).Στεναχωριέμαι όταν ακούω ΛΑΘΟΣ κλπ. Δυστυχώς για σένα ίσως ευτυχώς για κάποιους άλλους επίσης, είναι σωστό να βάζει ασκήσεις που δεν έχει κάνει(ακριβώς τις ίδιες ή έστω) και είναι σωστό να ρωτάει πράγματα που δεν έχει πει ποτέ(αλλά απαιτουν συνδυαστική κατανόηση και σκέψη εφ'ολης της ύλης). Δυστυχώς ή ευτυχώς κάποια "πραγματικα" προβλήματα απαιτούν συνδυστική σκέψη και δυστυχώς για μας στο ελληνικό πανεπιστήμιο την αποφεύγουν- αποφεύγουμε.
Δυστυχώς και πάλι, έχουμε μάθει με τη νοοτροπία, δε διαβάζουμε ποτέ το βιβλίο (αλλά παρ' όλα αυτά γκρινιάζαμε για το πολλαπλό σύγγραμα), πάντα μόνο σημειώσεις, παλιά θέματα και μπούσουλες που έχουμε πάρει από παλιούς φοιτητές, χωρίς να μπούμε στην διαδικασία να κρίνουμε αν είναι σωστά ή όχι(γιατί δε μας ενδιαφέρει να μάθουμε, το μάθημα να περάσουμε και όλα κομπλέ
Δε διαφωνώ με όλα αυτά που λες, αρκεί ο καθηγητής να σε προετοιμάζει για κάτι τέτοιο και όχι να το θυμάται ξαφνικά στη επαναληπτική εξέταση ενός τυχαίου Σεπτέμβρη. Επίσης σωστή προετοιμασία -απ τη πλευρά του καθηγητή- δεν σημαίνει λύνω μια άσκηση και τις υπόλοιπες δείτε τις στο σπίτι. Οσο για το δε διαβάζουμε ποτέ βιβλίο δεν νομίζω κάποιος να δίνει το συγκεκριμένο μάθημα θεωρώντας τον εαυτό του καλά προετοιμασμένο χωρίς να έχει ανοίξει το βιβλίο
Λυπάμαι πραγματικά όταν ακούω πως κάποιος πηγαίνει στο μάθημα για να ψαρέψει κανά πιθανό θέμα ή να ακούσει τι μπορεί να πέσει στις εξετάσεις.
Αυτό δεν το είπε κανείς εδώ
Σε ένα σοβαρό πανεπιστήμιο του εξωτερικού, σπάνια θα συνέβαινε κάτι τέτοιο(να περάσει το 3%), αλλά στην περίπτωση που θα έρχονταν αντιμέτωποι με μία τέτοια περίπτωση το board θα καλούσε τον καθηγητή και θα τον έκραζε-γιατί ξέρει τι φοιτητές έχει . Εδώ όμως στο Ελλάντα επειδή τίποτα δε λειτουργεί όπως θα έπρεπε (και αυτό μας βολεύει όλους) και ξέροντας πως και οι δύο μεριές έχουν δίκιο και άδικο δε πρόκειται να γίνει τίποτα.
Αυτή την καραμελίτσα με τα πανεπιστήμια του εξωτερικού έχω βαρεθεί να την ακούω. Στο εξωτερικό - ακόμα και στα καλά πανεπιστήμια- εφόσον έχεις τα φράγκα να πας, πηγαίνεις τόσο απλά. Τι δηλώνει αυτό για το επίπεδο των φοιτητών; τίποτα. Το πως βγαίνεις απ τα πανεπιστήμια αυτά μετά και το τι γνώσεις αποκτάς σε σχέση με τα δικά μας πρέπει να μας προβληματίζει για τη δουλειά που γίνεται μέσα στις σχολές και όχι για την ποιότητα των φοιτητών που εισέρχονται. Στο κάτω κάτω αυτές οι συνθήκες υπάρχουν σε αυτές προσαρμοζόμαστε, έχω την κρίση να καταλάβω πότε πρέπει να διαβάσω ένα μάθημα για να μάθω και πότε πρέπει να παπαγαλίσω ένα ανόητο μάθημα χωρίς λόγο ύπαρξης που απλά γεμίζει το πρόγραμμα σπουδών και πληρώνει έναν βαριεστημένο καθηγητή ( δεν μιλώ φυσικά για τα ΣΗΕ )
Δεν άκουσα κανένα να σκέφτεται ρε γμτ κάνουμε 30 ώρες ανούσιο μάθημα την εβδομάδα και ο φόρτος εργασίας είναι max 10 ώρες. Και αντί να προσπαθήσουμε να το αλλάξουμε δηλαδή τις ώρες παρακολούθησης να τις κάνουμε 20 max και το φόρτο εργασίας 40 τίποτα εμείς.
εδώ συμφωνούμε
Τέλος να πω σ όλους αυτούς τους απ έξω που προσπαθούν να 'βοηθήσουν' λέγοντας ουσιαστικά πως απλά σ αυτό το μάθημα κόπηκε τόσος κόσμος επειδή μαθαίνει απ έξω πράγματα, δεν νιώθει το μάθημα και δεν έχει συνδυαστική σκέψη, εσείς που ενδιαφέρεστε για τη ΓΝΩΣΗ πάνω απ όλα αν ήταν τελευταίο σας μάθημα ας πούμε κ είχατε τη δυνατότητα να βρείτε τα θέματα -λέμε τώρα- ένα μήνα πριν ΔΕΝ θα τα παίρνατε, θα λιώνατε το μάθημα για να περάσετε με την αξία σας σωστά ;
Χαίρομαι που οι συνάδελφοι μου είναι τόσο ηθικοί και συνειδητοποιημένοι