ΑΕΙ χαμηλού επιπέδου

Θέματα που αφορούν το τμήμα των Η.Μ.Μ.Υ.

ΑΕΙ χαμηλού επιπέδου

Δημοσίευσηαπό BronzeLeet » 17 Αύγ 2012, 23:30

Δεν χρειαζόταν η δημοσίευση της λεγόμενης «λίστας της Σαγκάης» για να διαπιστώσουν όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται τη μετριότητα των ελληνικών πανεπιστημίων. Οσο κι αν αμφισβητείται η συγκεκριμένη αξιολόγηση των ακαδημαϊκών και ερευνητικών επιδόσεων ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων απ’ όλο τον κόσμο, το γεγονός ότι περιλαμβάνονται μόνο το Καποδιστριακό της Αθήνας και το Αριστοτέλειο της Θεσσαλονίκης, σε πολύ χαμηλές θέσεις, μάλιστα, ανάμεσα στα 500, αναδεικνύει την υποβάθμιση της ελληνικής Ανωτάτης Παιδείας. Δεν θα μπορούσε, άλλωστε, να είναι αλλιώς, με δεδομένες τη γνωστή κατάσταση που επικρατεί στα ελληνικά ΑΕΙ, τις αντιδράσεις όσων βολεύονται και θέλουν να διατηρηθεί αυτό το καθεστώς και την έλλειψη αποφασιστικότητας από πλευράς Πολιτείας για να την αλλάξει. Είναι χαρακτηριστική η υπαναχώρησή της απέναντι σε όλους εκείνους που θέλουν τα πανεπιστήμια χώρους συναλλαγής και ισοπέδωσης. Ετσι, όμως, χάνονται και οι ελπίδες για τη χώρα. (http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_17/08/2012_457159)

Τα κριτήρια με βάση τα οποία καταρτίζεται «η λίστα της Σαγκάης» συμπεριλαμβάνουν βραβεύσεις με Νομπέλ Χημείας, Φυσικής, Φυσιολογίας, Ιατρικής, Οικονομίας μετρώντας από το 1961 μέχρι σήμερα για τους φοιτητές ή αποφοίτους και από το 1971 και εφεξής για τους καθηγητές.
Παράλληλα, συνυπολογίζεται ένας συνδυασμός δημοσιεύσεων σε επιστημονικές επιθεωρήσεις, με υψηλό αριθμό παραπομπών που πραγματοποιούν ερευνητές των πανεπιστημίων, ερευνητικές εργασίες που έχουν περιληφθεί στο Science Citation Index και το ποσοστό εργασιών που έχουν δημοσιευθεί στο τοπ 20% των επιστημονικών επιθεωρήσεων του εκάστοτε επιστημονικού πεδίου (Μαθηματικά/Φυσικές Επιστήμες, Μηχανική/Τεχνολογία/Πληροφορική, Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Γεωπονική, Ιατρική και Φαρμακευτική, Κοινωνικές Επιστήμες). Για πρώτη φορά φέτος εισήχθη και το κριτήριο του ύψους των κονδυλίων για έρευνα στις πολυτεχνικές σχολές, ωστόσο, όπως διευκρινίζεται στην ιστοσελίδα της λίστας της Σαγκάης, ο δείκτης αυτός συλλέγεται προς το παρόν μόνο για τα πανεπιστήμια των ΗΠΑ και του Καναδά. (http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100077_17/08/2012_492547)

Και όλα αυτά, τη στιγμή που οι καθηγητές στο ΔΠΘ και συγκεκριμένα στο τμήμα μας έχουν βαλθεί να ανεβάσουν το επίπεδο της σχολής (όπως τους έχω ακούσει να λένε μετά από συζητήσεις μαζί τους) δυσκολεύοντας τη σχολή με εξωπραγματικά θέματα, μερικά ανούσια εργαστήρια, κλπ με μόνο σκοπό να χαίρονται που χρωστάνε πολλοί το μάθημά τους αισθανόμενοι καθηγηταράδες. Φαντάζομαι ότι αν κάποιος καθηγητής καταφέρει να χρωστάνε οι περισσότεροι φοιτητές από 3 συνεχόμενες χρονιές ένα μάθημα, θα του δίνεται κάποιου είδους υποκατάστατου Νομπέλ.

Το κόμπλεξ σε αυτή τη σχολή δίνει και παίρνει και ο μόνος λόγος που βλέπω να συμβαίνει αυτό είναι ως συνέπεια της ακαδημαϊκής αποτυχίας.
Τελευταία επεξεργασία από brera και 18 Αύγ 2012, 09:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Ένωση συνεχόμενων δημοσιεύσεων
BronzeLeet
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 17 Αύγ 2012, 22:36

Re: ΑΕΙ χαμηλού επιπέδου

Δημοσίευσηαπό brera » 18 Αύγ 2012, 01:06

Έτσι είναι. Ιδιαίτερα στη σχολή μας θεωρώ ότι τα μαθήματα είναι τόσο ενδιαφέροντα που οι καθηγητές θα μπορούσαν να κάνουν τους φοιτητές να πωρωθούν πολύ άγρια με το αντικείμενο και όχι να μένουν στη στείρα γνώση.
Δυστυχώς όσοι το κάνουν αυτό είναι μετρημένοι στα δάχτυλα..

Αλλά όπως το είπες. Από το κόμπλεξ ξεκινούν όλα.
Η λύση είναι άρση της μονιμότητας, σωστή αξιολόγηση ( όχι σαν αυτή που γίνεται σήμερα) και επιβράβευση του καθηγητή ανάλογα με το έργο που παράγει και όχι όλοι ιδια και όμοια.
Alfa Romeo is love and passion...
Senza cuore saremmo solo macchine!!
Άβαταρ μέλους
brera
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1327
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 18:30
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: ΑΕΙ χαμηλού επιπέδου

Δημοσίευσηαπό JimMichael » 18 Αύγ 2012, 11:37

Ας τα πάρουμε τα πράγματα ένα ένα.

Όταν η πολιτεία προσπαθεί να προωθήσει κάποιες αλλαγές, άσχετο αν είναι σωστές ή όχι, μια μεγάλη "φοιτητική επανάσταση" λαμβάνει χώρα. Έρχεται η ευκαιρία να νιώσουν όλοι οι "καταπιεσμένοι" φοιτητές το κάλεσμα της ηλικίας τους για επανάσταση, "τώρα που μπορούν". Και πάντα έχουμε την κλιμάκωση της κατάστασης από τους αριστερότερους των αριστερών με τα ασύλληπτα συνθήματα περί ΕΟΚ, ΝΑΤΟ, Κούβα ολέ και πάει λέγοντας. Φυσικά, στην όλη αυτή "λογική και εμπεριστατωμ... (χαχαχαχα δεν άντεξα να το γράψω όλο, πνίγηκα στα γέλια)" αντίδραση έρχονται και οι τεμπέληδες - αδιάφοροι, να βοηθήσουν στις ψηφοφορίες περί καταλήψεων γιατί ο καφές στο Κυβερνείο και την Πυξίδα ποτέ δεν είναι βαρετός ούτε το WoW. Αποτέλεσμα, αιώνιες καταλήψεις για "στρογγυλές τυρόπιτες"... Και τέλος, κάποιοι που ακόμα δεν έχουν αποφασίσει τι είναι το σωστό, αλλά τουλάχιστον κάνουν μια προσπάθεια να ακούσουν γνώμες και να κρίνουν, αφού η ρημάδα παιδεία που λαμβάνουμε από το δημοτικό μέχρι το πανεπιστήμιο (και περιλαμβάνει φυσικά και το σπίτι μας, όλοι φέρουν μερίδιο ευθύνης) δε μας βοηθά στην ανάπτυξη της κριτικής ικανότητάς μας, συναντούν καθηγητές, οι οποίοι στα μάτια των νέων είναι σοφοί, και διαλύουν κάθε ελπίδα σωτηρίας με το να παρακινούν για επαναστάσεις ενάντια στα νέα μέτρα, καθώς ελοχεύει η αξιολόγησή τους... Θα μου πει κανείς δικαίως μετά: "κι αυτή η αξιολόγηση πώς ξέρουμε ότι θα είναι σωστή και δε θα είναι άλλη μια ρεμούλα, άλλο ένα ρουσφέτι, άλλο ένα υποτραπέζιο συμφέρον;". Εδώ που φτάσαμε, να θέλουμε αξιολόγηση της αξιολόγησης για το αν η αξιολόγηση της τελευταίας έγινε σωστά, δεν έχει πια νόημα να αξιολογούμε διότι κοστίζει ακόμα περισσότερο.

Ας πάμε τώρα στο άλλο πρόβλημα, αυτό της έρευνας που πραγματοποιείτ...(ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ πωπω δεν ξεστομίζονται κάποια πράγματα με σοβαρότητα). Στο τμήμα μας υπάρχουν καθηγητές (όχι απαραίτητα της βαθμίδας αυτής, εννοώ γενικότερα διδάσκοντες), οι οποίοι όντως κάνουν τεράστια δουλειά, ακόμα και στο κομμάτι της έρευνας. Μάλιστα μερικές φορές αναρωτιέμαι πώς μπορεί κάποιος και τα προλαβαίνει όλα αυτά. Άξιοι θαυμασμού. Δε θα αναφέρω ονόματα, καθώς ήδη έχουν πάρα πολλή δουλειά, κι αν κάποιοι τους αναζητήσουν, ενδεχομένως να τους κάνω και κακό με τη δημοσιότητα αυτή. Όμως, όταν αυτοί οι άνθρωποι αποτελούν την εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα, τότε σαφώς και δεν κάνουμε δουλειά. Διότι υπάρχουν άλλοι που αναλώνουν το χρόνο τους να τη λένε σε συναδέλφους, να γεμίζουν λίστες email με "αστειάκια", να "βολεύουν" καταστάσεις... και γενικώς να κάνουν ο,τιδήποτε άλλο εκτός από έρευνα και δημοσιεύσεις. Πώς θα μπορούσαν άλλωστε, όταν είναι τόσο μικροπρεπείς. Και εντάξει, εγώ μιλάω εκ του ασφαλούς, δεν έχω οικογένεια να θρέψω, δε χρειάζεται να φιλήσω κατουρημένες ποδιές για να πάρω ένα κάτι παραπάνω, ώστε να χαρεί η οικογένειά μου. Αυτοί όμως που τα καταφέρνουν και τα κάνουν όλα, πώς το κάνουν; Γιατί δεν τους ρωτάνε μπας και ξεστραβωθούν και ασχοληθούν και με κάτι άλλο προς το κοινό καλό;

Σημείωση: αρκετοί δε θα καταλάβουν στην παραπάνω παράγραφο τι λέω, υπάρχουν κάποιοι που θα καταλάβουν όμως... Όποιος δεν μπορεί, ας σταματήσει να πίνει μονάχα καφέδες και ασχοληθεί και με κάτι παραπάνω για το μέλλον του...

Να ξέρετε όμως και κάτι άλλο. Δεν υπάρχει αυστηρότερος κριτής από έναν μαθητή/φοιτητή απέναντι στο δάσκαλό του. Ο δάσκαλος απαγορεύεται να κάνει έστω και ένα λάθος. Όμως, όταν φτάνουμε στο σημείο να κρίνουμε ποιοτικά τα εργαστήρια των καθηγητών, τα μαθήματά τους και τη δουλειά που μας βάζουν στο σπίτι, πόσο σίγουροι είμαστε για τα κριτήρια που θέτουμε; Παράδειγμα: είναι ικανό το κριτήριο του πλήθους των φοιτητών που χρωστάνε ένα μάθημα για το αν ο καθηγητής έκανε σωστά τη δουλειά του, με δεδομένο ότι ο μέσος όρος των ετών που χρειάζονται οι φοιτητές για να πάρουν το πτυχίο είναι 7,5 χρόνια; Γεγονός που σημαίνει ότι κάποιοι τελειώνουν και στα 5... Στα ίδια μαθήματα με τους υπόλοιπους εξετάστηκαν, τους ίδιους καθηγητές είχαν. Σίγουρα δεν είναι όλοι ίδιοι και σίγουρα δεν κάνουν όλοι οι καθηγητές σωστά τη δουλειά τους. Ενδεικτικά μπορώ να αναφέρω παράδειγμα κριτηρίου παραμονής ενός καθηγητή σε αμερικάνικο πανεπιστήμιο, το οποίο είναι το χαμηλό ποσοστό αποτυχημένων σπουδαστών στο μάθημά του. Διότι το να μην περνά το μεγαλύτερο ποσοστό των φοιτητών ένα μάθημα, θεωρείται ότι μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης φέρει ο καθηγητής. Μόνο που στην περίπτωση αυτή συντρέχουν κι άλλοι λόγοι που καταλήγει ο συνειρμός στο φταίξιμο του δασκάλου. Οι φοιτητές εκεί δεν έχουν την άνεση να πάρουν πτυχίο όποτε αυτοί νομίζουν ότι θα τους έρθει η όρεξη, άρα, καταβάλλουν προσπάθεια συνεχώς, άρα δεν είναι ότι τα παράτησαν και γι'αυτό απέτυχαν. Εδώ τι γίνεται; Ποιός μπορεί να βγάλει συμπέρασμα καθαρό για το ποιός ευθύνεται;

Μακάρι να πέφτω έξω, όμως η εμπειρία μου μέχρι τώρα μου δείχνει ότι όταν θέλουμε να κάνουμε κάτι το οποίο απαιτεί δουλειά, και δεν είμαστε συνηθισμένοι σε κάτι τέτοιο, το να συνεχίσουμε να κάνουμε ό,τι κάναμε για να περνά η ώρα μας κατέχει μεγαλύτερο κομμάτι στη λογική μας από αυτό που θα έπρεπε να κάνουμε. Έτσι, για να διώξουμε τις τύψεις μας ψάχνουμε και μια δικαιολογία που από τόση δα που είναι να την κάνουμε τόοοοοοοοοση. Και το πλήθος των φοιτητών που χρωστά ένα μάθημα είναι μια τέτοια.

Είναι το ίδιο πράγμα με έναν που θέλει να κάνει δίαιτα γιατί πλέον νιώθει τον εαυτό του αηδιαστικό στον καθρέφτη. Αντί όμως να το ψάξει πώς θα πρέπει να γίνει σωστά, κάνει ό,τι του κατέβει, κάνει κάτι που είδε στην τηλεόραση και το αποτέλεσμα 2 εβδομάδων δίαιτας είναι η απώλεια 2 εβδομάδων από το χρόνο του. Η συνέχεια της ιστορίας είναι να πει ότι έκανε προσπάθεια και δεν κατάφερε να χάσει γραμμάριο, άρα δεν ευθύνεται ο ίδιος και συνεχίζει να τρώει τον αγλέορα, ενώ για να τελειώνει το πρόβλημα του καθρέφτη αποφασίζει να μην τον ξανακοιτάξει...

Δε λέω ότι σίγουρα είναι έτσι τα πράγματα. Λέω απλά να το ξανασκεφτείτε στο τι κριτήρια χρησιμοποιείτε. Λέω ότι όποιος είναι εντάξει στις υποχρεώσεις του, δεν αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα με μαθήματα. Και να θυμάστε κάτι, οι ατυχίες είναι για αυτούς που προσπαθούν. Οι αποτυχίες για αυτούς που τα γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια. Γενικώς είμαστε ένα έθνος που χαρακτηρίζετε από το τελευταίο. Κι αν συνεχίσουμε έτσι, επειδή εμείς είμαστε αυτοί που θα κάνουν τα επόμενα λάθη στην ιστορία αυτού του τόπου, θα τα πάμε πολύ χειρότερα από τους γονείς μας.
Άβαταρ μέλους
JimMichael
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 833
Εγγραφή: 12 Ιαν 2008, 00:20
Τοποθεσία: Athens
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: ΑΕΙ χαμηλού επιπέδου

Δημοσίευσηαπό alehunter » 18 Αύγ 2012, 15:31

1.σχετικα ποιο πολυ με τον τιλο:
ναι σιγουρα ισχυει το γεγονος οτι αργα η γρηγορα θα κλεισουν αρκετες σχολες(κυριως ΤΕΙ) αλλα το ερωτημα που εγω θελω να κανω ειναι το εξης.Στις περιοχες οπως για π.χ. η Ξανθη ή σε καποιο νησι τι θα γινει με τις καταστροφικες συνεπειες του κλεισίματος μιας σχολης για τους κατοικους της περιοχης??? Θα καταστραφουν πληρως τοσο οι επιχειρησεις οσο και η τοπικες κοινωνιες που κυριως απο τους φοιτητες βγαζουν το ψωμι τους(π.χ. ξανθη)
Αρα πιστευω το καλύτερο μετρο θα ηταν να συγχωνευσουν-μετακινήσουν πολλες σχολες.Π.χ. δεν γινεται η αθηνα-σαλονικη-πατρα να εχει σχεδον ολες τις σχολες....



2.σε οτι αφορα την σχολη μας:
αν και ειμαι ακομα σε μικρο ετος παρατηρω οπως ειπαν και οι απο πανω οτι οσο περναει ο καιρος τα πραγματα δεν γινονται καλυτερα.Ολο και περισσοτερο βρισκω τον εαυτο μου να ρωταω για ποιο λογο κανω ολα αυτα τα πραγματα-ποια η βασικη τους εφαρμογη και το κυριοτερο τι με νοιαζει...
Ιδιαιτερη αναφορα ομως σιγουρα πρεπει να γινει στα εργαστηρια οπου απλα χανουμε ωρες.Δεν γινεται να παω,να καθομαι 2 ωρες στα προκατ και χωρις να εχω μαθει απολυτως τιποτα περνω μετρησεις απο κατι και μετα να κανω μια εργασια στο σπιτι χωρις σκοπο και ουσια(και πολυ συχνα και χωρις βοηθεια στην εξεταστικη).Απαραδεκτο,κατι πρεπει να αλλαξει αλλα το θεμα ειναι τι???
γενικα θα ελεγα οτι το προβλημα σε αυτο το θεμα μετατοπιζεται στους καθηγητες που πρεπει να αλλαξουν κατι για να κανουν το μαθημα πιο ενδιαφερον

3.σε οτι αφορα τους καθηγητες:
αν και μπορει να φανω λιγο κλαψας,δεν μπορω να πω οτι εχω ιδιαιτερο παράπονο απο καποιον παρα απο το γεγονος οτι αυτα που κανουμε μεσα στην ταξη(και ναι διαβαζω και απο τις σημειωσεις μου που κραταω πηγαίνοντας στα μαθηματα και απο κομματα και ριχνω και καμια ματια σε κανα γκαρουτσο αν δεν καταλαβαινω κατι) δεν πεφτουν στην εξεταση σε πολλα μαθηματα.Δεν εννοω κατι ιδιο αλλα εστω παραπλησιο,πολυ κοπος για το τπτ ρε παιδια πιστευω και ειναι κριμα ειλικρινα να ασχολεισαι ολη την χρονια με ενα μαθημα,να κανεις τις εργασιες σου ολες μια χαρα,να το διαβασεις καλα πριν την εξεταστικη και να πας μετα και να λες "μα καλα ρε τι ειναι αυτα καλα τι μλκς διαβαζα???".απογοητευση......

4.οταν δεν υπαρχουν πολλα ατομα που εχουν περασει καποιο μαθημα:
ε εδω νομιζω οτι εμεις σαν φοιτητες δεν εχουμε να κανουμε και πολλα παρα να κατσουμε και να ξεσκιστούμε για την επομενη εξεταστικη αλλα εδω θελω να θεσω ενα ερωτημα.Οσο και αν θελω να ειμαι αντικειμενικος ρε παιδια με καποιο καθηγητη αν με εχει κοψει σε καποιο μαθημα δεν νομιζω να του βαλω και ιδιαιτερα ψηλο βαθμο....
Παντως,ναι συμφωνω με την αξιολογηση αν ''και καλα'' αυτο ηδη γινεται απο περισυ οπου μας εδωσαν για καθε μαθημα κατι φυλλαδια και συμπληρωσαμε τα οποια ηταν απαραδεκτα.
α.Ειχαν ερωτησεις για εργαστηρια κτλπ σε μαθηματα που δεν εχουμε κανει εργαστηριο
β.Κανενας δεν μας ειπε-και ρωτησα- ποτε και που θα βγουν τα αποτελεσματα και το κυριοτερο ποιες θα ειναι η κυρωσεις για τους ''χειροτερους καθηγητες''


5.συμφωνω με τον φιλο JimMichael οχι καταληψεις δεν κερδιζουμε τπτ απολυτως,το ειδαμε και φετος το αγγουρι με τα μαθημα που τρεχαμε και δεν προλαβαιναμε+ μολις 1 μηνα διακοπες....
και τελος,ναι ειναι και θεμα προσπαθειας δικιας μας φιλε αλλα δεν ειναι παντα αρκετη πιστευω και το θεμα ειναι οτι δεν μιλαμε για 1-2 μαθηματα ''μαμουθ'' ανα ετος αλλα για παραπανω...
Άβαταρ μέλους
alehunter
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 1527
Εγγραφή: 24 Δεκ 2011, 01:33
Τοποθεσία: ακριβώς εκεί που θες να 'μαι
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: ΑΕΙ χαμηλού επιπέδου

Δημοσίευσηαπό JimMichael » 19 Αύγ 2012, 16:51

Είναι όντως άξιο απορίας τι θα γίνουν αυτές οι περιοχές αν κλείσουν οι σχολές τους. Γιατί αυτό που είπες ισχύει. Πολλές περιοχές ζουν αποκλειστικά από τους φοιτητές και τους φαντάρους. Είναι μια λύση να φύγουν σχολές από Αθήνα και Θεσσαλονίκη και να μετακομίσουν σε αυτές τις περιοχές. Κι εγώ δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.

Για τα εργαστήρια, από την εμπειρία μου, δεν καταλάβαινα ακριβώς τι έκανα και απλά έπαιρνα ως μπούσουλα την εκφώνηση, έκανα αυτό που ήταν να κάνω έπαιρνα τις μετρήσεις μου και τσακ μπαμ τελείωνα, χωρίς να εμπεδώσω τι ακριβώς έκανα. Αυτό όμως οφειλόταν κατά κύριο λόγο στο ότι δεν είχα κάνει μια ανάλογη προεργασία, μια προετοιμασία, μια μελέτη του τι πρόκειται να κάνω και τι θα βγει από αυτό που θα κάνω. Αυτό θεωρώ ήταν το λάθος μου εξαιτίας του οποίου έμπαινα αδαής και έβγαινα αδαής από ένα εργαστήριο.

Για τις σημειώσεις, δεν μπορώ να πω ότι το συνάντησα αυτό το πρόβλημα πέρα από ένα ή δυο μαθήματα στο όλο σύνολο. Αν δεν ήταν αυτά που διάβαζα, αυτά που έπεφταν, τότε οι σημειώσεις ήταν ελλιπείς/χαζές. Έπρεπε να βρω κάτι άλλο, καλύτερο και συνήθως το έβρισκα. Γι'αυτό και ψιλοαμφιβάλλω για αυτό που λες.

Η αξιολόγηση αυτή είναι τυπική. Μόνο αν κάποιος όντως διερωτάται αν είναι καλό καθηγητής και πώς θα μπορούσε να γίνει καλύτερος θα τη χρησιμοποιούσε, και σίγουρα θα του'βγαινε λίγο ο πισινός ανάποδα για να μπορέσει να βγάλει και κάποιο συμπέρασμα από τις απαντήσεις των ερωτήσεων που εμπεριείχε αυτή. Η αξιολόγηση δε δημοσιεύεται πουθενά ούτε μετράει κάπου. Συνεπώς, δεν υπάρχει ούτε καλύτερος καθηγητής ούτε χειρότερος, γιατί πολύ απλά δε βγαίνουν αποτελέσματα.

Συμφωνώ ότι τα πράγματα από πλευράς όλων των υπολοίπων παραγόντων εκτός του δικού σου διαβάσματος δεν είναι τα καλύτερα δυνατά. Υπάρχουν ελλείψεις πολλές, υπάρχουν προβλήματα επικοινωνίας, υπάρχουν πολιτικά παιχνίδια, υπάρχουν αρκετά πράγματα να τραβήξουν κανέναν πίσω. Όμως, εγώ απλά θίγω το θέμα ότι ό,τι είναι να κάνεις, θα το κάνεις μόνος σου. Μόνος σου θα βρει το κατάλληλο υλικό να διαβάσεις, μόνος σου θα διαβάσεις, μόνος σου θα περάσεις το μάθημα. Δεν πρόκειται κανείς άλλος να σου το περάσει για σένα. Εφόσον μπεις σε αυτή τη διαδικασία, αρχίζεις πια και ασχολείσαι, και κάπου στην πορεία κάποια πράγματα θα αποκτήσουν περισσότερο νόημα και ενδιαφέρον, το οποίο έρχεται μερικές φορές και με τις επιτυχίες που θα έχεις στα μαθήματα.
Άβαταρ μέλους
JimMichael
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 833
Εγγραφή: 12 Ιαν 2008, 00:20
Τοποθεσία: Athens
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: ΑΕΙ χαμηλού επιπέδου

Δημοσίευσηαπό alehunter » 19 Αύγ 2012, 18:36

Αυτό θεωρώ ήταν το λάθος μου εξαιτίας του οποίου έμπαινα αδαής και έβγαινα αδαής από ένα εργαστήριο.

τι να σου πω δεν νομιζω οτι απο την μερια μας σαν φοιτητες μπορουμε να κανουμε και πολλα σε αυτο το ζητημα αλλα ελπιζω να ειναι καλυτερα τα πραγματα απο φετος(ειναι νομιζω και λιγο ασχημη η κατασταση διοτι ειμαστε παρα πολλα ατομα πλεον και δεν γινεται η δουλεια ετσι οπως πρεπει. για π.χ. ειδα φετος στο matlab τα εργαστηρια που τα δηλωσαν -σχετικα- λιγα ατομα ποσο ωραιο και χρησιμο ηταν το εργαστηριο... )


Η αξιολόγηση δε δημοσιεύεται πουθενά ούτε μετράει κάπου.
μα κανονικα δεν θα επρεπε να δημοσιευοταν καπου να ξερουμε και εμεις????
το βασικο μου ερωτημα ειναι το εξης,αφου δεν υπαρχουν κυρωσεις σχετικα με αυτους που βγηκαν τελευταιοι στην λιστα καθως και επισης ουτε καποιες επιβραβευσεις για τους 1ους της λιστας ποιο το νοημα???
αυτοι δεν χανουν ουτε κερδιζουν κατι,εμεις δεν μαθαινουμε κατι,ποιο το νοημα???


κάπου στην πορεία κάποια πράγματα θα αποκτήσουν περισσότερο νόημα και ενδιαφέρον, το οποίο έρχεται μερικές φορές και με τις επιτυχίες που θα έχεις στα μαθήματα.
μακαρι φιλε μου αλλα δεν το πολυ βλεπω....
Άβαταρ μέλους
alehunter
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 1527
Εγγραφή: 24 Δεκ 2011, 01:33
Τοποθεσία: ακριβώς εκεί που θες να 'μαι
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: ΑΕΙ χαμηλού επιπέδου

Δημοσίευσηαπό brera » 19 Αύγ 2012, 20:50

Kάτσε βρε, ακόμα πρώτο έτος είσαι. Θα δεις.. ;) ;D
Alfa Romeo is love and passion...
Senza cuore saremmo solo macchine!!
Άβαταρ μέλους
brera
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1327
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 18:30
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: ΑΕΙ χαμηλού επιπέδου

Δημοσίευσηαπό alehunter » 19 Αύγ 2012, 21:26

brera έγραψε:Kάτσε βρε, ακόμα πρώτο έτος είσαι. Θα δεις.. ;) ;D

τα καλυτερα ερχονται... :D
Άβαταρ μέλους
alehunter
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 1527
Εγγραφή: 24 Δεκ 2011, 01:33
Τοποθεσία: ακριβώς εκεί που θες να 'μαι
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: ΑΕΙ χαμηλού επιπέδου

Δημοσίευσηαπό macJohn » 01 Σεπ 2012, 10:30

Στα χρόνια μου, το 70% των καθηγητών (όλων των βαθμίδων) δεν είχε περάσει το Νέστο(Όποιος κατάλαβε κατάλαβε). Από την παραγωγή στην κατανάλωση που λέμε ;). Βέβαια από αυτούς που δεν τον είχαν περάσει υπήρχαν μια-δυο εξαιρέσεις.

Μερικά χρόνια μετά αποφάσισαμε να κάνουμε νέο πρόγραμμα σπουδών!!! Ξέρετε τι κατάφεραμε? Να κάνουμε τράμπες τα μαθήματα αλλάζοντας τους, τίτλους και εξάμηνα και όχι περιεχόμενο - τρόπο διδασκαλίας - ουσία, και ΦΥΣΙΚΑ και πάλι δεν κάναμε κατεύθυνση λογισμικού!!! WOW !!!

Κάναμε τη σχολή μας από ΕΕCE που ισχυριζόμασταν πως ήταν όχι σε EECS αλλά σκέτο σε EE, βλέπωντας 20 χρόνια πιο μπροστά από τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου, αποφασίζοντας να μην ακολουθήσουμε την μόδα.

Αλλά τι να κάνουμε, ότι κάνουμε το κάνουμε με τον ελληνικό τον τρόπο...

Περαστικά μας...
Άβαταρ μέλους
macJohn
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 568
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 23:52
Τοποθεσία: Cambridge, MA, U.S.A.
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 35 επισκέπτες

cron