Εργασία 1 - FacilityGame [2013-14]

Re: Εργασία 1 - FacilityGame [2013-14]

Δημοσίευσηαπό orangeman » 25 Νοέμ 2013, 21:36

Καλησπέρα
μια ερώτηση:στη στρατηγική μας πρέπει να πάρουμε μια συγκεκριμένη δομή δεδομένων ή απλά να την πάρουμε από την Java και να την χρησιμοποιήσουμε;
orangeman
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 29 Ιουν 2012, 23:11

Re: Εργασία 1 - FacilityGame [2013-14]

Δημοσίευσηαπό sgyftopo » 26 Νοέμ 2013, 16:58

Μερικές διευκρινίσεις για τις προηγούμενες δημοσιεύσεις:
1) Η συνάρτηση getMoveLocation επιστρέφει ένα διάνυσμα (Vector) που περιέχει με τη σειρά τους κόμβους που δεσμεύτηκαν στους προηγούμενους γύρους. Για να προσπελάσετε τα περιεχόμενα του διανύσματος μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις συναρτήσεις που διαθέτει η κλάση Vector (π.χ. elementAt(int i) ).
2) Για να ανακτήσετε την τελευταία κίνηση του αντιπάλου σας θα χρησιμοποιήσετε το αποτέλεσμα της συνάρτησης getMoveLocation και θα προσπελάσετε την θέση που αντιστοιχεί στον γύρο που βρίσκεται η παρτίδα (προσοχή: η αρίθμηση των γύρων ξεκινά από το 0, δηλαδή πρώτος γύρος είναι ο γύρος 0).
3) Αν δημιουργήσετε αλυσίδα διαδοχικών κόμβων (τριάδα, τετράδα, κ.ο.κ.) τριπλασιάζεται το άθροισμα των δεσμευμένων κόμβων ασχέτως από το μέγεθος της αλυσίδας.
4) Για την ανάπτυξη της στρατηγικής σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλες τις διαθέσιμες κλάσεις που σας προσφέρει η java χωρίς να υπάρχει περιορισμός ή δέσμευση.

Σωτήρης
sgyftopo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 11:30

Re: Εργασία 1 - FacilityGame [2013-14]

Δημοσίευσηαπό alehunter » 26 Νοέμ 2013, 19:15

οι εργασιες θα αρχισουν να στελνονται απο τις 28 του μηνα
δεν εχω καταλαβει πληρως τι εννοειται για το proof of participation
για καθε n δλδ για καθε ενα απο τα seed θα κανω 6 δοκιμες και θα εχω για καθε ενα απο αυτα 6 σχολια στο τελος του κωδικα μου(της κλασης του παιχτη μου)?
Συνημμένα
New Bitmap Image.jpg
δλδ απλα αλλαζω τα argumenets 6 φορες και αντιγραφω το proof απο την κονσολα κατω σωστα?
Άβαταρ μέλους
alehunter
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 1527
Εγγραφή: 24 Δεκ 2011, 01:33
Τοποθεσία: ακριβώς εκεί που θες να 'μαι
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Εργασία 1 - FacilityGame [2013-14]

Δημοσίευσηαπό sgyftopo » 27 Νοέμ 2013, 17:46

Καλησπέρα
Σύμφωνα με την εκφώνηση της εργασίας, η στρατηγική σας πρέπει να νικήσει τους SimplePlayer1 και SimplePlayer2 σε έξι παρτίδες τον καθένα. Οι παράμετροι για κάθε μια από τις έξι παρτίδες είναι τα n και seed που δίνονται. Σε κάθε νικηφόρα παρτίδα που εκτελείτε στον server θα αντιγράψετε το proof of participation και θα το τοποθετήσετε στο τέλος του κώδικά σας με την μορφή σχολίου. Συνεπώς, στο τέλος του κώδικα πρέπει να υπάρχουν 12 proofs of participation (6 για τις παρτίδες με τον SimplePlayer1 και 6 με τον SimplePlayer2) και σε περίπτωση που η στρατηγική σας νικάει τους προηγούμενους πρωταθλητές θα προσθέσετε και τα επιπλέον proofs of participation.
Σωτήρης
sgyftopo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 11:30

Re: Εργασία 1 - FacilityGame [2013-14]

Δημοσίευσηαπό alehunter » 27 Νοέμ 2013, 17:48

ok καταλαβα πληρως ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
alehunter
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 1527
Εγγραφή: 24 Δεκ 2011, 01:33
Τοποθεσία: ακριβώς εκεί που θες να 'μαι
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Εργασία 1 - FacilityGame [2013-14]

Δημοσίευσηαπό paradrag » 28 Νοέμ 2013, 13:17

Καλησπέρα! Δεν μπορώ να ανεβάσω το αρχέιο .java στο e-class. Το μήνυμα που μου βγάζει είναι το εξής : "Το αρχείο που επιχειρείτε να ανεβάσετε δεν είναι επιτρεπτό. Επικοινωνήστε με το διαχειριστή της πλατφόρμας για περισσότερες πληροφορίες."
paradrag
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 02 Δεκ 2011, 21:28

Re: Εργασία 1 - FacilityGame [2013-14]

Δημοσίευσηαπό D.emkas » 28 Νοέμ 2013, 15:28

Καλησπέρα και απο μένα... έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα...Η σελίδα του μαθήματος στο eclass δε μ'αφήνει να κάνω upload το .java αρχείο μου.
D.emkas
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 12 Ιουν 2010, 15:18
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Εργασία 1 - FacilityGame [2013-14]

Δημοσίευσηαπό Maraz » 28 Νοέμ 2013, 15:33

Μήπως θα πρέπει να το συμπιέσετε σε .rar ή .zip μορφή...
“Long is the way, and hard, that out of hell leads up to light.”
Άβαταρ μέλους
Maraz
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 12 Ιουν 2009, 20:51
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Εργασία 1 - FacilityGame [2013-14]

Δημοσίευσηαπό sgyftopo » 28 Νοέμ 2013, 18:16

Καλησπέρα
Εντόπισα και εγώ το πρόβλημα με την υποβολή του αρχείου .java. Συμπιέστε το αρχείο .java και υποβάλετε το αρχείο .zip με το οποίο δεν εμφανίζεται πρόβλημα.
Σωτήρης
sgyftopo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 11:30

Re: Εργασία 1 - FacilityGame [2013-14]

Δημοσίευσηαπό JG1993 » 28 Νοέμ 2013, 21:43

Το αρχειο να το στειλουμε με export project ή απλα να αντιγραψουμε τον κωδικα μας σε ενα αρχειο κειμενου που θα μετονομασουμε σε .java???? ???
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit.",Aristotle
"The only true wisdom is in knowing you know nothing.",Socrates
"I don't like defining myself. I just am.",Britney Spears
Άβαταρ μέλους
JG1993
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 129
Εγγραφή: 26 Σεπ 2011, 21:01
Τοποθεσία: Κιμμέρια (το χωριό του Conan)
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Εργασία 1 - FacilityGame [2013-14]

Δημοσίευσηαπό charcoal » 28 Νοέμ 2013, 21:44

Καλησπέρα. Μερικές ερωτήσεις πάνω στο FacilityGame.

1)Κάθε φορά που είναι η σειρά μου να κάνω κίνηση καλείται η συνάρτηση nextMove(); Αν ναι τότε ότι βρίσκεται εκτός αυτής της συνάρτησης δηλώνεται μόνο μια φορά;
2)Επίσης, έχω χρησιμοποιήσει κάποιες βοηθητικές μεταβλητές στον κώδικα μου. Έστω ότι int x=10; και αυτή η τιμή έχει δοθεί στην πρώτη μου κίνηση.
Όταν πάω να κάνω την δεύτερη μου κίνηση, τότε η τιμή της x (x=10) θα εξακολουθεί να υπάρχει από τον προηγούμενο γύρο ή θα έχει χαθεί;
charcoal
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 24 Δεκ 2012, 04:11

Re: Εργασία 1 - FacilityGame [2013-14]

Δημοσίευσηαπό charcoal » 29 Νοέμ 2013, 01:32

Επειδή δεν μπορώ να κάνω επεξεργασία το παραπάνω μου ποστ συνεχίζω εδώ.

Η συνάρτηση game.getCurMoveIndex() επιστρέφει το πλήθος των κινήσεων χωρίς να μετράει τη δική μου κίνηση που κάνω εκείνη την ώρα;
Δηλαδή, έστω ότι έχει κάνει την πρώτη κίνηση του ο SIMPLE_PLAYER, και έρθει η δική μου σειρά τότε ισχύει ότι game.getCurMoveIndex() = 1 ή game.getCurMoveIndex() = 2 ??
charcoal
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 24 Δεκ 2012, 04:11

Re: Εργασία 1 - FacilityGame [2013-14]

Δημοσίευσηαπό sgyftopo » 29 Νοέμ 2013, 15:30

Καλησπέρα
Σχετικά με τα προηγούμενα posts:
1) Η κλάση που δημιουργήσατε είναι ήδη αποθηκευμένη σε ένα αρχείο .java . Για να δείτε που βρίσκεται αυτό το αρχείο κάντε δεξί κλικ πάνω στην κλάση σας στη δενδροειδή δομή στα αριστερά του eclipse και δείτε το Location από την επιλογή properties. Συμπιέζετε το αρχείο και το υποβάλετε στο eclass.
2) Κάθε φορά που καλείται ο παίκτης σας να παίξει, καλείται η συνάρτηση nextMove, όπως είπαμε και στο εργαστήριο. Μέσα σε αυτή τη συνάρτηση καλείστε να υλοποιήσετε τη στρατηγική σας και να αποθηκεύσετε τον αριθμό του κόμβου που θέλετε να δεσμεύσετε στη μεταβλητή move (η αρίθμηση των κόμβων ξεκινά από το 0).
3) Έξω από τη συνάρτηση nextMove μπορείτε να δηλώσετε ο,τι άλλο πιστεύετε ότι χρειάζεται.
4) Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε κάποια μεταβλητή η οποία θα "θυμάται" το περιεχόμενο της από τον προηγούμενο γύρο που παίξατε, δεν μπορείτε να τη δηλώσετε μέσα στην nextMove γιατί έτσι θα δημιουργείται μια νέα μεταβλητή σε κάθε κλήση της συνάρτησης και με τον τερματισμό της κλήσης θα διαγράφεται η μεταβλητή. Μπορείτε όμως να ορίσετε τη μεταβλητή σας στην κλάση (όπως είναι δηλωμένες και οι playerName, version, afm κ.ο.κ.) έτσι ώστε να δημιουργηθεί μια μεταβλητή κατά την δημιουργία του παίκτη σας και να μην διαγράφεται μετά τον τερματισμό της nextMove.
5) Η συνάρτηση getCurMoveIndex επιστρέφει τον αριθμό των ολοκληρωμένων γύρων που έχουν προηγηθεί. Στην εργασία, εφόσον παίζετε πάντα ως Player_B, θα επιστρέφει διαδοχικά σε κάθε γύρω τις τιμές 1,3,5,7,...
Σωτήρης
sgyftopo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 11:30

Re: Εργασία 1 - FacilityGame [2013-14]

Δημοσίευσηαπό slevin93 » 29 Νοέμ 2013, 21:43

Σε περίπτωση που κερδίζουμε κάποιον από τους πρωταθλητές αλλά σε μία μόνο παρτίδα να προσθέσουμε το proof of participation αυτής της παρτίδας??
slevin93
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 30 Ιουν 2012, 18:07

Re: Εργασία 1 - FacilityGame [2013-14]

Δημοσίευσηαπό jojo » 29 Νοέμ 2013, 22:01

Μπορεί κανείς να μου λύσει την απορεία σχετικά με το πώς μπορούμε να μετατρέψουμε τη τιμή που επιστρέφει η game.getMoveLocation()
από vector<Integer> σε πίνακα ακεραίων ώστε να μπορώ να την εκμεταλευθώ ?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
jojo
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 11 Σεπ 2012, 19:30

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες