Re: Για ποιό λόγο υπάρχει το e-class????

Θέματα που αφορούν το τμήμα των Η.Μ.Μ.Υ.

Για ποιό λόγο υπάρχει το e-class????

Δημοσίευσηαπό macJohn » 13 Ιαν 2008, 00:12

Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο υπάρχει το e-class...
Για παράδειγμα στο τμήμα μας υπάρχουν 116 διαθέσιμα μαθήματα. Πολλά από αυτά έχουν περίεργους τίτλους όπως  _Ποιότητα & όχι μόνον !!!_  ???, κάποιοι άλλοι θεώρησαν σκόπιμο να αφήσουν τα μαθήματα με τους παλιούς καθηγητές ενεργά έχοντας ως αποτέλεσμα να υπάρχει το ίδιο μάθημα πάνω από μία φορά. Κάποιοι καθηγητές σκέφτηκαν ότι είναι πιο εύκολο να δημιουργούν μαθήματα για κάθε ακαδημαϊκό έτος, ενώ κάποιοι άλλοι θεώρησαν ότι μπορούν να παραθέσουν οδηγίες για τις διπλωματικές τους εργασίες αλλά και να τις διαφημίσουν μέσω αυτού. Βέβαια πολλοί θεώρησαν πως μπορούν να το ενημερώνουν ανά έτος ή ανά διετία με αποτέλεσμα να περιέχει εργασίες από το 2005.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ σε μία σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ που θα έπρεπε να είμαστε πρωτοπόροι στις εξελίξεις είμαστε ουραγοί!!!!

ΕΛΕΟΣ, ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΤΟ 'Η ΣΒΗΣΤΕ ΤΟ...
Τελευταία επεξεργασία από Joshi και 13 Ιαν 2008, 00:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
macJohn
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 568
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 23:52
Τοποθεσία: Cambridge, MA, U.S.A.
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ E-CLASS????

Δημοσίευσηαπό JoVou » 13 Ιαν 2008, 00:17

++1 από μένα.Έχω σχεδόν την ίδια εντύπωση...  :(
Never Leave 4 Tomorrow ... What You can Finish up From Today!
Άβαταρ μέλους
JoVou
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 10 Ιαν 2008, 02:33
Τοποθεσία: Xanthi
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Για ποιό λόγο υπάρχει το e-class????

Δημοσίευσηαπό Vagoulas » 13 Ιαν 2008, 00:55

macJohn έγραψε:Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο υπάρχει το e-class...
Για παράδειγμα στο τμήμα μας υπάρχουν 116 διαθέσιμα μαθήματα. Πολλά από αυτά έχουν περίεργους τίτλους όπως  _Ποιότητα & όχι μόνον !!!_  ???, κάποιοι άλλοι θεώρησαν σκόπιμο να αφήσουν τα μαθήματα με τους παλιούς καθηγητές ενεργά έχοντας ως αποτέλεσμα να υπάρχει το ίδιο μάθημα πάνω από μία φορά. Κάποιοι καθηγητές σκέφτηκαν ότι είναι πιο εύκολο να δημιουργούν μαθήματα για κάθε ακαδημαϊκό έτος, ενώ κάποιοι άλλοι θεώρησαν ότι μπορούν να παραθέσουν οδηγίες για τις διπλωματικές τους εργασίες αλλά και να τις διαφημίσουν μέσω αυτού. Βέβαια πολλοί θεώρησαν πως μπορούν να το ενημερώνουν ανά έτος ή ανά διετία με αποτέλεσμα να περιέχει εργασίες από το 2005.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ σε μία σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ που θα έπρεπε να είμαστε πρωτοπόροι στις εξελίξεις είμαστε ουραγοί!!!!

ΕΛΕΟΣ, ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΤΟ 'Η ΣΒΗΣΤΕ ΤΟ...

MacJohn ξέρουμε πολύ καλά όλοι μας και πόσο μάλλον εμείς οι 2 που έχουμε κάνει ένα κάρο συζητήσεις σχετικά με τέτοια θέματα πως κάποια πράγματα "γίνονται γιατί πρέπει να γίνουν" και εννοώ πως ενώ δεν είμαστε έτοιμοι να οργανώσουμε κάτι σοβαρό το κάνουμε μόνο και μόνο επειδή μας ανάγκασαν ή δεν ξέρω εγώ πρέπει να γίνει για να δείξουμε ότι και εμείς κάτι κάνουμε. Ειλικρινά αυτές είναι πατέντες μόνο του πανεπιστημίου μας ,χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν μας, και το λέω αυτό γιατί στις άλλες σχολές ΗΜΜΥ δουλεύουν και μάλιστα με το παραπάνω τέτοιου είδους πλατφόρμες μιας και έχω κατεβάσει και εγώ σημειώσεις για μαθήματα μας (άκουσον άκουσον?!).
Ένα άλλο που θέλω να πω είναι ότι επικρατεί μια λάθος φιλοσοφία και θα αναφέρω ένα προσωπικό παράδειγμα όπου όταν ρώτησα έναν καθηγητή γιατί να μην χρησιμοποιούμε στο μάθημα του την εν λόγω πλατφόρμα μου απάντησε με περίτρανη εμπάθεια ότι κανείς δεν την χρησιμοποιεί και άρα γιατί να το κάνω εγώ?
Τα συμπεράσματα δικά σας...
Υ.Γ. Θεωρώ ότι το συγκεκριμένο topic είναι μέχρι στιγμής το πιο σημαντικό και θέλω να ευχαριστήσω το macJohn για αυτήν την πρωτοβουλία και παράλληλα την καλή ιδέα που είχε.Μου δίνει ένα μεγάλο ερέθισμα να μπω και γω προσωπικά σε αυτόν τον "χορό των παραπόνων" για τα προβλήματα της σχολής.Με όλο το θάρρος καλώ τους users να μην παραμείνουν ανενεργοί στο συγκεκριμένο topic.
Τελευταία επεξεργασία από Vagoulas και 13 Ιαν 2008, 01:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Vagoulas
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: 10 Ιαν 2008, 19:37
Τοποθεσία: Helsinki
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Για ποιό λόγο υπάρχει το e-class????

Δημοσίευσηαπό kkalop » 13 Ιαν 2008, 01:33

Ρε σεις , τέτοια πράγματα τα λένε όταν ξέρεις ότι θα τα δει και κανένας καθηγητής ...να πιάσουν και τόπο δηλαδή αυτά που γράφουμε !
Συμφωνώ βεβαίως , πως εφόσον υπάρχει το eclass , θα έπρεπε ΟΛΟΙ οι καθηγητές να το έχουν ως πρωταρχικό οργανωμένο site για το κάθε μάθημά τους έτσι ώστε να μη χρειάζεται 3 φορές τη μέρα να είμαστε αναγκασμένοι να ελέγχουμε σε 100 διαφορετικά σημεία ... εάν βγήκε καινούρια εργασία ή σημείωση ή ανακοίνωση ή δεν ξέρω τι άλλο.
Άβαταρ μέλους
kkalop
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: 10 Ιαν 2008, 17:48
Τοποθεσία: Λαμία
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Για ποιό λόγο υπάρχει το e-class????

Δημοσίευσηαπό James » 13 Ιαν 2008, 04:44

Το e-class είναι μια "πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης" που έχει σχεδιαστεί με προσανατολισμό την ενίσχυση της συμβατικής Εκπαιδευτικής Διαδικασίας και είναι προσαρμοσμένη στις ιδιαίτερες ανάγκες της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Βασικά χαρακτηριστικά της πλατφόρμας αυτής είναι μεταξύ άλλων τα:
  1. Ατζέντα όπου παρουσιάζονται χρονικά τα γεγονότα σταθμοί του μαθήματος (διαλέξεις, συναντήσεις, αξιολογήσεις, κλπ).
  2. Έγγραφα όπου αποθηκεύεται, οργανώνεται και παρουσιάζεται το εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος. Ειδικότερα το υποσύστημα αυτό παρέχει έναν εύχρηστο μηχανισμό για τη διαχείριση, την οργάνωση και την ομαδοποίηση των εκπαιδευτικών αρχείων (κείμενα, παρουσιάσεις, εικόνες, διαγράμματα, κλπ) μέσα από ένα σύστημα καταλόγων και υποκαταλόγων..
  3. Ανακοινώσεις που αφορούν το μάθημα και ενημερώνουν τους εγγεγραμμένους χρήστες - φοιτητές.
  4. Περιοχές Συζητήσεων για την ανταλλαγή απόψεων και ιδεών σε θέματα σχετικά με το μάθημα. Αποτελεί ένα υποσύστημα αλληλεπίδρασης εκπαιδευτή – εκπαιδευόμενου.
  5. Ομάδες Εργασίας (ανοικτές ή κλειστές) αποτελούν μια συλλογή από εγγεγραμμένους χρήστες (φοιτητές και καθηγητές) που μοιράζονται την ίδια περιοχή συζητήσεων καθώς και την ίδια περιοχή μεταφόρτωσης αρχείων και εργασιών, και προάγουν τη συνεργασία και την αλληλεπίδραση ανάμεσα στους εκπαιδευόμενους.
  6. Σύνδεσμοι – χρήσιμες πηγές από το Διαδίκτυο που αφορούν το μάθημα και ομαδοποιούνται σε κατηγορίες.
  7. Εργασίες Φοιτητών, ένα χρήσιμο εργαλείο που επιτρέπει την ηλεκτρονική διαχείριση, υποβολή και βαθμολόγηση των εργασιών του μαθήματος.
  8. Ασκήσεις Αυτοαξιολόγησης που δημιουργεί ο καθηγητής με στόχο την εξάσκηση των φοιτητών στην ύλη του μαθήματος. Το υποσύστημα αυτό ενσωματώνει μια γεννήτρια παραγωγής Ασκήσεων με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, καθώς κι ασκήσεις του τύπου «συμπληρώματος κενών» ή «ταιριάσματος στηλών».
  9. Περιγραφή Μαθήματος, χώρος όπου παρουσιάζονται πληροφορίες σχετικά με την ύλη, τους στόχους, τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες, τα βοηθήματα, τους τρόποι αξιολόγησης, κλπ του μαθήματος.
  10. Βίντεο Μαθήματος, χώρος αποθήκευσης και διάθεσης οπτικοακουστικού εκπαιδευτικού υλικού. Υπάρχουν δύο επιλογές: προσθήκη αρχείου βίντεο και προσθήκη συνδέσμου βίντεο που βρίσκεται αποθηκευμένο σε ένα Video On Demand (VOD) Server και αφορούν το μάθημα.
  11. Κουβέντα, χώρος όπου πραγματοποιούνται συζητήσεις σε πραγματικό χρόνο ανάμεσα στους εγγεγραμμένους χρήστες (φοιτητές και καθηγητές) του μαθήματος.
  12. Χώρος Ανταλλαγής Αρχείων όπου υποστηρίζεται η ανάδραση στην εκπαιδευτική δραστηριότητα με την ανταλλαγή αρχείων μεταξύ των υπεύθυνων καθηγητών και των εγγεγραμμένων φοιτητών του μαθήματος.
(πηγή: http://portal.eclass.gunet.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=15&Itemid=36)

