Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό Spartan » 04 Νοέμ 2014, 14:35

Καλησπέρα...
Ποτε ληγει η προθεσμια για την εργασία? Δεν εχει ανακοινωθει κατι
Spartan
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2012, 14:25

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό nikos_karampasis » 05 Νοέμ 2014, 15:31

Η εκφώνηση της άσκησης που βρίσκεται? Έχει ανεβαστεί πουθενά? Μέχρι πότε είναι?
nikos_karampasis
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 20 Μαρ 2013, 14:50

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό pefraimi » 05 Νοέμ 2014, 19:47

Για τις απαιτήσεις, την ημερομηνία και τον τρόπο παράδοσης της εργασίας 1 θα βγει επίσημη εκφώνηση και θα υπάρχει επαρκής χρόνος μετά (> 10 μέρες) για την παράδοση της εργασίας,
Παύλος.-
pefraimi
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 14:59

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό Spartan » 08 Νοέμ 2014, 20:53

// The vector with the location requested at each move
Vector<Integer> moveLocation = game.getMoveLocation();

Αν θελω να επιστρεωψω το vector για τον PLAYER_B πως ακριβως συντασσω την εντολη?
Spartan
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2012, 14:25

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό Νικηφόρος » 09 Νοέμ 2014, 00:28

1)
// The vector with the location requested at each move
Vector<Integer> moveLocation = game.getMoveLocation();

ΠΩΣ ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤOΥ ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΟΣ ΣΕ ΤΥΠΟ int?

2)
// The vector with the location requested at each move
Vector<Integer> moveLocation = game.getMoveLocation();

ΠΩΣ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΟΣ ΣΕ ΤΥΠΟ int ?

3)
Η getCurMoveIndex() ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ nextMove Ή ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ?
Νικηφόρος
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 17 Ιαν 2013, 15:36

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό pefraimi » 10 Νοέμ 2014, 21:33

Spartan έγραψε:// The vector with the location requested at each move
Vector<Integer> moveLocation = game.getMoveLocation();

Αν θελω να επιστρεωψω το vector για τον PLAYER_B πως ακριβως συντασσω την εντολη?


Θα πρέπει να πάρεις την πληροφορία αυτή από τα vectors moveByPlayer και moveLocation.

Κάθε φορά που γίνεται μια κίνηση στο FacilityGame εκτελείται η μέθοδος processMove
της κλάσης FacilityGame. Μέσα στην processMove εκτελούνται οι εντολές:
moveByPlayer.add(player);
moveLocation.add(location);
curMoveIndex++;

Επομένως, λογικά στις θέσεις 1, 3, 5, 7, κτλ. υπάρχουν οι κινήσεις του PLAYER_B.
Για σιγουριά μπορείς να διατρέξεις τα δύο vectors moveByPlayer και moveLocation
και να κρατήσεις τις κινήσεις που σε ενδιαφέρουν σε ένα άλλο vector ή σε ένα
απλό πίνακα από int.

Το μέγεθος του vector μπορείς να το πάρεις με τη μέθοδο size(), δηλαδή moveByPlayer.size() κτλ.
Ή μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη game.getCurMoveIndex() για να πάρεις το πλήθος των moves.

Μπορείς να διαβάσεις οποιαδήποτε θέση ενός vector χρησιμοποιώντας τη μέθοδο get(), πχ
Integer firstMoveOfTheGame = moveLocation.get(0);
ή απλά
int firstMoveOfTheGame = moveLocation.get(0);

https://docs.oracle.com/javase/7/docs/api/
https://docs.oracle.com/javase/7/docs/api/java/util/Vector.html
pefraimi
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 14:59

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό pefraimi » 10 Νοέμ 2014, 21:42

Νικηφόρος έγραψε:1)
// The vector with the location requested at each move
Vector<Integer> moveLocation = game.getMoveLocation();

ΠΩΣ ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤOΥ ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΟΣ ΣΕ ΤΥΠΟ int?

2)
// The vector with the location requested at each move
Vector<Integer> moveLocation = game.getMoveLocation();

ΠΩΣ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΟΣ ΣΕ ΤΥΠΟ int ?

3)
Η getCurMoveIndex() ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ nextMove Ή ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ?


1) Απαντήθηκε παραπάνω.

2) Μπορείς να πάρεις τα περιεχόμενα σε Integer[] (βλ. απάντηση σε προηγούμενο ερώτημα).
Μπορείς να δουλέψεις με τον πίνακα Integer ή να δημιουργήσεις ένα πίνακα int[] και
να τον συμπληρώσεις. Αυτόματος τρόπος δεν υπάρχει στη Java.

3) H τιμή που επιστρέψει η nextMove χρησιμοποιείται στην κλήση της processMove της κλάσης FacilityGame.
Επομένως η κίνηση που επιλέγει ο κώδικας του παίκτη θα μετρηθεί μετά τον τερματισμό της nextMove.
pefraimi
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 14:59

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό ThanksForStoppingBy! » 10 Νοέμ 2014, 22:28

Πότε θα μας δώσετε των αριθμό των κόμβων και τα seeds ώστε να δούμε τι αποτελέσματα βγάζουμε τόσο με τους simple players όσο και με τους παλιούς πρωταθλητές?
ThanksForStoppingBy!
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 22 Ιαν 2013, 13:53

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό Spartan » 12 Νοέμ 2014, 15:34

Μπορουμε να εχουμε για τον ιδιο SimplPlayer διαφορετικους κωδικες?
δηλαδη για τον SimplePlayer1 για n=40 εναν κωδικα και για n=1500 άλλον?
Spartan
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2012, 14:25

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό Agelos » 12 Νοέμ 2014, 22:29

Μπορούμε να δούμε κάπου τον κώδικα για τον παίχτη FPLAYER_COPY ώστε να μπορούμε να υλοποιήσουμε την κατάλληλη στρατηγική;
Agelos
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 11 Σεπ 2012, 15:48

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό pefraimi » 12 Νοέμ 2014, 23:38

Spartan έγραψε:Μπορουμε να εχουμε για τον ιδιο SimplPlayer διαφορετικους κωδικες?
δηλαδη για τον SimplePlayer1 για n=40 εναν κωδικα και για n=1500 άλλον?


Θα πρέπει ο ένας αλγόριθμος-παίκτης που θα αναπτύξετε να νικάει τους Simple Players 1 και 2
σε όλες τις περιπτώσεις και ο άλλος αλγόριθμος-παίκτης να τα καταφέρνει σε όλες τις εκτελέσεις
του παιχνιδιού COPY.
pefraimi
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 14:59

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό pefraimi » 12 Νοέμ 2014, 23:41

Agelos έγραψε:Μπορούμε να δούμε κάπου τον κώδικα για τον παίχτη FPLAYER_COPY ώστε να μπορούμε να υλοποιήσουμε την κατάλληλη στρατηγική;


Ο σκοπός είναι να μπορείτε να "αντιγράφετε" τις κινήσεις του παίκτη χωρίς να ξέρετε
πως αυτός επιλέγει τους κόμβους. Ο δικός σας παίκτης θα πρέπει σε κάθε γύρο να
εξετάζει ποιον κόμβο δέσμευσε ο server και να βρίσκει και να δεσμεύει έναν κόμβο ίσης αξίας.
pefraimi
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 14:59

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό pefraimi » 13 Νοέμ 2014, 00:16

Θα γίνει αναβάθμιση του FacilityGameServer σε v0.80. Για λίγη ώρα δεν θα είναι online o server.
Θα πρέπει μετά να χρησιμοποιείτε τον client v0.80 για να συνδέεστε στον server. Σε λίγο
θα ανεβεί το eclipse project με τον client v0.80 στο eclass του μαθήματος.

Οι αλγόριθμοι-παίκτες από τoν παλιότερο client μπορούν να μεταφερθούν ως έχουν στην
έκδοση 0.80.

Αλλαγές στη χρήση του client στην έκδοση 0.80:

Στην έκδοση 0.80 έχουν αλλάξει τα ονόματα ορισμένων κλάσεων και σταθερών:
Όλες οι κλάσεις παικτών αρχίζουν τώρα με FPlayer (FPlayerSimple1, FPlayerMy1, κτλ.)
Όλοι οι σταθερές για τους τύπους παικτών αρχίζουν με FPLAYER (FPLAYER_SIMPLE_1, FPLAYER_MY_1, κτλ. Βλ. EnumPlayerType)

Επιπλέον υπάρχει μια νέα παράμετρος για τον client. Οι παράμετροι για τον client τώρα είναι:
<player type> <verbose> <server-host> <server-port> <n> <seed> <game type> <player A>

Παράδειγμα 1 – Ο παίκτης FPLAYER_MY_1 κόντρα στον SIMPLE_PLAYER_1
FPLAYER_MY_1 false euclid.ee.duth.gr 4465 40 3156

Παράδειγμα 2 – Ο παίκτης FPLAYER_MY_1 κόντρα στον SIMPLE_PLAYER_2
FPLAYER_MY_1 false euclid.ee.duth.gr 4466 40 3156

Παράδειγμα 3 – Ο παίκτης FPLAYER_MY_2 στο COPY game
FPLAYER_MY_2 false euclid.ee.duth.gr 4471 40 3156 COPY

Παράδειγμα 4 – Ο παίκτης FPLAYER_MY_1 κόντρα στον πρωταθλητή 2013-14 ως player A και ως player B
FPLAYER_MY_1 false euclid.ee.duth.gr 4470 40 3156 NORMAL PLAYER_A
FPLAYER_MY_1 false euclid.ee.duth.gr 4470 40 3157 NORMAL PLAYER_B
pefraimi
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 14:59

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό pefraimi » 13 Νοέμ 2014, 01:10

Η έκδοση v0.80 του client υπάρχει πλέον στο eClass.
Στο server υπάρχει online η έκδοση v0.80.
pefraimi
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 14:59

Re: Εργασία 1 - Facility Game [2014-15]

Δημοσίευσηαπό nikos_karampasis » 13 Νοέμ 2014, 20:34

''θα δεσμεύει σε
κάθε γύρο έναν κόμβο ίσης αξίας με αυτόν που μόλις δέσμευσε ο παίκτης FPLAYER_COPY του
server''. δηλαδη δεν θα μπορουμε να δεσμευσουμε κομβο μεγαλυερης αξιας?
nikos_karampasis
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 20 Μαρ 2013, 14:50

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

cron