Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Θέματα που αφορούν το τμήμα των Η.Μ.Μ.Υ.

Re: Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Δημοσίευσηαπό Pagouras » 17 Μαρ 2009, 21:19

Να πω και εγω τη γνωμη μου μιας και ανοιχτηκε αυτο το thread, αλλα δηλωνω οτι θα μιλησω ως 2οετης, χωρις να ξερω με λεπτομεριες το τι παιζει στα μεγαλα ετη και τους τομεις.

Vagoulas έγραψε: δυστηχώς (κατά την γνώμη μου) διαλέξαμε να σπουδάσουμε μια επιστήμη η οποία δεν υπολογίζεται τόσο πολύ στην Ελλάδα και έχει μηδαμινές θέσεις απασχόλησης


Σπουδαζουμε ενα αντικειμενο, το οποιο εγω οπως το βλεπω (και το εβλεπα πριν ακομα περασω σε αυτη τη σχολη) ανηκει στο χωρο της εφαρμοσμενης ερευνας, ομως "στην Ελλαδα ειμαστε" και οι περισσοτεροι απο εμας, οταν τελειωσουμε με το καλο τη σχολη,κακα τα ψεματα, θα απασχοληθουμε σε...παροχη υπηρεσιων ::) οποτε οπως αναφερθηκε και πιο πριν, πολλα ατομα θα σκεφτουν να επιλεξουν τον ευκολο δρομο μιας και υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα το επαγγελμα που θα εξασκει οταν τελειωσει απο εδω να μην ειναι ακριβως αυτο που σκεφτοταν πριν μπουν στη σχολη.

Επισης ριχνοντας μια ματια στα μαθηματα του κορμου, βλεπω οτι υπαρχουν 7 μαθηματα ηλεκτρονικου τομεα, 5 ενεργειακου τομεα και μολις 2 τηλεπικοινωνιακου τομεα, και αυτα τα 2 μαθηματα ειναι ουσιαστικα εφαρμογες μαθηματικης αναλυσης 2. Το 'εργαστηριο' στα πεδια 1 που εκανα, μονο εργαστηριο δεν μου φανηκε, αφου απλα πληκτρολογουσα στο pc οτι ελεγε η εκφωνηση της ασκησης (δηλαδη ηταν κατι σαν 'μαθε το excell') ενω τα εργαστηρια στα κ1 και στην ηλεκτρονικη προσωπικα μου φαινονται πιο 'γηινα', αφου γνωριζω τι κανω (μετραω ταση,ρευμα κλπ και δεν φτιαχνω μακροεντολες οι οποιες δεν ξερω τι κανουν).
Τελευταία επεξεργασία από Pagouras και 17 Μαρ 2009, 22:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Pagouras
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: 04 Απρ 2008, 11:18

Re: Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Δημοσίευσηαπό patirgerasimos » 17 Μαρ 2009, 21:38

νταξει και τα κυκλωματα δεν τα λες μαθημα ηλεκτρονικου παντου χρειαζονται
Άβαταρ μέλους
patirgerasimos
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 1158
Εγγραφή: 09 Απρ 2008, 20:02
Τοποθεσία: Μονή Εσφιγμένου

Re: Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Δημοσίευσηαπό soikez » 17 Μαρ 2009, 21:49

Όλα όσα ακούστηκαν φαίνονται ενδιαφέροντα πραγματικά. Θα ήθελα λοιπόν να πω και εγώ την άποψή μου επί του θέματος, μιας και αποφοίτησα πρόσφατα από το τμήμα και πήρα το δίπλωμα του Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Υπολογιστών.
Πρώτα από όλα ο μύθος ότι οι Τηλεπικοινωνιακοί είναι πιο δύσκολοι. Πρόκειται για μια καραμέλα που την πιπιλίζουν όλοι από το πρώτο έτος μέχρι και το τρίτο. Η καραμέλα αυτή βρίσκει πάτημα και στο μάθημα των Πεδίων, το οποίο είναι σίγουρα πιο δύσκολο στην κατανόηση από τις ηλεκτρονικές. Το πρόβλημα, ωστόσο εδώ δεν είναι τα πεδία, αλλά το γεγονός ότι οι φοιτητές νομίζουν ότι η ηλεκτρονική είναι μάθημα των ηλεκτρονικών (ίσως επειδή η λέξη έχει την ίδια ρίζα) και ότι στον τομέα αυτό θα κάνουν μόνο τέτοια μαθήματα ή ότι στους άλλους τα μαθήματα δεν έχουν σχέση με αυτά. Σε αυτό λοιπόν το πρόβλημα "της δυσκολίας " του Τηλεπικοινωνιακού κύκλου σπουδών μπορώ να βρω μόνο ένα πρόβλημα. Το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ. Δεν είναι δυνατόν να κάνεις 3 χρόνια μάθημα και να μη συναντάς καθηγητές από τον τομέα των Τηλεπικοινωνιακών (πέρα του π. Αναγνωστόπουλου), ενώ να συναντάς κυρίως καθηγητές του Ηλεκτρονικού τομέα. Αν συμβαίνει αυτό τότε είναι λογικό και επόμενο να μην πηγαίνεις προς τον "άγνωστο" και όχι "δύσκολο" τομέα των Τηλεπικοινωνιακών, αλλά προς τους άλλους. Σε αυτό έρχεται να προστεθεί και η αναφορά που κάνει ο Stokos

Stokos έγραψε:Όταν σας είχα ρωτήσει κ.Παπαμάρκο ποια είναι η γνώμη σας για τους κύκλους σπουδών μου είχατε πει επί λέξη ότι "ο ηλεκτρονικός κύκλος έχει καλύτερους καθηγητές" και όταν σας ρώτησα να μου διευκρινίσετε το "καλύτερους" μου είπατε από άποψη δημοσιεύσεων/επιστημονικού έργου κ.τ.λ., το οποίο είναι ένα αντικειμενικό τεκμήριο και δε μπορώ να το αμφισβητήσω. Αν και εγώ είχα ήδη αποφασίσει το κύκλο σπουδών που θα επιλέξω αυτό θα μπορούσε να αποτελέσει σημαντικό κίνητρο για έναν αναποφάσιστο να επιλέξει τον εν λόγω τομέα.

Που να ξέρουν τα παιδιά ότι οι καθηγητές στον Τηλεπικοινωνιακό τομέα είναι εξίσου καλοί ή ότι έχουν γνωριμίες που μπορούν να σε προτείνουν για μεταπτυχιακό και διδακτορικό δίπλωμα ειδίκευσης στα καλύτερα πανεπιστήμια της Αμερικής και της Ευρώπης;
Πάντως για την ιστορία περί δυσκολίας κάντε μια γύρα και δείτε βαθμούς στα μαθήματα των Τηλεπικοινωνιακών. Ένα περίεργο πράγμα!!!Μπα...Μάλλον πρόκειται για ευφυίες όχι για απλούς μηχανικούς. Πρέπει να είναι βιονικοί μηχανικοί αυτοί (μάλλον φοιτητές δεν είναι ακόμα μηχανικοί) για να γράφουν τόσο καλούς βαθμούς σε ένα τόσο δύσκολο τομέα!!!

Το ζήτημα περί "μόδας" για τους ενεργειακούς και όλα όσα λέει ο Vaggoulas να το δεχτώ. Ασφαλώς όμως δεν είναι λογικό να οφείλεται αυτό για τους 2 Τηλεπικοινωνιακούς. Μάλλον για τους 62 ενεργειακούς οφείλεται. Και αυτό πάντα αν κλείσω τα μάτια και θεωρήσω ότι και οι 62 πάνε συνειδητά εκεί για το λόγο αυτό. Προσωπική άποψη (όπως φυσικά και όλα τα παραπάνω) μου φαίνεται λίγο περίεργο βρε παιδιά να θέλουν όχι οι 62 αλλά ούτε οι μισοί από αυτούς στο τρίτο έτος, να πάνε στον ενεργειακό κύκλο σπουδών εξαιτίς των φωτοβολταΪκών και των ανεμογεννητριών. Και καλά αυτό, γιατί δε σκέφτεται κανείς τον κορεσμό εκεί. Ή το άλλο...Ωραία...τραβάτε όλοι ενέργεια και ηλεκτρονικοί....να πάω εγώ Τηλέπ και να γίνω ανάρπαστος!!! (Λες αυτό να έκανα και εγώ???). Πάντως στο έτος μου δεν ήταν έτσι. Μπορεί βέβαια να άλλαξαν μέχρι σήμερα τα πράγματα (μέσα σε 3 χρόνια;;;). Αλλά για μια στιγμή...Αφού δεν κάνουν μαθήματα ενεργειακών στο κύριο κορμό, πως επιλέγουν ενεργειακούς; Με τί κριτήρια; Μάλλον είναι συνηδειτοποιημένη η επιλογή. Αυτό φαίνεται και αργότερα από τη συμμετοχή που έχουν στην παρακολούθηση. Στο έτος μου τουλάχιστον όσοι πηγαίναμε Τηλέπ για παρακολούθηση (5-10) άλλοι τόσοι πήγαιναν και ενεργειακοί άλλοι τόσοι και ηλεκτρονικοί και αν θυμάμαι καλά τότε ήταν Τηλέπ--> 21, Ηλεκτρονικοί-->40, Ενεργειακοί-->60. Κάτι τέτοιο γίνεται και τώρα από ότι έχω ακούσει...

Τέλος, για το ζήτημα που ανέπτυξε ο capa...Τι να πώ; Μου φαίνεται κομματάκι δύσκολο να είναι αυτός ο λόγος για αυτή τη φοβερή μείωση. Άντε να τρομοκρατήθηκαν 2-3. Όχι όμως να επιλέξουν μόνο 2!!! Θα δείξει ο χρόνος αν είναι αυτός ο λόγος...
soikez
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 10 Ιαν 2008, 19:22

Re: Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Δημοσίευσηαπό papamark » 17 Μαρ 2009, 21:52

Από τις απαντήσεις φαίνεται ότι καλώς έθεσα το θέμα και ότι απασχολεί τους φοιτητές.
Αναγκάζομαι να απαντήσω εδώ για το θέμα που τέθηκε για την αξιολόγηση των Καθηγητών.
Κατά την άποψή μου αλλά και σύμφωνα με όσα ισχύουν, η αξιολόγηση των Καθηγητών πρέπει
να γίνεται βάσει του δημοσιευμένου ερευνητικού έργου, της διδακτικής ικανότητας και της προσωπικότητας.
Επιπλέον σημαντικά κατά την άποψή μου στοιχεία είναι η επιτυχής επίβλεψη διδακτορικών διατριβών,
η διεθνής αναγνώριση του έργου (π.χ. ετεροαναφορές), το πλήθος των ερευνητικών προγραμμάτων και η συγγραφή διδακτικών σημειώσεων.
Τα στοιχεία αυτά εύκολα μπορείτε να τα βρείτε πλέον με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών βάσεων αν και θα έπρεπε να απαιτήσετε
να είναι αναρτημένα στο διαδίκτυο από τους ίδιους.
Ν. Παπαμάρκος
Καθηγητής Δ.Π.Θ.
papamark
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 15 Ιαν 2008, 17:15

Re: Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Δημοσίευσηαπό mpougatsas » 17 Μαρ 2009, 21:56

Να δώσω κι εγώ την άποψή μου σαν φοιτητής 2ου έτους.

Κάποια γενική προκατάληψη δεν είχα, οπότε κρίνω τον εαυτό μου σαν χαρακτηριστικό δείγμα φοιτητή που θα επιλέξει μόνο και μόνο απ το τί τον ενδιαφέρει πιο πολύ σαν αντικείμενο.

Κεφάλαιο "Ενέργεια": Εχω ακούσει πολλά για την δυσκολία του τομέα, ακόμα και από καθηγητές... :o Ίσως να ήταν στα πλαίσια "προπαγάνδας" (σε εισαγωγικά) ωστέ να μας πείσουν να επιλέξουμε τον τομέα τους. Δεν ξέρω το πόσο ευσταθούν αυτά, η αλήθεια είναι όμως ότι άκουσα και τη φήμη για την δυσκολία εύρεσης διπλωματικής... :-\ Μαθήματα ενεργειακά, βλέπουμε στον κορμό "απ'έξω απ'έξω"...

Κεφάλαιο "Τηλέπ": Το τί ακούγεται, δεν περιγράφεται... ;D Γενικά όμως, έχω ακούσει από Τηλέπ οτι "αν σου άρεσαν τα πεδία και αντέχεις στο διάβασμα, πάνε"... Σίγουρα είναι κάτι διαφορετικό απ τους άλλους 2 τομείς... Προσωπικά, έχω στην άκρη του μυαλού μου να κάνω την "τρέλα" και να φύγω τηλέπ... ;D

Κεφάλαιο "Ηλεκτρονικής": Σίγουρα ο τομέας για τον οποίο διαδασκόμαστε τα πιο πολλά σε επίπεδο κορμού... Λίγο το ότι είναι ο "κυρίως" τομέας της σχολής, λίγο το ότι καλύπτει και το "μηχανικός Η/Υ" κατα ενα μέρος, το κάνει ελκυστικό προς επιλογή... :-\

Τώρα, πιστεύω ότι γενικά καλύτερα είναι να έχουμε στο μυαλό μας το τί μας αρέσει, να δούμε και σε τί μαθήματα τα πάμε καλά (πχ δεν μπορεί να μην νιώθεις τπτ από πεδία και να πας τηλεπ... :-\ ) και να επιλέξουμε αναλόγως όταν θα έρθει η ώρα... ;)

Όπως και να 'χει όμως, με τα "πολύ ωραία και κατοχυρωμένα" δικαιώματα που έχουμε, ότι και να μάθεις, για το κράτος είναι ίδιο... ::)
Άβαταρ μέλους
mpougatsas
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: 21 Μαρ 2008, 12:58
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Δημοσίευσηαπό Vagoulas » 17 Μαρ 2009, 22:11

papamark έγραψε:Κατά την άποψή μου αλλά και σύμφωνα με όσα ισχύουν, η αξιολόγηση των Καθηγητών πρέπει
να γίνεται βάσει του δημοσιευμένου ερευνητικού έργου, της διδακτικής ικανότητας και της προσωπικότητας.
Επιπλέον σημαντικά κατά την άποψή μου στοιχεία είναι η επιτυχής επίβλεψη διδακτορικών διατριβών,
η διεθνής αναγνώριση του έργου (π.χ. ετεροαναφορές), το πλήθος των ερευνητικών προγραμμάτων και η συγγραφή διδακτικών σημειώσεων.
Τα στοιχεία αυτά εύκολα μπορείτε να τα βρείτε πλέον με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών βάσεων αν και θα έπρεπε να απαιτήσετε
να είναι αναρτημένα στο διαδίκτυο από τους ίδιους.
Ν. Παπαμάρκος
Καθηγητής Δ.Π.Θ.


Να κάνω μια εύλογη ερώτηση πάνω σε αυτό αν και λίγο offtopic να με συγχωρέσουν τα μέλη της κοινότητας. Πιστεύετε κύριε Παπαμάρκο ότι αυτά είναι αντικειμενικά κριτήρια καθώς στις τόσες λέξεις που αναφέρατε για την αξιολόγηση ενός μέλους ΔΕΠ μόνο η διδακτική ικανότητα και τα συγγράμματα εμπεριέχουν την λέξη προπτυχιακός φοιτητής. Τελικά μήπως κρίνεται ερευνητής και όχι ο δάσκαλος? Επιπροσθέτως την θεωρείται αντικειμενική όταν ως πρώτο κριτήριο προσμετράται το πλήθος των δημοσιεύσεων και όχι η ποιότητα αυτών (ετεροαναφορές) γιατί εδώ που τα λέμε πιο εύκολα δεν βγάζει μια εργασία ένας μηχανικός από έναν θεωρητικό μαθηματικό?
Άβαταρ μέλους
Vagoulas
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: 10 Ιαν 2008, 19:37
Τοποθεσία: Helsinki
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Δημοσίευσηαπό axristos » 17 Μαρ 2009, 22:22

capa έγραψε:Καταρχήν ξεκαθαρίζω ότι με το post μου θα θίξω ίσως και με άσχημο αλλά αληθινό τρόπο καθηγητή. Αν θεωρηθεί ότι πρέπει να κοπώ ας γίνει έτσι, απλά για σοβαρά θέματα δεν πιστεύω πως πρέπει να κρήβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας αλλά να μιλάμε χωρίς υπονούμενα.

Παρόμοια αν και οχι τόσο τραγικα τα πράγματα είναι και στο έτος μου (είμαι στο τέταρτο)
8 τηλέπ που γίναν 9 στην πορεία
47 νομίζω ενεργειακοί
35 ηλεκτρονικοί

Το θέμα για εμένα έχει δύο σκέλη
α)γιατί είναι τόσοι λίγοι οι τηλεπ
β)επιλογή ανάμεσα σε ενέργεια και ηλεκτρονικούς

Για το πρώτο θέμα για εμένα η απάντηση είναι μία. Η φήμη αλλά δυστυχώς και η πραγματικότητα είναι ότι υπάρχει πολλή μεγάλη δυσκολία στην συγκεκριμένη κατεύθυνση η οποία χειροτερεύει ακόμα περισσότερο από την ύπαρξη σου κ.Ζιμουρτόπουλου ο οποίος έχει κάνει τα μαθήματα του αφάνταστα δύσκολα και μη αξιοκρατικά στο τρόπο εξέτασης τους.
Υπήρξαν περιπτώσεις αριστευσάντων φοιτητών οι οποίοι πέρναν και υποτροφίες και αριστεία οι οποίοι αναγκάστηκαν να το δώσουν το μάθημα τρεις φορές ενώ άλλοι που το διαβάζαν τέλεια ,το λιώναν το μάθημα, γράφαν εξάισια και ο καθηγητής τους έκοβε για τους δικούς του λόγους, και δεν τους άφηνε να δουν και το γραπτό τους επιπλέον. Και μην μου πει κανείς εξυπνάκιας οτι δεν θα έιχαν διαβάσει καλά γιατί δεν γίνεται να περνάς με την πρώτη και με βαθμό όλα τα μαθήματα και να κόβεσαι συνεχως σε ένα μάθημα.
Έπειτα ο συγκεκριμένος καθηγητής έχει κόψει 19 φοιτητές σε μια εξέταση όταν έιχαν δώσει το μάθημα 19 .Αυτά τα αληθινά και καθόλου υπερβολικά ,δυστυχώς γεγονότα, νομίζω ότι αυτά μας βοηθούν να καταλάβουμε γιατί υπάρχουν φέτος δύο μόνο γενναίοι τηλέπ, ίσως βέβαια να μην και να έχουν και άγνοια κινδύνου. Τέλος ο τρόπος που αντιμετωπίζει ο συγκεκριμένος καθηγητής το κάθε τι έιναι παράλογος και μη συζητήσημος, εδώ έχει ταράξει το τμήμα σε μυνήσεις τί να λέμε.
Επίσης δεν είναι μόνο αυτό το πρόβλημα αλλά είναι και ότι οι απαιτήσεις [πολλών άλλων καθηγητών στους τηλέπ είναι πολύ μεγάλες, και ντάξει ήρθαμε στο πανεπιστήμιο και για να ασχοληθούμε με τα μαθήματα αλλά να κάνουμε και άλλα πράγματα. Ε οι τηλέπ που θέλουν να τελειώσουν στην ώρα τους δεν μπορούν να κάνουν και πολλά άλλα πράγματα. Έπειτα υπάρχουν και καποιοι άλλοι λόγοι που αναφέρει σωστά και ο macJohn "
4) Η αδυναμία των φοιτητών να περάσει/καταλάβει τα μαθήματα των ΗΜΠ1 & ΗΜΠ2(που είναι και η βάση για τη συνέχεια) στην ώρα τους."

Ύστερα για την επιλογή ενέργεια ή ηλεκτρονικός πλέον έχουν ισοσταθμιστεί περίπου αυτοί που διαλέγουν την μία από την άλλη κατεύθυνση. Αλλά ίσως στην ενέργεια είναι πιο εύκολα αν θες απλά να περάσεις τα μαθήματα και πιο δύσκολα αν θες να ασχοληθείς πιο πολύ. Πάντως υπάρχει η φήμη ότι στην ενέργεια είναι πολύ εύκολα τα μαθήματα ,κάτι που δυστυχώς δεν ισχύει.

Απλά ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ είναι για μένα οι μόνο δύο τηλέπ. Ας ψαχτούν οι καθηγητές να βρουν και αυτοί τι φταίει .

ΥΓ Για την κατανόηση ή μη των ΗΜΘ 1 και ΗΜΘ 2 δεν νομίζω ότι ευθύνεται το διδακτικό προσωπικό ,απλά το αντικείμενο έιναι πολύ δύσκολο και στο δεύτερο έτος υπάρχουν πολλά και δύσκολα μαθήματα και δεν είναι εύκολο να διαθέσειςπολύ χρόνο ώστε να ασχοληθείς πολύ σοβαρά με τα Πεδία

Συγγνώμη για το μέγεθος του post μου

------------------------------------------------
Οι απρεπείς εκφράσεις δεν αποδίδουν καλύτερα το νόημα των απλών εκφράσεων. Αποτελεί κανόνα απαράβατο ο σεβασμός των υπολοίπων μελών και ακολουθούν κυρώσεις.
JimMichael

------------------------------------------------


capa αυτα που λες έχεις να τα στηρίξεις κάπου ή απλά ανακατεύεις φήμες που κυκλοφορούν?γιατι κ εγω οταν επελεξα τηλεπ σε οποιον μεγαλύτερο το έλεγα με μούντζωνε και μου λεγε χαζος εισαι?θα πας να έχεις ολο μαθηματικά καμια εφαρμογη ολο θεωριες και Ζιμουρτόπουλο?τελικα καλα έκανα γιατι ούτε τρελα μαθηματικα είδα(τρελα σε σχέση με την αλγεβρα Boole ομολογω),πολυ καλοι καθηγητές στη πλειοψηφία και κανενα προβλημα με τον κ.Ζιμουρτόπολο.Παρακολούθησα έγραψα περασα.Και ηταν και ωραία μαλιστα.Υπαρχει παράδειγμα καθηγητή σε μάθημα κορμού που είναι κατα πολύ τρομακτικότερος.Τι να κανουμε?να μην επιλεξουμε ΗΜΜΥ?Αυτο που έχω να πώ είναι οτι τα περισσοτερα που λενε ολοι εκτος του τομεα ειναι φήμες.Το θεμα είναι τι προτιμάς να διαβάζεις.Προσωπικά μου φαίνεται πολύ δυσκολότερο να διαβάσω ΣΗΕ αποτι Μικροκυματα ή Κεραίες.Δε πρεπει καποιος που του αρεσει το αντικείμενο να διαλέξει αλλο τομέα λογω δυσκολίας.Δε προκείται για αστρονομικά πράγματα.Και αυτο με τους βαθμους που γράφτηκε παραπάνω ισχύει.Αλλωστε και τον ορκο το Σεπτεμβριο Τηλεπ τον ειπε :P
axristos
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 143
Εγγραφή: 15 Ιαν 2008, 22:46

Re: Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Δημοσίευσηαπό ckoukou » 17 Μαρ 2009, 22:33

Πολύ καλή η πρωτοβουλία του κ. Παπαμάρκου να ανοίξει αυτό το θέμα στο forum. Ελπίζω οι απόψεις να πολλαπλασιαστούν, ώστε να βγει κάποιο συμπέρασμα.

Όσον αφορά το παρακάτω σχόλιο:
capa έγραψε:Για το πρώτο θέμα για εμένα η απάντηση είναι μία. Η φήμη αλλά δυστυχώς και η πραγματικότητα είναι ότι υπάρχει πολλή μεγάλη δυσκολία στην συγκεκριμένη κατεύθυνση η οποία χειροτερεύει ακόμα περισσότερο από την ύπαρξη σου κ.Ζιμουρτόπουλου ο οποίος ..... τους έκοβε για τους δικούς του λόγους, και δεν τους άφηνε να δουν και το γραπτό τους επιπλέον.


έχω πληροφορηθεί ότι ο κ. Ζιμουρτόπουλος έχει αλλάξει απόψεις. Οι νέες απόψεις του είναι ότι όχι μόνο (πολύ σωστά) θα πρέπει οι φοιτητές να έχουν τη δυνατότητα να δουν το γραπτό τους, αλλά θα πρέπει να μπορούν να λαμβάνουν και έγχρωμα φωτοαντίγραφα!

Ας μείνουμε όμως στην πολύ καλή πρωτοβουλία του κ. Παπαμάρκου (η οποία υποκρύπτει βέβαια κάποιο "δοξάστε με", δεν το έκανε όμως επίτηδες, αλλά "αναγκάστηκε" όπως λέει) και ας περιμένουμε και άλλες απόψεις. Δεν ξέρω βέβαια αν κάποιος αναγνωρίζει τον εαυτό του στο φιλμάκι του Ογκουνσότο που λέει ο Vagoulas, εγώ πάντως με αναγνώρισα στο άλλο με τον πρόεδρο (του Εδεσσαϊκού)
ckoukou
 

Re: Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Δημοσίευσηαπό m.j. » 17 Μαρ 2009, 22:49

είμαι της ταπεινης άποψης ότι αποδοτικός είναι εκείνος ο διάλογος που γίνεται πρόσωπο με πρόσωπο,εφόσον βέβαια έχουμε την ευκαιρία μέσω του φόρουμ να πουμε την γνώμη μας,γιατι δεν αλλάζει κάτι μέσα από εδώ,καλό θα ήταν να προσέχουμε τι και πως το λεμε.Ό,τι και να εννοει κάποιος αν δεν το εκφράσει επακριβώς εύκολα μπορεί να παρανοηθεί ,φταίει και εκείνος σαφεστατα που δεν φρόντισε να είναι πιο ακριβής,μα φταίει και ο άλλος που βιαστικά παρανοεί και πιθανολογώντας αναφέρεται στο τι εχει ο καθενας μεσα στο μυαλο του αντί να στοχεύσει στο πρόβλημα - που πολλάκις θα έπρεπε να έχει τεθεί σαν θεμα σοβαροτατο στο τμήμα-,εκτοξεύει διαφορα καλοπροαίρετα..ίσως...σχολιάκια.
ο κ.Παπαμάρκος άνοιξε ένα θέμα που είναι άκρως σοβαρό,και καλά έκανε κατα την γνώμη μου...αργά ή γρήγορα,κάποιος θα το έκανε,
περα απο το ότι ακούγεται για τους τομείς,ίσως ευθύνονται και οι καθηγητές όπως και εκείνοι που τρέφουν τις φήμες αυτές,αλλά ...εγινε άραγε καμμιά κίνηση ποτέ να αλλαξει κάτι στον οδηγό σπουδών ώστε να έρθουμε σε επαφή με καθηγητές του τηλεπ.τομέα πριν έρθει η ώρα να ταλαντευθούμε ανάμεσα σε ..2 στην πραγματικότητα επιλογες??, εφόσον η τρίτη απορρίπτεται εκ των συνθηκων αυτόματα για ορισμένους απο τους φοιτητές του 3ου έτους εξαιτίας της υπάρχουσας κατάστασης..
δεν μπορούμε να κάνουμε κ πολλά αν συνεχίσουμε να ασχολούμαστε έτσι με το θέμα,το παθητικό μέρος,έχει ολοκληρωθεί εδώ και καιρό,ίσως εδώ και χρόνια,που κρατάει αυτή η κατάσταση,το ενεργητικό δεν έχει μπει καν σε πρόγραμμα,ας αφήσουμε την επανάληψη του παθητικού και ας αναλογιστούμε πρακτικά τι γίνεται,
το τμήμα έρχεται,καντε κάτι όσοι είστε υπεύθυνοι,και θα κάνουμε και εμείς ότι περναει απο το χέρι μας.
Τελευταία επεξεργασία από m.j. και 17 Μαρ 2009, 22:51, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
peace just wanted to be free.
m.j.
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 14:58
Τοποθεσία: ..το υπερπέραν..

Re: Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Δημοσίευσηαπό macJohn » 17 Μαρ 2009, 22:49

papamark έγραψε:Από τις απαντήσεις φαίνεται ότι καλώς έθεσα το θέμα και ότι απασχολεί τους φοιτητές.
Αναγκάζομαι να απαντήσω εδώ για το θέμα που τέθηκε για την αξιολόγηση των Καθηγητών.
Κατά την άποψή μου αλλά και σύμφωνα με όσα ισχύουν, η αξιολόγηση των Καθηγητών πρέπει
να γίνεται βάσει του δημοσιευμένου ερευνητικού έργου, της διδακτικής ικανότητας και της προσωπικότητας.
Επιπλέον σημαντικά κατά την άποψή μου στοιχεία είναι η επιτυχής επίβλεψη διδακτορικών διατριβών,
η διεθνής αναγνώριση του έργου (π.χ. ετεροαναφορές), το πλήθος των ερευνητικών προγραμμάτων και η συγγραφή διδακτικών σημειώσεων.
Τα στοιχεία αυτά εύκολα μπορείτε να τα βρείτε πλέον με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών βάσεων αν και θα έπρεπε να απαιτήσετε
να είναι αναρτημένα στο διαδίκτυο από τους ίδιους.
Ν. Παπαμάρκος
Καθηγητής Δ.Π.Θ.


Vagoulas έγραψε:Επιπροσθέτως την θεωρείται αντικειμενική όταν ως πρώτο κριτήριο προσμετράται το πλήθος των δημοσιεύσεων και όχι η ποιότητα αυτών (ετεροαναφορές) γιατί εδώ που τα λέμε πιο εύκολα δεν βγάζει μια εργασία ένας μηχανικός από έναν θεωρητικό μαθηματικό?


1) Το 95% των δημοσιεύσεων των καθηγητών μας είναι σε περιοδικά με χαμηλό impact factor < 1. Φυσικό είναι να μην υπάρχουν και ετεροαναφορές.
2) Κανένας καθηγητής δε βάζει λίστα με τις ετεροαναφορές για κάθε δημοσίευση που έκανε, πιθανώς είναι 1-2, μπορεί να μην υπάρχουν, ή το κάνει αν έχει στείλει σε κανένα super-duper περιοδικό και έχει μαζέψει καμια 20αριά.


Vagoulas έγραψε:Πιστεύετε κύριε Παπαμάρκο ότι αυτά είναι αντικειμενικά κριτήρια καθώς στις τόσες λέξεις που αναφέρατε για την αξιολόγηση ενός μέλους ΔΕΠ μόνο η διδακτική ικανότητα και τα συγγράμματα εμπεριέχουν την λέξη προπτυχιακός φοιτητής. Τελικά μήπως κρίνεται ερευνητής και όχι ο δάσκαλος?


Στη διδακτική ικανότητα πάντως ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ οι καθηγητές μας παίρνουν ΜΗΔΕΝ. Εξαίρεση αποτελούν ο κος. Καραφυλλίδης ο οποίος παίρνει Άριστα(δείτε και εκείνο το poll που είχε γίνει εδώ...) και 2-3 ακόμα...

P.S.
κ. Πρόεδρε ακούτε?
Όταν με το καλό την επόμενη φορά αποφασίσει το Τμήμα για τα μαθήματα, ας του δώσουν του ανθρώπου(έστω και με το ζόρι) τη Μικροηλεκτρονική 1 και 2 για να καταλάβουμε(επιτέλους) μικροσκοπικά πως λειτουργεί το ριμάδι το τρανζίστορ, η δίοδος και τι στο καλό είναι αυτή η στάθμη Fermi...
Εκτός και αν φοβάστε πως μετά, θα πάνε όλοι οι φοιτητές να γίνουν Ηλεκτρονικοί O0
Τελευταία επεξεργασία από macJohn και 17 Μαρ 2009, 23:13, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
macJohn
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 568
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 23:52
Τοποθεσία: Cambridge, MA, U.S.A.
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Δημοσίευσηαπό Pilax » 17 Μαρ 2009, 23:03

macJohn έγραψε:
P.S.
κ. Πρόεδρε ακούτε?
Όταν με το καλό την επόμενη φορά αποφασίσει το Τμήμα για τα μαθήματα, ας του δώσουν του ανθρώπου(έστω και με το ζόρι) τη Μικροηλεκτρονική 1 και 2 για να καταλάβουμε(επιτέλους) μικροσκοπικά πως λειτουργεί το ριμάδι το τρανζίστορ, η δίοδος και τι στο καλό είναι αυτή η στάθμη Fermi...
Εκτός και αν φοβάστε πως μετά, θα πάνε όλοι οι φοιτητές να γίνουν Ηλεκτρονικοί O0


Tέλειοοοο!!!
Pilax
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 17 Ιαν 2008, 20:28

Re: Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Δημοσίευσηαπό Gilmour » 18 Μαρ 2009, 00:00

Για να έρθω ontopic πάλι, καθώς το θέμα μας είναι η ανισοκατανομή των φοιτητών στους κύκλους σπουδών και πιο συγκεκριμένα, το πρόβλημα με τους 2 μόνο συμφοιτητές μας που επέλεξαν τον τηλεπικοινωνιακό τομέα. Έκτιμώ ότι δραστικά μέτρα πρέπει να ληφθούν και πολλά κίνητρα να δοθούν για να αντιστραφεί αυτή η πορεία.

Τι θα λέγατε για προσφορές τύπου "στα 2 περασμένα μαθήματα το 1 δώρο"; Ή πιο ανθρώπινα πράγματα, όπως σοφέρ να παραλαμβάνει τους φοιτητές/τριες από τα σπίτια τους; Ίσως και καμιά κοπελίτσα εισαγωγής ως επιβράβευση για τη γενναία τους επιλογή... ;D

-------------
Δεν ποστάρω σε καινούριο γιατί δεν είμαι υπέρ της δημοσιευσοφάρμας, αλλά από τότε που το διάβασα δεν έχω σταματήσει να γελάω. Έγραψες :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
JimMichael

-------------
Gilmour
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 30 Μαρ 2008, 13:18

Re: Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Δημοσίευσηαπό Despoina » 18 Μαρ 2009, 17:37

Έχει περάσει ποτέ από το μυαλό κανενός, ότι θα μπορούσε ίσως να μη γίνεται διαχωρισμός των φοιτητών σε κύκλους σπουδών;
Despoina
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 20:46

[The Skin Game]

Δημοσίευσηαπό pez » 18 Μαρ 2009, 18:21

Εικόνα

1
2007, June 27, Wednesday, 6:28 PM - Re: ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΟΡΜΟΥ-ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΕΣΠ - To: DEP EE @ee.duth.gr - From: Petros Zimourtopoulos @ee.duth.gr

- ... Ως γνωστόν του χρόνου θα έχουμε την ακόλουθη εικόνα: Ένα μέλος ΔΕΠ πλήρους απασχόλησης θα έχει 75 φοιτητές, άλλο μέλος ΔΕΠ πλήρους απασχόλησης θα έχει 28 φοιτητές και τρίτο μέλος ΔΕΠ πλήρους απασχόλησης θα έχει 15 μόνον φοιτητές...

- Τι θα γίνει αν του [παρά] χρόνου οι αντίστοιχες "Πλήρεις" απασχολήσεις των μελών ΔΕΠ θα είναι 110, 5 και 3 φοιτητές; ...

2
2008, May 16, Friday, 9:22 PM - Τετραετής Καταγγελία Διάπραξης Παρανομιών - To: DEP EE @ee.duth.gr - From: Petros Zimourtopoulos @ee.duth.gr

...Χαρακτηριστικό δείγμα της κρατούσης κατάστασης αποτελεί αφενός το γεγονός, που είχα προβλέψει αλλά δεν είχα εισακουσθεί, ότι δηλαδή για το επόμενο έτος 2008-2009 "επέλεξαν" την "κατεύθυνση ή ειδίκευση" του "Τηλεπικοινωνιακού Ηλεκτρολόγου Μηχανικού" οκτώ (8) μόνον από όλους τους φοιτητές του Τμήματος, και αφετέρου το τελευταίο κρούσμα της εν συνόλω παράνομης διαδικασίας έγκρισης και προώθησης προς τον ΥπΕΠΘ προκήρυξης και δεύτερης θέσης ομοιόβαθμού μου μέλους ΔΕΠ, Επίκουρου Καθηγητή, σε γνωστικό αντικείμενο που αποτελεί σαφώς υποσύνολο του δικού μου γνωστικού αντικειμένου -προφανώς για την συνδιδασκαλία των δύο (2) ψευτό-υποχρεωτικών μαθημάτων μου, στους ως άνω οκτώ (8) όλους και όλους φοιτητές, προφανώς δηλαδή για τέσσερις (4) φοιτητές ο καθένας μας-...

3
2009, March 15, Sunday, 10:05 PM - Δημόσιο Συμφέρον και Πλήρης Απασχόληση- To: DEP EE @ee.duth.gr - From: Petros Zimourtopoulos @ee.duth.gr

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

'Ακουσα πως κατόπιν και των φετινών αντισυνταγματικών καταναγκαστικών κ.λπ. εντάξεων -δήθεν "επιλογών"- των φοιτητών μας στους παράνομους "κύκλους" κ.λπ. σπουδών, οι ως άνω προβλέψεις -και κατ' επανάληψη καταγγελίες μου- δεν επαληθεύτηκαν επακριβώς, κι έτσι του χρόνου η πλήρης απασχόλησή μου δεν θα είναι μόνον για τρεις (3) αλλά για ολόκληρους ... τέσσερις (4) φοιτητές του λεγομένου "μετά-κορμικού" Τηλεπικοινωνιακού "Τομέα", "Κύκλου", "Κατεύθυνσης", "Ειδίκευσης", "Εξειδίκευσης" -ή δεν ξέρω άλλο τι, αναλόγως προς το [εκάστοτε] έτος έκδοσης του "Οδηγού Σπουδών".

Αν ο αριθμός αυτός τελικά επαληθευτεί, τότε θα πρόκειται για την πλήρη γελοιοποίηση κάθε έννοιας Προστασίας του Δημοσίου Συμφέροντος.

Βεβαίως, την αποκλειστική ευθύνη της πλήρους απασχόλησής μου -την οποία εγώ υποχρεωτικώς κατ' έτος δηλώνω- όπως η απασχόληση αυτή σαφώς και κατ' επανάληψη έχει επιβληθεί διά νόμων, με την υποχρεωτική παροχή μου κάθε είδους έργου, ήτοι Διδακτικού, Ερευνητικού και Διοικητικού- την φέρει εξ ολοκλήρου και ακεραία ο -με επιφύλαξη- Πρόεδρος του Τμήματος.

Συνεπώς, νέες νόμιμες ενέργειες ακολουθούν.

Με Συναδελφικούς Χαιρετισμούς,

Πέτρος Ζιμουρτόπουλος

4
2009, March 17, Tuesday, 3:32 PM - Re: KYKLOI-SPOYDON-HM&MY_2008-2009 - To: [email protected] - From: [email protected]

Αγαπητοί Συνάδελφοι

Σύμφωνα με την σημερινή κατάσταση φοιτητών που επέλεξαν τους κύκλους σπουδών του Τμήματός μας παρατηρείται μία μεγάλη ανισοκατανομή των φοιτητών μας ανά κύκλο σπουδών.

Ενεργειακός Κύκλος 62, Ηλεκτρονικός Κύκλος 48, Τηλεπικοινωνιακός Κύκλος 2

Το φαινόμενο είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό και θεωρώ ότι δημιουργεί προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία του Τμήματος.

Παρ' όλο ότι ελπίζω ότι είναι προσωρινό, θα παρακαλούσα στην επόμενη Γ.Σ. να συζητηθεί το θέμα αυτό ώστε να μπορέσουμε να προβούμε σε διορθωτικές πράξεις για την καλύτερη λειτουργία του Τμήματος, την αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των υποδομών μας και του Δημόσιου Συμφέροντος γενικότερα.

Ευχαριστώ

...

5
2009, March 18, Wednesday, 6:39 AM - Το κληροδότημα Θαναηλάκη - Re: KYKLOI-SPOYDON-HM&MY_2008-2009 - To: DEP EE @ee.duth.gr - From: Petros Zimourtopoulos @ee.duth.gr

Χμ!

Ας ξαναπούμε τότε μερικές, από τις πάρα πολλές, αλήθειες:

Ι. Το Πρόβλημα

- Η λειτουργία υπήρξε πάντοτε υποτυπώδης για να είναι εύρυθμη.

- Οι "κύκλοι" κ.λπ. επινοήθηκαν για να εξασφαλιστούν τα εξάωρα.

- Κι έτσι, η υποχρεωτική, πλήρης απασχόληση των μελών ΔΕΠ κατέστη υπόθεση μιας, κάποιας, δήθεν-επιλογής των φοιτητών.

- Αυτό ακριβώς ορίζει την Βλάβη του Δημοσίου Συμφέροντος.

- Παρατήρηση -

Όχι. Δεν φταίει αυτός. Αυτός απλώς εκμεταλλεύεται το κληροδότημα Θαναηλάκη για να αποτελειώσει εκείνο που ποτέ του δεν θα μπορούσε να το φτάσει. Αλλά αυτό δεν είναι ούτε πρωτοφανές ούτε μοναδικό. Είναι τετριμμένο. Οπότε και δεν μπορεί να θεωρείται ως φαινόμενο αυτό που εδώ και πάρα πολλά χρόνια προαναγγέλθηκε ως αναμενόμενο.

ΙΙ. Η Λύση

Νόμιμη λειτουργία = Ενιαιοποίηση και (1Υ + 1Ε) Μάθημα ανά μέλος ΔΕΠ

ΙΙΙ. Το Αποτέλεσμα

Τίποτα απολύτως δεν πρόκειται να γίνει.

ΙV. Το Συμπέρασμα

Ο σώζων εαυτόν σωθήτω.

Πέτρος Ζιμουρτόπουλος

6
2009, March 18, Wednesday, 9:45 AM - Re: Το κληροδότημα Θαναηλάκη - Re: KYKLOI-SPOYDON-HM&MY_2008-2009 - To: DEP EE @ee.duth.gr - From: Petros Zimourtopoulos @ee.duth.gr

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Έχουμε και λέμε:

6.A
2009, March 18, Wednesday, 8:31 AM - RE: Το κληροδότημα Θαναηλάκη - Re: KYKLOI-SPOYDON-HM&MY_2008-2009 - To: Petros Zimourtopoulos @ee.duth.gr - From: [...]

Πέτρο

Κάθε πρόταση που μπορεί να βοηθήσει στην επίλυση του προβλήματος θα πρέπει να συζητηθεί. Βέβαια πρέπει να δούμε λύσεις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες και οι δικές σου προτάσεις είναι στην δεύτερη κατηγορία

[...]


6.B
2009, March 18, Wednesday, 9:02 AM - Re: Το κληροδότημα Θαναηλάκη - Re: KYKLOI-SPOYDON-HM&MY_2008-2009 - From: Petros Zimourtopoulos @ee.duth.gr - To: [...]

[...]:

1
Οι προτάσεις είναι βραχυπρόθεσμες. Μακροπρόθεσμες ήταν όταν πρωτοδιατυπώθηκαν τότε, πριν από 5 χρόνια.

2
Κάθε άλλο ημίμετρο από τα δικά σας καταπραϋντικά χάπια θα έχει τα ακόλουθα αποτελέσματα:

Βραχυπρόθεσμα θα χάσετε τις εκλογές, ενώ μακροπρόθεσμα, δεν πρόκειται να τις ξανακερδίσετε.

3
Συνεπώς, επειδή βραχυπρόθεσμα δεν βλέπω να αλλάζετε μυαλά, κι επειδή μακροπρόθεσμα, μετά από 5 χρόνια, λέω να πάρω, αν προλάβω, σύνταξη, αν υπάρχει ακόμα, έπεται ότι τίποτα απολύτως δεν πρόκειται να γίνει, οπότε ο σώζων εαυτόν σωθήτω, μπας κι η σύνταξη που πάρω είναι πλήρους απασχόλησης.

Πέτρος

6.Γ
Απ' όλα αυτά, κάτι φαίνεται πως ήξερε ήδη κι ο -με επιφύλαξη- Αναπληρωτής Προέδρου, καθότι από όσα κατάφερα να ακούσω χθες, μέσα στην φασαρία -από την μοναδική Αν. Καθηγήτρια η οποία και κατ' επανάληψη ανακατεύτηκε σ' αυτήν- πήρε λέει κι άλλα μαθήματα, κι από άλλους "κύκλους", προφανώς για να έχει απόθεμα. Είπα κι εγώ...

Με Συναδελφικούς Χαιρετισμούς,

Πέτρος Ζιμουρτόπουλος
Τελευταία επεξεργασία από JimMichael και 18 Μαρ 2009, 19:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Συγχώνευση θέματος με το ήδη υπάρχον
pez
 

Re: Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Δημοσίευσηαπό patirgerasimos » 18 Μαρ 2009, 18:31

και ποια μαθηματα να βγαλουμε τοτε? σε ποιες επιστημονικες περιοχες να εστιασουμε? με τις υπόλοιπες τι θα γίνει? Νομίζω ότι το εύρος του αντικειμένου μας είναι πολύ μεγάλο και έχει σημασία ο χωρισμός αυτός αλλιώς θα μείνουμε στις γενικότητες μια ζωη ή θα πρεπει να σπουάζουμε 10 χρόνια και όχι 5
Άβαταρ μέλους
patirgerasimos
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 1158
Εγγραφή: 09 Απρ 2008, 20:02
Τοποθεσία: Μονή Εσφιγμένου

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 2 επισκέπτες

cron