Εργασία 2 και 3 (Moodle) [2014-2015]

Re: Εργασία 2 και 3 (Moodle) [2014-2015]

Δημοσίευσηαπό charvrad » 04 Δεκ 2014, 20:21

Στην άσκηση ContiguousIntegerSearch όταν το τρέχω βγάζει 0 Failures αλλά 80 Errors.Τι σημαίνουν τα errors?
Συνημμένα
Χωρίς τίτλο.png
charvrad
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 21 Μάιος 2013, 19:32
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Εργασία 2 και 3 (Moodle) [2014-2015]

Δημοσίευσηαπό akoutsia » 04 Δεκ 2014, 20:54

charvrad έγραψε:Στην άσκηση ContiguousIntegerSearch όταν το τρέχω βγάζει 0 Failures αλλά 80 Errors.Τι σημαίνουν τα errors?


Τα errors τυπικά σημαίνουν ότι έχεις λάθη, αλλά όχι αλγοριθμικά. Για παράδειγμα, αλγοριθμικό λάθος θα ήταν να πρέπει να επιστρέψεις το 42 και εσύ να επιστρέψεις 13. Αν όμως εσύ δεν επιστρέφεις τίποτα, γιατί για παράδειγμα πετάς κάποιο Exception, τότε αυτό θα είναι Error.
akoutsia
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 08 Δεκ 2010, 13:43

Re: Εργασία 2 και 3 (Moodle) [2014-2015]

Δημοσίευσηαπό virusx2 » 04 Δεκ 2014, 21:27

charvrad έγραψε:Στην άσκηση ContiguousIntegerSearch όταν το τρέχω βγάζει 0 Failures αλλά 80 Errors.Τι σημαίνουν τα errors?


Τα error αυτά αφορούν συνήθως προγραμματιστικά λογικά λάθη, π.χ. μία NullPointerException «πετάγεται» αν προσπαθήσεις να  προσπελάσεις ένα αντικείμενο μέσω μιας μεταβλητής αναφοράς πριν πραγματικά καταχωρηθεί ένα αντικείμενο (τιμή) σε αυτή, ενώ ένα IndexOutOfBoundsException «πετάγεται» αν προσπελάσεις ένα στοιχείο ενός πίνακα εκτός των ορίων του. (Μάλλον αυτό γίνεται στη περίπτωση σου, έλεγξε τα όρια των loop που διατρέχει τους πίνακες)
Άβαταρ μέλους
virusx2
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: 15 Δεκ 2010, 02:18

Re: Εργασία 2 και 3 (Moodle) [2014-2015]

Δημοσίευσηαπό virusx2 » 04 Δεκ 2014, 21:38

Για την εργασια 3, στο simple graph traversals σαν όρισμα δίνεται ο αρχικός κόμβος. Το πλήθος των κόμβων ποιο είναι? Είναι το id του αρχικού κόμβου? Δηλαδή αν ο αρχικός κόμβος έχει id=67 έχουμε 67 κόμβους?
Άβαταρ μέλους
virusx2
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: 15 Δεκ 2010, 02:18

Re: Εργασία 2 και 3 (Moodle) [2014-2015]

Δημοσίευσηαπό akoutsia » 04 Δεκ 2014, 21:43

virusx2 έγραψε:Για την εργασια 3, στο simple graph traversals σαν όρισμα δίνεται ο αρχικός κόμβος. Το πλήθος των κόμβων ποιο είναι? Είναι το id του αρχικού κόμβου? Δηλαδή αν ο αρχικός κόμβος έχει id=67 έχουμε 67 κόμβους?


Όχι, βασικά το πλήθος των κόμβων δεν είναι γνωστό σε εσάς και ούτως ή άλλως και να ήταν δεν ξέρω αν θα σας βοηθούσε.
Εσείς ξεκινάτε με έναν κόμβο και εξερευνείτε από εκεί και πέρα με BFS ή DFS. Η γνώση του πλήθους των κόμβων δεν είναι απαραίτητη.
Άλλωστε το πλήθος έχει και άνω όριο αν αυτό σας χρησιμεύει σε κάτι (αν και δεν θα έπρεπε).
akoutsia
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 08 Δεκ 2010, 13:43

Re: Εργασία 2 και 3 (Moodle) [2014-2015]

Δημοσίευσηαπό petris » 04 Δεκ 2014, 22:51

Συνέβη ένα σφάλμα κατά την επεξεργασία των απαντήσεων σας.

Περισσότερες πληροφορίες για αυτό το λάθος
αυτο μου βγαινει όταν παω να υποβαλω την εργασια μου. ποιο είναι το λάθος ακριβώς?
petris
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 10 Δεκ 2012, 20:32

Re: Εργασία 2 και 3 (Moodle) [2014-2015]

Δημοσίευσηαπό akoutsia » 04 Δεκ 2014, 22:59

petris έγραψε:Συνέβη ένα σφάλμα κατά την επεξεργασία των απαντήσεων σας.

Περισσότερες πληροφορίες για αυτό το λάθος
αυτο μου βγαινει όταν παω να υποβαλω την εργασια μου. ποιο είναι το λάθος ακριβώς?


https://www.deece.edu.gr/forum/viewtopic.php?f=198&t=8696&start=15#p34127
akoutsia
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 08 Δεκ 2010, 13:43

Re: Εργασία 2 και 3 (Moodle) [2014-2015]

Δημοσίευσηαπό petris » 04 Δεκ 2014, 23:04

Βρήκα ποιο ήταν το πρόβλημα. έφταιγαν τα σχόλια. μολις έσβησα τα σχόλια από τον κώδικα που έκανα copy-paste το δέχτηκε!
petris
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 10 Δεκ 2012, 20:32

Re: Εργασία 2 και 3 (Moodle) [2014-2015]

Δημοσίευσηαπό virusx2 » 05 Δεκ 2014, 00:11

akoutsia έγραψε:
virusx2 έγραψε:Για την εργασια 3, στο simple graph traversals σαν όρισμα δίνεται ο αρχικός κόμβος. Το πλήθος των κόμβων ποιο είναι? Είναι το id του αρχικού κόμβου? Δηλαδή αν ο αρχικός κόμβος έχει id=67 έχουμε 67 κόμβους?


Όχι, βασικά το πλήθος των κόμβων δεν είναι γνωστό σε εσάς και ούτως ή άλλως και να ήταν δεν ξέρω αν θα σας βοηθούσε.
Εσείς ξεκινάτε με έναν κόμβο και εξερευνείτε από εκεί και πέρα με BFS ή DFS. Η γνώση του πλήθους των κόμβων δεν είναι απαραίτητη.
Άλλωστε το πλήθος έχει και άνω όριο αν αυτό σας χρησιμεύει σε κάτι (αν και δεν θα έπρεπε).


Δεν θα πρέπει να δέχεται σαν είσοδο κάποιο Graph..? Το γράφημα δημιουργείται σταδιακά κατά το τρέξιμο του αλγορίθμου?
Άβαταρ μέλους
virusx2
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: 15 Δεκ 2010, 02:18

Re: Εργασία 2 και 3 (Moodle) [2014-2015]

Δημοσίευσηαπό charvrad » 05 Δεκ 2014, 00:21

Ευχαριστώ virusx οντώς ηταν indexOutOfBounds ειχα βαλει κατα λαθος = στην for.
charvrad
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 21 Μάιος 2013, 19:32
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Εργασία 2 και 3 (Moodle) [2014-2015]

Δημοσίευσηαπό akoutsia » 05 Δεκ 2014, 01:19

virusx2 έγραψε:Δεν θα πρέπει να δέχεται σαν είσοδο κάποιο Graph..? Το γράφημα δημιουργείται σταδιακά κατά το τρέξιμο του αλγορίθμου?


Όχι, δεν χρειάζεται να δέχεται ως είσοδο ένα Graph, έτσι όπως το εννοείς. Καταρχήν, ένας κόμβος, οι γείτονές του, οι γείτονες των γειτόνων, και οι γείτονες των γειτόνων των γειτόνων, και ... αναδρομικά ορίζουν ένα γράφημα, αυτό που είναι προσπελάσιμο από τον αρχικό κόμβο. Άρα χρειάζεστε μόνο αυτό που σας δίνεται. Αυτό δεν σημαίνει ότι το γράφημα δημιουργείται δυναμικά, σημαίνει όμως ότι εσείς το βλέπετε "μυωπικά" :)
Άλλωστε τι θα κέρδιζες αν είχες όλο το γράφημα; Πάλι κόμβο - κόμβο δεν το εξέταζες;
akoutsia
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 08 Δεκ 2010, 13:43

Re: Εργασία 2 και 3 (Moodle) [2014-2015]

Δημοσίευσηαπό virusx2 » 05 Δεκ 2014, 02:51

akoutsia έγραψε:
virusx2 έγραψε:Δεν θα πρέπει να δέχεται σαν είσοδο κάποιο Graph..? Το γράφημα δημιουργείται σταδιακά κατά το τρέξιμο του αλγορίθμου?


Όχι, δεν χρειάζεται να δέχεται ως είσοδο ένα Graph, έτσι όπως το εννοείς. Καταρχήν, ένας κόμβος, οι γείτονές του, οι γείτονες των γειτόνων, και οι γείτονες των γειτόνων των γειτόνων, και ... αναδρομικά ορίζουν ένα γράφημα, αυτό που είναι προσπελάσιμο από τον αρχικό κόμβο. Άρα χρειάζεστε μόνο αυτό που σας δίνεται. Αυτό δεν σημαίνει ότι το γράφημα δημιουργείται δυναμικά, σημαίνει όμως ότι εσείς το βλέπετε "μυωπικά" :)
Άλλωστε τι θα κέρδιζες αν είχες όλο το γράφημα; Πάλι κόμβο - κόμβο δεν το εξέταζες;


Ναι σωστά, τώρα κατάλαβα..!
Άβαταρ μέλους
virusx2
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: 15 Δεκ 2010, 02:18

Re: Εργασία 2 και 3 (Moodle) [2014-2015]

Δημοσίευσηαπό ThanksForStoppingBy! » 05 Δεκ 2014, 23:04

Έχω μια απορία στην άσκηση 6. Το πρόγραμμα το έχω γραμμένο σωστά, όμως όταν αρχικοποιώ τον πίνακα μου με αυτόν τον τρόπο:
Κώδικας: Επιλογή όλων
int[] a = values;
μου βγάζει λάθος αποτέλεσμα, ενώ όταν τον αρχικοποιώ ως
Κώδικας: Επιλογή όλων
int[] a = new int [values.length];
βγάζει σωστά αποτελέσματα. Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί συμβαίνει αυτό? Χωρίς να αλλάξω τον παρακάτω κώδικα, όλα ίδια παραμένουν, μόνο η αρχικοποίηση αλλάζει.
ThanksForStoppingBy!
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 22 Ιαν 2013, 13:53

Re: Εργασία 2 και 3 (Moodle) [2014-2015]

Δημοσίευσηαπό akoutsia » 06 Δεκ 2014, 13:17

ThanksForStoppingBy! έγραψε:Έχω μια απορία στην άσκηση 6. Το πρόγραμμα το έχω γραμμένο σωστά, όμως όταν αρχικοποιώ τον πίνακα μου με αυτόν τον τρόπο:
Κώδικας: Επιλογή όλων
int[] a = values;
μου βγάζει λάθος αποτέλεσμα, ενώ όταν τον αρχικοποιώ ως
Κώδικας: Επιλογή όλων
int[] a = new int [values.length];
βγάζει σωστά αποτελέσματα. Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί συμβαίνει αυτό? Χωρίς να αλλάξω τον παρακάτω κώδικα, όλα ίδια παραμένουν, μόνο η αρχικοποίηση αλλάζει.


Είναι λογικό αν καταλάβεις τι γίνεται σε κάθε περίπτωση.
Το
Κώδικας: Επιλογή όλων
int[] a = new int [values.length];
δημιουργεί ένα νέο πίνακα μήκους values.length και σου δίνει πρόσβαση σε αυτόν μέσω του reference με όνομα a.
Το
Κώδικας: Επιλογή όλων
int[] a = values;
απλά σου δίνει πρόσβαση στον πίνακα values μέσω του reference με όνομα a. Διατηρείς την πρόσβασή στα περιεχόμενα του πίνακα και μέσω της values. Άρα μετά δεν υπάρχουν δύο πίνακες, αλλά ένας (ο αρχικός) ο όποιος έχει δύο "ονόματα".
akoutsia
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 08 Δεκ 2010, 13:43

Re: Εργασία 2 και 3 (Moodle) [2014-2015]

Δημοσίευσηαπό ThanksForStoppingBy! » 06 Δεκ 2014, 14:59

akoutsia έγραψε:
ThanksForStoppingBy! έγραψε:Έχω μια απορία στην άσκηση 6. Το πρόγραμμα το έχω γραμμένο σωστά, όμως όταν αρχικοποιώ τον πίνακα μου με αυτόν τον τρόπο:
Κώδικας: Επιλογή όλων
int[] a = values;
μου βγάζει λάθος αποτέλεσμα, ενώ όταν τον αρχικοποιώ ως
Κώδικας: Επιλογή όλων
int[] a = new int [values.length];
βγάζει σωστά αποτελέσματα. Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί συμβαίνει αυτό? Χωρίς να αλλάξω τον παρακάτω κώδικα, όλα ίδια παραμένουν, μόνο η αρχικοποίηση αλλάζει.


Είναι λογικό αν καταλάβεις τι γίνεται σε κάθε περίπτωση.
Το
Κώδικας: Επιλογή όλων
int[] a = new int [values.length];
δημιουργεί ένα νέο πίνακα μήκους values.length και σου δίνει πρόσβαση σε αυτόν μέσω του reference με όνομα a.
Το
Κώδικας: Επιλογή όλων
int[] a = values;
απλά σου δίνει πρόσβαση στον πίνακα values μέσω του reference με όνομα a. Διατηρείς την πρόσβασή στα περιεχόμενα του πίνακα και μέσω της values. Άρα μετά δεν υπάρχουν δύο πίνακες, αλλά ένας (ο αρχικός) ο όποιος έχει δύο "ονόματα".

A oπότε όταν επεξεργάζομαι τον a, αλλάζει και ο values αφού είναι κοινός. Ευχαριστώ! Νόμιζα ότι δημιουργώ 2ο πίνακα...
ThanksForStoppingBy!
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 22 Ιαν 2013, 13:53

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες