε σε ποιόν απευθύνεστε, ελάτε σας παρακαλώ να με συναντήσετε, ή στείλετε κάποιο email για να κανονιστεί κάτι τέτοιο. Δυστυχώς δεν έχω διαθέσιμο ούτε το χρόνο του pez, ούτε πληκτρολογώ τόσο γρήγορα ....
Και κυρίως μη μπαίνετε στο "τριπάκι" (με την επιφύλαξη ότι χρησιμοποιώ σωστά την έκφραση ...)
ckoukou
 

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό foititis » 20 Νοέμ 2008, 17:51

---------------
Διαγραφή των περιεχομένων της δημοσίευσης. Δε θα ποστάρω και πάλι τους κανονισμούς του φόρουμ και ούτε πρόκειται να το κάνω αυτό για κάθε νέο θέμα που ανοίγεται. Σας παρακαλώ θερμά να διαβάζετε τους κανονισμούς και σας παρακαλώ ακόμα θερμότερα να τους τηρείτε.

Τέτοια φαινόμενα δεν πρέπει να λαμβάνουν χώρα στο φόρουμ μας. Ευχαριστώ

JimMichael
---------------
foititis
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 20 Νοέμ 2008, 17:46

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό pez » 20 Νοέμ 2008, 18:05

από pez την Πεμ Νοέμ 20, 2008 12:48 am
"- Ακούστε λοιπόν περί τίνος πρόκειται ... για να προσφύγεις στη Δικαιοσύνη!"

- Συμπλήρωμα
- - - - - - - - - -
- Δεν είπαμε όμως που ακριβώς προσφεύγεις, πόσο διαρκεί η διαδικασία, και ποια μπορεί να είναι η ετυμηγορία. Κι αυτό, τόσο για να πάρει κανείς μια ιδέα, όσο και για να ξέρει τι ακριβώς πρέπει να περιμένει, όταν αποφασίσει βέβαια να αντιμετωπίσει τις παρανομίες, ύστερα και από την προτροπή:

από JimMichael την Κυρ Νοέμ 16, 2008 11:10 am
"Τι να πω πια, σε αυτήν τη χώρα ούτε τα αυτονόητα δεν μπορώ να περιμένω πια."

- Λοιπόν:

- Αν είσαι Εδώ Μέσα μέχρι και Λέκτορας, προσφεύγεις στο Διοικητικό Εφετείο Κομοτηνής. Έτσι, για παράδειγμα, η κα Νικολίτσα Γιαννοπούλου, Μηχανικός ΗΜ/ΔΠΘ, κάτοχος μεγιστοβαθμίου ΜΔΕ-Τ Μηχανικού ΗΜΜΥ/ΔΠΘ και Δρ. Μηχανικός ΗΜΜΥ/ΔΠΘ, προσέφυγε στο Δικαστήριο αυτό τον Ιούνιο του 2006, ως Υποψηφία Διδάκτορας του Τμήματος ΗΜΜΥ/ΔΠΘ κατά -ουσιαστικά- του Τμήματος ΗΜΜΥ/ΔΠΘ, και η σχετική απόφαση 293 εξεδόθη τώρα, τον Νοέμβριο του 2008. Με την απόφαση αυτή η κα Νικολίτσα Γιαννοπούλου δικαιώνεται πανηγυρικά επί του μείζονος και ουσιαστικού θέματος που αποπειράθηκαν να της δημιουργήσουν ολόκληρη σειρά από παράνομες αποφάσεις, οι οποίες είχαν ληφθεί εις βάρος της από το Τμήμα ΗΜΜΥ/ΔΠΘ, με τις οποίες επιχείρησαν να την κρατούν "απασχολημένη" επί δεκαέξι 16 (!) συναπτά έτη, και έτσι κατέστησε οριστικά απρόσβλητο τον Διδακτορικό της τίτλο από κάθε κουτό-πόνηρη μελλοντική επιβουλή.

- Αν είσαι Εδώ Μέσα από Επίκουρος Καθηγητής και άνω, τότε προσφεύγεις σε ένα από τα τρία Ανώτατα Δικαστήρια της Χώρας, και συγκεκριμένα στο Συμβούλιο της Επικρατείας, στην Αθήνα. Έτσι, για παράδειγμα, εγώ προσέφυγα στο Δικαστήριο αυτό τον Φεβρουάριο του 2006, ως Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος ΗΜΜΥ/ΔΠΘ και ως έχων έννομο, ηθικό -σημειώστε παρακαλώ- συμφέρον, κατά -ουσιαστικά- του Τμήματος ΗΜΜΥ/ΔΠΘ, και η σχετική απόφαση εξεδόθη τον Ιούλιο του 2007. Με την απόφαση αυτή δικαιώθηκε, επίσης πανηγυρικά, η καταγγελία μου για την παράνομη εκλογή Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου του Τμήματος ΗΜΜΥ/ΔΠΘ, και έτσι αυτοί εξέπεσαν των καθηκόντων τους, από την έναρξη της θητείας τους, τον Δεκέμβριο του 2005, έως και την ημέρα δημοσίευσης της απόφασης αυτής, τον Ιούλιο του 2007.

- Από τις δύο αυτές αποφάσεις, για την πρώτη έγινε αίτηση χορήγησής της, όπως λέγεται, και θα είναι διαδικτυακά διαθέσιμη εντός των προσεχών ημερών, ενώ η δεύτερη κυκλοφορεί από πολλών μηνών στο διαδίκτυο, και ένα αντίγραφό της ευρίσκεται εδώ:

http://antennas.ee.duth.gr/ste/d1974y2007.htm

- Πέτρος Ζιμουρτόπουλος
pez
 

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό foititis » 20 Νοέμ 2008, 18:53

κ. Ζιμουρτόπουλε

Σκοπεύετε να διενεργήσετε στα μαθήματα σας πτυχιακή εξέταση το Φεβρουάριο?

ΥΓ: Αγαπητέ JimMichael
Πριν επεμβαίνεις ως ο έχων απέραντη εξουσία και σβήνεις τα post των μελών να εισαι πιο προσεκτικός και να δικαιολογείς τις πράξεις σου. Τι το μεμτό υπήρχε δηλαδή? Μήπως ήταν οι φατσούλες ;D??? Δε νομίζω να έθιγε κανεναν τα λεγόμενα μου. Και σε προκαλώ να το ποστάρεις ώστε να δει ο καθένας τι ακριβώς είχα γράψει, και να βγάλει τα συμπερασματα του. Όπως επίσης και να μου δικαιολογήσεις γιατί το έσβησες.
foititis
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 20 Νοέμ 2008, 17:46

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό JimMichael » 20 Νοέμ 2008, 20:38

foititis έγραψε:ΥΓ: Αγαπητέ JimMichael
Πριν επεμβαίνεις ως ο έχων απέραντη εξουσία και σβήνεις τα post των μελών να εισαι πιο προσεκτικός και να δικαιολογείς τις πράξεις σου. Τι το μεμτό υπήρχε δηλαδή? Μήπως ήταν οι φατσούλες ;D??? Δε νομίζω να έθιγε κανεναν τα λεγόμενα μου. Και σε προκαλώ να το ποστάρεις ώστε να δει ο καθένας τι ακριβώς είχα γράψει, και να βγάλει τα συμπερασματα του. Όπως επίσης και να μου δικαιολογήσεις γιατί το έσβησες.


Offtopic: Πριν βγάλεις τα συμπεράσματα αυτά σκέψου εσύ ο ίδιος χωρίς να κοιτάξουν οι υπόλοιποι την παλιά σου δημοσίευση πόσο μεγάλη διαφορά έχει ο τρόπος που έθεσες την παραπάνω ερώτηση σε σχέση με τη δημοσίευση εκείνη που εγώ διέγραψα. Επίσης απάντησε στον εαυτό σου πάλι εσύ ο ίδιος χωρίς να κοιτάξουν οι υπόλοιποι γιατί μπήκες στον κόπο να αλλάξεις σε τόσο μεγάλο βαθμό το ύφος και την εξωτερική εμφάνιση της ερώτησής σου αυτής. Όταν τα απαντήσεις όλα αυτά μέσα σου, θα καταλάβεις γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να ποστάρω κάπου την ειρωνικότατή σου ερώτηση και να πάρω γνώμες αν έπρεπε ή όχι να τη σβήσω ή αν είναι ή όχι ειρωνική. Το μόνο που προσπαθώ είναι να μην υπάρχουν εντάσεις μέσα στην κοινότητα αυτή και να λέγονται πράγματα ξεκάθαρα χωρίς να θίγονται πρόσωπα και καταστάσεις. Οφείλεις κι εσύ κι ο κάθε χρήστης του φόρουμ να το σεβαστείς, όπως - για άλλη μια φορά θα το πω - φαίνεται και στους κανονισμούς του φόρουμ μας.

Ontopic: Αλήθεια κ. pez, στην προκειμένη περίπτωση τι θα κάνετε; Δε θα κατεβάσετε μια, ας την αποκαλέσουμε έτσι, "πτυχιακή" εξέταση των μαθημάτων που διδάσκετε;
Άβαταρ μέλους
JimMichael
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 833
Εγγραφή: 12 Ιαν 2008, 00:20
Τοποθεσία: Athens
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό Hlektrologara » 20 Νοέμ 2008, 23:05

Σεβαστά όλα αυτά που λέτε κ.Ζιμορτόπουλε αλλά δεν σχολιάσατε τίποτα από την τοποθέτηση μου και αλλάξατε θέμα κάνοντας πως δεν βλέπετε τόσα πράγματα που έθιξα...
Για ξαναδιαβάστε την πρώτη μου ανακοίνωση (λίγο πιο πάνω) και περιμένω σχόλια...

Φιλικά
Hlektrologara
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2008, 21:33

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό pez » 22 Νοέμ 2008, 11:18


- Από LoVaBiLL την Πεμ Νοέμ 20, 2008 3:53 am:

- "Άμα γνωρίζετε κάποια ΦΕΚ, μπορείτε να μας τα πείτε"

- Aπό pez την Πεμ Νοέμ 20, 2008 8:51 am:

"Υπάρχει ήδη ολόκληρη σειρά και αφού σας ενδιαφέρει και θέλετε να μάθετε -και πολύ καλά κάνετε!- τότε να σας παρακαλέσω να κάνετε υπομονή μέχρι να συμμαζέψω τα URLs, που τα έχω σκόρπια, από 'δω-κι-από-'κει, στο διαδίκτυο."


-
Έχουμε λοιπόν,
μόνον για τις Πανεπιστημιακές Σπουδές στα ΑΕΙ,
και εξαιρουμένων των Μεταπτυχιακών Σπουδών στα ΑΕΙ:

3
Όλοι οι Νόμοι του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ για την Παιδεία, όπως αυτοί
κωδικοποιήθηκαν από τον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών ΔΣΑ, πριν
από την έναρξη ισχύος του νέου Νόμου, ευρίσκονται στο συνημμένο
του μηνύματος που προέρχεται από το Σύλλογο Φοιτητών του
Τμήματος Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου
Κρήτης:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
| Sent...: Friday, August 18, 2006 8:59 PM
| From...: "..." <[email protected]>
| To.....: <[email protected]>
| Subject: [EECE] Fwd: Fwd: Προτάσεις για ένα καλύτερο ΑΕΙ !
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|
| ----- Προωθημένο μήνυμα από τον ... <[email protected]> -----------
|
| Ο σκοπός αυτή της επικοινωνίας μας είναι διττός.
|
| Πρώτον επιδιώκεται η ορθή και πλήρης ενημέρωση των φοιτητών
| σε ΑΕΙ της ΕΛΛΑΔΑΣ, σχετικά με τις πρόσφατες εξελίξεις και
| μεταρρυθμίσεις στην ανώτατη εκπαίδευση και
|
| δεύτερον επιζητάται η ενεργή συμμετοχή σας στην συνυπογραφή
| πρότασης της οποίας στόχος είναι να μπορέσει να εκφράσει
| συνοπτικά την επιθυμία μας για καλύτερη και προσφορότερη
| ανώτατη εκπαίδευση,
|
| καθώς επίσης διεκδικεί τη δυνατότητα να κατατεθεί στο τραπέζι
| του διαλόγου που συνεχίζεται 18 μήνες μέχρι τώρα!
|
| ...
|
| Με εκτίμηση ,
|
| ...
| Προπτυχιακός φοιτ. ,
| αντιπρόεδρος του τμήματος
| Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του
| Πολυτεχνείου Κρήτης.
|
| ...
| Προπτυχιακός φοιτ. ,
| πρώην πρόεδρος του τμήματος
| Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του
| Πολυτεχνείου Κρήτης.
|
| Υστερόγραφο:
|
| Για την γρήγορη διάδοση του mail παρακαλώ προωθήστε το σε όσους
| περισσότερους φοιτητές ΑΕΙ νομίζετε πως ενδιαφέρονται να δώσουν
| μια απάντηση σε όσους επιχειρούν να αποπροσανατολίσουν τους
| φοιτητές από μια ουσιαστική βελτίωση και αναβάθμιση της
| παρεχομένης παιδείας.
|
| Το mail αυτό διαμορφώθηκε μετά από συζητήσεις μας με φοιτητές
| σε real time και μέσα από δικτυακά forum.
| ...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- Η κωδικοποίηση αυτή ευρίσκεται από σήμερα και εδώ:
http://utopia.duth.gr/~pez/copy/1268-1982_paideia.pdf
500 ΚΒ

2
Επίσης από σήμερα, ο νέος νόμος ευρίσκεται και εδώ:
http://utopia.duth.gr/~pez/copy/n3549e2007_neos_nomos.pdf
350 ΚΒ


1
Τέλος, ο εσωτερικός κανονισμός που ισχύει από τις 3 Νοεμβρίου 2008

( προς ακόμα μία -την πολλοστή, αλλά, δυστυχώς, από ότι όλα
( δείχνουν, όχι και τελευταία- νέα διάψευση των ασύστολων
( ανοησιών που εκβράζει στο Ακαδημαϊκό Περιβάλλον του Τμήματος
( το κρυφό κέντρο παραπληροφόρησης και διασποράς ψευδών,
( το οποίο, από πάρα πολλών ετών, λειτουργεί συστηματικά και
( αδιάκοπα Εδώ Μέσα

έγινε γνωστός μετά το μήνυμα:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
| Sent...: Wednesday, November 05, 2008 9:32 AM
| From...: "Hellenic Federation of University Teachers' Associations"
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
| Πρότυπος Γενικός Εσωτερικός Κανονισμός
| ...
| ΠΔ-160/ΦΕΚ 220/τ.Α/03-11-08
|
| http://www.ntua.gr/posdep/NOMOI/NomosPlaisio/2008_11_03_PD_eswterikos_kanonismos.pdf
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Εφόσον όμως έχετε πρόβλημα με τη συνοχή της γραμμής κειμένου
που περιλαμβάνει το ως άνω Long URL, τότε μπορείτε να
χρησιμοποιήσετε το Tiny URL
http://tinyurl.com/6gopfd

0
- Και, αφού απάντησα και στο τελευταίο αυτό ερώτημα, ας μου
επιτραπεί και εμένα -εφόσον βέβαια δεν παράβλεψα να αφήσω
αναπάντητη κάποια άλλη, καλοπροαίρετη, λογική, συνεπή, ως
προς το περιεχόμενο, και ακόλουθη, ως προς τη συνέχεια της
συζήτησης αυτής, ερώτηση- να θέσω, μετά από όλα αυτά, ένα
καλοπροαίρετο ερώτημα, που απευθύνεται προς κάθε
καλοπροαίρετο μέλος του Τμήματος, το οποίο έχει τας φρένας, σώας,
έτσι ώστε να είναι σε θέση να συνειδητοποιήσει τις προοπτικές που
διαμορφώνει το Τμήμα στο μέλλον του:

- _Κ_α_ι__τ_ώ_ρ_α__τ_ι__γ_ί_ν_ε_τ_α_ι_;

- Πέτρος Ζιμουρτόπουλος
pez
 

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό pez » 22 Νοέμ 2008, 14:58

- Διαπίστωσα, εν τω μεταξύ, πως υπάρχει άλλη μία - τουλάχιστον d;^) -
ερώτηση στην οποία δεν απάντησα:

Aπό JimMichael την Πεμ Νοέμ 20, 2008 9:38 pm:

"στην προκειμένη περίπτωση τι θα κάνετε;"

- Απάντηση:

- Θα πράξω ακριβώς το ίδιο που έχω πράξει αρκετές φορές κατά τα -γνωστά
από τη συζήτηση αυτή- τελευταία 5 χρόνια. Θα επιδιώξω την εφαρμογή της
νομιμότητας, όπως αυτή αναφέρεται στο επόμενο μήνυμα:

| Sent...: Tuesday, July 15, 2008 6:50 PM
| Sent...: Friday, September 21, 2007 4:32 PM
-
| To.....: EECE <[email protected]>;
| ........: Antennas RG <[email protected]>;
| ........: /F/L/O/S/S/ <[email protected]>
| Cc.....: DEP EECE <[email protected]>
-
| To.....: DEP PS .... <[email protected]
-
| Subject: Ευθύνες - Νομιμότητα υπηρεσιακών ενεργειών
| ........: και άλλα συναφή θέματα
| -
|
| Ευθύνες - Νομιμότητα υπηρεσιακών ενεργειών και άλλα συναφή θέματα
| ------------------------------------------------------------------------------------
| [ΤΡΑΠΕΖΑ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ: ΤΕΕ - INTRACOM-ΝΟΜΟΣ]-[OCR]
|
| ...
|
| Ν 3528/2007
| Α-26
| ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ &
| ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν.Π.Δ.Δ.
| *************************
|
| ΜΕΡΟΣ Β'
| ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ - ΚΩΛΥΜΑΤΑ ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ
|
| ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α'
| ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
| *************************************
|
|
| 'Αρθρο 24
|
| Πίστη στο Σύνταγμα
| ================
|
| Ο υπάλληλος είναι εκτελεστής της θέλησης του Κράτους, υπηρετεί
| μόνο το Λαό και οφείλει πίστη στο Σύνταγμα και αφοσίωση στην
| Πατρίδα και τη Δημοκρατία.
|
| 'Αρθρο 25
|
| Νομιμότητα υπηρεσιακών ενεργειών
| ==============================
|
| 1. Ο υπάλληλος είναι υπεύθυνος για την εκτέλεση των καθηκόντων
| του και τη νομιμότητα των υπηρεσιακών του ενεργειών.
|
| 2. Ο υπάλληλος οφείλει να υπακούει στις διαταγές των
| προϊσταμένων του. Οταν όμως εκτελεί διαταγή, την οποία θεωρεί
| παράνομη, οφείλει, πριν την εκτέλεση, να αναφέρει εγγράφως την
| αντίθετη γνώμη του και να εκτελέσει τη διαταγή χωρίς υπαίτια
| καθυστέρηση. Η διαταγή δεν προσκτάται νομιμότητα εκ του ότι ο
| υπάλληλος οφείλει να υπακούσει σε αυτήν.
|
| 3. Αν η διαταγή είναι προδήλως αντισυνταγματική ή παράνομη, ο
| υπάλληλος οφείλει να μην την εκτελέσει και να το αναφέρει χωρίς
| αναβολή. Οταν σε διαταγή, η οποία προδήλως αντίκειται σε
| διατάξεις νόμων ή κανονιστικών πράξεων, διατυπώνονται επείγοντες
| και εξαιρετικοί λόγοι γενικότερου συμφέροντος ή όταν, ύστερα από
| άρνηση υπακοής σε πρώτη διαταγή που προδήλως αντίκειται σε
| τέτοιες διατάξεις, ακολουθήσει δεύτερη διαταγή που εκθέτει
| επείγοντες και εξαιρετικούς λόγους γενικότερου συμφέροντος, ο
| υπάλληλος οφείλει να εκτελέσει τη διαταγή και να αναφέρει
| συγχρόνως στην προϊσταμένη αρχή εκείνου που τον διέταξε. Επί
| νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, εφόσον εκείνος που διέταξε
| είναι το διοικητικό συμβούλιο ή το ανώτατο μονομελές όργανο
| διοίκησης, η αναφορά υποβάλλεται στον εποπτεύοντα Υπουργό. Εάν
| εκείνος που διέταξε είναι ο Υπουργός, η αναφορά υποβάλλεται στον
| Πρωθυπουργό.
|
| 4. Αν ο υπάλληλος έχει αντίθετη γνώμη για εντελλόμενη ενέργεια,
| για την οποία είναι αναγκαία η προσυπογραφή ή η θεώρηση του,
| οφείλει να τη διατυπώσει εγγράφως για να απαλλαγεί από την
| ευθύνη. Εάν παραλείπει την προσυπογραφή ή θεώρηση, θεωρείται ότι
| προσυπέγραψε ή θεώρησε.
|
| 5. Οι προϊστάμενοι όλων των βαθμίδων οφείλουν να προσυπογράφουν
| τα έγγραφα που ανήκουν στην αρμοδιότητα τους και εκδίδονται με
| την υπογραφή του προϊσταμένου τους. Αν διαφωνούν, οφείλουν να
| διατυπώσουν εγγράφως τις τυχόν αντιρρήσεις τους. Αν παραλείψουν
| να προσυπογράψουν το έγγραφο, θεωρείται ότι το προσυπέγραψαν.
|
| 6. Ο υπάλληλος δεν έχει το δικαίωμα να αρνηθεί τη σύνταξη, με
| κάθε μέσο, εγγράφου για θέμα της αρμοδιότητας του, εφόσον
| διαταχθεί γι' αυτό από οποιονδήποτε από τους προϊσταμένους του.
| Αν διαφωνεί με το περιεχόμενο του εγγράφου, εφαρμόζεται η παρ. 4
| του παρόντος άρθρου.
|
| 'Αρθρο 27
|
| Συμπεριφορά υπαλλήλου
| =====================
|
| 1. Ο υπάλληλος οφείλει να συμπεριφέρεται εντός και εκτός της
| υπηρεσίας κατά τρόπο ώστε να καθίσταται άξιος της κοινής
| εμπιστοσύνης.
|
| 2. Ο υπάλληλος οφείλει κατά την άσκηση των καθηκόντων του να
| συμπεριφέρεται με ευπρέπεια στους διοικούμενους και να τους
| εξυπηρετεί κατά τη διεκπεραίωση των υποθέσεων τους.
|
| 3. Κατά την άσκηση των καθηκόντων του, ο υπάλληλος δεν
| επιτρέπεται να κάνει διακρίσεις σε όφελος ή σε βάρος των
| πολιτών, εξαιτίας των πολιτικών, των φιλοσοφικών ή των
| θρησκευτικών τους πεποιθήσεων.
| -
|
| Για την αντιγραφή:
|
| Πέτρος Ζιμουρτόπουλος
| Επίκουρος Καθηγητής ΔΠΘ
| ___________________________________________________________
| "Παραλίγο να με τσαλαπατήσουνε βρομοποδαράκια νάνων" -- Σανωτύεν

- Όμως, στο σημείο αυτό αντιλαμβάνομαι πως θα πρέπει να σας
γνωστοποιήσω και αυτό που οι συνδρομητές των λιστών που
αναφέρονται στο ανωτέρω μήνυμα γνωρίζουν ήδη καλά, πως δηλαδή
υπάρχουν και άλλες υποθέσεις -που δεν είναι μόνον διοικητικές-
για τις οποίες υπάρχουν προσφυγές στη Δικαιοσύνη. Επειδή όμως
οι υποθέσεις αυτές βρίσκονται σε εξέλιξη, δεν επιθυμώ τώρα να τις
απαριθμήσω και πάλι από εδώ. Έτσι, αν σας ενδιαφέρουν παρόμοια
ερωτήματα, όπως αυτό που μου θέσατε, σας συνιστώ να αναζητήσετε την
απάντησή τους στα αρχεία μηνυμάτων, και από εκείνους που τηρούν
αρχεία από τις εν λόγω λίστες.

- Και, αφού απάντησα και στο τελευταίο αυτό ερώτημα, ας μου
επιτραπεί και εμένα -εφόσον βέβαια δεν παράβλεψα να αφήσω
αναπάντητη κάποια άλλη, καλοπροαίρετη, λογική, συνεπή, ως
προς το περιεχόμενο, και ακόλουθη, ως προς τη συνέχεια της
συζήτησης αυτής, ερώτηση- να επαναλάβω, μετά και από
όλα αυτά, το καλοπροαίρετο ερώτημα, που απευθύνεται προς κάθε
καλοπροαίρετο μέλος του Τμήματος, το οποίο έχει τας φρένας, σώας,
έτσι ώστε να είναι σε θέση να συνειδητοποιήσει τις προοπτικές που
διαμορφώνει το Τμήμα στο μέλλον του:

- Και τώρα τι γίνεται;

- Πέτρος Ζιμουρτόπουλος
pez
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron