Εδώ μπορούν να υποβληθούν απορίες και παρατηρήσεις για την εργασία 1 των Δομών Δεδομένων 2012-13,
Παύλος.-
stelmitr έγραψε:Βάζω τους παίκτες SimpleFPlayer1 (server) και SlowFPlayer (client) να παίξουν και δεν ξεκινάει το παιχνίδι (όλοι οι κόμβοι είναι FREE και το finish είναι false) . Γιατί συμβαίνει αυτό;
g1wrg0s έγραψε:Για να παίξουμε με τον server του εργαστηρίου, θα πρέπει από τα arguments να αλλάξουμε τα Program Arguments ή τα VM Arguments?Και αν ναι τότε ποία ακριβώς στοιχεία πρέπει να συμπληρώσουμε;
drosatosgr έγραψε:g1wrg0s έγραψε:Για να παίξουμε με τον server του εργαστηρίου, θα πρέπει από τα arguments να αλλάξουμε τα Program Arguments ή τα VM Arguments?Και αν ναι τότε ποία ακριβώς στοιχεία πρέπει να συμπληρώσουμε;
Τα arguments που πρέπει να πηράξετε είναι τα Program Arguments. Όλοι οι πιθανοί συνδιασμοί παραμέτρων είναι:
X_Player false polis.ee.duth.gr 4455 1012 369X (Για τον SIMPLE_PLAYER_1 στον server)
X_Player false polis.ee.duth.gr 4456 1012 369X (Για τον STABLE_PLAYER στον server)
X_Player false polis.ee.duth.gr 4457 1012 369X (Για τον WEAK_PLAYER στον server)
και όπου X ή X_Player είναι αυτό που πρέπει να αλλάζετε.
drosatosgr έγραψε:Φίλε g1wrg0s, έκανα edit το προηγούμενο post και πλέον απαντάει στην ερώτηση σου!
... τρεχω τον κώδικα μου και δεν μου ειναι σε καμια περιπτωση εμφανες ο τροπος με τον οποιο μαζευονται οι ποντοι.
Η απορία μου είναι το αν οταν διαλεγω ενα κομβο παιρνω τους πόντους του κομβου μόνο ή τους ποντους του κομβου που διάλεξα συν τα γειτονικά
διότι τρέχοντας ενα κωδικα με ν=20 ενάντια στον κωδικα stable και εγώ να είμαι ο Player B βλεπω πως εμενα με δινει τους ποντους μονο απο τους κομβους που εχω διαλεξει ενω ο αντίπαλος έχει 162 ποντους απο τους κομβους που εχει επιλεξει συν 300 ποντους (162+300) ...
g1wrg0s έγραψε:Η public Vector<Integer> getMoveLocation(); τι τύπο δεδομένων επιστρέφει και πως καλείται?
Vector<Integer> moveLocation = game.getMoveLocation();
Enumeration<Integer> en = moveLocation.elements();
while(en.hasMoreElements()){
System.out.print(en.nextElement()+" ");
}
System.out.println();
Vector<Integer> moveLocation = game.getMoveLocation();
for (int j=0;j<moveLocation.size();j++){
System.out.print(moveLocation.get(j)+" ");
}
System.out.println();
0 2 4 null null null null null null null
drosatosgr έγραψε:
Ο κώδικας που ακολουθεί δείχνει ένα παράδειγμα προσπέλασης:
- Κώδικας: Επιλογή όλων
Vector<Integer> moveLocation = game.getMoveLocation();
for (int j=0;j<moveLocation.size();j++){
System.out.print(moveLocation.get(j)+" ");
}
System.out.println();
Είναι απλά μια λίστα στην οποία καταγράφονται όλες οι κινήσεις.
Vector<Integer> moveLocation = game.getMoveLocation()
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες