Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Θέματα που αφορούν το τμήμα των Η.Μ.Μ.Υ.

Re: Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Δημοσίευσηαπό Vagoulas » 20 Μαρ 2009, 19:58

Συμφωνώ και εγώ με τα λεγόμενα του κ. Κυριακού καθώς αν θέλουμε στο μέλλον να μας αναγνωρίσουν ως κατόχους master θα πρέπει να έχουμε και ένα επιχείρημα για να το υποστηρίξουμε αυτό και κατα την προσωπική μου άποψη δεν υπάρχει άλλο εκτός από την διπλωματική εργασία.

Όσο αναφορά όμως το πρόβλημα που παρουσιάζεται με την διάθεση των διπλωματικών εργασίων στου ενεργειακούς ΗΜΜΥ μήπως οφείλεται και στην έλλειψη καθηγητών που έχει ο συγκεκριμένος τομέας? Δεν νομίζω ότι φταίει μόνο η πληθώρα των φοιτητών που επέλεξαν αυτόν τον τομέα γιατί εδώ και κάποιο καιρό βλέπω να προκηρύσονται αρκετές θέσεις μελών ΔΕΠ για τον συγκεκριμένο τομέα παρόλα αυτά παραμένουν ακάλυπτες. Αν είναι λοιπόν τόσο δύσκολο να βρούμε καθηγητές να μας διδάσκουν και έχουμε και το "θράσος" να συζητάμε και για ανισοκατανομή των φοιτητών στους κύκλους σπουδών τι πρέπει να πει κάποιος? Είμαστε άξιοι της μοίρας μας... Γιατί δεν αλλάζουμε όνομα στο topic και να λέμε ζητούνται καθηγητές για να απαχολήσουν φοιτητές σε διπλωματικές εργασίες στον ενεργειακό τομέα?
Άβαταρ μέλους
Vagoulas
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: 10 Ιαν 2008, 19:37
Τοποθεσία: Helsinki
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Δημοσίευσηαπό megatron » 20 Μαρ 2009, 20:18

Vagoulas έγραψε: Γιατί δεν αλλάζουμε όνομα στο topic και να λέμε ζητούνται καθηγητές για να απαχολήσουν φοιτητές σε διπλωματικές εργασίες στον ενεργειακό τομέα?


Χαχαχα....Πολύ καλό Vagoulas!! ;D ;D ¨Εχεις απόλυτο δίκιο...
Άβαταρ μέλους
megatron
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 979
Εγγραφή: 08 Απρ 2008, 17:46
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: [The Skin Game]

Δημοσίευσηαπό pez » 21 Μαρ 2009, 11:34

"- και ποια μαθηματα να βγαλουμε τοτε? σε ποιες επιστημονικες περιοχες να εστιασουμε? με τις υπόλοιπες τι θα γίνει? Νομίζω ότι το εύρος του αντικειμένου μας είναι πολύ μεγάλο και έχει σημασία ο χωρισμός αυτός αλλιώς θα μείνουμε στις γενικότητες μια ζωη ή θα πρεπει να σπουάζουμε 10 χρόνια και όχι 5"

- Υποθέτω πως θα αναρωτιέστε όλοι και πως ο συντάκτης απλώς εκφράζει τον "προβληματισμό" σας, αναφορικά με την μοναδική ορθολογική λύση που επιδέχεται το [Skin Game]:

- "ΙΙ. Η Λύση : Νόμιμη λειτουργία = Ενιαιοποίηση και (1Υ + 1Ε) Μάθημα ανά μέλος ΔΕΠ"

- Η οποία λύση, για ακριβώς αυτούς τους λόγους, επειδή δηλαδή είναι και ορθολογική και μοναδική- δεν πρόκειται ποτέ "να δοθεί" Εδώ Μέσα, παρεκτός κι αν έχουμε μια "γερή, ταρακουνητική" και οπωσδήποτε έξωθεν, παρέμβαση, καθότι ο καταιγισμός των ολοκληρωτικού χαρακτήρα αποπροσανατολιστικών ανοησιών, ανακριβειών, ασυναρτησιών και απειλών, έχει επιφέρει μια κατά τα φαινόμενα εξαιρετικά αποτελεσματική παράλυση στους πάντες. Άντε λοιπόν ας πάμε για άλλη μια φορά από την αρχή. Στράτα-στρατούλα:

- Το Τμήμα είναι αυτοδύναμο, έχει ήδη 35 χρόνια ιστορία, και σύμφωνα με τον από 19.01.09, επιλεκτικά ενημερωμένο πίνακα των μελών ΔΕΠ του {μόνο ως προς τον Καθηγητή Σπάρη που αποχώρησε τον χειμώνα αλλά όχι και ως προς τον Αν. Καθηγητή Σούντρη που είχε αποχωρήσει ήδη από το ... καλοκαίρι ("τάση" κι αυτή η επιλεκτική "ανενημέρωση", ε; μη μου πείτε d;^) http://www.ee.duth.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=145&Itemid=86 } υπολογίζω πως έχει ή τέλος πάντων οσονούπω θα έχει 45 μέλη ΔΕΠ ... περίπου!

- Και δεν θα πρέπει να σας εκπλήσσει το "περίπου"... Περίπου είναι και ο ελάχιστος αριθμός μαθημάτων που απαιτείται για τη λήψη του Διπλώματος, περίπου είναι και το ίδιο το Δίπλωμα, που ενώ το σερβίρουμε μεταξύ μας ως ενιαίο, εν τούτοις κρύβει (από ποιόν άραγε; ο κόσμος το 'χει τούμπανο κι εμείς κρυφό καμάρι, όλοι τους μας έχουνε πάρει χαμπάρι) - τρία (3) διαφορετικά προγράμματα σπουδών διάρκειας 2.5 ετών έκαστο.

- Λοιπόν: Το γνωστικό αντικείμενο του Τμήματος συμπεριλαμβάνει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΟΛΑ τα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα των περίπου 45 μελών ΔΕΠ του, τα οποία και

- τα πληρώνει ο ελληνικός λαός, δηλαδή: πρώτα όλοι οι άλλοι απέξω, ύστερα εσείς και τέλος και εμείς.

- Μιλάμε ελληνικά ή βλαχοφράγκικα;

- Και γιατί να μας πληρώνει ο ελληνικός λαός πλήρη την απασχόλησή μας;

- Μας πληρώνει για να κάνουμε μάθημα και να ωφεληθούν από τις ειδικές μας γνώσεις, του Γνωστικού μας Αντικειμένου δηλαδή, ΟΛΟΙ οι φοιτητές του Τμήματος.

- Κι όχι βέβαια για να τις μάθουν ΜΟΝΟΝ οι ... 2 από αυτούς;

- Για σκεφτείτε το λίγο αυτό. Δεν είναι αστείο. Για την ακρίβεια δεν είναι καθόλου αστείο. Είναι έγκλημα!

- Συνεπώς μην μου λέτε ότι δήθεν δεν ξέρουΝε αυτά που λέτε : "ποια μαθήματα να βγαλουΝε τοτε? σε ποιες επιστημονικες περιοχες να εστιασουΝε? με τις υπόλοιπες τι θα γίνει? ΝομίζΟΥΝΕ ότι το εύρος του αντικειμένου μας είναι πολύ μεγάλο και έχει σημασία ο χωρισμός αυτός αλλιώς θα μείνΕΤΕ στις γενικότητες μια ζωη ή θα πρεπει να σπουδάζΕΤΕ 10 χρόνια και όχι 5"

- Λοιπόν; Τι τα κάθεστε και τα ενστερνίζεστε όλα αυτά τα φληναφήματα; Μπας και είστε εσείς πρωτίστως οι βολεμένοι και δεν το ομολογείτε; Εύκολη απάντηση: Σας βολεύει να σπουδάζετε το 1/3 και να μοστράρετε πως ξέρετε το 1, ε;

- Μα αγαπητοί μου, όλα αυτά είναι ΗΔΗ αυτομάτως καθορισμένα, από τα Γνωστικά Αντικείμενα που προκηρύσσουΝε και καλύπτουΝε! Εδώ και 35 χρόνια! Έλεος πια! Πανεπιστήμιο είναι και Εδώ Μέσα!

- Ειδικά όμως για αυτό το τελευταίο, τα 10 ή 5 χρόνια, δεν θέλετε να απαιτείστε το συνταγματικό σας ατομικό δικαίωμα; Δεν θέλετε δηλαδή να φτιάχνετε μόνοι σας, εσείς, το Ατομικό πρόγραμμα Σπουδών σας; [Και όχι να σας το δηλώνει, -άκουσον! άκουσον!- η ... Γραμματεία (και με την ευκαιρία ποια ακριβώς από τις κυρίες της Γραμματείας; Χε! Χε! Ούτε καν θα ξέρετε ποια); Χε! Χε! Συνεπώς, αν εσείς έχετε παραιτηθεί ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ από τα ατομικά, συνταγματικά σας δικαιώματα και ασχολείστε με το να πατΑΤΕ τις -ως άνω- πεπονόφλουδες που σας πετάΝε, δεν φταίνε αυτοί βέβαια που σας τις ρίχνουνε, ε; Οπότε και καλά τα παθαίνετε που κάθεστε Εδώ Μέσα 10 χρόνια, στο Επαγγελματικό Σχολείο, κι όχι 5 χρόνια σε Τεχνικό Τμήμα Πανεπιστημίου.

- Πέτρος Ζιμουρτόπουλος

- ΥΓ - Να σας στείλω το "Επίσημο" "Νέο" "Πρόγραμμα Σπουδών" που -κατόπιν ενυπογράφου αιτήσεώς μου παρέλαβα "επισήμως"- για να γελάσει και ο τελευταίος Εδώ Μέσα πικραμένος; Χε! Χε! Δεν θέλετε επειδή το ξέρετε, ε; Εντάξει! Έχετε δίκιο: κατευθείαν στην "Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας".
pez
 

Re: Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Δημοσίευσηαπό Giannis » 21 Μαρ 2009, 12:16

Παρατηρώ μια υποψία να ξεφύγει η συζήτηση προς ζητήματα τα οποία δεν έχουν άμεση σχέση με το θέμα της συζήτησης. Αφού όμως πήγε η συζήτηση προς το θέμα των ΔΕ και της ισοτίμησης του Διπλώματος με το αντίστοιχο Master, ας παραθέσω κάποιες σκέψεις. Εν πολλίς συμφωνώ με αυτά που ανέφερε ο κ.Κυριακού, αλλά υπάρχουν και σημεία στα οποία έχω τις ενστάσεις μου. Σίγουρα η ΔΕ είναι βασικό κομμάτι της εξειδίκευσης ενός φοιτητή τμήματος Πολυτεχνείου και σίγουρα πρέπει να υπάρχει άμεση σχέση με το αντικείμενο των μαθημάτων που έχει διδαχθεί κάποιος. Υπάρχουν όμως και αντιπαραδείγματα, ένα εκ των οποίων είναι αυτό που ανέφερε ο χρήστης megatron πιο πάνω. Βέβαια ο χρήστης axristos αντιπαρήλθε ότι η Βιοιατρική πχ είναι απλά ένα επιλογής και όχι ολόκληρη "ειδίκευση" (αν κατάλαβα καλά το σκεπτικό).

Θα ήθελα να παραθέσω ένα άλλο, πιο ενδεικτικό αντι-παραδείγμα και πιο χαρακτηριστικό για να γίνει κατανοητό το σκεπτικό μου, ότι δηλαδή είναι ή δύσκολο αυτό που λέει ο κ.Κυριακού ή θα δημιουργήσει άλλα προβλήματα. Χαρακτηριστικά θα ήθελα να αναφέρω το ενδεχόμενο εκπόνησης ΔΕ στα Δίκτυα Επικοινωνιών, υπό την επίβλεψη του κ. Σταματέλλου, χαρακτηριστικό παράδειγμα μέλους ΔΕΠ που ανήκει στον Τομέα Τηλεπικοινωνιών, αλλά ως επι το πλείστον οι φοιτητές που εκπονούν διπλωματική στο συγκεκριμένο μέλος ΔΕΠ είναι του τομέα Ηλεκτρονικών. Αυτό γιατί συμβαίνει?? Γιατί απλούστατα, με το παρόν Πρόγραμμα Σπουδών είναι σχεδόν αδύνατο για έναν φοιτητή του Τηλεπικοινωνιακού κύκλου που δεν διδάσκεται καν τα Δίκτυα Υπολογιστών Ι & ΙΙ να έχει τις γνώσεις να εκπνονήσει ΔΕ στο συγκεκριμένο αντικείμενο. Άλλο αντιπαράδειγμα, παρόμοιας φύσεως με αυτό του χρήστη megatron είναι για παράδειγμα η εκπόνηση ΔΕ στο γνωστικό αντικείμενο των Οπτικών Ινών υπό τον κ.Ζωηρό, ακόμα ένα μέλος ΔΕΠ του τομέα Τηλεπ. που ως επί το πλείστον εκπονούν ΔΕ φοιτητές του τομέα Ηλεκτρονικής, για άλλους λόγους βέβαια από το προηγούμενο παράδειγμά μου. Οι άλλοι αυτοί λόγοι είναι παρόμοιοι με αυτούς του παραδείγματος του χρήστη megatron. Ότι αρκούν τα μαθήματα (ένα το πολύ δυο) σχετικά με τις οπτικές ίνες/τηλεπικοινωνίες, για να έχει κάποιος την γνώση ώστε να προχωρήσει στην εκπόνηση της διπλωματικής εργασίας, καθώς όλα τα υπόλοιπα μαθήματα είναι στην ουσία κοινά για τους δύο τομείς (Τηλεπ Ι & ΙΙ, Μικροκύματα, ΨΕΣ).

Άρα, τί θέλουμε να κάνουμε?? Να υποχρεώσουμε με το ζόρι τους φοιτητές να επιλέξουν κύκλο Τηλεπικοινωνιών, στην περίπτωση που θέλουν για παράδειγμα να κάνουν διπλωματική (να ειδικευθούν αν το θέλετε) στα ανωτέρω αντικείμενα που ενδεικτικά ανέφερα, μόνο και μόνο για να αυξηθεί ο αριθμός των φοιτητών του κύκλου Τηλέπ και να υπάρχει πιο ομοιόμορφη κατανομή στην επιλογή των κύκλων?? Για να μην επεκταθώ και στο πρόβλημα που πολύ σωστά αναφέρθηκε θα δημιουργηθεί με τους φοιτητές του Ενεργειακού κύκλου.

Δεν πιστεύω ότι το να έχουμε ενιαία μαθήματα (ναι, μέχρι και το 9ο εξάμηνο γιατί όχι?) προσβάλλει τον χαρακτήρα ειδίκευσης που θέλουμε να δώσουμε με την επιλογή των Κατευθύνσεων (κύκλων) σπουδών. Ενδεικτικά: στο 7ο,8ο και 9ο εξάμηνο σπουδών τουλάχιστον τρια μαθήματα κοινά υποχρεωτικά και στους 3 Κύκλους σπουδών, 3 υποχρεωτικά ανα κατεύθυνση (ειδίκευση) και 1 επιλογής. Δεν θεωρώ ότι με αυτό το σκεπτικό καταρέει το επιχείρημα της ειδίκευσης και της ισοτίμησης με Master. Απλούστατα γιατί 3 μαθήματα κατεύθυνσης και ένα επιλογής σε 3 εξάμηνα (=9 μαθήματα +3 επιλογής) είναι περισσότερα από τα 8 που προσφέρονται σε ένα Π.Μ.Σ. και επιπρόσθετα υπάρχει και η ΔΕ.

Και κάτι τελευταίο λίγο offtopic για να κλείσω. Η αναγνώριση του Διπλώματος Μηχανικού ως ισότιμου με Master είναι επιτακτική ανάγκη. Η κυβέρνηση δυστυχώς έχει επανηλημένως προδόσει κυριολεκτικά τις ελπίδες φοιτητών, αποφοίτων και της ακαδημαϊκής κοινόητας των Πολυτεχνείων της χώρας. Συμφωνώ ότι πρέπει να γίνει συντονισμένη κίνηση από πλευράς ΠΣ/ΔΠΘ και είναι λυπηρό που δεν έχει γίνει ήδη. Ίσως είναι καιρός, λόγω και των συγκυριών (προεκλογική περίοδος), να εκμαιευθεί (να εκβιαστεί αν θέλετε), μια τέτοια απόφαση από το υποργείο Παιδείας. Αν νομίζουμε ότι με "συμφωνίες κυρίων" θα προχωρήσει το θέμα, η πράξη δείχνει άλλα. Οπότε απαιτείται προσαρμογή στις τακτικές του "εχθρού".
Θα σε παρακαλούσα να μην σπαταλάς το πολύτιμο ρεύμα και πόρους από αυτόν τον πλανήτη για να γραφεις αυτά που σκέφτεσαι.

Να κλέβεις ιδέες από ένα άτομο είναι κλοπή, να κλέβεις από πολλά...είναι έρευνα.

Πάτα εδώ
Άβαταρ μέλους
Giannis
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 15 Ιαν 2008, 01:39
Τοποθεσία: Banana Republic
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Τα παιδιά του Καπιτάν Γκραντάκη - Re: [The Skin Game]

Δημοσίευσηαπό pez » 21 Μαρ 2009, 13:13

Giannis : Παρατηρώ μια υποψία να ξεφύγει η συζήτηση...

Ε, ας κάνουμε τότε άλλη μια απόπειρα να την επαναφέρουμε στα πραγματικά της πλαίσια:

2007 : July 05, Thursday, 7:55 PM - To: ΔΕΠ ΠΣ - From: Petros Zimourtopoulos:

Η Μαστοράντζα του '50 ως Πρότυπο Μηχανικού του 2010

- Παρακάτω περιγράφονται κάποιες "συνέπειες" της εκπαίδευσης Μηχανικού "Μαύρα Χάλια", όπως οι συνέπειες αυτές δεν πρόλαβαν να εκτεθούν στη σημερινή συζήτηση με μέλη τόσο του απελθόντος όσο και του νέου Προεδρείου του ΕΣΔΕΠ/ΠΣ/ΔΠΘ. Η αφήγηση λοιπόν που ακολουθεί, "αφιερώνεται εξαιρετικά" στα 65 μέλη ΔΕΠ της ΠΣ/ΔΠΘ που ψήφισαν στις πρόσφατες εκλογές του συλλόγου, εκτός βέβαια από εκείνα που ανήκουν στο ΤΗΜΜΥ/ΠΣ/ΔΠΘ, τα οποία και δεν χρειάζεται να τη διαβάσουν, αφού αν και τα ξέρουν "όλα αυτά" μια χαρά "κι από πρώτο χέρι", εντούτοις "πέρα βρέχει".

1/2
2006 : September 04, Monday, 9:05 PM - To: EECE, Antennas RG; DEP EE:

Τα παιδιά του Καπιτάν Γκραντάκη

Ο Καπιτάν Γκραντάκης γύρισε κάποτε στο χωριό όπου τον περίμεναν 4 παιδιά, τα τρίδυμα αγόρια του κι ένα πολύ μικρότερο κορίτσι. Με τα πολλά, τα παιδιά μεγάλωσαν και τα τρίδυμά του καταφέρανε και μπήκανε, και τα τρία, στο Πανεπιστήμιο της Ξάνθης, να σπουδάσουν, και τα τρία, "Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί και Μηχανικοί Υπολογιστών". Και τα τρία μαζί, και τα τρία πάντα αχώριστα...

Έλα όμως που σαν περάσανε 2,5 χρόνια στην Ξάνθη, τα βάλανε τα τρίδυμα με το ζόρι να προτιμήσουν λέει 'Κύκλο Σπουδών' με 'ειδίκευση' για άλλα 2,5 χρόνια; Κι ας άλλα ορίζει ο νόμος για την υπόλοιπη τη χώρα.

Τι να κάνουν τα τρίδυμα; Το σκέφτηκαν καλά το πράγμα και σοφά αποφασίσανε πως αφού έπρεπε να προτιμήσουν με το ζόρι, ας προτιμήσει να πάει το καθένα τους και σε άλλο 'Κύκλο' για 'Ειδίκευση'. "Για να πιάσουν" που λένε "όλες τις πόρτες"...

Το λοιπόν, το πρώτο μπήκε στον "Κύκλο σπουδών Ενεργειακού Ηλεκτρολόγου Μηχανικού", το δεύτερο στο "Κύκλο σπουδών Ηλεκτρονικού Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Υπολογιστών" και το τρίτο στον "Κύκλο σπουδών Τηλεπικοινωνιακού Ηλεκτρολόγου Μηχανικού".

Για πρώτη φορά χωρίσανε τα τρίδυμα, αν και απαξάπαντος βλεπόταν στα διαλείμματα...

Κάποτε τελειώσανε τα τρίδυμα όλα μαζί τις σπουδές στην Ξάνθη, πήραν και το Δίπλωμα που, πράγμα περίεργο, έγραφε και για τα τρία το ίδιο:

"Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών".

Κι ας ήταν αναγκαστικά τους χώρια για 2,5 ολόκληρα χρόνια για 'Ειδίκευση'.

Κι έτσι πήραν κι όλα μαζί την 'Αδεια και γυρίσανε στο χωριό σαν τρίδυμοι "Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί"...

Σαν τελειώσανε τα γλέντια, πιάνει ο Καπιτάνιος τον αγαπημένο Ηλεκτρολόγο του, και του εξηγεί:

"Πως θέλει" λέει "πάνω στη στάνη να εγκαταστήσει έναν ασφαλειοδιακόπτη, μπας και μείνει καμιά μέρα παξιμάδι ο βοσκός, αλλά και μια κεραία, να βλέπει ο βοσκός ΕΡΤ, να σκοτώνει την ώρα του"...

- Α! του λέει αυτός που ήταν ο ειδικευμένος Ηλεκτρονικός του. Εγώ δεν έμαθα από τέτοια. (*), (**) Γι αυτά να ρωτήσεις τους άλλους δύο.

Πολύ παραξενεύτηκε ο καπιτάνιος, αλλά και τι να κάνει; Φωνάζει τους άλλους δυο Ηλεκτρολόγους του: "Το και το".

- Πατέρα, του λέει ο ειδικευμένος Ενεργειακός του. Εγώ να σου εγκαταστήσω τον ασφαλειοδιακόπτη όπως μάθαμε (*) αλλά από κεραίες μη μου λες, γιατί δεν κάναμε (**). Ρώτα τον τρίτο μας.

Αν κι ακόμα πιο πολύ απόρησε ο καπιτάνιος, γυρνάει στο τρίτο τον Ηλεκτρολόγο του:

"Εσύ;"

- Έλα πατέρα μη στενοχωριέσαι! του λέει ο Τηλεπικοινωνιακός του. Αφού θα μπει αυτός ο αφαλοδιακόπτης όπως τον λες (*) θα σου κάνω κι εγώ την εγκατάσταση της Κεραίας να πιάνει και την ΕΡΤ! (**)

Κι έτσι οι τρίδυμοι Ηλεκτρολόγοι κατάφεραν και εγκατέστησαν πράγματι στη στάνη έναν α(σ)φαλ(ει)οδιακόπτη και μια κεραία...

Αναθάρρησε ο πατέρας:

"Μήπως γίνεται τώρα να βάλουμε κι έναν υπολογιστή να τηράμε τα πρόβατα;" ρωτάει διστακτικά.

- Α! Για αυτό θα πρέπει να περιμένουμε κομμάτι, του λένε με ένα στόμα οι τρίδυμοι Ηλεκτρολόγοι του. Να μεγαλώσει το Λενιώ, να πάει στην Ξάνθη να σπουδάσει Ηλεκτρολόγος Μηχανικός κι αυτό, κι όταν την βάλουν με το ζόρι κι αυτήν να προτιμήσει 'Κύκλο' για 'Ειδίκευση' να προτιμήσει να πάρει τον 'Λογισμικό' που ακούσαμε πως πρόκειται να γίνει. Γιατί μόνον έτσι αυτή θα μάθει οπωσδήποτε μια βάση δεδομένων να βάλουμε μέσα τα πρόβατα, να τα κάνουμε κουμάντο.

Θάμασε ο Καπιτάνιος:

"Βρε, τι μου λέτε;"

Κι έτσι πήρε προχθές τηλέφωνο να ρωτήσει και τον διαβεβαίωσαν πως κάνουν οπωσδήποτε τα Όργανα ό,τι περνάει από το χέρι τους να το αναπαλαιώσουν το πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος. Γι αυτό και να μη δίνει βάση στα τερατώδη ψέματα
που ξερνάει δεξιά κι αριστερά "το άτομο" "το γραφικό" που κυκλοφορεί δικό του πρόγραμμα σπουδών και χωρίς κανένα - μα κανέναν απολύτως - λόγο να εκθέτει έτσι το Τμήμα του, στο οποίο πάνω απ' όλα οφείλει και σέβας και υπακοή, όπως άλλωστε κάνουν κι όλοι οι άλλοι.

Κι ο Καπιτάνιος έκλεισε το τηλέφωνο συλλογισμένος...

Πέτρος Ζιμουρτόπουλος

(*) "Συστήματα Ηλεκτρικής Ενέργειας ΙΙ" - Μάθημα "Υποχρεωτικοεπιλεκτικό" (***) - Υποχρεωτικό μόνον για όλους τους 'Ενεργειακούς'.

(**) "Κεραίες" και "Σχεδιασμός Συστημάτων Κεραιών"- Μαθήματα "Υποχρεωτικοεπιλεκτικά" (***): Αυθαίρετα μετονομασμένα από "αγνώστους" σε "Κεραίες Ι: Ανάλυση" και "Κεραίες ΙΙ: Σύνθεση, Σχεδιασμός" και δηλωμένα μέχρι και τα σήμερα με ένα εντελώς απηρχαιωμένο περιεχόμενο διαφορετικό βεβαίως από αυτό που διδάσκεται εδώ κι 7 χρόνια. - Μαθήματα Υποχρεωτικά μόνον για όλους τους 'Τηλεπικοινωνιακούς'.

(***) Απαραίτητη Επεξήγηση: Στην Ξάνθη, εκτός από τις 3 μόνον κατηγορίες μαθημάτων τα οποία για την υπόλοιπη χώρα ο νόμος τα χαρακτηρίζει ως: "Υποχρεωτικά" ή "Κατ' Επιλογήν υποχρεωτικά" ή "Προαιρετικά", υπάρχει και μια 4η κατηγορία μαθημάτων, τα διπλοχαρακτηρισμένα ως: "Υποχρεωτικοεπιλεκτικά"! Κι όπως δείχουν τα πράγματα, τα διπλοχαρακτηρισμένα μαθήματα ίσως να είναι και τα περισσότερα μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος...

Τραγελαφικός επίλογος

Όχι! Δεν πρόκειται για το μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας "Τα τέκνα του Πλοιάρχου Γκραντ" αλλά για "Τα παιδιά του Καπιτάν Γκραντάκη", μια ρεαλιστική επιστημονική εξιστόρηση.


2/2
2006 : September 05, Tuesday, 8:42 PM - To: ΔΕΠ ΕΕ

Και τι τάχα συλλογιότανε ο Καπιτάνιος μας κλείνοντας το τηλέφωνο;

Τι άλλο;

"Βρε μπας και πρέπει να κάνω υπομονή για κάνα δυο ακόμη χρόνια, να τους ξαναστείλω πίσω τους τρίδυμους Ηλεκτρολόγους μου να ειδικευτούνε κι επισήμως στα μεταπτυχιακά;"

E, μετά από όσα άκουσε απ' τα παιδιά, επόμενο ήταν...

Πέτρος Ζιμουρτόπουλος
pez
 

"Δεν Ξεχνώ!" πως "Δεν Θυμάμαι..." - Re:KYKLOI-SPOYDON-HMMY-0

Δημοσίευσηαπό pez » 22 Μαρ 2009, 11:37

- Sunday, March 22, 2009 11:18 AM - "Δεν Ξεχνώ!" πως "Δεν Θυμάμαι..." - Re: KYKLOI-SPOYDON-HM&MY_2008-2009 - Petros Zimourtopoulos - To: DEP EE, EECE, Antennas RG, /F/L/O/S/S/

"Δεν Ξεχνώ!" πως "Δεν Θυμάμαι..."
Re: KYKLOI-SPOYDON-HM&MY_2008-2009

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Επειδή -αναπόφευκτα πια!- ολοένα και θα πληθαίνουν μεταξύ μας εκείνοι που, όταν "έρχονται και σφίγγουν τα πράγματα", παθαίνουν "αιφνιδίως" επιλεκτικό μπλακ-άουτ του υποκριτικού τύπου "Δεν Ξεχνώ!" πως "Δεν Θυμάμαι...", υπενθυμίζω (καλού-κακού σε όλους μας!) τα 3 Μεγάλα Έργα που παίζουμε, εδώ και πολλά χρόνια, στο Τμήμα μας, σε διαρκή επανάληψη, και με ομολογουμένως μοναδική, τεράστια, διεθνή επιτυχία, παγκόσμια πρωτοτυπία και αναγνώριση από το κοινό του δημόσιου διαδικτύου - πρωτίστως βεβαίως προς τέρψιν των 2 δήθεν-αόρατων, δήθεν-ανώνυμων, σφραγιδοκρατόρων*, "εκπροσώπων" των φοιτητών μας (που στα "πρακτικά", τα οποία επιτέλους παρέλαβα, τους καλύπτουν οι -με επιφύλαξη- διοικητές μας και οι γραμματείς τους, αλλά επ' αυτού ακολουθούν πάρα πολλά περισσότερα οσονούπω), οι οποίοι και δεν χρειάστηκε να έχουν μάθει ο,τιδήποτε άλλο πιο χρήσιμο Εδώ Μέσα, παρ' εκτός από το να κατανοήσουν καλά τον ρόλο τους, τον οποίο -άγνωστον έναντι ποίου ανταλλάγματος- έχουν αναλάβει:

1) Την ανεπανάληπτη σειρά προβολής χυδαιοτήτων -όχι στα κρυφά, Εδώ Μέσα, εντός του ασύλου, και χωρίς συνέπειες, αλλά στα φανερά, στο διαδίκτυο, εκτός του ασύλου, και με συνέπειες- στο τελευταίο της επεισόδιο:

"Μπουνταλάδες Καθηγητές"
http://www.deece.gr/phpBB/viewtopic.php?f=170&t=1369&st=0&sk=t&sd=a&start=30#p11645

2) Το κλασικό μας αριστούργημα:

"Τα παιδιά του Καπιτάν Γκραντάκη"
http://www.deece.gr/phpBB/viewtopic.php?f=170&t=1369&st=0&sk=t&sd=a&start=45#p11771

3) Και την πιο μεγάλη μας επιτυχία, αυτή που απεικονίζει ρεαλιστικά την πραγματικότητα, σε 4 -μέχρι στιγμής- μέρη:

"The Skin Game"
http://www.deece.gr/phpBB/viewtopic.php?f=170&t=1369&st=0&sk=t&sd=a&start=15#p11616
http://www.deece.gr/phpBB/viewtopic.php?f=170&t=1369&st=0&sk=t&sd=a&start=30#p11661
http://www.deece.gr/phpBB/viewtopic.php?f=170&t=1369&st=0&sk=t&sd=a&start=30#p11736
http://www.deece.gr/phpBB/viewtopic.php?f=170&t=1369&st=0&sk=t&sd=a&start=45#p11764

Με Συναδελφικούς Χαιρετισμούς,

Πέτρος Ζιμουρτόπουλος

* http://antennas.ee.duth.gr/sa/ss/ss.htm
-
pez
 

Re: Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Δημοσίευσηαπό ckoukou » 22 Μαρ 2009, 12:36

Να ρωτήσω: Ο "Καπιτάνος" τηλεφωνούσε από σταθερό ή απο κινητό; Διότι αν ήταν κινητό, θα χρειαζόταν και τέταρτο παδί, εκπαιδευένο από Πολυτεχνείο, για να του περάσει το PIN. Εκτός, αν δίπλα από τη στάνη, είχε κατάστημα ο "Γερμανός".
Αυτά παθαίνουμε όταν τον εκτρέφουμε ... Με άλλα λόγια: "Το χάσαμε το κορμί, πατριώ...τηηηη", όχι όμως και το παιχνίδι.
ckoukou
 

Re: Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Δημοσίευσηαπό papadrikos » 22 Μαρ 2009, 17:11

το προβλημα που υπαρχει αν το ψαξουμε σε βαθος, εχει να κανει με γενικοτερες παθογενειες που εχει το συστημα της παιδειας μας. απο τη μια υπαρχει μια καποια καθηγητικη αυθεραισια (που πηγαζει απο τη μονιμοτητα των δημοσίων υπαλληλων) και απο την αλλη ειναι η ταση του ελληνα (φοιτητη) να κοιταει πως θα τελειωσει πιο γρηρορα και με λιγοτερο κοπο. κατι που οδηγει στο να κατατασει και καθηγητες που απλα εχουν δυσκολα μαθηματα στην προηγουμενη κατηγορία για να μεταθεσουν τα δικα τους βαρη (φορτο διαβασματος) στους καθηγητες. η μια κατηγορία δικαιολογειται απο την αλλη (οι καθηγητες που αυθεραιτουν απο τα δυσκολα μαθήματα και τους φοιτητες που δε διαβαζουν και οι φοιτητες που βαριουνται απο τους καθηγητες που αυθεραιτουν) και αυτο διαιωνιζεται. η λυση ειναι η εξαλειψη της μιας εκ των δύο ομαδων ετσι ωστε να σταμτησει να δικαιολογειται και η αλλη. πρεπει να αρχισουμε να μη ζηταμε μονο αλλα να καταλαβουμε οτι αυτα τα οποια μας κατοχυρωνονται πρεπει να τα αξιζουμε κιολας. δε μας αρεσει που το ΤΕΕ για παραδειγμα σκεφτεται να βαλει εξετασεις για τη χορηγηση επαγγελματικων δικαιωματων στους μηχανικους γιατι ετσι υπονοει οτι το πτυχιο μας και οι σπουδες μας δεν ειναι ικανες για να μας τα εξασφαλισουν αλλα δεν κοιταμε και πως παιρνουμε το πτυχιο αυτο. θέλουμε να μας αναγνωριστει master πανω στη διπλωματικη μας αλλα δε κοιταμε ποια ειναι η ποιοτητα της διπλωματικης μας. θελουμε να παρουμε μια μεταφραση για να φυγουμε.

και για να περασουμε και απο τα γενικα στα ειδικα. απο το δασος στο δεντρο. για τους ΗΜΜΥ στην Ξανθη.

φταιει που εχει δημιουργηθει ενας μυθος καθηγητικής αυθαιρεσιας για συγκεκριμένα προσωπα οπως επισης φταιει και το γεγονος οτι αυτα τα προσωπα τον συντηρουν.

φταιει οτι ο τομεας των τηλεπικοινωνιων ειναι πιο δυσκολος (και καλα κανει αν αυτή είναι η δυσκολια που απαιτειται για να παρει καποιος επαρκεια πανω στο αντικειμενο) οπως φταιει και οτι ψαχνουμε για τα πιο ευκολα και ανοδυνα παντα.

φταιει το γεγονος οτι δεν ερχονται σε επαφη οι φοιτητες με μαθηματα (και κατεπεκταση με το αντικειμενο) των τηλεικοινωνιων πριν διαλεξουν τομεα και ουσιαστικα κανεις δεν γνωριζει τι πραγματευεται ο τομεας αυτος πριν τον διαλεξει.

οπως φταιει και το γεγονός οτι η σκεψη μας φτανει μεχρι το ''υπαρχει αναπτυξη των ανανεωσιμων πηγων ενεργειας και θα υπαρχει μεγαλυτερη απορροφηση στον ενεργειακο τομεα'' και δεν συνεχιζει στο ''υπαρχουν 15απλασιοι αποφοιτοι να καλυψουν τις 4πλασιες θέσεις του ενεργιακου τομέα οποτε εχουμε δυσκολοτερη επαγγελματικη αποκατασταση οι ενεργειακοι'' (πραγματα που στηριχθηκαν και σε νουμερα για οσους παρακολουθησαν την διημεριδα για τους τομεις)

οπως τελος φταινε και αυτοί που παρόλο που προτειναμε την παρουσιαση ολων των αντικειμένων που πραγματευεται το τμημα μας στο πρωτο ετος για να παρουν οι φοιτητες ερεθίσματα (περα απο μαθηματικα και φυσική μεχρι τη στιγμή που θα διαλλεξουν τομεα) αρνήθηκαν για δικούς τους λόγους.


το προβλημα ειναι υπαρκτο και η λυση δεν ειναι να κανουμε τους τομεις απο τρεις - δυο για να δυναμώσουν οι ηλεκτρονικοι αλλα να αντιμετωπισουμε τις παθογενειες αυτές πρωτα με την αναδιαρθρωση του προγραμματος σπουδων (που εχει ηδη αρχισει) και υστερα βαζοντας ελεγχο ποιοτητας σε οσα αφορουν τις σπουδες μας (διδασκαλια, εργαστηρια, συγγραματα κλπ.) ολοι θα ξεβολευτουμε γιατι ετσι πρεπει να γινει για να αρχισουμε να λειτουργουμε σαν σοβαρη σχολη επιτελους και να αξιζουμε αυτα που διεκδικουμε.
papadrikos
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 185
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2008, 19:13

Re: [The Skin Game]

Δημοσίευσηαπό pez » 23 Μαρ 2009, 08:38

- Μπα! Μπα! Τι βλέπω; Κι άλλη απόπειρα συσκότισης συντριπτικών στοιχείων; Ουφ! Θα πρέπει και πάλι να υποφέρουμε ακόμα ένα τετριμμένο ψευτο-μπαράζ από μηνύματα κενού -ολωσδιόλου- περιεχομένου. Μα τέλος πάντων τόσος θόρυβος γιατί; Για να καταλάβουμε πως Εδώ Μέσα: "Όμοιος ομοίω, αεί πελάζει"; Μα αυτό το ξέρουμε από το 2005! - Πέτρος Ζιμουρτόπουλος
pez
 

Re: Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Δημοσίευσηαπό ergotelis » 08 Μάιος 2009, 17:28

Θα πω και εγώ την αποψη μου σχετικά με την λεγόμενη ανισοκατανομή φοιτητών. Θα πρέπει να καταργηθούν οι τομείς και να δημιουργηθούν ροές , ώστε ο κάθε φοιτητής να μπορεί να επιλέγει οποιαδήποτε ροή μαθημάτων που επιθυμεί για να εμβαθύνει τις γνώσεις του στο αντικειμενο που τον ενδιαφέρει. Με τις ροές θα δημιουργηθουν νεα συγχρονα μαθήματα ώστε ο φοιτητής να μπορεί να προλαβαίνει τις συνεχώς αυξανόμενες τεχνολογίες που του δημιουργούνται.
Άβαταρ μέλους
ergotelis
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 04 Μαρ 2009, 15:10

Re: Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Δημοσίευσηαπό Stokos » 08 Μάιος 2009, 17:38

ergotelis έγραψε:Θα πω και εγώ την αποψη μου σχετικά με την λεγόμενη ανισοκατανομή φοιτητών. Θα πρέπει να καταργηθούν οι τομείς και να δημιουργηθούν ροές , ώστε ο κάθε φοιτητής να μπορεί να επιλέγει οποιαδήποτε ροή μαθημάτων που επιθυμεί για να εμβαθύνει τις γνώσεις του στο αντικειμενο που τον ενδιαφέρει. Με τις ροές θα δημιουργηθουν νεα συγχρονα μαθήματα ώστε ο φοιτητής να μπορεί να προλαβαίνει τις συνεχώς αυξανόμενες τεχνολογίες που του δημιουργούνται.

Πολύ ενδιαφέρουσα η ιδέα σου, μπορείς να εμβαθύνεις λίγο περισσότερο ή να μας δώσεις links? Εφαρμόζεται αυτό πουθενά αυτή τη στιγμή?
Stokos
 

Re: Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Δημοσίευσηαπό patirgerasimos » 08 Μάιος 2009, 18:12

Stokos έγραψε:Πολύ ενδιαφέρουσα η ιδέα σου, μπορείς να εμβαθύνεις λίγο περισσότερο ή να μας δώσεις links? Εφαρμόζεται αυτό πουθενά αυτή τη στιγμή?

Στο ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
patirgerasimos
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 1158
Εγγραφή: 09 Απρ 2008, 20:02
Τοποθεσία: Μονή Εσφιγμένου

Re: Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Δημοσίευσηαπό megatron » 08 Μάιος 2009, 21:50

patirgerasimos έγραψε:
Stokos έγραψε:Πολύ ενδιαφέρουσα η ιδέα σου, μπορείς να εμβαθύνεις λίγο περισσότερο ή να μας δώσεις links? Εφαρμόζεται αυτό πουθενά αυτή τη στιγμή?

Στο ΕΜΠ


Δείτε το παρακάτω link, χαρακτηριστικό από την ιστοσελίδα των Ηλεκτρολόγων στην Αθήνα με τις ροές:http://www.ece.ntua.gr/index.php?option=com_courses&Itemid=54&lang=el
Άβαταρ μέλους
megatron
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 979
Εγγραφή: 08 Απρ 2008, 17:46
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Δημοσίευσηαπό ergotelis » 12 Μάιος 2009, 14:10

Ακριβως το ΕΜΠ.
Άβαταρ μέλους
ergotelis
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 04 Μαρ 2009, 15:10

Re: Ανισοκατανομή φοιτητών ανά κύκλο σπουδών

Δημοσίευσηαπό trontran » 13 Μάιος 2009, 16:12

Συμφωνώ με τις ροές είναι καλή ιδέα.
Άβαταρ μέλους
trontran
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 25 Φεβ 2008, 21:10

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 19 επισκέπτες