- Τους παίκτες SIMPLE_PLAYER_1 και SIMPLE_PLAYER_2 τους αντιμετωπίζει ο παίκτης μας πάντοτε ως PLAYER_B (εκφώνηση εργασίας 1). Επομένως οι κινήσεις 0, 2, 4, 6, 8, 10, κτλ. είναι του simple player ενώ οι κινήσεις 1, 3, 5, 7, 9, 11, κτλ. του δικού μας παίκτη.
Η μέθοδος game.getCurMoveIndex() από το interface “game” μας δίνει σε ποια κίνηση του παιχνιδιού βρισκόμαστε. Για παράδειγμα με μια εντολή όπως
int curMoveIndex = game.getCurMoveIndex();
μπορούμε να γνωρίζουμε σε ποια κίνηση βρισκόμαστε.
Μπορούμε να σκεφτούμε από ποια κίνησή μας και μετά μπορούμε να βεβαιωθούμε για το πως κινείται ο simple player; Πως θα αποθηκεύσουμε την πληροφορία αυτή μέσα στο αντικείμενο του παίκτη;
Εάν βρούμε από που και προς ποια κατεύθυνση κινείται ο simple player, τότε θα μπορούμε να δούμε μπορούμε να τον εμποδίσουμε να φτιάχνει τριάδες. Ταυτόχρονα όμως θα πρέπει να μαζεύουμε και εμείς πόντους.