Διαβάζοντας τις δυνατότητες αυτές βρέθηκα προ εκπλήξεως (όχι επειδή θεωρώ ότι είναι αδύνατον να υλοποιηθούν από κάποια opensource πλατφόρμα :D) επειδή ουδέποτε χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω περισσότερες από μία - δύο λειτουργίες που παρέχονται από αυτήν!
Από προσωπικής μου πλευράς τουλάχιστον η περιήγησή μου στο eclass σταματάει μετά το κατέβασμα κάποιων σημαντικών(?) εγγράφων σχετικών με το μάθημα. Από κει και πέρα μην τον είδατε τον James ...
Φυσικά δεν ρίχνω την ευθύνη στους καθηγητές (δεν τους απαλλάσω κιόλας βέβαια), κρατάω και για μένα λίγη, ίσως λόγω προκατάληψης ή και συνήθειας ότι δεν θα βρω κάτι ενδιαφέρον εκεί ...
Είναι τόσο πολλά τα χαρακτηριστικά που δεν χρησιμοποιούνται (forums, ανακοινώσεις, πολυμεσικό υλικό, access control για επιλογές χρηστών) που τελικά αυτή η μονομερής χρήση του δεν προσφέρει παρά ελάχιστη λειτουργικότητα και συνεπώς ελαχιστοποιεί και το ενδιαφέρον του φοιτητή.
Τόσα χρήματα τζάμπα (μη νομίζετε ότι η πλατφόρμα στήθηκε από μόνη της)... Και μετά θέλουμε και αύξηση στα ποσοστά της παιδείας...

Είθε ετούτη η κοινότητα να πετύχει ό,τι δεν κατάφερε να πετύχει μέχρι τώρα το πολυαγαπημένο μας eclass.

Καλό σας βράδυ.
Τελευταία επεξεργασία από James και 13 Ιαν 2008, 05:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
(Μόνο) James
Άβαταρ μέλους
James
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1740
Εγγραφή: 08 Ιαν 2008, 22:29
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Για ποιό λόγο υπάρχει το e-class????

Δημοσίευσηαπό JoKo » 13 Ιαν 2008, 13:02

Εγώ πάντως πιστεύω ότι το e-class θα έπρεπε να γίνει απαραίτητο εργαλείο στην εκπαίδευσή μας.

Δε γίνεται εν έτη 2008 να τρέχουμε σε πίνακες ανακοινώσεων, σε γραμματείες κ.λ.π. για να μάθουμε πληροφορίες. Βέβαια, θα πρέπει να οργανωθεί περισσότερο το e-class και πολύ φοβάμαι ότι κάποιοι έχουν βολευτεί.

Το e-class, πάντως, σαν κεντρική "πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης" είναι κάτι παραπάνω από αναγκαίο: Όπως με τους πολλούς πίνακες ανακοινώσεων, έτσι και με τις ιστοσελίδες είναι ψυχοφθόρο να τις ψάχνεις μία προς μία για να βλέπεις ανακοινώσεις.

Υ.Σ.: Η πλατφόρμα eClass συνεχίζει να αναβαθμίζεται (η επίσημη σελίδα βρίσκεται εδώ και κάποια πανεπιστήμια φαίνεται να τη χρησιμοποιούν ήδη). Αν και δεν ξέρω τι αλλαγές έχουν οι καινούριες εκδόσεις, σίγουρα θα έχουν και κάποιες βελτιώσεις. Οι υπεύθυνοι στο DUTh τι κάνουν;
Τελευταία επεξεργασία από JoKo και 13 Ιαν 2008, 13:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
JoKo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 22:33
Τοποθεσία: Athens, Greece

Re: Για ποιό λόγο υπάρχει το e-class????

Δημοσίευσηαπό Vagoulas » 13 Ιαν 2008, 13:50

Joko δεν ξέρω πραγματικά τι κάνουν αλλά σίγουρα ξέρω τι πρέπει να κάνουμε εμείς! Δεν πρέπει να κάτσουμε με σταυρωμένα τα χέρια αλλά να πιέσουμε (σε λογικά πλαίσια βέβαια) τους καθηγητές μας να οργανωθεί επιτέλους αυτή η πλατφόρμα. Στο κάτω κάτω τόσο δύσκολο είναι να ανεβάσεις κάποιες σημειώσεις για το μάθημα ή να αναρτήσεις ανακοινώσεις?! Πάντως θέλω να πω γενικά ότι άμα βλέπει το βουνό ότι δεν έρχεται ο Μωάμεθ πρέπει να πάει αυτό σε εκείνον...
Άβαταρ μέλους
Vagoulas
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: 10 Ιαν 2008, 19:37
Τοποθεσία: Helsinki
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Για ποιό λόγο υπάρχει το e-class????

Δημοσίευσηαπό kkalop » 13 Ιαν 2008, 19:05

Συμφωνώ μάγκες με όσα είπατε ...
Πιστεύω τουλάχιστον ότι όσον αφορά στην πίεση  , το λιγότερο που πρέπει να γίνει  είναι οι καθηγητές που ήδη ασχολούνται με ηλεκτρονικές σημειώσεις , να χρησιμοποιούν μόνο το eclass για ζητήματα που αφορούν εμάς άμεσα σε κάθε μάθημα έτσι ώστε να αποφύγουμε σαν πρώτο βήμα τα πολλαπλά site για κάθε μάθημα !
Έτσι , σαν δεύτερο βήμα θα ήταν η οργάνωση περισσότερων καθηγητών για τη χρήση της πλατφόρμας  ;)
Άβαταρ μέλους
kkalop
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: 10 Ιαν 2008, 17:48
Τοποθεσία: Λαμία
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Για ποιό λόγο υπάρχει το e-class????

Δημοσίευσηαπό JoVou » 14 Ιαν 2008, 04:40

Παιδιά, καλά όλα αυτά...όμως...τι eclass και εγγραφές και να ψάχνεις μαθήματα...ΕΔΩ! Έχουμε και thread για κάθε μάθημα...ας το χρησιμοποιήσουν και 'κείνοι ... ή τουλάχιστον, εμείς! Απ' το τπτ, καλύτερα αυτό!  ::)
Never Leave 4 Tomorrow ... What You can Finish up From Today!
Άβαταρ μέλους
JoVou
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 10 Ιαν 2008, 02:33
Τοποθεσία: Xanthi
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Για ποιό λόγο υπάρχει το e-class????

Δημοσίευσηαπό skontog » 15 Ιαν 2008, 12:27

;D

macJohn - >Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο υπάρχει το e-class...
To eclass einai platforma tilekpaideysis arketa xrisimi gia ena akadimaiko idrima alla fantazomai oti i aporia sou einai alli
Den mporo na katalabo gia pio logo einai se ayto to xali to eclass
macJohn ->ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΤΟ 'Η ΣΒΗΣΤΕ ΤΟ...

vagoulas -> δεν είμαστε έτοιμοι να οργανώσουμε κάτι σοβαρό το κάνουμε μόνο και μόνο επειδή μας ανάγκασαν ή δεν ξέρω εγώ πρέπει να γίνει για να δείξουμε ότι και εμείς κάτι κάνουμε. Ειλικρινά αυτές είναι πατέντες μόνο του πανεπιστημίου μας

Edo to pragma apokta endiaferon to eclass tou duth opos fantazomai, prepei na anikei se kapoia prosklisi kapoioy forea (gunet-Koin Plirof....) den xero leptomereies kai den eimai armodios eimai omos pepoismenos oti kato apo kapoio programma pithanon epixeirisiako sikothike i platforma kai kapoios plirothike gia ayti prin xronia. Xrimata gia tin peretairo anaptixi kai sintirisi tis platformas edo sto duth den prepei na dothikan, gia ayto kai to xali poy blepete simera - Oso afora ta mathimata auto den exei na kanei toso poli me ti sintirisi oso me tous kathigites.

Oso gia ti xrisi tis apo tous foitites tha simfoniso me ton James.

Joko -> Δε γίνεται εν έτη 2008 να τρέχουμε σε πίνακες ανακοινώσεων, σε γραμματείες κ.λ.π. για να μάθουμε πληροφορίες. Βέβαια, θα πρέπει να οργανωθεί περισσότερο το e-class και πολύ φοβάμαι ότι κάποιοι έχουν βολευτεί.
Den xero ti enoeis an xereis kati pes to, ego omos tha prospathiso na se ermineyso an kano lathos diorthose me.
Aytoi poy exoun boleytei esto X, pithanon na enoei o Joko oti exoun parei xrimata gia ti sintirisi kai den kanan apolitos tipota, etsi to katalabaino. To oti den exei ginei apolitos tipota einai emfanes. To oti kapoioi exoun parei xrimata gia ayto den einai gnosto se mena. Opote thelo hints..

-> Η πλατφόρμα eClass συνεχίζει να αναβαθμίζεται (η επίσημη σελίδα βρίσκεται εδώ και κάποια πανεπιστήμια φαίνεται να τη χρησιμοποιούν ήδη). Αν και δεν ξέρω τι αλλαγές έχουν οι καινούριες εκδόσεις, σίγουρα θα έχουν και κάποιες βελτιώσεις. Οι υπεύθυνοι στο DUTh τι κάνουν;
H ekdosi beta 2.0 exei akoma problimatakia, ta opoia ta pio polla exoun diorthothei. H metakinisi omos ton mathimaton apo tin 1.6 sti 2 beta den exei dokimastei. apo tin 1.7 sti 2 beta douleyei apo tin 1.6 den to exo dokimasei kai pali me epifilaxeis gia to ti iliko kai poia yposistimata xrisimopoiei to mathima. H allagi loipon platformas ektos apo mia anabathmisi apotelei kai simantiko diplomatiko egxeirima giati ama xalaseis to mathima toy kathigiti tha ginei panikos tha se brizei o kathigitis kai as min to xrisimopoiei, peran tis eleipsis sintirisis , einai thema leptoy xeirismoy.

Joko δεν ξέρω πραγματικά τι κάνουν αλλά σίγουρα ξέρω τι πρέπει να κάνουμε εμείς! Δεν πρέπει να κάτσουμε με σταυρωμένα τα χέρια αλλά να πιέσουμε (σε λογικά πλαίσια βέβαια) τους καθηγητές μας να οργανωθεί επιτέλους αυτή η πλατφόρμα.
Ton arapi kai an ton pleneis to sapouni soy xalas. makari na ginoun ola opos ta les.
Oi kathigites prepei na ekapideytoun sti xrisi tis platformas ean den ginei ayto den tha apoktisoun pote empistosini kai gnosi xrisis tis. Toniso ti simantikotita tis empistosinis.

Prepei omos kai oi foitites na mathoun na ti xrisimopoioyn peran apo to na katebazoun arxeia...


Logiko einai kathe kathigitis na exei ena mathima sto eclass kai mia xexoristi selida gia to mathima tou.
skontog
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 15 Ιαν 2008, 11:59

Re: Για ποιό λόγο υπάρχει το e-class????

Δημοσίευσηαπό JoKo » 15 Ιαν 2008, 13:40

Vagoulas έγραψε:Joko δεν ξέρω πραγματικά τι κάνουν αλλά σίγουρα ξέρω τι πρέπει να κάνουμε εμείς! Δεν πρέπει να κάτσουμε με σταυρωμένα τα χέρια αλλά να πιέσουμε (σε λογικά πλαίσια βέβαια) τους καθηγητές μας να οργανωθεί επιτέλους αυτή η πλατφόρμα. Στο κάτω κάτω τόσο δύσκολο είναι να ανεβάσεις κάποιες σημειώσεις για το μάθημα ή να αναρτήσεις ανακοινώσεις?! Πάντως θέλω να πω γενικά ότι άμα βλέπει το βουνό ότι δεν έρχεται ο Μωάμεθ πρέπει να πάει αυτό σε εκείνον...


skontog έγραψε:Ton arapi kai an ton pleneis to sapouni soy xalas. makari na ginoun ola opos ta les.
Oi kathigites prepei na ekapideytoun sti xrisi tis platformas ean den ginei ayto den tha apoktisoun pote empistosini kai gnosi xrisis tis. Toniso ti simantikotita tis empistosinis.


Εγώ πιστεύω πως και εμείς μπορούμε να πιέσουμε όπως λέει ο Vagoulas, π.χ. σε κάποιο μάθημα ζητούσα προσωπικά οι ανακοινώσεις να βγαίνουν και στο e-class και μετά από λίγο καιρό πράγματι έβγαιναν. (Βέβαια, στο επόμενο εξάμηνο και πάλι εξαφανίστηκαν, αλλά αυτό προτιμώ να μην το σχολιάσω ;D ). Από την άλλη πλευρά, δε νομίζω ότι είναι και θέμα εκπαίδευσης: και σε σεμινάρια να πάνε οι καθηγητές, αν δεν είναι στην παιδεία του άλλου, δύσκολα να αλλάξει τον τρόπο διδασκαλίας.

JoVou έγραψε:Παιδιά, καλά όλα αυτά...όμως...τι eclass και εγγραφές και να ψάχνεις μαθήματα...ΕΔΩ! Έχουμε και thread για κάθε μάθημα...ας το χρησιμοποιήσουν και 'κείνοι ... ή τουλάχιστον, εμείς! Απ' το τπτ, καλύτερα αυτό!  ::)


Απλά έλπιζα να μη φτάναμε σε αυτό το σημείο. Εφόσον όμως δε γίνονται ανακοινώσεις μέσω του e-class (που παρεμπιπτόντως αποστέλλει e-mail στη διεύθυνσή σου σε περίπτωση ανακοίνωσης σε μάθημα που παρακολουθείς), τουλάχιστον ας ενημερώνουμε ο ένας τον άλλο για ανακοινώσεις που βρίσκονται διάσπαρτες στη σχολή ή λέγονται στη διάρκεια μαθημάτων.

skontog έγραψε:To eclass einai platforma tilekpaideysis arketa xrisimi gia ena akadimaiko idrima alla fantazomai oti i aporia sou einai alli
Den mporo na katalabo gia pio logo einai se ayto to xali to eclass
macJohn ->ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΤΟ 'Η ΣΒΗΣΤΕ ΤΟ...


Συμφωνώ για τη χρησιμότητα του e-class μαζί σου, skontog, φαντάζομαι πώς η απορία του macJohn έγκειται στην απουσία ενημέρωσής του, όπως σημειώνεις παρακάτω.

skontog έγραψε:Den xero ti enoeis an xereis kati pes to, ego omos tha prospathiso na se ermineyso an kano lathos diorthose me.
Aytoi poy exoun boleytei esto X, pithanon na enoei o Joko oti exoun parei xrimata gia ti sintirisi kai den kanan apolitos tipota, etsi to katalabaino. To oti den exei ginei apolitos tipota einai emfanes. To oti kapoioi exoun parei xrimata gia ayto den einai gnosto se mena. Opote thelo hints..


Δεν εννοούσα τίποτα παραπάνω από αυτό που λέω: Παρόλο που υπάρχει πλατφόρμα, δεν ενημερώνεται επαρκώς. Όχι μόνο από άποψη ενημέρωσης (ανακοινώσεις), αλλά και περιεχομένου (υλικό για περαιτέρω εκπαίδευση κ.λ.π.).

skontog έγραψε:H ekdosi beta 2.0 exei akoma problimatakia, ta opoia ta pio polla exoun diorthothei. H metakinisi omos ton mathimaton apo tin 1.6 sti 2 beta den exei dokimastei. apo tin 1.7 sti 2 beta douleyei apo tin 1.6 den to exo dokimasei kai pali me epifilaxeis gia to ti iliko kai poia yposistimata xrisimopoiei to mathima. H allagi loipon platformas ektos apo mia anabathmisi apotelei kai simantiko diplomatiko egxeirima giati ama xalaseis to mathima toy kathigiti tha ginei panikos tha se brizei o kathigitis kai as min to xrisimopoiei, peran tis eleipsis sintirisis , einai thema leptoy xeirismoy.


Σύμφωνοι και εδώ, απλά ήθελα να επισημάνω την καθυστέρηση ανανέωσης, την απουσία αλλαγής. Το περιεχόμενο κατά κύριο λόγο καθορίζει το e-class, όχι η πλατφόρμα πάνω στην οποία στηρίζεται. Εξάλλου, πολλές δυνατότητες της υπάρχουσας έκδοσης δε χρησιμοποιούνται.

skontog έγραψε:Prepei omos kai oi foitites na mathoun na ti xrisimopoioyn peran apo to na katebazoun arxeia...


Ναι, αλλά τι μπορείς να κάνεις αν μόνο αρχεία μπορείς να βρεις στο e-class; Δε θα πρέπει να εμπλουτιστούν τα μαθήματα πρώτα; Υπάρχουν βέβαια και οι Συζητήσεις, αλλά λίγους διδάσκοντες έχω δει να προωθούν τη χρήση τους.

skontog έγραψε:Logiko einai kathe kathigitis na exei ena mathima sto eclass kai mia xexoristi selida gia to mathima tou.


Λογικό είναι, αλλά επειδή υπάρχουν καθηγητές που δεν έχουν ξεχωριστές σελίδες για τα μαθήματά τους, ας υπάρχει τουλάχιστον σελίδα στο e-class. Όχι μια απλή σελίδα, αλλά μια σελίδα με υλικό, ενημερωμένα links και συζητήσεις.


Σαν να έκανα quote και να έγραψα πολλά, σταματάω :D .

skontog, θερμή παράκληση να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες για να διαβάζουμε τα posts σου πιο εύκολα.
Άβαταρ μέλους
JoKo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 22:33
Τοποθεσία: Athens, Greece

Re: Για ποιό λόγο υπάρχει το e-class????

Δημοσίευσηαπό JimMichael » 22 Ιαν 2008, 19:26

Κατά τη δικιά μου γνώμη το eclass ξεκίνησε ως ένω big bang για το πανεπιστήμιό μας, όπου όλοι στην αρχή θα ήταν ενθουσιασμένοι. Ο λόγος όμως που δεν εξελίχτηκε σε αυτό για το οποίο ξεκίνησε, δλδ ένα site όπου να βρίσκονται τα πάντα εκεί μου είναι άγνωστος. Γνωστό όμως είναι στο τι εξελίχτηκε όντως κι αύτο δεν είναι τίποτα άλλο από άλλο ένα site με τη διαφορά ότι έχει παραπάνω από ένα μαθήματα σε σχέση με τα άλλα.
Υπάρχουν βέβαια και καλά νέα. Για δείτε πόσα μαθήματα έχουν μέσα οι άλλες σχολές. Αυτοί γιατί δεν παραπονιούνται τόσο; εκτος αν εγώ δεν τους έχω ακούσει οπότε πάω πάσο. Χωρίς να θέλω να πω ότι με βολεύει η ιστορία και ότι είναι σωστή γι'αυτό δεν κάνει να παραπονεθούμε. Σαφώς και πρέπει. Η πρωτοβουλία των παιδιών για αυτό το site ίσως είναι η λύση. Αλλά για να γίνει μια πραγματική λύση, είτε θα πρέπει να τρέχουν μερικοί να βρίσκουν τις ανακοινώσεις, τα έγγραφα, τα sites και όλα αυτά που πρέπει να βρει κάποιος φοιτητής και να τα αναρτούν κι εδώ είτε θα πρέπει οι καθηγητές να χειρίζονται αυτό το site για να γίνει μια σωστή δουλειά. Ακούγεται απαισιόδοξο, αλλά όπως δεν το κάναν αυτό για ένα site της ίδιας της σχολής μας... δε θα το κάνουν ούτε για αυτό.

Συμφωνώ ότι το eclass έχει παραπάνω δυνατότητες από αυτές που πραγματικά μας ενδιαφέρουν. Το θέμα όμως δεν είναι αυτό, αλλά αυτές που όντως έχουν αξία ότι είναι ανεκμετάλλευτες από αρκετούς καθηγητές - καθηγήτριες. Το ότι δεν έχουν την παιδεία να το κάνουν, είναι βαριά κουβέντα αλλά ισχύει δυστυχώς. Όμως, αν τους πιέσεις να το κάνουν, θα το κάνουν. Κακά τα ψέματα, βλέπω στον εαυτό μου ότι τα θέλω όλα έτοιμα και ποτέ δεν αντιδρώ εμπράκτως για κάτι που μπορεί να γίνει αλλά για x λόγους δε γίνεται, παρά κάθομαι και περιμένω μήπως και γίνει. Αν σταματήσω εγώ και οι υπόλοιποι να σκεφτόμαστε έτσι, κάποια πράγματα μπορούν να αλλάξουν.
Φίλοι και χρήμα, νερό και λάδι.
Άβαταρ μέλους
JimMichael
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 833
Εγγραφή: 12 Ιαν 2008, 00:20
Τοποθεσία: Athens
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Για ποιό λόγο υπάρχει το e-class????

Δημοσίευσηαπό Vagoulas » 22 Ιαν 2008, 19:48

JimMichael έγραψε:Υπάρχουν βέβαια και καλά νέα. Για δείτε πόσα μαθήματα έχουν μέσα οι άλλες σχολές. Αυτοί γιατί δεν παραπονιούνται τόσο; εκτος αν εγώ δεν τους έχω ακούσει οπότε πάω πάσο.

JimMichael εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου. Γιατί επειδή στις άλλες σχολές δεν παραπονιούνται δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να παραπονούμαστε και εμείς. Άμα ήταν να μην μίλαγε κανένας ζήτω που καήκαμε. Το θέμα είναι όμως πως θα φτάσουμε στο σημείο να παραπονούμαστε όλοι με αιτίες και επιχειρήματα γιατί κακά τα ψέμματα έχουμε κάνει το παραπονιέμαι συνώνυμο με το γκρινιάζω όπως είχε πει και ένας καθηγητής μας.
JimMichael έγραψε:Η πρωτοβουλία των παιδιών για αυτό το site ίσως είναι η λύση. Αλλά για να γίνει μια πραγματική λύση, είτε θα πρέπει να τρέχουν μερικοί να βρίσκουν τις ανακοινώσεις, τα έγγραφα, τα sites και όλα αυτά που πρέπει να βρει κάποιος φοιτητής και να τα αναρτούν κι εδώ είτε θα πρέπει οι καθηγητές να χειρίζονται αυτό το site για να γίνει μια σωστή δουλειά. Ακούγεται απαισιόδοξο, αλλά όπως δεν το κάναν αυτό για ένα site της ίδιας της σχολής μας... δε θα το κάνουν ούτε για αυτό.

Όσο αναφορά αυτό το σημείο το ότι κάποιοι πήραν τις πρωτοβουλίες να φτιάξουν κάτι από μεράκι δεν σημαίνει ότι έχουν και την υποχρέωση να το νταντεύουν συνέχεια ενόσω δεν υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον από τους χρήστες του. Πρέπει νομίζω να καταλάβουμε όλοι μας ότι είμαστε μια μικρή κοινότητα και όπως σε κάθε κοινότητα τα μέλη της έχουν υποχρεώσεις και δικαιώματα έτσι και εδώ αν οι περισσότεροι μπαίνουν μόνο για να βρίσκουν σημειώσεις και να βλέπουν τις ανακοινώσεις επόμενο είναι να διαλυθεί (η κοινότητα). Γιατί αν και χτίζεται κάτι με πολύ κόπο μπορεί να διαλυθεί σε 1 δευτερόλεπτο.

Όλοι μας συνάδελφοι πρέπει να βοηθήσουμε να συνεχιστεί αυτή η προσπάθεια γιατί ΑΞΙΖΕΙ πραγματικά μόνο και μόνο που δημιουργήθηκε από φοιτητές που δεν πήραν ούτε 1 ευρώ και φάγανε 1 εβδομάδα από τον χρόνο τους (ειλικρινά μιλάω γιατί τυγχάνει να τα ξέρω τα παιδιά που στήσαν το forum) για να φτιάξουν τα θεμέλια ενός πράγματος που θα ΜΕΙΝΕΙ... Μένει μόνο να σηκώσουμε εμείς το υπόλοιπο κτίριο και να το συντηρήσουμε.

Υ.Γ. Ξέφυγα λίγο από το θέμα, και με συγχωρείτε για αυτό, αλλά ο JimMichael μου έδωσε ένα ερέθισμα για να πω κάποια πράγματα που έπρεπε να ειπωθούν στους users του forum ελπίζω χωρίς να δημιουργηθούν παρεξηγήσεις και προστριβές.
Άβαταρ μέλους
Vagoulas
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: 10 Ιαν 2008, 19:37
Τοποθεσία: Helsinki
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Για ποιό λόγο υπάρχει το e-class????

Δημοσίευσηαπό JimMichael » 22 Ιαν 2008, 20:02

Έχεις απόλυτο δίκιο. Κι εγώ δεν το είπα με τέτοιο ύφος για τα παράπονα των άλλων σχολών. Αλλά με το ύφος του ότι μου κάνει εντύπωση που μόνο εμείς ζητάμε αυτά που πρέπει να έχουμε, ενώ οι άλλες σχολές πίνουν καφέ.
Σαφώς και δεν περιμένω από τα παιδιά να ανεβάζουν κάθε φορά όλα αυτα τα έγγραφα κτλ.. Αν είναι δυνατόν αν τους υποχρέωνε κανείς να κάνουν κάτι τέτοιο. Απλά το λέω με την φάση ότι, για να γίνει πραγματική λύση το site αυτό, θα πρέπει να υπάρχουν άτομα που θα ανεβάζουν υλικό. Θα προσπαθήσω να'μαι κι εγώ ένας από αυτούς. Καλό θα'ναι να προσπαθήσουν όλοι.

Κι εγώ ξεφεύγω λιγάκι από το θέμα αλλά είναι κι αυτά σημαντικά για το eclass.

Άλλο ένα πρόβλημα όμως που'χει το eclass είναι ότι δεν μπορεί κάποιος φοιτητής να ανεβάσει κάποιο υλικό εκεί. Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά, γιατί να μην υπάρχει μια τέτοια δραστηριότητα στο eclass, παρά οι άλλες αηδίες που'χει (π.χ ατζέντα...... έλεος).
Φίλοι και χρήμα, νερό και λάδι.
Άβαταρ μέλους
JimMichael
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 833
Εγγραφή: 12 Ιαν 2008, 00:20
Τοποθεσία: Athens
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Για ποιό λόγο υπάρχει το e-class????

Δημοσίευσηαπό Vagoulas » 22 Ιαν 2008, 20:09

JimMichael έγραψε:Έχεις απόλυτο δίκιο. Κι εγώ δεν το είπα με τέτοιο ύφος για τα παράπονα των άλλων σχολών. Αλλά με το ύφος του ότι μου κάνει εντύπωση που μόνο εμείς ζητάμε αυτά που πρέπει να έχουμε, ενώ οι άλλες σχολές πίνουν καφέ.
Σαφώς και δεν περιμένω από τα παιδιά να ανεβάζουν κάθε φορά όλα αυτα τα έγγραφα κτλ.. Αν είναι δυνατόν αν τους υποχρέωνε κανείς να κάνουν κάτι τέτοιο. Απλά το λέω με την φάση ότι, για να γίνει πραγματική λύση το site αυτό, θα πρέπει να υπάρχουν άτομα που θα ανεβάζουν υλικό. Θα προσπαθήσω να'μαι κι εγώ ένας από αυτούς. Καλό θα'ναι να προσπαθήσουν όλοι.

Κι εγώ ξεφεύγω λιγάκι από το θέμα αλλά είναι κι αυτά σημαντικά για το eclass.

Άλλο ένα πρόβλημα όμως που'χει το eclass είναι ότι δεν μπορεί κάποιος φοιτητής να ανεβάσει κάποιο υλικό εκεί. Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά, γιατί να μην υπάρχει μια τέτοια δραστηριότητα στο eclass, παρά οι άλλες αηδίες που'χει (π.χ ατζέντα...... έλεος).

Με συγχωρείς και εμένα αλλά τα λόγια δεν απευθύνονται μόνο σε σένα αλλά στα μέλη της κοινότητας γενικά και φυσικά το ύφος σου ήταν πέρα ως πέρα ευγενικό . Αλλά όπως σου είπα και σε προηγούμενο post μου έδωσες ένα ερέθισμα για να αφυπνιστούμε όλοι μας και να είμαστε πιο δραστήριοι με την έννοια forum γιατί εδώ που τα λέμε είναι μια καλή συνήθεια κατά την γνώμη μου.

Τώρα όσο αναφορά αν μπορείς να κάνεις upload στο eclass η απάντηση είναι όχι εκτός αν είσαι administrator. Και ίσως από κάποια άποψη να είναι λάθος γιατί θα μπορούσαν αρκετοί φοιτητές να ανεβάσουν κάποιες ηλεκτρονικές σημειώσεις (ebooks κ.λ.π.) όπυ θα μπορούσαν να βοηθήσουν και τους άλλους συναδέλφους αλλά και γιατί όχι τον διδάσκοντα.
Τελευταία επεξεργασία από Vagoulas και 22 Ιαν 2008, 20:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Vagoulas
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: 10 Ιαν 2008, 19:37
Τοποθεσία: Helsinki
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Επόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες