brera έγραψε:Kαλά.'Ολοι απο ένα Οpel ξεκινήσαμε;;Ξέρω τι εννοείς με το @@.Οpel Kadett 1975 του παππου μου.Όλα τα λεφτά.Αυτά ήταν αυτοκίνητα.![]()
![]()
Έχεις δίκιο. Θα τη συγκρίνω μ'αυτά. Υπερέχει? Μάλλον όχι... Το RX-8 είναι ίσως από τα απολαυστικότερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει (μαζί με το Clio RS...) Ούτε την 147 GTA θα την σύγκρινα με αυτά. Θα τη σύγκρινα με το Golf R32, τη BMW 130 και με το S3 όπου πάλι τα πράγματα είναι πολύ κοντά.
Συγκεκριμένα για να κάνεις προσπέραση στους επαρχιακούς δρόμους πρέπει να'χεις κυάλια για να βλέπεις πόσο μακριά είναι το όχημα που'ρχεται από το αντίθετο ρεύμα για να δεις αν σε παίρνει να προσπεράσεις την νταλίκα με 2α στους κόφτες.
Paladin έγραψε:Ξέχασες και την περιοδική κίνηση μπρος πίσω που κάνεις μπας και πάει πιο γρήγορα το αμάξι
Paladin έγραψε:Ωραία το RX-8 είναι ένα απολαυστικό αμάξι να το οδηγείς λόγω πίσω κίνησης.Το θέμα είναι ότι επικεντρώνεσαι εκεί? Γιατί κάποιοι λένε δώσε μου πισοκούνα BMW του 80 χωρίς καθίσματα που λέει ο λόγος να την πάω στις Σερρες να την ξεσκίσω.Το ότι ένα αμάξι είναι διασκεδαστικό δεν σημαίνει ότι έχει και καλύτερα κρατήματα.
Paladin έγραψε:πισωκούνα(στη σύντομη οδηγική μου εμπειρία) μέχρι τώρα δεν μπορεί να ακολουθήσει το μπροστοκίνητο σε πραγματικά γρήγορους ρυθμούς σε στροφιλίκια γιατί η υπερστροφή είναι τεράστια. (δεν τίθεται θέμα καλύτερου αμαξιού-απλή φυσική)(μην υποτιμάς την μπροστά κίνηση!).
Paladin έγραψε:Για μένα ΝΑΙ η GT υπερέχει αυτών των αμαξιών για τους δικούς μου λόγους και γιατί καλύπτει ακριβώς αυτό που θέλω. Για κάποιον άλλον δεν υπερέχει επειδή δεν είναι η 3αρα ούτε η SLK και δεν μπορεί να κάνει καλό εφέ στην παραλία και δεν είναι το Rx-8 για να πλακωθεί στα ανάποδα τιμόνια.
την καταδίκασα κιόλας...fortsatos έγραψε:Το κόμπλεξ έχει πολλές μορφές και τρόπους έκφρασης (50χρονος με Ferrari στην παραλιακή στο Galea και να πηγαίνει με 70). Ας μη μπλεκουμε τέτοιους ανθρώπους με την απόλαυση που μπορεί να σου προσφέρει ένα αυτοκίνητο. Υποβαθμίζουμε την οδήγηση. Κρίμα είναι.
Paladin έγραψε:Είναι θέμα του τι ζητάς από το αμάξι. Από την Alfa ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που εκτιμώ είναι ότι κάθε μέρα που μπαίνεις στο αμάξι και βάζεις μπρος δεν βαριέσαι και ευχαριστιέσαι πραγματικά αυτό που οδηγάς.Μπορεί να είναι και η ομορφιά που κρύβει κάθε αμάξι(όχι η μούρη) -κι ευτυχώς τα τελευταία χρόνια οι Ιταλοί μας αποζημιώνουν. Οπότε το θέμα είναι καθαρά τι ζητάς από το αμάξι.Από εκεί και πέρα άμα μπλέξουμε με τα χρονόμετρα πιστεύω χάνουμε ότι καλό σου προσφέρει η αυτοκίνηση.
fortsatos έγραψε:
Τα πισωκίνητα θέλουν πολύ περισσότερη εξάσκηση για να μάθεις τα τερτίπια τους. Εν πάσει περιπτώσει η ιεραρχία στο στροφιλίκι πάει: 1)4WD 2)FR 3)FF
Αυτοκίνητο με κινητήρα εμπρός και κίνηση πίσω, αντίθετα με ότι πιστεύουν πολλοί, τείνει να υποστρέψει στην είσοδο της στροφής όταν το οδηγείς στο όριο και με γραμμές.
Με την alfa μπαίνεις στο αυτοκίνητο και ξέρεις ότι θα ξαναβγείς ό,τι και να σου συμβεί στο δρόμο.
Και θα ξαναπροτεινω να οδηγήσετε μια νέα alfa(159,brera).
αλλά μετά την alfa δεν υπάρχει άλλο αυτοκινητο για μένα.
monte cristo έγραψε: Επίσης πιστεύουν ότι με τη mito θα μπουν πιο δυναμικά στην αγορά της Αμερικής (με ποιο σκεπτικό δεν καταλαβαίνω...)
Επειδή βλέπω οτι δεν το γνωρίζετε ακόμη είπα να σας ενημερώσω .Η αμερικάνικη αγορα υφίσταται γενικότερη
κρίση με συνεπακόλουθο την κρίση στην αυτοκινητοβιομηχανία.Έτσι λοιπόν και οι αμερικάνοι έχουν κάνει στροφή στα mini-cars και έχουν εγκαταλείψει τα μεγάλα(οικογενειακά,SUV,...).Ένα πρόσφατο παράδειγμα που το επιβεβαιώνει είναι το κλείσιμο 3 εργοστασίων της HUMMER.Και να ξέρεις ότι μέχρι το 2010 τα υβριδικά και ηλεκτρικά
mini θα έχουν μπει σημαντικά στη ζωή μας.
brera έγραψε:Μπορεί να γίνομαι κουραστικός αλλά θα το ξαναπώ.Με την alfa μπαίνεις στο αυτοκίνητο και ξέρεις ότι θα ξαναβγείς ό,τι και να σου συμβεί στο δρόμο.(ψευδαίσθηση πείτε το και υπερβολή),αλλά αυτό σου δίνει.
Και θα ξαναπροτεινω να οδηγήσετε μια νέα alfa(159,brera).Ρε παιδιά δε θα το πιστέψετε.Αλλά αυτό το αυτοκίνητο όσο πατάς περισσότερο γκάζι στη στροφή τόσο περισσότερο γραπώνει(και με το 2,2 στροφες τιμόνι από άκρη σε άκρη,απλά διαβήτης).
Kαλά μην πάτε στις τετρακίνητες εκδόσεις με 260 άλογα.Απλά οδηγείς σε ράγες.![]()
![]()
Μπορεί να μου βγαίνει ένα είδος πώρωσης(συγγνωμη κιόλας) αλλά μετά την alfa δεν υπάρχει άλλο αυτοκινητο για μένα.Και πιστέψτε με.Παλιά ήμουν golfakias.![]()
Paladin έγραψε:Συμφωνώ απολύτως.Νοιώθεις το αμάξι να "δένει"
Paladin έγραψε:Συμφωνώ για την έισοδο της στροφής. Αλλά η είσοδος δεν είναι όλη η στροφή. Το πλεονέκτημα των μπροστοκίνητων είναι ότι από τη μέση της στροφής και μετά μπορούν να εκμεταλειτούν όλη την ισχύ τους ενώ οι πισωκούνες θα πετάξουν κολαράκι αν το κάνουν αυτό. Άρα αυτό που λέγεται ότι τα μπροστοκίνητα(ανάλογα με το μοντέλο) έχουν 15-20km παραπάνω στη στροφή έχει μια βάση. ΄
Τα μπροστοκίνητα είναι σίγουρα πιο εύκολα και πιο ασφαλή στη γρήγορη οδήγηση(ειδικά με το ESP) και συμφωνώ ότι το πισωκίνητο θέλει ειδικές οδηγικές εμπειρίες για να το κουμαντάρεις σε γρήγορους ρυθμούς. Εξακολουθώ πάντως να πιστεύω ότι για ισάξια αυτοκίνητα και οδηγούς η μπροστά κίνηση μέχρι τα 200-250 άλογα έχει ένα πλεονέκτημα. Για 4WD δεν το συζητάω ότι άμα μιλάς και για ένα καλοστημένο αμάξι τότε κερνάς τσάγια σε όλη τη διαδρομή αν θες.
Paladin έγραψε:Εντάξει κι εγώ φανατικός Alfisti είμαι και πιστεύω ότι και το επόμενο αμάξι μου Alfa θα είναι(αν δεν πάει η βενζίνη στα 5 ευρώ γιατί όλους με γάιδαρο μας βλέπω μετά) αλλά καλό είναι να αναγνωρίζουμε και τα κουσούρια τα δικά μας αλλά και κάποια αμάξια που βγαίνουν απτον ανταγωνισμό που πραγματικά αξίζουν.
Αν είναι όμως ένα πράγμα που δεν αντέχω στα αμάξια νέας γενιάς, είναι η εκπληκτική μόνωση που παρέχουν από την πλευρά του κινητήρα στο εσωτερικό του αμαξιού.
Aν έχεις ένα Alfa 146 με BOXER κινητήρα (μολονότι 1.4 με 91hp...) και δεν ακούς το μουγκρητό στο μαρσάρισμα...ε τι το οδηγείς...αστο!
dim έγραψε:Το φσσσσ είναι από την ¨σκάστρα¨???Εκτονωτή αερίων!Ειδική βαλβίδα στον υπερσυμπιεστή που για πίεση μίγματος αέρα - καυσίμου μεγαλύτερη από ορισμένη τιμή ανοίγει και εκτονώνεται η περίσια μίγματος.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες