Εδώ!Πολυτεχνείο=Προϊόν+Μετρήσεις+Κατασκευή+Σχεδιασμός+Θεωρία

Θέματα που αφορούν το τμήμα των Η.Μ.Μ.Υ.

Εδώ!Πολυτεχνείο=Προϊόν+Μετρήσεις+Κατασκευή+Σχεδιασμός+Θεωρία

Δημοσίευσηαπό pez » 24 Μάιος 2009, 13:55

- Επειδή από ό,τι ακούω, αλλά ιδίως και από ό,τι διαβάζω, αλλού στο forum, φαίνεται πως μας πλήθυναν εφέτος οι ειδικοί μας

-
αυτοί που έχουν συνασπισθεί σε μια μικρή, αλλά αποφασισμένη για όλα, συμπαγή ομαδίτσα μας, που μας έχει φέρει την έννοια του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Πολυτεχνείου στα δικά της μέτρα, μέτρα τα οποία μάλιστα τα έχει αναγάγει σε ρηχοβαθυστόχαστες μελέτες ωραιοποιήσεως του απολύτου κενού, "που λύνει όλα τα προβλήματα", προβλήματα που αν και ομολογουμένως οι ίδιοι δεν τα δημιούργησαν, εν τούτοις "βολευθέντες" και όντας (αποδεδειγμένα πλέον!) ανίκανοι να τα επιλύσουν, απλώς τα ... διαιωνίζουν, αναπαράγοντάς τα!
-

- οφείλω να επισημάνω

-
για να μην παρασυρόμαστε σε σκοπίμως αποβλακωτικές συζητήσεις και βυθιζόμαστε στις ανόητες "παραμυθολογίες" των, σε διατεταγμένη αποστολή, εγκατεσπαρμένων γειωτήρων που έχουν ακροβολισθεί τριγύρω μας και βάλουν αδιακρίτως προς οποιονδήποτε αποτολμά να ορθώσει το ανάστημά του
-

- ότι το Επιστημονικό γνωστικό αντικείμενο ενός Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Υπολογιστών

-
ο οποίος, πρώτα απ' όλα, να επιθυμεί να σέβεται τον εαυτό του [Αυτοσεβασμός] αλλά και να επιζητεί να διακρίνεται για την κοσμιότητα, την ευγένεια του ήθους του [Αξιοπρέπεια], έτσι ώστε να τον σέβονται και οι άλλοι
-

- ήταν, είναι και θα είναι ΕΝΑ και ΜΟΝΟΝ ΕΝΑ, με ΠΕΝΤΕ, αδιαίρετα και οπωσδήποτε αλληλεπιδρώντα (αναδρομικώς και διορθωτικώς) μεταξύ τους, ΜΕΡΗ:

= Προϊόν + Μετρήσεις + Κατασκευή + Σχεδιασμός + Θεωρία = Εδώ Πολυτεχνείο ! =

- Χε! Χε! Κόψτε κάτι αν μπορείτε! Εμπρός! Δοκιμάστε! Κόψτε το! Κι από Πολυτεχνείο πάραυτα θα πάρετε ή ΑΕΙ ή ΤΕΙ ή μέχρι και ένα απλό Επαγγελματικό Σχολείο!

- Έτσι λοιπόν, με το ένα και μοναδικό απόλυτο αυτό κριτήριο (όπως έχω ξαναπεί τόσες και τόσες φορές στις παραδόσεις και για πρώτη φορά μάλιστα μπορεί εδώ και πριν από δεκαπέντε και βάλε χρόνια, πολύ πριν δηλαδή επινοηθεί η αυταναξιολόγηση ως στρόφιγγα εκταμίευσης κονδυλίων), δεν χρειάζεται να περιμένετε τις ανακοινώσεις των επίσημων στοιχείων -την πελώρια σημασία στα οποία δίνουμε καταδεικνύει το γεγονός ότι την επεξεργασία τους την έχουμε εμπιστευθεί σε μπιστικούς μεταπτυχιακούς μας- αλλά μπορείτε να προχωρήσετε εδώ και τώρα και από μόνοι σας στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ενός εκάστου εκ των μαθημάτων του τρισυπόστατου Προγράμματος Σπουδών που βιώνετε στο πετσί σας.

- Ακολουθούν Οδηγίες:

- Παίρνω ένα κομμάτι χαρτί. Κάνω έναν πίνακα με 6 στήλες και ακαθόριστο πλήθος γραμμών, τόσες όσα είναι τέλος πάντων τα όσα μαθήματα έχω μέχρι τώρα διδαχθεί. Στην πρώτη στήλη γράφω το μάθημα, και σε κάθε μια από τις επόμενες πέντε τα ως άνω μέρη: Προϊόν, Μετρήσεις, Κατασκευή, Σχεδιασμός, Θεωρία. Για κάθε ένα από αυτά βαθμολογώ όχι μόνον θετικά

+1 = Κάτι άκουσα
+2 = Κάτι είδα
+7 = Κάτι έκανα

αλλά και αρνητικά

-1 = Δεν έκανα τίποτα
-2 = Δεν είδα τίποτα
-7 = Δεν άκουσα το παραμικρό!

- Μετά το παίρνω απόφαση πως πρωτίστως εμένα και μόνον εμένα αφορά το θέμα αυτό, κλέβω χρόνο από τα ιδεολογικά (αλλά και κυριολεκτικά) σφηνάκια και τον αφιερώνω, μια φορά κι εγώ, υπομονητικά, στην άλγεβρα της ζωής μου: συν τόσο, πλην τόσο, και βγάζω έτσι την ΔΙΚΗ μου, την ακριβή, μοναδική και αξιολογική σούμα: Συν ή Πλην Τόσο! Συμπέρασμα;

- Ώστε αυτό λοιπόν είναι εκείνο που τόσο καιρό εγώ δεν κάνω Εδώ Μέσα!

- Πέτρος Ζιμουρτόπουλος

- Υστερόγραφον
- Γίνεται μετά να μη με θέλουν να ζω ανάμεσά τους; Δεν γίνεται!
Εικόνα
- d;^)

- Ουπσ!
- Παραλίγο να ξεχάσω και το -εξαετές!- συμπέρασμα:
- Η αξιοπρέπεια κοστίζει.
- Η ξεφτίλα είναι τζάμπα!
Τελευταία επεξεργασία από pez και 24 Μάιος 2009, 14:56, έχει επεξεργασθεί 4 φορά/ες συνολικά
pez
 

Re: Εδώ!Πολυτεχνείο=Προϊόν+Μετρήσεις+Κατασκευή+Σχεδιασμός+Θεωρία

Δημοσίευσηαπό Stokos » 24 Μάιος 2009, 14:13

Τι ορίζετε ως "προϊόν"?
Stokos
 

Re: Εδώ!Πολυτεχνείο=Προϊόν+Μετρήσεις+Κατασκευή+Σχεδιασμός+Θεωρία

Δημοσίευσηαπό pez » 24 Μάιος 2009, 14:19

- Χε! Χε! Καλό! Δεν μπορώ να πω! Καλό! Αλλά εδώ το προϊόν, ως μηχανολογικό προϊόν - Πέτρος Ζιμουρτόπουλος -
pez
 

Re: Εδώ!Πολυτεχνείο=Προϊόν+Μετρήσεις+Κατασκευή+Σχεδιασμός+Θεωρία

Δημοσίευσηαπό Kevin » 24 Μάιος 2009, 14:23

pez έγραψε:- Χε! Χε! Καλό! Δεν μπορώ να πω! Καλό! Αλλά εδώ το προϊόν, ως μηχανολογικό προϊόν - Πέτρος Ζιμουρτόπουλος -


Αυτό δεν υπάγεται στην "Κατασκευή"? Πώς να έχουμε βγάλει προιόν? Εμείς στις μετρήσεις σταματάμε.
Kevin
 

Re: Εδώ!Πολυτεχνείο=Προϊόν+Μετρήσεις+Κατασκευή+Σχεδιασμός+Θεωρία

Δημοσίευσηαπό pez » 24 Μάιος 2009, 17:03

- Δεν θέλω να σας θίξω, αλλά ελπίζω πως συνεννοούμαστε - Εδώ μιλάμε για επιστημονικές μετρήσεις - Δηλαδή δεν ρίχνω μια ματιά "σ' αυτό που δείχνει η βελόνα" και το γράφω στο τετράδιό μου, όπως θα μπορούσε να κάνει κι η γιαγιά μου, αν ζούσε και φορούσε τα από-κοντά-γυαλιά της - Εδώ μιλάμε για μετρήσεις μαζί με τα συστηματικά σφάλματα του μετρητικού συστήματος - Πέτρος Ζιμουρτόπουλος - ΥΓ - Α! - Και μόνον μη μου πείτε πως εκλαμβάνετε στα σοβαρά ως "μετρήσεις" τίποτα θελφ-προμόθιον λογισμικούς υπολογισμούς μιας-κάποιας, ανύπαρκτης ως επί το πλείστον, πραγματικότητας θιμουλαθιόν - Για να ξέρουμε τι λέμε, δηλαδή... - d;^) -
pez
 

Re: Εδώ!Πολυτεχνείο=Προϊόν+Μετρήσεις+Κατασκευή+Σχεδιασμός+Θεωρία

Δημοσίευσηαπό Kevin » 24 Μάιος 2009, 17:45

pez έγραψε:- Δεν θέλω να σας θίξω, αλλά ελπίζω πως συνεννοούμαστε - Εδώ μιλάμε για επιστημονικές μετρήσεις - Δηλαδή δεν ρίχνω μια ματιά "σ' αυτό που δείχνει η βελόνα" και το γράφω στο τετράδιό μου, όπως θα μπορούσε να κάνει κι η γιαγιά μου, αν ζούσε και φορούσε τα από-κοντά-γυαλιά της

Συνεννοούμαστε. Προφανώς δεν είπα πως οι μετρήσεις που γίνονται, τις πραγματοποιούμε κοιτάζοντας ένα όργανο. Χρειάζεται η κατασκευή κυκλώματος, η επιλογή κατάλληλου οργάνου, η σωστή τοποθέτηση ακροδεκτών, η επιλογή σωστής κλίμακας, η οπτική επαφή με το αποτέλεσμα και τέλος η αντίληψη της φυσικής σημασίας της μέτρησης που λαμβάνουμε. Το σκεπτικό αυτό απέχει πολύ από της γιαγιάς.

pez έγραψε:Εδώ μιλάμε για μετρήσεις μαζί με τα συστηματικά σφάλματα του μετρητικού συστήματος

Εδώ δεν έχετε άδικο, αν και αυτός ο σκόπελος ξεπερνιέται εύκολα με μία μέτρηση παραπάνω (για κάθε μέγεθος) για τον καθένα σε ένα "πρότυπο όργανο" που θα υπήρχε σε κάθε εργαστήριο.

Εν τέλει στο ερώτημά μου δεν απαντήσατε. Το "προιόν" ως τί το ορίζετε? Αρχικά φαντάστηκα την τεχνογνωσία, τα συμπεράσματα που λαμβάνουμε στο τέλος π.χ. κάποιου εργαστηρίου, αλλά το ορίσατε ως μηχανολογικό προιόν. Δηλαδή?
Kevin
 

Re: Εδώ!Πολυτεχνείο=Προϊόν+Μετρήσεις+Κατασκευή+Σχεδιασμός+Θεωρία

Δημοσίευσηαπό pez » 25 Μάιος 2009, 03:17

- Έχετε δίκιο - Όπου "Κατασκευή", το ορθόν: "Κατασκευές" - Η λέξη "Κατασκευές" δυστυχώς δεν ... χωρούσε μαζί με τις άλλες στο μήκος του πεδίου που έχουν ορίσει οι υπεύθυνοι για τον τίτλο των μηνυμάτων στο forum οπότε έπρεπε κάποια από αυτές να την συμμαζέψω - Έτσι έγραψα αντ' αυτής τη λέξη "Κατασκευή", την οποία όμως λανθασμένα μετέφερα εν συνεχεία και στο κείμενο - Κατασκευές λοιπόν - Κατασκευές πειραματικές - Κατασκευές τροποποιούμενες κατ' επανάληψη και κατά την επιταγή των αποτελεσμάτων των επαληθευτικών μετρήσεων - Κατασκευές πολλές, με στόχο την παραγωγή ενός λειτουργούντος, κατά τις προδιαγραφές του σχεδιασμού, συγκεκριμένου προϊόντος - Πέτρος Ζιμουρτόπουλος - ΥΓ - Επειδή όμως μετά χαράς διαπιστώνω ότι ενδιαφέρεστε, σας προτείνω να δείτε και ένα συγκεκριμένο παράδειγμα του πενταμερούς γνωστικού αντικειμένου ΗΜΜΥ στο περιεχόμενο σχετικού μαθήματος, όπως αναφέρεται σε μήνυμα e-mail του οποίου ετοίμασα ένα επεξεργασμένο txt αντίγραφο και το ανέβασα εδώ: http://www.antennas.gr/a/fromEMtoAntennaPractice.txt
-
pez
 

Re: Εδώ!Πολυτεχνείο=Προϊόν+Μετρήσεις+Κατασκευή+Σχεδιασμός+Θεωρία

Δημοσίευσηαπό Kevin » 25 Μάιος 2009, 12:16

pez έγραψε:Κατασκευές λοιπόν - Κατασκευές πειραματικές - Κατασκευές τροποποιούμενες κατ' επανάληψη και κατά την επιταγή των αποτελεσμάτων των επαληθευτικών μετρήσεων - Κατασκευές πολλές, με στόχο την παραγωγή ενός λειτουργούντος, κατά τις προδιαγραφές του σχεδιασμού, συγκεκριμένου προϊόντος

Όπου γίνεται εμφανές το στοιχείο της έρευνας που πρέπει να διέπει τις εργαστηριακές ασκήσεις.

Ένας συνάδελος μου είπε τις προάλλες πως δεν θα 'πρεπε να αναλωνόμαστε τόσο στη θεωρία, αλλά να προχωράμε και εμείς οι ίδιοι (προπτυχιακοί) στην έρευνα. Οτι αυτό το φορτίο δεν είναι αναγκαστικά των μεταπτυχιακών και των καθηγητών.

Καταλήξαμε στο οτι, αν και υπάρχει η διάθεση, ο χρόνος είναι λιγοστός, και μάλιστα όχι μόνο όσον αφορά το φάσμα ωρών που μπορούμε να βρισκόμαστε στο Πανεπιστήμιο, αλλά και ο χρόνος τον οποίο γενικοτερα μπορούμε να διαθέσουμε (π.χ. με προσωπικό διάβασμα) για το κάτι παραπάνω. Καταλήγουμε δηλαδή στο οτι κάποια μαθήματα θα μπορούσαν να έχουν περικοπεί ή συμψηφιστεί με άλλα για να προκύψουν οι αναγκαίες κενές ώρες (και οι μεν και οι δε). Άποψη που έχει εκφραστεί από πολλούς εντός και εκτός forum.

Να σημειωθεί πως όταν λέω οτι "δεν υπάρχει χρόνος γενικότερα ακόμα και για περαιτέρω διάβασμα", στο σκεπτικό μου δεν συμπεριλαμβάνονται ώρες για καφέ, διασκέδαση κάθε μέρα και μετά σε όσο χρόνο περισσέψει διαβάζουμε. Ακόμα και παιδιά που πραγματοποιούν πολύ οργανωμένο διάβασμα, μένουν πολλές ώρες "μέσα", χρωστάνε λίγα μαθήματα και γενικά "έχουν τον έλεγχο", αδυνατούν (ειδικά όσο προχωράνε τα έτη) να βρουν ελεύθερο χρόνο όχι μόνο για επιπλέον διάβασμα, αλλά και για πιο βασικές ανάγκες.

Συνοψίζοντας, δικαιολογείται κανείς αν πει "μα εσείς οι πλειοψηφία των φοιτητών δεν ενδιαφέρεστε". Όταν όμως και ο πιο "σωστός" δεν μπορεί να βρει τις αναγκαίες ώρες για αυτά που περιγράφετε, έχοντας μάλιστα την υποστήριξη των υπεύθυνων των εργαστηρίων οι περισσότεροι από τους οποίους έχουν όλη την καλή διάθεση να μας βοηθήσουν σε οτιδήποτε κάνουμε οποιαδήποτε ώρα βρεθούμε στο εργαστήριο, τότε κάτι πάει στραβά. Κάτι που δεν είναι στο χέρι των φοιτητών να το ελέγξουν.

P.S. Από κει και πέρα στο χέρι του καθενός είναι να κάνει ό,τι θέλει στο σπίτι του, με έξοδά του, με διάθεση αποκλειστικά δική του. Η άποψη που εκφράζω έχει να κάνει με την πραγματικότητα μέσα στο Πανεπιστήμιο, ή αλλιώς, Εδώ Μέσα.
Kevin
 

Re: Εδώ!Πολυτεχνείο=Προϊόν+Μετρήσεις+Κατασκευή+Σχεδιασμός+Θεωρία

Δημοσίευσηαπό Stokos » 25 Μάιος 2009, 14:55

Kevin έγραψε:Ένας συνάδελος μου είπε τις προάλλες πως δεν θα 'πρεπε να αναλωνόμαστε τόσο στη θεωρία, αλλά να προχωράμε και εμείς οι ίδιοι (προπτυχιακοί) στην έρευνα. Οτι αυτό το φορτίο δεν είναι αναγκαστικά των μεταπτυχιακών και των καθηγητών.

Αυτό είναι ουτοπία και εξηγούμαι με το εξής παράδειγμα:
Στα περισσότερα πανεπιστήμια στο κόσμο, ηλεκτρονική διδάσκονται από το βιβλίο του Malvino: Electronic Principles. Το καλό με το βιβλίο αυτό είναι ότι δεν εμβαθύνει τόσο στη θεωρία όπως λες αλλά κυρίως στη πράξη. Μιλάει για κυκλώματα-πρότυπα, για ανίχνευση βλαβών κ.ο.κ. Αφού λοιπόν το διάβασες και το πέρασες το μάθημα για να πάμε στην έρευνα. Κάτσε και φτιάξε ένα κύκλωμα που π.χ. θα ενισχύει τα ασθενή σήματα και θα μειώνει τα ισχυρά. Για το κύκλωμα χρειάζεσαι 4 τρανζίστορ, 1 δίοδο, 4 πυκνωτές και μερικές ωμικές αντιστάσεις. Όλα αυτά τα στοιχεία και τους νόμους που τα διέπουν τα διδάχθηκες θεωρητικά αλλά στη πράξη σίγουρα δε θα καταφέρεις να βρεις πως να τα συνδυάσεις για να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα. Γιατί? Δε κατάλαβες το μάθημα? Μάλλον όχι αφού το πέρασες. Φταίει το βιβλίο? Μάλλον όχι αφού είναι "κλασικό" στο τομέα του. Φταίει ο διδάσκων? Μπορείς να ρίξεις τις ευθύνες εκεί αν θες. Φταις εσύ? Πιστεύω πως όχι. Μάλλον το φταίξιμο δε το έχει κανένας πολύ γιατί απλά είναι πολύ δύσκολο για ένα μέσο προπτυχιακό φοιτητή να εργαστεί στο πεδίο της έρευνας (και μιλάω για ένα πρόβλημα το οποίο έχει λυθεί εδώ και σχεδόν μισό αιώνα, που να πάμε στα σύγχρονα προβλήματα δηλαδή). Βέβαια υπάρχουν και οι εξαιρέσεις:

Kevin έγραψε:Συνοψίζοντας, δικαιολογείται κανείς αν πει "μα εσείς οι πλειοψηφία των φοιτητών δεν ενδιαφέρεστε". Όταν όμως και ο πιο "σωστός" δεν μπορεί να βρει τις αναγκαίες ώρες για αυτά που περιγράφετε, έχοντας μάλιστα την υποστήριξη των υπεύθυνων των εργαστηρίων οι περισσότεροι από τους οποίους έχουν όλη την καλή διάθεση να μας βοηθήσουν σε οτιδήποτε κάνουμε οποιαδήποτε ώρα βρεθούμε στο εργαστήριο, τότε κάτι πάει στραβά. Κάτι που δεν είναι στο χέρι των φοιτητών να το ελέγξουν

Ο "πιο σωστός" αν πραγματικά θέλει να βρει εξτρά χρόνο να ασχοληθεί με την επιστήμη που αγαπάει θα το κάνει και θα διακριθεί.
Γενικά πάντως συμφωνώ ότι το πρόγραμμα είναι εξαιρετικά βαρύ για κάποιον φοιτητή που παρακολουθεί όλα τα μαθήματα, επί κάθε μέρα κάθε εβδομάδας του εξαμήνου. Αλήθεια που είναι αυτός/ή ο/η φοιτητής/τρια και δε τον/την ξέρω?
Stokos
 

Re: Εδώ!Πολυτεχνείο=Προϊόν+Μετρήσεις+Κατασκευή+Σχεδιασμός+Θεωρία

Δημοσίευσηαπό JimMichael » 25 Μάιος 2009, 15:15

Όπου και πάλι δηλαδή καταλήγουμε στο χιλιοειπωμένο: "πρέπει να αλλάξει το πρόγραμμα σπουδών ριζικά" κι όχι σε στυλ: "άλλαξε ο Μανολιός κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς". Δεν έχει σημασία αν θα ονομάσω την κατεύθυνση (στα τωρινά καθώς κείμενα) ροή και τούμπαλιν. Κι όπως έχει ειπωθεί σε άλλο thread, δεν νοείται ηλεκτρολόγος χωρίς να ξέρει τα βασικά από κεραίες, τα βασικά από ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις, τα βασικά από ηλεκτρονική και τα βασικά από υπολογιστές. Εύλογη η ακόλουθη απορία: Και πώς δηλαδή να γίνει ρε JimMichael εσύ που τα ξέρεις όλα και δε σ'αρέσει αυτό το σύστημα; Εύλογη και η απάντηση σε αυτό, δηλαδή εκτός από φοιτητής να γίνω και μέλος του Δ.Σ. που να βρω λύσεις και να πάρω αποφάσεις, ας πούμε ότι το δέχομαι, τότε το ήδη υπάρχον σώμα τι αρμοδιότητες θα έχει αν τελικά τη δουλειά του την κάνουν οι φοιτητές; Ποιά μαθήματα να μείνουν και ποιά να φύγουν; Πού να ξέρω, εγώ προσπαθώ να μάθω από τη γνώση που μου προσφέρεται, το μυαλό μου ακόμα είναι στις γκόμενες, στο counter strike, στις εξεταστικές και τα συναφή. Αν ήξερα από τώρα τι είναι το σωστό τότε κάποιο λάθος θα είχε ο συνειρμός μου εξ'αρχής, θα ήμουν σωστός ηλεκτρολόγος και όλη αυτή η συζήτηση δε θα'χει λάβει χώρα.

Κατασκευές... Καλή φάση. Αλλά όταν περιοριζόμαστε στις κατασκευές με δυο - τρεις αντιστάσεις ή με ένα ολοκληρωμένο που'χει 3 πύλες AND τότε θα γυρίσει ο αδερφός του κολλητού μου που σπουδάζει Ηλεκτρονικός στο ΤΕΙ των Χανίων και θα μου πει (όπως μου το'χει πει κιόλας): Σήμερα μας δώσαν εργασία για το σπίτι να κατασκευάσουμε μια πλακέτα. Αυτοί δηλαδή που είναι υποτιθέμενα κατώτεροι από εμάς φτιάχνουν πλακέτες ολόκληρες κι εμείς με το ζόρι 3 αντιστάσεις/ένα ολοκληρωμένο σε ένα strip.

Πόσο πιο απλά να πω ότι δε δουλεύει το σύστημα το ρημάδι;
1) Σα να μην πάει καλά η δουλειά.
2) Έχω την εντύπωση πως η γνώση μας είναι ελλειπής
3) Άποψή μου πως χρειάζεται αναδιάρθρωση το πρόγραμμα σπουδών
4) Νομίζω πως κάτι πρέπει να αλλάξει για να πάρουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε
Πλέον δεν νομίζω ούτε είναι άποψη ούτε εντύπωση δική μου ούτε σαν, πρέπει να διορθώσουν οι υπεύθυνοι την κατάσταση. Να μειωθεί ο ελεύθερος χρόνος; Δεκτόν, και στην ιατρική δεν έχουν ζωή και η βάση είναι πάνω κάτω κοντά στη δική μας, εμείς είμαστε οι μάγκες που τα τελειώνουμε όλα σε δευτερόλεπτα και μετά αράζουμε στους φραπέδες με τις ώρες; Και ποιος να με κατηγορήσει αν αράζω; Αφού έκανα αυτό που μου είπαν και νοιώθω εντάξει στις υποχρεώσεις μου, γιατί να μην το διασκεδάσω; Ή μήπως περιμένουν πάλι από εμένα και τον κάθε εμένα να τους τραβάει το παντελόνι (όπως τα μικρά παιδιά όταν θέλουν κάτι) για να μας δώσουν κι άλλες ασκήσεις;

Αλλά και πάλι, τα γράφω, τα διαβάζουν μερικοί ενεργοί συνάδελφοι στο φόρουμ, ο κ. pez, αυτοί. Και; Σπατάλησα 5 λεπτάκια από τη ζωή μου για να γράψω κάτι που πολλοί θα συμφωνήσουν, μερικοί θα διαφωνήσουν και θα προτείνουν κάτι άλλο, η πλειοψηφία δε θα δώσει σημασία και τέλος, τα πράγματα θα μείνουν ως έχουν.

Με τις υγείες μας και πάλι
Φίλοι και χρήμα, νερό και λάδι.
Άβαταρ μέλους
JimMichael
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 833
Εγγραφή: 12 Ιαν 2008, 00:20
Τοποθεσία: Athens
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Εδώ!Πολυτεχνείο=Προϊόν+Μετρήσεις+Κατασκευή+Σχεδιασμός+Θεωρία

Δημοσίευσηαπό Kevin » 25 Μάιος 2009, 16:36

Stokos έγραψε:Ο "πιο σωστός" αν πραγματικά θέλει να βρει εξτρά χρόνο να ασχοληθεί με την επιστήμη που αγαπάει θα το κάνει και θα διακριθεί.

Αναφέρθηκα στην καθημερινότητά μας, στα εργαστήριά μας, στα μαθήματά μας. Γνωρίζω πολύ καλά οτι ο σωστός θα διακριθεί. Όμως άλλο πράγμα η διάκριση στο ΣΦΗΜΜΥ σε μία εργασία που κάποιος δούλευε μήνες, άλλο η λογική στην οποία μπήκα εγώ.

JimMichael έγραψε:Κατασκευές... Καλή φάση. Αλλά όταν περιοριζόμαστε στις κατασκευές με δυο - τρεις αντιστάσεις ή με ένα ολοκληρωμένο που'χει 3 πύλες AND τότε θα γυρίσει ο αδερφός του κολλητού μου που σπουδάζει Ηλεκτρονικός στο ΤΕΙ των Χανίων και θα μου πει (όπως μου το'χει πει κιόλας): Σήμερα μας δώσαν εργασία για το σπίτι να κατασκευάσουμε μια πλακέτα. Αυτοί δηλαδή που είναι υποτιθέμενα κατώτεροι από εμάς φτιάχνουν πλακέτες ολόκληρες κι εμείς με το ζόρι 3 αντιστάσεις/ένα ολοκληρωμένο σε ένα strip.

Διαβάζοντας το κομμάτι αυτό θυμήθηκα κάτι. Είναι ένας φίλος μου εδώ, στην Ξάνθη, που έχει τελειώσει ΤΕΙ (νομίζω τεχνικός αυτοματισμών ή κάτι παρόμοιο). Μέχρι το 3ο έτος που τελείωσε είχαν κατασκευάσει πολλά (πλακετίτσες όπως είπε ο JimMichael) και η τελική εργασία ήταν κάτι "πρακτικό". Ο φίλος μου αυτός έφτιαξε ένα μικρό ασανσέρ. Φανταστείτε ύψους μισού μέτρου περίπου με 3 ορόφους, το οποίο δούλευε άψογα!

Όταν τελείωσε βρήκε αμέσως δουλειά και τελευταία έχει ανοίξει δικό του μαγαζί. Ξέρω οτι αυτό δεν λέει κάτι, όμως αυτό που έχει μείνει στο μυαλό είναι η φράση που μου είπε "όταν πρωτοπήγα να δουλέψω ήξερα τα πάντα, από το PLC που θα χρησιμοποιούσαμε, μέχρι την γλώσσα προγραμματισμού του και τα συναφή". Το παιδί αυτό (28 χρονών παρεμπιπτόντως) μπορεί να μην ανακάλυψε κάτι "καινούργιο" στο ΤΕΙ (ένα ασανσέρ έφτιαξε) όμως με την εξάσκηση αυτή είχε τα εφόδια για την αγορά εργασίας. Και μπορεί όντως να

Stokos έγραψε:είναι πολύ δύσκολο για ένα μέσο προπτυχιακό φοιτητή να εργαστεί στο πεδίο της έρευνας


αλλά το να εξασκούμαστε (έστω με τη μορφή μιας υποτυπώδους έρευνας) πάνω σε projects εφευρέσεων που έχουν ήδη βγει, είναι ένα πολύτιμο εφόδιο για "έξω" το οποίο θα μπορούσε να αντικαταστήσει άλλα μαθήματα, καθώς απαιτεί πολύ χρόνο. Με τη μορφή (έστω υποτυπώδους) έρευνας όμως, όχι "μας δώσανε σε ένα χαρτί το κύκλωμα και το φτιάξαμε".

P.S. Σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνω τον ΤΕΙτζή με το Πολυτεχνείο. Το νόημα των προτάσεων είναι ξεκάθαρο πιστεύω.
Kevin
 

Re: Εδώ!Πολυτεχνείο=Προϊόν+Μετρήσεις+Κατασκευή+Σχεδιασμός+Θεωρία

Δημοσίευσηαπό Stokos » 25 Μάιος 2009, 19:26

Kevin έγραψε:αλλά το να εξασκούμαστε (έστω με τη μορφή μιας υποτυπώδους έρευνας) πάνω σε projects εφευρέσεων που έχουν ήδη βγει, είναι ένα πολύτιμο εφόδιο για "έξω" το οποίο θα μπορούσε να αντικαταστήσει άλλα μαθήματα, καθώς απαιτεί πολύ χρόνο. Με τη μορφή (έστω υποτυπώδους) έρευνας όμως, όχι "μας δώσανε σε ένα χαρτί το κύκλωμα και το φτιάξαμε".


Αυτό (δυστυχώς) υποτίθεται ότι κάνουμε στα (περισσότερα) εργαστήρια.
Stokos
 

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

cron