Εργασία 1 - FacilityGame [2012-13]

Re: Εργασία 1 - FacilityGame [2012-13]

Δημοσίευσηαπό blackbird » 07 Δεκ 2012, 14:59

helena έγραψε:Μου εμφανίζει κάποιες φορές το παρακάτω μήνυμα

Monitor Warning in round XXX, player in state WAITING_FOR_OPPONENT since XXXX msec!!

Για ποιο λόγο?? Οφείλεται σε κάποιο λάθος του κώδικα??

Μάλλον προσπαθεί να δεσμεύσει κελί που είναι ήδη δεσμευμένο.
Without Heart We Would Be Mere Machines
Alfa Romeo
Άβαταρ μέλους
blackbird
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 16 Οκτ 2010, 01:51
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Εργασία 1 - FacilityGame [2012-13]

Δημοσίευσηαπό drosatosgr » 07 Δεκ 2012, 18:17

personGR έγραψε:Καλημέρα!

Έχω δημιουργήσει μια νέα κλάση που αφορά την επόμενη κίνηση μου (ελέγχει διάφορες περιπτώσεις) και θέλω να περάσω το

Κώδικας: Επιλογή όλων
Vector<Integer> moveLocation = game.getMoveLocation()


στη νέα κλάση.

Πως το κάνω;

Στον constructor της κλάσης μαζί με το αντικείμενο game του FacilityGameAPI, περνάω και τον Vector και το αναθέτω σε ένα κενό Vector που δημιούργησα στην κλάση;


Mόνο το game αρκεί σαν παράμετρος. Μέσα στη κλάση σου οποιαδήποτε στιγμή μπορείς να καλέσεις την game.getMoveLocation(). Εάν το ορίσεις σε ένα δίκο σου Vector<Integer> myloc μέσα στη κλάση σου ανά πάσα στιγμή μπορείς να βλέπεις τι γίνεται χωρίς να καλείς συνέχεια την game.getMoveLocation(). Αυτό γιατί, έχουμε σύνδεση των αντικείμενων με αναφορά.
drosatosgr
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 19 Σεπ 2008, 15:26
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Εργασία 1 - FacilityGame [2012-13]

Δημοσίευσηαπό pefraimi » 07 Δεκ 2012, 21:09

Το MonitorThread είναι ένας μηχανισμός του FacilityGame για να παρακολουθεί την πρόοδο της εκτέλεσης του παιχνιδιού. Εάν δεν σημειωθεί πρόοδος για περισσότερο από 2000 msec τυπώνει ένα μήνυμα warning.

Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι κάτι λάθος έχει συμβεί. Απλά ενημερώνεται ο χρήστης/προγραμματιστής ότι η εκτέλεση έχει καθυστερήσει σε κάποιο βήμα. Είναι πολύ πιθανό να είναι φυσιολογική η καθυστέρηση σε διάφορα σημεία της εκτέλεσης, ειδικά εάν ο server έχει αρκετό φόρτο ή εάν ο παίκτης σας κάνει βαρείς υπολογισμούς.

Μπορείτε να το αγνοήσετε εάν η εκτέλεση ολοκληρώνεται κανονικά,

Παύλος.-
pefraimi
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 14:59

Re: Εργασία 1 - FacilityGame [2012-13]

Δημοσίευσηαπό panapasc » 08 Δεκ 2012, 01:29

Ξερει κανεις πως γινεται να τρεξουμε το παιχνιδι σαν PLAYER A εναντιον server?
panapasc
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 18 Ιαν 2010, 01:24

Re: Εργασία 1 - FacilityGame [2012-13]

Δημοσίευσηαπό drosatosgr » 08 Δεκ 2012, 04:55

panapasc έγραψε:Ξερει κανεις πως γινεται να τρεξουμε το παιχνιδι σαν PLAYER A εναντιον server?


ΑΔΥΝΑΤΟΝ!
drosatosgr
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 19 Σεπ 2008, 15:26
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Εργασία 1 - FacilityGame [2012-13]

Δημοσίευσηαπό g1wrg0s » 08 Δεκ 2012, 11:00

Καλημέρα, μήπως ξέρει κανείς το αρχείο με τον παίχτη μας(το οποίο και θα ανεβάσουμε τελικά στο eclass) ως τι θα το κάνουμε τελικά Export;Δηλαδή θα είναι JARFile ή κάτι άλλο;
g1wrg0s
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 27 Ιουν 2012, 19:53

Re: Εργασία 1 - FacilityGame [2012-13]

Δημοσίευσηαπό drosatosgr » 08 Δεκ 2012, 11:33

g1wrg0s έγραψε:Καλημέρα, μήπως ξέρει κανείς το αρχείο με τον παίχτη μας(το οποίο και θα ανεβάσουμε τελικά στο eclass) ως τι θα το κάνουμε τελικά Export;Δηλαδή θα είναι JARFile ή κάτι άλλο;


Πολύ απλά, όπως είναι ανοιχτό το Eclipse, πηγαίνεις στον Package Explorer και πατάς δεξί κλίκ στο java αρχείο του παίχτη σου και κάνεις copy. Στη συνέχεια πας και κάνεις paste το αρχείο σου π.χ. στην Επιφάνεια Εργασίας. Αυτό το αρχείο πρέπει να ανεβάσεις στο eclass. Πρέπει πρώτα όμως να έχεις προσθέση στο τέλος του αρχείου το PROOF OF PARTICIPATION και για τα 5 seed.

Τέλος, σε περίπτωση που κάποιος έχει φτιάξει για τον παίχτη και κάποιο άλλο βοηθητικό αρχείο/κλάση (δεν εννοώ τα EnumPlayerType.java και CreatePlayerObject.java), τότε και αυτό θα το κάνει copy and paste με τον ίδιο τρόπο. Απλά στο eclass θα ανεβάσει ένα zip με τα δύο αρχεία.
drosatosgr
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 19 Σεπ 2008, 15:26
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Εργασία 1 - FacilityGame [2012-13]

Δημοσίευσηαπό g1wrg0s » 08 Δεκ 2012, 11:44

drosatosgr έγραψε:
g1wrg0s έγραψε:Καλημέρα, μήπως ξέρει κανείς το αρχείο με τον παίχτη μας(το οποίο και θα ανεβάσουμε τελικά στο eclass) ως τι θα το κάνουμε τελικά Export;Δηλαδή θα είναι JARFile ή κάτι άλλο;


Πολύ απλά, όπως είναι ανοιχτό το Eclipse, πηγαίνεις στον Package Explorer και πατάς δεξί κλίκ στο java αρχείο του παίχτη σου και κάνεις copy. Στη συνέχεια πας και κάνεις paste το αρχείο σου π.χ. στην Επιφάνεια Εργασίας. Αυτό το αρχείο πρέπει να ανεβάσεις στο eclass. Πρέπει πρώτα όμως να έχεις προσθέση στο τέλος του αρχείου το PROOF OF PARTICIPATION και για τα 5 seed.

Τέλος, σε περίπτωση που κάποιος έχει φτιάξει για τον παίχτη και κάποιο άλλο βοηθητικό αρχείο/κλάση (δεν εννοώ τα EnumPlayerType.java και CreatePlayerObject.java), τότε και αυτό θα το κάνει copy and paste με τον ίδιο τρόπο. Απλά στο eclass θα ανεβάσει ένα zip με τα δύο αρχεία.
Ευχαριστώ:
g1wrg0s
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 27 Ιουν 2012, 19:53

Προηγούμενη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες

cron