Μερικές διευκρινίσεις για τις προηγούμενες δημοσιεύσεις:
1) Η συνάρτηση getMoveLocation επιστρέφει ένα διάνυσμα (Vector) που περιέχει με τη σειρά τους κόμβους που δεσμεύτηκαν στους προηγούμενους γύρους. Για να προσπελάσετε τα περιεχόμενα του διανύσματος μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις συναρτήσεις που διαθέτει η κλάση Vector (π.χ. elementAt(int i) ).
2) Για να ανακτήσετε την τελευταία κίνηση του αντιπάλου σας θα χρησιμοποιήσετε το αποτέλεσμα της συνάρτησης getMoveLocation και θα προσπελάσετε την θέση που αντιστοιχεί στον γύρο που βρίσκεται η παρτίδα (προσοχή: η αρίθμηση των γύρων ξεκινά από το 0, δηλαδή πρώτος γύρος είναι ο γύρος 0).
3) Αν δημιουργήσετε αλυσίδα διαδοχικών κόμβων (τριάδα, τετράδα, κ.ο.κ.) τριπλασιάζεται το άθροισμα των δεσμευμένων κόμβων ασχέτως από το μέγεθος της αλυσίδας.
4) Για την ανάπτυξη της στρατηγικής σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλες τις διαθέσιμες κλάσεις που σας προσφέρει η java χωρίς να υπάρχει περιορισμός ή δέσμευση.
Σωτήρης


