από sgyftopo » 29 Νοέμ 2013, 15:30
Καλησπέρα
Σχετικά με τα προηγούμενα posts:
1) Η κλάση που δημιουργήσατε είναι ήδη αποθηκευμένη σε ένα αρχείο .java . Για να δείτε που βρίσκεται αυτό το αρχείο κάντε δεξί κλικ πάνω στην κλάση σας στη δενδροειδή δομή στα αριστερά του eclipse και δείτε το Location από την επιλογή properties. Συμπιέζετε το αρχείο και το υποβάλετε στο eclass.
2) Κάθε φορά που καλείται ο παίκτης σας να παίξει, καλείται η συνάρτηση nextMove, όπως είπαμε και στο εργαστήριο. Μέσα σε αυτή τη συνάρτηση καλείστε να υλοποιήσετε τη στρατηγική σας και να αποθηκεύσετε τον αριθμό του κόμβου που θέλετε να δεσμεύσετε στη μεταβλητή move (η αρίθμηση των κόμβων ξεκινά από το 0).
3) Έξω από τη συνάρτηση nextMove μπορείτε να δηλώσετε ο,τι άλλο πιστεύετε ότι χρειάζεται.
4) Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε κάποια μεταβλητή η οποία θα "θυμάται" το περιεχόμενο της από τον προηγούμενο γύρο που παίξατε, δεν μπορείτε να τη δηλώσετε μέσα στην nextMove γιατί έτσι θα δημιουργείται μια νέα μεταβλητή σε κάθε κλήση της συνάρτησης και με τον τερματισμό της κλήσης θα διαγράφεται η μεταβλητή. Μπορείτε όμως να ορίσετε τη μεταβλητή σας στην κλάση (όπως είναι δηλωμένες και οι playerName, version, afm κ.ο.κ.) έτσι ώστε να δημιουργηθεί μια μεταβλητή κατά την δημιουργία του παίκτη σας και να μην διαγράφεται μετά τον τερματισμό της nextMove.
5) Η συνάρτηση getCurMoveIndex επιστρέφει τον αριθμό των ολοκληρωμένων γύρων που έχουν προηγηθεί. Στην εργασία, εφόσον παίζετε πάντα ως Player_B, θα επιστρέφει διαδοχικά σε κάθε γύρω τις τιμές 1,3,5,7,...
Σωτήρης