Εξετάσεις Μαρτίου 2009

Θέματα που αφορούν το τμήμα των Η.Μ.Μ.Υ.

Εξετάσεις Μαρτίου 2009

Δημοσίευσηαπό pez » 27 Φεβ 2009, 08:08

Εξετάσεις Μαρτίου 2009
Re: eksetasi*

1
From: [email protected] - To: Petros Zimourtopoulos - Sent: Wednesday, February 25, 2009 10:16 PM - Subject: eksetasi

Καλησπέρα κύριε Ζιμουρτόπουλε,

Ονομάζομαι ... και χρωστάω το μάθημα των κεραιών ΙΙ. Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν θα υπάρξει εξέταση πάνω στο μάθημα και αν ναι απο τι εξαρτηθεί η ημερομηνία.

Ευχαριστώ πολύ.

2
Αγαπητή κυρία,

Σας παρακαλώ να με συγχωρήσετε για την καθυστέρηση, στην απάντηση των ερωτημάτων που υποβάλατε, για την οποία όμως δεν είμαι υπαίτιος, πράγμα που ελπίζω να καταστεί απολύτως κατανοητό αμέσως.

Ασφαλώς και θα υπάρξει εξέταση, όπως ο νόμος ορίζει, ευθύς μόλις ο αποκλειστικά υπεύθυνος -αν και με επιφύλαξη- Πρόεδρος του Τμήματος, αναλάβει όλες τις νόμιμες ευθύνες του, οι οποίες νομίμως του επιβάλλονται από τα καθήκοντα του αξιώματος που κατέχει, και εκδώσει την νομίμως απαραίτητη διαταγή εξέτασης, την οποία και νομίμως, χωρίς αναβολή, του ζήτησα, χθες το μεσημέρι, με το υπ' αρ. πρωτ. Τμήμα ΗΜΜΥ/ΠΣ/ΔΠΘ/2282/26.2.2009 έγγραφό μου.

Μάλιστα, ως είναι απ' ανέκαθεν πασίγνωστο -εδώ και 105 εξετάσεις στις Κεραίες- και αυτή η εξέταση θα είναι, κατά την νόμιμη κρίση μου, γραπτή. Οπότε, αναφορικά με την νόμιμη ημερομηνία εξέτασης του μαθήματος, αυτή νομίμως εξαρτάται μόνον από σχετική απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος, η οποία προσδιορίζει νομίμως το Πρόγραμμα των Εξετάσεων, και η οποία θα πρέπει να έχει ήδη νομίμως συγκληθεί - από τον -με επιφύλαξη- Πρόεδρο του Τμήματος, ο οποίος νομίμως είναι και ο αποκλειστικός υπεύθυνος εισαγωγής θεμάτων προς συζήτηση στη Γενική Συνέλευση του Τμήματος. Μόνον που εγώ, ως γνωστόν, ούτε μέλος της Γενικής Συνέλευσης είμαι, ούτε μου γνωστοποιήθηκε ημερήσια διάταξη συνεδρίασης της Γενικής Συνέλευσης με θέμα το Πρόγραμμα των Εξετάσεων. Πάντως, και μέχρι τη στιγμή αυτή, η Γραμματεία, της οποίας νομίμως προΐσταται ο -με επιφύλαξη- Πρόεδρος του Τμήματος δεν μου έχει γνωστοποιήσει την ακριβή ημερομηνία της εξέτασης, όπως επίσης δεν μου έχει γνωστοποιήσει ούτε την αίθουσα, ούτε την ώρα διεξαγωγής της εν λόγω εξέτασης. Σημειωτέον ότι ο νόμιμος καθορισμός της αίθουσας και της ώρας για την εξέταση προκύπτει νομίμως μόνον από την συνεργασία, του ως άνω -με επιφύλαξη- Προέδρου του Τμήματος και της Γραμματείας του Τμήματος, με τον Τομέα μου.

Συνεπώς, ευθύς μόλις έχω οποιεσδήποτε απαντήσεις στα νόμιμα ερωτήματα που μου θέσατε, από τους ως άνω νομίμως υπευθύνους, θα σπεύσω να τις ανακοινώσω, τόσο Δημοσίως όσον και ιδιαιτέρως, σε εσάς.

Με εκτίμηση,

Πέτρος Ζιμουρτόπουλος
Επίκουρος Καθηγητής ΔΠΘ

ΥΓ Με την ευκαιρία αυτή, γνωστοποιώ προς κάθε κατεύθυνση ότι ασπάζομαι πλήρως την άποψη που θέλει την ιστορία να πραγματοποιείται μόνον την πρώτη φορά ως τραγωδία και να επαναλαμβάνεται, κάθε επόμενη φορά, ως φάρσα.

* From: Petros Zimourtopoulos - To: Antennas RG, /F/L/O/S/S/ - Cc: EECE, DEP EE - Sent: Friday, February 27, 2009 7:57 AM - Subject: Εξετάσεις Μαρτίου 2009 - Re: eksetasi
pez
 

Re: Εξετάσεις Μαρτίου 2009

Δημοσίευσηαπό foititis » 27 Φεβ 2009, 16:02

Σε ένα κείμενο 18 το πολύ σειρών μέτρησα την χρήση της λέξης νόμιμος (και παράγωγα) τουλάχιστον 16 φορές. Απλά αναρωτιέμαι γιατί κάποιος να επιμένει να τονίζει τόσο πολύ όταν κάνει πράγματα που δεν είναι παράνομα. Δηλαδή όταν πράττουμε το λογικό και σωστό (έννομο) πρέπει να το υπογραμμίζουμε? Όπως και δεν μπορώ να καταλάβω τη συνήθεια να δημοσιεύεται προσωπική αλληλογραφία, αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα.
foititis
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 20 Νοέμ 2008, 17:46

Re: Εξετάσεις Μαρτίου 2009

Δημοσίευσηαπό Vagoulas » 27 Φεβ 2009, 18:05

Εγώ το μόνο που δεν καταλαβαίνω ειληκρινά είναι πως με την κατάργηση των πτυχιακών εξετάσεων θα αναβαθμιστούν οι σπουδές μας? Προσωπική άποψη είναι ότι δεν θα συμβάλλει απολύτως πουθενά. Πάλι "χαρτιά" θα παράγουμε αντί για "μηχανικούς" απλώς θα τα παράγουμε με μικρότερο ρυθμό. Άλλα πράγματα πιστεύω θα βελτιώσουν τις σπουδές μας τα οποία και έχουν χιλιοειπωθεί σε αυτό το το forum αλλά μάλλον κάποιοι κωφεύουν είτε ηθελημένα είτε άθελα τους. Το να τσακωνόμαστε αν θα γίνει πτυχιακή ή όχι νομίζω είναι σαν να ρίχνουμε, εν γνώση μας, τους εαυτούς μας στο κενό...
Άβαταρ μέλους
Vagoulas
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: 10 Ιαν 2008, 19:37
Τοποθεσία: Helsinki
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Εξετάσεις Μαρτίου 2009

Δημοσίευσηαπό LoVaBiLL » 27 Φεβ 2009, 18:06

Vagoulas έγραψε:Το να τσακωνόμαστε αν θα γίνει πτυχιακή ή όχι νομίζω είναι σαν να ρίχνουμε, εν γνώση μας, τους εαυτούς μας στο κενό...


+1
Άβαταρ μέλους
LoVaBiLL
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 804
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 01:18

Re: Εξετάσεις Μαρτίου 2009

Δημοσίευσηαπό pez » 28 Φεβ 2009, 09:40

To: DEP DUTh - Cc: Antennas RG, EECE, /F/L/O/S/S/ - Sent: Saturday, February 28, 2009 9:18 AM - Subject: [Εξετάσεις Μαρτίου 2009][Xtd]

1) Subject: Εξετάσεις Μαρτίου 2009 - Re: eksetasi, κ.λπ., ως ανωτέρω

2) [Φοιτητές που Εργάζονται], από pez την Δευτ Φεβ 23, 2009 8:19 pm
http://www.deece.gr/phpBB/viewtopic.php?f=159&t=1279

Με αφορμή σειρά από προσωπικά e-mails τα οποία παραλαμβάνω από διευθύνσεις που δεν ανήκουν στο domain [duth.gr], εκ των οποίων τα τελευταία μερικά αφορούν και τα ως άνω σχετικά θέματα -μεταξύ πολλών άλλων, όλων ανεξαιρέτως εξαιρετικώς ενδιαφερόντων ζητημάτων- σκέφτηκα πως μπορεί να επιθυμούν και άλλοι να επικοινωνήσουν άμεσα μαζί μου, παρακάμπτοντας τις ενδεχόμενες διακοπές, που αρκετές φορές συμβαίνουν στη λειτουργία του εν λόγω domain, οπότε και επαναδημοσιεύω, την γνωστή από το παρελθόν, εξωτερική, ως προς το domain αυτό, διεύθυνσή μου mailto:pez-ατ-otenet.gr, την οποία -σας διαβεβαιώνω!- να μην διστάζετε να την χρησιμοποιείτε άφοβα, από οποιαδήποτε εξωτερική προς το domain [duth.gr] διεύθυνσή σας, οποτεδήποτε επιθυμείτε να επικοινωνήσετε, μαζί μου, χωρίς καθυστέρηση, 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο.

Πάμε για τα περαιτέρω. Πάμε καλά. Πάμε μπροστά!

Πέτρος Ζιμουρτόπουλος
Επίκουρος Καθηγητής ΔΠΘ

ΥΓ Βεβαίως, επί τη βάσει της Δημοκρατικής Αρχής του Αμοιβαίου Σεβασμού, έχω αποκλείσει, ως κατωτέρω, τις 3 ή 4, όλες κι όλες, διευθύνσεις παραπονεθέντων, όλα αυτά τα χρόνια, από το 2002, για τα μηνύματά μου, οι οποίοι διαμαρτύρονται επειδή αγνοούν -και με το δίκιο τους!- τι σημαίνει "λίστα αναδιανομής", όπως είναι δηλαδή και όλες αυτές οι e-mailing lists που τελειώνουν σε [duth.gr] και όπως έχω εξηγήσει αναλυτικά εις έναν έκαστον εξ αυτών αλλά και αρκετές φορές δημοσίως. Επειδή όμως κατανοώ την τεχνική αδυναμία και άλλων (οι οποίοι θα ήθελαν να προστατευθούν από όλα αυτά τα ανόητα και προσβλητικά μηνύματα * που κατακλύζουν το e-mail box μας, αλλά δεν γνωρίζουν πως να το κάνουν), επαναλαμβάνω, και πάλι δημοσίως, τις τυπικές οδηγίες φίμωσης των μηνυμάτων μου, τα οποία προέρχονται δηλαδή από τη διεύθυνσή μου pez-ατ-ee.duth.gr
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Αγαπητή/τέ κα/κε ...,

Λυπάμαι, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να ικανοποιήσω την απαίτησή σας αυτή.

Εκείνο όμως που μπορώ να κάνω ευχαρίστως -και μάλιστα τώρα αμέσως- είναι να σας δώσω τις οδηγίες φίμωσης των μηνυμάτων από την διεύθυνση pez-ατ-ee.duth.gr, τις οποίες γνωρίζω εγώ, για το MS Outlook Express 6 ENU, που χρησιμοποιώ εγώ:

1. Διαλέξτε αυτή τη στιγμή στην [Taskbar] το [Inbox - Outlook ...].

2. Ανοίγει το Layout του MS Outlook Express.

3. Στο υπο-παράθυρο του Layout που περιέχει τις γραμμές των μηνυμάτων θα πρέπει -κανονικά- να είναι "επιλεγμένο" το μήνυμα αυτό ακριβώς που διαβάζετε τώρα. Αν δεν είναι, διαλέξτε το.

4. Από το Μenu επιλέξτε κατά σειράν: [Message], [Block Sender].

5. Ανοίγει ένα παράθυρο που σας πληροφορεί ότι:

+-----------------------------------------
| 'pez-ατ-ee.duth.gr has been added
| to your blocked senders list...
+-----------------------------------------

6. Επιλέξτε: [Yes].

Αν στο μέλλον αλλάξετε γνώμη και επιθυμείτε να λαμβάνετε εκ νέου e-mails από την διεύθυνση pez-ατ-ee.duth.gr , τότε:

1. Ανοίξτε το MS Outlook Express.

2. Από το Menu επιλέξτε κατά σειράν: [Tools], [Message Rules], [Blocked Senders List].

3. Επιλέξτε: pez-ατ-ee.duth.gr .

4. Επιλέξτε: [Remove].

Για περισσότερες πληροφορίες
Υπολογιστικό Κέντρο - Κέντρο Διαχείρισης Δικτύων:
http://www.cc.duth.gr/
mailto:noc-ατ-duth.gr

Με εκτίμηση,

Πέτρος Ζιμουρτόπουλος
Επίκουρος Καθηγητής ΔΠΘ
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* [Netiquette]:
http://en.wikipedia.org/wiki/Netiquette
-
pez
 

Re: Εξετάσεις Μαρτίου 2009

Δημοσίευσηαπό pez » 28 Φεβ 2009, 13:22

Re: Εξετάσεις Μαρτίου 2009, Δημοσίευση από foititis την Παρ Φεβ 27, 2009 5:02 pm


- foititis: Σε ένα κείμενο 18 το πολύ σειρών μέτρησα την χρήση της λέξης νόμιμος (και παράγωγα) τουλάχιστον 16 φορές.

- Χε! Χε! - Ευχαριστώ! Κι εσείς -δεν μπορεί- θα διαβάζατε -από "τα όχι και τόσο παλιά"- μηνύματα προς ... undisclosed-recipients d;^) αφού:

["Προσοχή"! d;^) Αρχή αποσπάσματος]

To: undisclosed-recipients - Sent: Wednesday, November 08, 2006 3:54 PM - Subject: Re: Το καθεστώς της παρανομίας στο Τμήμα παρατείνεται έπ' αόριστον - From: [email protected]

???? ?????? ????? ?? ?????????? ???? NOMOS ?? ??????? ? ???? ARA ME DIABAZEIS, ???? ?? ????? ????? ????????? ? ????? TS ???? ?? ? 8 TOMEAS ?????

Αρχικό μήνυμα από Petros Zimourtopoulos:

[ΑΠ Τμήμα ΗΜΜΥ/1191/08.11.2006], Ξάνθη, Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2006, Προς: Τμήμα ΗΜΜΥ/ΠΣ/ΔΠΘ, Κοιν: Πρυτανεία ΔΠΘ, Θέμα: Το καθεστώς της παρανομίας στο Τμήμα παρατείνεται έπ' αόριστον ...

... Αποπειράται δημοσίως και πάλι τον δικό μου εκφοβισμό, γνωστού όντως ότι για τέτοιες ενέργειες σαν κι αυτή, όπως κατ΄ επανάληψη με δημόσια μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχω ανακοινώσει, εκκρεμεί από έτους και παρανόμως δεν συζητείται αίτηση εξαίρεσης μέλους ΔΕΠ του Τομέα Τηλεπικοινωνιών και Διαστημικής από τη συζήτηση θεμάτων που αφορούν εμένα ή το γνωστικό μου αντικείμενο, απειλώντας και εμένα με τον παράνομο ορισμό από το Τμήμα άλλου "εξεταστή" του μαθήματος μου "αν αρνηθώ να εξετάσω τους φοιτητές στο μάθημα που διδάσκω επειδή δήθεν δεν δήλωσαν το μάθημα ενώ δεν όφειλαν" - αντί να ασχολείται, ως ενδεχομένως θα όφειλε π.χ. με το μάθημα "Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι", η ύλη του οποίου αποτελεί τη μοναδική γνώση για τις "Τηλεπικοινωνίες" που αποκτούν μετά βεβαιότητας πολλοί Διπλωματούχοι Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί και Μηχανικοί Υπολογιστών του Τμήματος - καθότι σύμφωνα με το παράνομο Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος το εν λόγω μάθημα είναι το μοναδικό υποχρεωτικό τεχνολογικό μάθημα του αρμόδιου Τομέα Τηλεπικοινωνιών και Διαστημικής το οποίο διδάσκεται οπωσδήποτε σε όλους τους φοιτητές του Τμήματος - και στην ύλη αυτή η λέξη "διαμόρφωση", παράγωγό της ή αρκτικόλεξο που να την περιέχει, εμφανίζεται δεκατέσσερις (14) φορές μέσα σε είκοσι (20) μισές γραμμές (μονόστηλες) μιας σελίδας μικρού σχήματος, γεγονός που δημιουργεί την παραπλανητική εντύπωση πως οι "Τηλεπικοινωνίες" είναι σχεδόν αποκλειστικά η "διαμόρφωση" και μόνον...

[Τέλος αποσπάσματος. "Προσοχή"! d;^)]

- Κι αυτά όταν, για να μην ξεχνιόμαστε, η "Διαμόρφωση" παραδοσιακά ανήκει (σε επίπεδο "υλοποίησης", δηλαδή σε επίπεδο "καθαρόαιμου" (όπως αυτό-αποκαλούνται μεταξύ τους ορισμένοι Εδώ Μέσα -σε μια απέλπιδα, χωρίς καμία απολύτως προοπτική, να συσπειρωθούν και να αποστασιοποιηθούν από τα σύγχρονα μιάσματα, όπως αυτοί τα βλέπουν, της "Πληροφορικής") Ηλεκτρολόγου Μηχανικού (αυτού, υποθέτω, που περιγράφεται στο Ν.6244, του Ζαΐμη, το ... 1934) στα "Ηλεκτρονικά"! Ηλεκτρονικά βεβαίως που συναρμολογούνται για να υποστηρίζουν τις Τηλεπικοινωνίες, αλλά και που είναι παντελώς ανύπαρκτα χωρίς αυτές καθαυτές τις ίδιες τις "Τηλεπικοινωνίες"!

Χε! Χε! Μπράβο σας! Πάρα Πολύ Καλό! Αλλά φοβάμαι πως τώρα θα λένε πάλι και για εσάς ότι είσαστε (ο δεύτερος) ... βαλτός!

- foititis: Απλά αναρωτιέμαι γιατί κάποιος να επιμένει να τονίζει τόσο πολύ όταν κάνει πράγματα που δεν είναι παράνομα. Δηλαδή όταν πράττουμε το λογικό και σωστό (έννομο) πρέπει να το υπογραμμίζουμε?

- Μάλιστα, αγαπητέ μου, μάλιστα! Απίστευτο, ε; Βλέπετε τώρα το πόσο χαμηλά φτάσαμε;

- foititis: Όπως και δεν μπορώ να καταλάβω τη συνήθεια να δημοσιεύεται προσωπική αλληλογραφία, αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα.

- Ουπσ! Μια στιγμή εδώ, διότι δεν είναι καθόλου άλλο θέμα. Διότι μάλλον εμένα εννοείτε, οπότε και σας παρακαλώ πολύ να μου υποδείξετε πού ακριβώς βρίσκετε, μέσα σε όλα τα μηνύματα ή τα αποσπάσματά τους, που έχω δημοσιεύσει στο forum αυτό, εκείνα τα προσωπικά στοιχεία που καθιστούν τα μηνύματα αυτά πράγματι "προσωπική αλληλογραφία".
pez
 

Re: Εξετάσεις Μαρτίου 2009

Δημοσίευσηαπό pez » 28 Φεβ 2009, 17:45

Re: Εξετάσεις Μαρτίου 2009 Δημοσίευση από Vagoulas την Παρ Φεβ 27, 2009 7:05 pm


- Vagoulas: Εγώ το μόνο που δεν καταλαβαίνω ειληκρινά είναι πως με την κατάργηση των πτυχιακών εξετάσεων θα αναβαθμιστούν οι σπουδές μας? Προσωπική άποψη είναι ότι δεν θα συμβάλλει απολύτως πουθενά.

- Μα τι δεν καταλαβαίνετε τέλος πάντων; Για να έχουμε "κατάργηση", που δεν έχουμε, αλλά λέμε τώρα, θα έπρεπε να είχαμε "ύπαρξη", που δεν είχαμε, ενώ αντιθέτως έχουμε τώρα "θέσπιση". Τι άλλο να καταλάβετε. Έλεος πια.

- Αλλά και εγώ το μόνο που δεν καταλαβαίνω είναι πως τα λέτε όλα αυτά; Διαβάσατε το έγγραφο 2282; Όχι; Προφανώς. Σας ενδιαφέρει τι γράφει; Όχι; Κρίμα. Γιατί αν κάτι δεν καταλαβαίνατε θα έπρεπε να είναι αυτό που δεν ξέρετε. Αυτό θα να σας ενδιαφέρει. Να καίγεστε να μάθετε τι λέει μέσα εκεί. Έξι (6) σελίδες και εικοσιτρία (23) συνημμένα. Και να απαιτούσατε να μάθετε. Γιατί εγώ που το έγραψα σας λέω πως εσάς αφορά. Το μέλλον σας. Γιατί δεν πάτε να το ζητήσετε; Να δούμε... Θα σας το δώσει... d;^)

- Vagoulas: Πάλι "χαρτιά" θα παράγουμε αντί για "μηχανικούς" απλώς θα τα παράγουμε με μικρότερο ρυθμό. Άλλα πράγματα πιστεύω θα βελτιώσουν τις σπουδές μας τα οποία και έχουν χιλιοειπωθεί σε αυτό το το forum αλλά μάλλον κάποιοι κωφεύουν είτε ηθελημένα είτε άθελα τους.

- Αυτά είναι αφηρημένα -άστε που με κατατάσσετε στους κωφεύοντες. Ποια πράγματα και που είναι όλα αυτά: Δώστε μου τα links να πάω να τα δω.

- Vagoulas: Το να τσακωνόμαστε αν θα γίνει πτυχιακή ή όχι νομίζω είναι σαν να ρίχνουμε, εν γνώση μας, τους εαυτούς μας στο κενό...

- Ενώ τώρα πατάμε επάνω σε στέρεο έδαφος και παίζουμε στο γήπεδό μας. Μάλιστα. Αλλά δεν κατάλαβα. Τι θα πει "αν θα γίνει πτυχιακή". Αν ομιλείτε για τους επί πτυχίω -και όχι βέβαια "επί διπλώματι", καθότι μερικοί λένε "επί διπλώματι" και βάζουν στους επί πτυχίω και εκείνους που αρχίζουν από μεθαύριο τη ... διπλωματική τους d;^) αυτό το θέμα ΕΛΗΞΕ. Αυτό είναι που το είπαμε χίλιες φορές: Πτυχιακό Παιχνίδι με Χαριστικές Εξεταστικές Περιόδους: Τέλος! Αλλά, ε όχι και ότι τσακωνόμαστε, πια... Όχι εγώ τουλάχιστον, που προτάσσω -πάντα- επιχειρήματα για να εισπράξω -πάντα- ασύστολα ψέματα, ύβρεις, και φθηνά καλαμπούρια μάρκας Ντάλας. Άλλοι κάνουν ψευτο-πόλεμο εντυπώσεων, εν όψει ... "κρίσιμων" -για αυτούς και μόνον- "εκλογών", αντί να κάτσουν φρόνιμα, να παραδεχθούν την αλήθεια, και να τελειώνουμε με δαύτους. Τέλος πάντων. Ας μου επιτραπεί, για άλλη μια φορά, η προτροπή: Εσείς ας έχετε το νου σας, το έγγραφο να ζητήσετε από τον παραλήπτη του. Να δημοσιευτεί. Να έχουμε επί τέλους κι Εδώ Μέσα Διαφάνεια. Εδώ και Τώρα!

- Πέτρος Ζιμουρτόπουλος

- ΥΓ Και μην ξεχάσετε τα 23 συνημμένα... Χε! Χε!
pez
 

Re: Εξετάσεις Μαρτίου 2009

Δημοσίευσηαπό ckoukou » 01 Μαρ 2009, 11:58

Αρχικά νόμισα ότι αυτοί οι "πυροβολισμοί" ακούγονται λόγω των ημερών, από τους καρναβαλιστές. Όχι όμως. Μήπως έρχονται στα αυτιά μου από το Πεδίο Βολής Ξάνθης που βρίσκεται στην Παλιά Μορσίνη; Και πάλι όχι. Είναι από τη μάχη των "πτυχιακών".
Οι πτυχιακές εξετάσεις αρχίζουν την Τρίτη, 03-03-2009. Το ξέρω ότι πολλοί από εσάς διαβάζουν, ειδικά όσοι παρακολουθούν αυτό το θέμα στο forum και πιθανώς δεν θα συμμετέχουν στα δρώμενα της πόλης. Τώρα που γράφω αυτή την απάντηση η ώρα είναι 12:00 περίπου.
Λέτε να έχουμε μάθει αρκετές ώρες νωρίτερα ποιός είναι τελικά ο "Βασιλιάς Καρνάβαλος"; Προσωπικά έχω σοβαρές ενδειξεις. Ο φόβος μου είναι ότι ο Βασιλιάς μάλλον θα προσπαθήσει να συνεχίσει την παρέλασή του για αρκετό διάστημα μετά το κάψιμό του, ιδιαίτερα αν πέσουμε στην παγίδα του και τον τρέφουμε ... έστω και με κομφετί. Όμως τελικά θα καεί. Κανένας Καρνάβαλος δεν τη γλύτωσε τόσα χρόνια. Ρωτείστε και τους παλιούς Ξανθιώτες.

Τα τελευταία μπορεί να φανούν λίγο άσχετα με το θέμα της συζήτησης, αλλά δεν ήθελα να ανοίξω άλλο ιδιαίτερο θέμα σχετικά με το Καρναβάλι.
ckoukou
 

Re: Εξετάσεις Μαρτίου 2009

Δημοσίευσηαπό pez » 02 Μαρ 2009, 12:01

- Αντιπαρέρχομαι τις ανοησίες.

- Δεν θέλετε λοιπόν να το ζητήσετε. Πάει καλά παιδιά. Το δημοσιεύω από μόνος μου. Συνιστώ υπομονή, καρτερικότητα και θάρρος, μέσα στην παρανοϊκή αυτή κατάσταση του μπάχαλου, στο οποίο τύχη κακή μας έμελλε να ζήσουμε. Εσείς περαστικοί κι εγώ μόνιμος. Το κείμενο που ακολουθεί αφιερώνεται σε όσους από εσάς επιμένετε πεισματικά -παρ' όλες τις αντιξοότητες που αντιμετωπίζετε- να παλεύετε και να αγωνίζεστε ασυμβίβαστα. Πάμε για ένα καλύτερο αύριο λοιπόν!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ξάνθη, Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Αριθμός Πρωτοκόλλου: Τμήμα ΗΜΜΥ/ΠΣ/ΔΠΘ/2282/26.2.2009

Προς:
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ΤΗΜΜΥ
Πολυτεχνικής Σχολής ΠΣ
Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης ΔΠΘ

Κοιν:
(1) Πρυτανεία ΔΠΘ -μέσω Τμήματος ΗΜΜΥ/ΠΣ/ΔΠΘ-
(2) Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα: Προδήλως Αντισυνταγματική και Παράνομη Διαταγή Εξέτασης

Συν.: Είκοσι τρία (23)

Ι. Την Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009, έλαβα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την Γραμματεία του Τμήματος (συν.1) που, όπως αναφέρει ο συνημμένος φάκελός του, αφορά "Πρόγραμμα Εξέτασης Μαθημάτων Εαρινών Εξαμήνων στην Εξεταστική Περίοδο Φεβρουαρίου 2008-2009 για τους Επί Διπλώματι φοιτητές και φοιτήτριες". Το εν λόγω μήνυμα το θεωρώ ως διαταγή εξέτασης, από τον -με επιφύλαξη- (κατά τα πασίγνωστα - συν.2) 'Πρόεδρο' του Τμήματος, προς εμένα, στο μάθημα που διδάσκω, μάθημα που φέρει -κατά τα επίσης πασίγνωστα- την ονομασία "Κεραίες ΙΙ: Σύνθεση, Σχεδιασμός", δεδομένου ότι, αφενός σύμφωνα με το Ν1268/1982/Α8/Π4/ε': "Ο Πρόεδρος του Τμήματος: ...v)... προΐσταται των υπηρεσιών του Τμήματος", και αφετέρου, από το Ν2817/2000/Α13: "3. α) Η παρ.2 του άρθρου 3 του ν.2083/1992 αντικαθίσταται ως εξής: 2. Οι Προϊστάμενοι των Γραμματειών των Τμημάτων... προΐστανται του προσωπικού των Γραμματειών τους και είναι υπεύθυνοι αντίστοιχα έναντι του Προέδρου του Τμήματος...για την ομαλή, αποτελεσματική και εύρυθμη λειτουργία της αντίστοιχης Γραμματείας. Στις αρμοδιότητές τους ανήκει μεταξύ άλλων και η ενημέρωση των αντίστοιχων συλλογικών οργάνων λήψης αποφάσεων για την ισχύουσα νομοθεσία, καθώς και για κάθε νομικό και γενικό διοικητικό θέμα που ανακύπτει. Άμεσοι διοικητικοί προϊστάμενοι των ανωτέρω είναι οι προβλεπόμενοι κατά τον Οργανισμό Διοικητικών Υπηρεσιών του Ιδρύματος".

Επί της εν λόγω διαταγής επισημαίνω τα ακόλουθα:

1) Αναφέρονται συνολικά 47 μαθήματα σε δύο διακεκριμένες κατηγορίες.

2) Στην δεύτερη κατηγορία αναφέρονται: "ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΑΡΙΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΕ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ", εξετάσεις οι οποίες αφορούν 20 μαθήματα, χωρίς όμως την αναφορά ημερομηνίας εξέτασης, γεγονός που μπορεί να είναι νόμιμο μόνον αν η εξέτασή τους πρόκειται να είναι προφορική, διότι σύμφωνα με το ΠΔ160/2008/Α37/2: "...Εφόσον οι εξετάσεις διεξάγονται προφορικώς, η ακριβής κατανομή της διεξαγωγής τους μέσα στα χρονικά πλαίσια που καθορίζει το πρόγραμμα εξετάσεων είναι αρμοδιότητα του διδάσκοντος". Αλλά για ένα τουλάχιστον από τα μαθήματα αυτά, το δικό μου: "10 ΚΕΡΑΙΕΣ ΙΙ - ΣΥΝΘΕΣΗ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΖΙΜΟΥΡΤΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ", επειδή κατά το ΠΔ160/2008/Α37/2: "Οι εξετάσεις διενεργούνται γραπτώς ή προφορικώς, κατά την κρίση του διδάσκοντος", και επειδή κατά την κρίση μου, η εξέταση αυτή απ' ανέκαθεν (μέχρι σήμερα, μετρώ 105 συνολικά εξετάσεις στις Κεραίες) διενεργείται γραπτώς, οπότε η διαταγή εξέτασης είναι παράνομη, καθόσον κατά το ΠΔ160/2008/Α37/2: "ο Πρόεδρος του Τμήματος και η Γραμματεία [του] Τμήματος, σε συνεργασία με τους οικείους Τομείς, έχουν την ευθύνη του συντονισμού των εξετάσεων από την άποψη καθορισμού των αιθουσών, στις οποίες θα διεξαχθούν, και της ακριβούς ώρας διεξαγωγής τους στις προκαθορισμένες ημερομηνίες". Βεβαίως, προκαθορισμένη ημερομηνία εξέτασης του μαθήματός μου δεν υπάρχει, γεγονός που σημαίνει ότι η ημερομηνία της εξέτασης αυτής δεν έχει καθορισθεί νομίμως, αφού κατά το ΠΔ160/2008/Α37/1: "η Γ.Σ. του Τμήματος προσδιορίζει το πρόγραμμα των εξετάσεων... προσδιορίζοντας...την ημερομηνία εξέτασης κάθε μαθήματος" και έτσι η διαταγή εξέτασης είναι δις παράνομη. Ως είναι επίσης γνωστόν, από άλλη ανακοίνωση της Γραμματείας (συν.3), η εξεταστική αυτή περίοδος καθορίστηκε να ξεκινά από τις 9-2-2009, και συνεπώς μπορεί να διαρκέσει μόνον έως τις 27-2-2009, άρα αν υπήρχε ημερομηνία εξέτασης, αυτή θα έπρεπε να είναι εντός της εν λόγω περιόδου, αλλά το μάθημά μου αυτό δεν έχει συμπεριληφθεί στο εν λόγω πρόγραμμα (συν.3) και έτσι η διαταγή εξέτασης είναι τρις παράνομη.

3) Στην πρώτη κατηγορία υπάρχουν 27 μαθήματα, για τα οποία η ημερομηνία εξέτασης είναι παράνομη καθότι, αφενός σύμφωνα με το ΠΔ160/2008/Α37/1: "η Γ.Σ. του Τμήματος προσδιορίζει το πρόγραμμα των εξετάσεων...προσδιορίζοντας τη συνολική διάρκεια των εξετάσεων...Οι εξετάσεις του χειμερινού εξαμήνου...διαρκούν τρεις (3) εβδομάδες", ενώ ως προκύπτει από την ως άνω ανακοίνωση της Γραμματείας (συν.3), η εξεταστική αυτή περίοδος καθορίστηκε από τις 9-2-2009 και συνεπώς μπορεί να διαρκέσει μόνον έως τις 27-2-2009. Όμως η ημερομηνία εξέτασης των εν λόγω μαθημάτων εκτείνεται μετά τις τρεις αυτές εβδομάδες του Φεβρουαρίου, μέσα στον Μάρτιο, και για διάστημα πέραν της μιας εβδομάδας, από τις 3-3-2009 έως και τις 10-3-2009, ημέρες δηλαδή κατά τις οποίες θα διεξάγονται μαθήματα, όπως παραδέχεται και το εν λόγω e-mail, αφού: "... παρακαλούνται οι Διδάσκοντες που έχουν μαθήματα στις αίθουσες 1.1-2 και 1.3 την ίδια χρονική ζώνη, να κάνουν χρήση των αιθουσών 1.6 και 2.1 καθώς και του αμφιθεάτρου Α2 στα οποία υπάρχει διαθεσιμότητα" (συν.1). Έτσι, αν η ασαφής αυτή διαταγή εξέτασης υπονοεί ως διάστημα εξέτασης, εκείνο από 3-3-2009 έως και τις 10-3-2009, δηλαδή εκτός της εξεταστικής περιόδου των τριών (3) εβδομάδων του Φεβρουαρίου, τότε η διαταγή εξέτασης είναι τετράκις παράνομη.

Κατόπιν των ανωτέρω, και επειδή σύμφωνα με το Ν3528/2007/Α25/2: "Ο υπάλληλος οφείλει να υπακούει στις διαταγές των προϊσταμένων του. Όταν όμως εκτελεί διαταγή, την οποία θεωρεί παράνομη, οφείλει, πριν την εκτέλεση, να αναφέρει εγγράφως την αντίθετη γνώμη του και να εκτελέσει τη διαταγή χωρίς υπαίτια καθυστέρηση. Η διαταγή δεν προσκτάται νομιμότητα εκ του ότι ο υπάλληλος οφείλει να υπακούσει σε αυτήν", είναι προφανές ότι διά του παρόντος οφείλω να αναφέρω εγγράφως την αντίθετη γνώμη μου:

Η διαταγή εξέτασης είναι τετράκις παράνομη.

ΙΙ. Λέγεται ότι στις 02-12-2008, η ΓΣ του Τμήματος ενέκρινε νέο Πρόγραμμα Σπουδών. Στις 21-01-2009 υπέβαλα αίτηση στο Τμήμα (συν.4), ζητώντας τα σχετικά Πρακτικά (τα οποία μέχρι και σήμερα, ένα μήνα και πλέον μετά, δεν μου έχουν χορηγηθεί) καθώς και το νέο αυτό Πρόγραμμα Σπουδών. Στις 29-1-2008, αντί του νέου Προγράμματος Σπουδών, παρέλαβα ενυπογράφως ένα συνονθύλευμα πινάκων (συν.5), οι οποίοι βεβαίως και δεν μπορούν κατά κανένα τρόπο να θεωρηθούν ως Πρόγραμμα Σπουδών, και μάλιστα νέο, Τμήματος ΑΕΙ, όπως αυτό σαφώς ορίζεται στο νόμο Ν1268/1982/Α24 (συν.6) και στο Προεδρικό Διάταγμα ΠΔ160/2008/Α30 (συν.7). Εν πάση περιπτώσει όμως, από την μελέτη των εν λόγω πινάκων προκύπτει πλήθος αυθαιρεσιών της Διοίκησης από τις οποίες αναφέρονται εδώ μόνον οι σχετικές και πλέον σημαντικές, ως προς το θέμα του παρόντος εγγράφου, οι οποίες είναι:

(Α) η συντήρηση στο Τμήμα τριών (3) διακεκριμένων Προγραμμάτων Σπουδών (συν.8), για τρεις (3) διακεκριμένες κατευθύνσεις, οι οποίες δεν είναι νομίμως καθορισμένες αφού το Τμήμα εξακολουθεί να χορηγεί ενιαίο Πτυχίο (συν.9), σε πλήρη αντιδιαστολή προς άλλες παραδειγματικές περιπτώσεις καθορισμού νομίμων κατευθύνσεων ή κατάργησής των σε άλλα νομοταγή Τμήματα της χώρας (συν.10),

(Β) η γελοιοποίηση του ενδεικτικού Προγράμματος Σπουδών (συν.6, 7) αφού, κατά πλήρη επιστημονικό παραλογισμό, είτε (α): κανένα από τα μαθήματα αυτά δεν ορίζεται ως επιστημονικά απαραίτητο για την παρακολούθηση οιουδήποτε άλλου μαθήματος, είτε (β): υπονοείται ότι κάθε μάθημα είναι -ταυτόχρονα- επιστημονικά απαραίτητο για την παρακολούθηση όλων των μαθημάτων, όλων των επομένων εξαμήνων, ενόσω όλα τα μαθήματα, όλων των προηγουμένων εξαμήνων, είναι επιστημονικά απαραίτητα για την παρακολούθηση του μαθήματος αυτού, δηλαδή ουδεμία αλληλουχία ή αλληλεξάρτηση υφίσταται, ενώ

(Γ) σε συνδυασμό, με έγγραφο (συν.11), του εκπεσόντος "Προέδρου" του Τμήματος (συν.12), όσο και με e-mail (συν.13), του επίσης εκπεσόντος "Αναπληρωτή" του (συν.12) και σημερινού -με επιφύλαξη - 'Προέδρου' του Τμήματος (συν.2), προκύπτει αβίαστα ότι, παρά τις από πολλών ετών νόμιμες ενέργειές μου (π.χ. συν. 8, 14), για τις οποίες υφίσταμαι διαρκείς διώξεις (π.χ. συν. 15), η Διοίκηση του Τμήματος δεν φαίνεται καθόλου διατεθειμένη:

(1) Να εφαρμόσει τις διατάξεις του Συντάγματος περί ατομικών δικαιωμάτων (συν.16), αφού αφενός απαγορεύει (συν.11) σε έναν έκαστο των φοιτητών του να καταρτίσει το δικό του ατομικό Πρόγραμμα Σπουδών (συν.7), και αφετέρου καταναγκάζει έναν έκαστο των φοιτητών του να χρεωθεί με έναν εντελώς καθορισμένο αριθμό, εντελώς καθορισμένων μαθημάτων (συν.11, 17),

(2) Να εφαρμόσει τον ως άνω νόμο και το ως άνω Προεδρικό Διάταγμα (συν.6, 7), αφού απαγορεύει σε έναν έκαστο των φοιτητών του τη δήλωση μαθημάτων -πλην προφανώς των μαθημάτων επιλογής- (συν.11) χαρακτηρίζοντάς την, τουλάχιστον κατά το πρόσφατο παρελθόν, ως εφεύρημα (συν.13).

Οι παραπάνω αυθαιρεσίες και παραλείψεις έχουν ως αποτέλεσμα τον πλήρη αποπροσανατολισμό του φοιτητή και επιφέρουν, αντί της συστηματικής διδασκαλίας της επιστημονικής γνώσης, την διάχυση της σύγχυσης και την αποθάρρυνση, με αποτέλεσμα την διόγκωση του πλήθους των φοιτητών με συσσωρευμένα μαθήματα στο Πτυχίο (Δίπλωμα). Πέραν όμως αυτού, η υποκατάσταση της ατομικής δήλωσης μαθημάτων από το αντιεπιστημονικό αυτό "σύστημα αυτόματης χρέωσης μαθημάτων" (συν.11) αντίκειται και βλάπτει καίρια την σαφώς καθοριζόμενη, Αποστολή των ΑΕΙ από τον Ν3549/2007/Α1 (συν.18), αφού υποβαθμίζει τους φοιτητές του Τμήματος από φοιτητές τεχνικού τμήματος πανεπιστημίου σε μαθητές επαγγελματικού σχολείου, και έτσι το Τμήμα προφανώς και δεν συμβάλλει στη διαμόρφωση υπευθύνων πολιτών (Ν3549/2007/Α1/β), (συν.18).

Όμως, η δήλωση μαθημάτων είναι η απαραίτητη προϋπόθεση για την εξασφάλιση ενός πλήθους συμφερόντων των φοιτητών, όπως είναι η επιλογή συγγραμμάτων (συν.19), η συμμετοχή στις εξετάσεις με την κατοχύρωση της βαθμολογίας τους (συν.20), καθώς και η δυνατότητα συμμετοχής τους σε όλες τις εξεταστικές περιόδους. Ειδικά λοιπόν για την συμμετοχή αυτή, που αποτελεί και το θέμα του παρόντος εγγράφου, έχουμε την αναφορά της εν λόγω διαταγής στο ΠΔ160/2008/Α37: "3. Οι φοιτητές...που ολοκλήρωσαν τον προβλεπόμενο ελάχιστο αριθμό εξαμήνων και στην διάρκεια των οποίων έχουν δηλώσει τα μαθήματα με τα οποία συμπληρώνουν τον απαραίτητο αριθμό διδακτικών μονάδων ή μαθημάτων που απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου, έχουν τη δυνατότητα να εξετάζονται σε όλες τις εξεταστικές περιόδους στα μαθήματα αυτά, ανεξάρτητα εάν διδάσκονται σε χειμερινό ή θερινό εξάμηνο". Έτι περαιτέρω μάλιστα και στο ίδιο ΠΔ η ίδια προϋπόθεση περί δήλωσης μαθημάτων επαναλαμβάνεται αυτολεξεί: ΠΔ160/2008/Α35: 3. Η κατά το παρόν άρθρο δήλωση μαθημάτων δεν αποτελεί προϋπόθεση για την εξέταση φοιτητών που έχουν ολοκληρώσει τον προβλεπόμενο ελάχιστο αριθμό εξαμήνων και στη διάρκεια των οποίων έχουν δηλώσει τα μαθήματα με τα οποία συμπληρώνουν τον απαραίτητο αριθμό διδακτικών μονάδων ή μαθημάτων που απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου."

Συνεπώς, μέσα στον κυκεώνα αυτόν, δεν θα μπορέσει ποτέ να υπάρξει ούτε ένας φοιτητής του Τμήματος, που να έχει δηλώσει νομίμως τα εν λόγω απαραίτητα μαθήματα για να συμμετάσχει νομίμως σε όλες τις εξεταστικές περιόδους. Αντικειμενικά λοιπόν η ως άνω απαραίτητη και δις επαναλαμβανόμενη προϋπόθεση του ΠΔ, προδήλως όχι μόνον δεν πληρούται τώρα, αλλά διά του νέου Προγράμματος Σπουδών δεν πρόκειται και να εκπληρωθεί ποτέ, καθότι, ουδεμιάς ούσης -γνωστής σε εμένα- αντιστάσεως, έχουν αποκατασταθεί, διά του νέου Προγράμματος Σπουδών, συνθήκες για την επέκταση σήμερα της εξεταστικής περιόδου Φεβρουαρίου στον Μάρτιο και αύριο της εξεταστικής περιόδου Ιουνίου στον Ιούλιο. Οπότε

προδήλως η διαταγή εξέτασης είναι πεντάκις παράνομη.

Όθεν, για να έχουν την δυνατότητα να εξετάζονται οι φοιτητές του Τμήματος στα μαθήματά μου, θα πρέπει εγώ να αποδεχθώ, σιωπώντας, και μάλιστα διά παντός, τον παραλογισμό ότι η "αυτόματη χρέωση των μαθημάτων" (συν.11) σημαίνει "έχουν δηλώσει τα μαθήματα αυτά", πράγμα παντελώς απαράδεκτο, αφού θα απεμπολήσει οριστικά, όλα τα ως άνω, νομίμως αναφερόμενα, περί της Αποστολής των ΑΕΙ αλλά και, το σημαντικότερο, ουδεμιάς ούσης -γνωστής σε εμένα- αντιστάσεως, έχουν αποκατασταθεί, διά του νέου Προγράμματος Σπουδών, συνθήκες για την διαιώνιση της βάναυσης αντισυνταγματικής παραβίασης των ατομικών δικαιωμάτων των φοιτητών, οπότε, υπό την έννοια αυτή

προδήλως η διαταγή εξέτασης είναι αντισυνταγματική.

Αλλά κάτι τέτοιο εμένα μου είναι, ως εκ του καθήκοντος, αδύνατον. Σχετικώς επικαλούμαι την Πίστη μου στο Σύνταγμα (Ν3528/2007/Α24) και τη νομιμότητα των υπηρεσιακών μου ενεργειών (Ν3528/2007/Α25), οπότε και

οφείλω να μην εκτελέσω την διαταγή εξέτασης,

αλλά και να το αναφέρω χωρίς αναβολή (Ν3258/2007/Α25/Π3), πράγμα που γίνεται διά του παρόντος εγγράφου. Συνεπώς

αρνούμαι να υπακούσω στην πρώτη αυτή διαταγή,

που προδήλως αντίκειται σε διατάξεις νόμων, βλάπτοντας έτσι τα συμφέροντα των φοιτητών, και προδήλως είναι αντισυνταγματική, συμβάλλοντας στη διαιώνιση της αντισυνταγματικής καταπάτησης των ατομικών δικαιωμάτων των φοιτητών, οπότε για να οφείλω να εκτελέσω τη διαταγή αυτή, αναμένω ακολούθως δεύτερη διαταγή, που να εκθέτει τους επείγοντες και εξαιρετικούς εκείνους λόγους γενικότερου συμφέροντος που επιβάλουν την εκτέλεσή της (Ν3258/2007/Α25/Π3). Τοσούτω μάλλον διότι, όπως προανέφερα, όχι μόνον δεν ευθύνομαι για την παράταση αυτή της παρανομίας αλλά ιδίως διότι, διώκομαι -από πολλών ετών και συστηματικά- ακριβώς διότι έχω καταγγείλει δημοσίως και κατ' επανάληψη το καθεστώς της αντισυνταγματικότητας και παρανομίας που κρατεί στο Τμήμα.

ΙΙΙ. Τέλος, αναζητώντας τις αιτίες για την παρατεταμένη ανώμαλη αυτή κατάσταση στη Διοίκηση του Τμήματος, η οποία διαρκεί πέραν της τετραετίας, οφείλω να αναφέρω ότι από την μελέτη του Προγράμματος Εξετάσεων Φεβρουαρίου (συν.3) προκύπτει ότι

1) Τα ορισθέντα προς εξέταση μαθήματα είναι 78
2) Οι ημέρες της εξέτασης είναι 14
3) Υπάρχει 1 κενή ημέρα εξέτασης
4) Υπάρχει 1 ημέρα/ζώνη με την μεγαλύτερη, ταυτόχρονη, εξέταση 5 μαθημάτων

ενώ από την μελέτη της επέκτασης του Προγράμματος Εξετάσεων στον Μάρτιο (συν.1) προκύπτει ότι

1) Όπως προαναφέρθηκε, τα ορισθέντα μαθήματα προς εξέταση είναι 47, εκ των οποίων μόνον τα 27 είναι προγραμματισμένα και τα υπόλοιπα 20 απρογραμμάτιστα,
2) Οι ημέρες εξέτασης είναι μόνον 6,
3) Από τα 27 μαθήματα υπάρχουν μόνον 3 ημέρες/ζώνες με την μεγαλύτερη ταυτόχρονη, εξέταση 2 και μόνον μαθημάτων

οπότε, παρά την ελαχίστη γνώση της διάταξης αιθουσών των νέων κτιρίων του Τμήματος που έχω, καθότι δεν μου έχει παραχωρηθεί χώρος εκεί (συν.21), απλή αριθμητική αποδεικνύει ότι έναντι των

125 = 78 + 47 μαθημάτων

1) αν είχαμε εξέταση 5 μαθημάτων, ανά ημέρα/ζώνη, επί 3 ζώνες ανά ημέρα, επί 15 ημέρες, τα μαθήματα που θα μπορούσαν να εξετασθούν νομίμως είναι

5 x 3 x 15 = 225, δηλαδή περισσότερα των 125

2) αν είχαμε εξέταση 4 μαθημάτων, ανά ημέρα/ζώνη, επί 3 ζώνες ανά ημέρα, επί 15 ημέρες, τα μαθήματα που θα μπορούσαν να εξετασθούν νομίμως είναι

4 x 3 x 15 = 180, δηλαδή περισσότερα των 125

3) ενώ τέλος αν είχαμε εξέταση 3 μαθημάτων -δηλαδή τον μέσο όρο μεταξύ του 1 και του 5- ανά ημέρα/ζώνη, επί 3 ζώνες ανά ημέρα, επί 15 ημέρες, τα μαθήματα που θα μπορούσαν να εξετασθούν νομίμως είναι

3 x 3 x 15 = 135, δηλαδή οπωσδήποτε περισσότερα των 125

ενώ, σε κάθε περίπτωση η απλή επίκληση της ταυτόχρονης διεξαγωγής εξετάσεων κατά την περίοδο της διδασκαλίας, όπως προαναφέρθηκε, αποδεικνύει πανηγυρικά ότι δεν υπήρχε απολύτως κανένας αντικειμενικός λόγος για την διάπραξη της παρανομίας αυτής.

IV. Εξ όλων των ανωτέρω συνάγεται ότι η αιτία διάπραξης της παρανομίας αυτής θα πρέπει να αναζητηθεί αλλού, ως -κατά τη γνώμη μου- εξής:

Ξεκινώ αναφέροντας, ως οφείλω, την κοινή επιστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των συνυποψήφιων στις Εκλογές του 2007 για την Διοίκηση του Τμήματος Αναπληρωτών Καθηγητών κ.κ. Παναγιώτη Κοτσανίδη και Αλέξανδρου Καράκου, προς όλα τα μέλη ΔΕΠ του Τμήματος, οι οποίοι καταγγέλλουν προεκλογική συμφωνία μεταξύ της εκλεγείσας, σημερινής -με επιφύλαξη- Διοίκησης του Τμήματος και μερίδας φοιτητών (συν.22), και αναφέρουν δημόσια ανακοίνωση στήριξης των αντιπάλων τους από σπουδαστική παράταξη της Ξάνθης. Μετά την ανάγνωση της επιστολής αυτής, αναζήτησα την εν λόγω ανακοίνωση η οποία και μου παραδόθηκε (συν.23). Από την ανάγνωση της ανακοίνωσης αυτής προκύπτει μεταξύ άλλων και η διατύπωση απειλής με άρση της εμπιστοσύνης της εν λόγω φοιτητικής παράταξης προς τους στηριζομένους, στην περίπτωση μη τήρησης των δεσμεύσεων που ανέλαβαν οι στηριζόμενοι, προφανώς κατά τις επερχόμενες, σε τέσσερις (4) το πολύ μήνες, νέες εκλογές Διοίκησης του Τμήματος. Οπότε, χαριστική εξεταστική περίοδος μπορεί πλέον να είναι -και θα είναι, αν δεν υπάρξει αντίσταση- κάθε παράνομη επέκταση της νόμιμης εξεταστικής περιόδου των 3 εβδομάδων (ΠΔ160/2008/Α37/1), εκτός βεβαίως αν αλλάξει εν τω μεταξύ ο νόμος. Και περιττόν να επαναλάβω και από εδώ τις πασίγνωστες σχετικές διώξεις που έχω υποστεί, από την πλευρά της σημερινής -με επιφύλαξη- Διοίκησης.

Επιφυλασσόμενος παντός νομίμου δικαιώματός μου,

Πέτρος Ζιμουρτόπουλος
Επίκουρος Καθηγητής ΔΠΘ
pez
 

Re: Εξετάσεις Μαρτίου 2009

Δημοσίευσηαπό pez » 03 Μαρ 2009, 20:51

- ΑΠ ΤΗΜΜΥ/ΠΣ/ΔΠΘ/2309/3-3-2009

- Γνωστοποίηση πρωτοβουλίας διεξαγωγής εξέτασης με υποβολή δήλωσης απέκδυσης ευθυνών

http://utopia.duth.gr/~pez/t/prwtoboulia.pdf
80 ΚΒ

- Πέτρος Ζιμουρτόπουλος
pez
 

Re: Εξετάσεις Μαρτίου 2009

Δημοσίευσηαπό pez » 08 Μαρ 2009, 09:14

0
Subject: [a] Κεραίες - Εξετάσεις Μαρτίου 2009 - Sent: Tuesday, March 03, 2009 9:08 PM - To: Antennas RG @lists.duth.gr - From: Petros Zimourtopoulos @ee.duth.gr

1
Εξετάσεις Μαρτίου 2009
http://www.deece.gr/phpBB/viewtopic.php?f=170&t=1302

2
ΑΠ ΤΗΜΜΥ/ΠΣ/ΔΠΘ/2309/3-3-2009
Γνωστοποίηση πρωτοβουλίας διεξαγωγής εξέτασης με υποβολή δήλωσης απέκδυσης ευθυνών
http://utopia.duth.gr/~pez/t/prwtoboulia.pdf
80 ΚΒ

3
Κατόπιν των ανωτέρω, οι φοιτητές οι οποίοι πιστεύουν ότι δικαιούνται εξέτασης στο μάθημα "Κεραίες ΙΙ: Σύνθεση, Σχεδιασμός", να προσέλθουν την Τρίτη 10 Μαρτίου 2009 και ώρα 09:30 π.μ. στο Εργαστήριο Κεραιών, Κτίριο Εργαστηρίων ΤΗΜΜΥ/ΠΣ/ΔΠΘ, Αίθουσα 33Α, για δίωρη γραπτή εξέταση.

Πέτρος Ζιμουρτόπουλος
Επίκουρος Καθηγητής ΔΠΘ
pez
 

Re: Εξετάσεις Μαρτίου 2009

Δημοσίευσηαπό Bombastic » 08 Μαρ 2009, 15:35

Ήμαρτον...
Bombastic
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 03 Φεβ 2008, 17:36
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Εξετάσεις Μαρτίου 2009

Δημοσίευσηαπό dimitris » 10 Μαρ 2009, 22:05

κύριε pez πραγματικά με στεναχωρεί η απάντησης σας στη θέση του κυρίου Vagoula.

Η ταπεινή μου άποψη είναι ότι κάποιοι νόμοι υπάρχουν για να εφαρμόζονται σε εξαιρετικές περιπτώσεις. Για παράδειγμα πριν από λίγους μήνες όλοι ακούγαμε τα παράλογα του νέου κοκ, όπως το ότι τα κοπάδια πρέπει να έχουν φώτα για να μην προκαλούν ατυχήματα το βράδυ. Σίγουρα όμως δεν θα κάνουμε μήνυση στον κτηνοτρόφο που συχνάζει κοντά στο πανεπιστήμιο γιατί δημιουργεί κίνδυνο ατυχήματος αφού δεν έχει φώτα στα πρόβατα του. Το ίδιο νομίζω συμβαίνει και με τις πτυχιακές, ο νόμος δεν τις όριζε αλλά γινόντουσαν σε όλη την Ελλάδα.

Τότε ποιος ο ρόλος του νόμου στην περίπτωση αυτή;
--Πιστεύω ότι ο νόμος ορίζει τον αριθμό και τον χρόνο των εξεταστικών για να μην μπορεί κάποιος καθηγητής να ορίζει εξετάσεις γνωστοποιώντας τες μόνο σε λίγους φοιτητές και να τους εξετάζει με διαφορετικά κριτήρια. Κάτι που δεν συμβαίνει στις πτυχιακές αφού ο καθηγητής δεν μπορεί να επιλέξει ή να αποκλείσει εξεταζόμενους.

Δεν έχουν όμως διαφορετικά κριτήρια οι πτυχιακές εξετάσεις;
--Ναι, αυτό είναι αλήθεια κάποια θέματα είναι ευκολότερα αλλά και κάποια άλλα είναι πολύ δυσκολότερα από την «κανονική» εξέταση. Κάτι τέτοιο όμως δεν συμβαίνει με κάθε εξέταση; Για παράδειγμα κάποιοι καθηγητές επιλέγουν δυσκολότερα θέματα στην εξέταση του Σεπτεμβρίου και άλλοι ευκολότερα. Γενικά δεν πιστεύω ότι μπορεί να εγγυηθεί κάποιος ότι τα θέματα κάθε εξεταστικής θα είναι της ίδιας δυσκολίας.

Και γιατί δεν προβλέπονται οι πτυχιακές από το νόμο;
--Η γνώμη μου είναι ότι οι πτυχιακές δεν προβλέπονται για να δώσουν στους καθηγητές το δικαίωμα να μην συμμετέχουν κάποιες φορές, όταν πχ έχουν άλλες υποχρεώσεις και δεν έχουν χρόνο, γιατί πιστέψτε με όλοι μας καταλαβαίνουμε πόσο δύσκολο είναι να διορθώνεις γραπτά. Εμένα προσωπικά θα με ικανοποιούσε πολύ περισσότερο να απαντούσε ένας καθηγητής ότι δεν έχει χρόνο, κάτι που είναι ανθρώπινο, παρά να δήλωνε ότι η εξέταση είναι παράνομη.


Η μόνη λογική εξήγηση που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι διαφωνείται με τις πτυχιακές γιατί προαπαιτούμενο των εξετάσεων θα πρέπει να είναι η παρακολούθηση των μαθημάτων το οποίο όλοι ξέρουμε πως ,καλώς ή κακώς, δεν ισχύει.
Θα ήταν λοιπόν πιο ουσιαστικό να συζητήσουμε για τις παρακολουθήσεις και να βρούμε τρόπους που θα μας οδηγήσουν όλους (φοιτητές και καθηγητές) στις αίθουσες, όχι με απουσιολόγια αλλά από δική μας επιλογή. Συζήτηση που θα έκανε το πανεπιστήμιο καλύτερο και δεν θα επιβάρυνε απλώς την οικονομική κατάσταση του φοιτητή με πρόσθετα ενοίκια.
Άβαταρ μέλους
dimitris
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 15 Φεβ 2008, 14:02

Re: Εξετάσεις Μαρτίου 2009

Δημοσίευσηαπό pez » 11 Μαρ 2009, 08:28

- Ουδείς προσήλθε - Πέτρος Ζιμουρτόπουλος - ΥΓ - Το ότι στεναχωριέστε δημοσίως είναι λίαν ελπιδοφόρο! - Σημαίνει ότι αισθάνεσθε συνυπεύθυνοι ενήλικες - Δυστυχώς, δεν έχω χρόνο να επεκταθώ άλλο τώρα - Θα τα ξαναπούμε σε πρώτη ευκαιρία -
pez
 

Re: Εξετάσεις Μαρτίου 2009

Δημοσίευσηαπό ckoukou » 11 Μαρ 2009, 08:39

Κύριε Dimitris,
κάνετε ένα μεγάλο λάθος. Οι εξετάσεις τις οποίες συνηθίσαμε να λέμε "πτυχιακές" προβλέπονται ΠΛΕΟΝ από το Νόμο, και για την ακρίβεια από Προεδρικό Διάταγμα. Για να μην αναφέρω και την προϋπάρχουσα απόφαση Συγκλήτου.
Αλλά γιατί συνεχίζετε να "ταϊζετε" το θέμα;
Δικαίωμά σας (για να μιμηθώ λίγο το γνωστό ύφος κάποιου άλλου)
ckoukou
 

Επόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 8 επισκέπτες

cron