Spartan έγραψε:// The vector with the location requested at each move
Vector<Integer> moveLocation = game.getMoveLocation();
Αν θελω να επιστρεωψω το vector για τον PLAYER_B πως ακριβως συντασσω την εντολη?
Νικηφόρος έγραψε:1)
// The vector with the location requested at each move
Vector<Integer> moveLocation = game.getMoveLocation();
ΠΩΣ ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤOΥ ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΟΣ ΣΕ ΤΥΠΟ int?
2)
// The vector with the location requested at each move
Vector<Integer> moveLocation = game.getMoveLocation();
ΠΩΣ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΟΣ ΣΕ ΤΥΠΟ int ?
3)
Η getCurMoveIndex() ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ nextMove Ή ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ?
Spartan έγραψε:Μπορουμε να εχουμε για τον ιδιο SimplPlayer διαφορετικους κωδικες?
δηλαδη για τον SimplePlayer1 για n=40 εναν κωδικα και για n=1500 άλλον?
Agelos έγραψε:Μπορούμε να δούμε κάπου τον κώδικα για τον παίχτη FPLAYER_COPY ώστε να μπορούμε να υλοποιήσουμε την κατάλληλη στρατηγική;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες