brera έγραψε:1)Όχι δεν υπάρχει καμμία υπόδειξη. Απλά κόβεις επιλεκτικά τις προτάσεις. Ακολουθεί μια που λέει" Το πρόβλημα είναι η βαθμολόγηση" άρα προφανώς δε δείχνω τους φοιτητές όπως καταλαβαίνεις (ελπίζω).
2) Δε βλέπω όμως να αντιδράτε πραγματικά. Απλά προσπαθείτε να αποδείξειτε σε μένα ( που δεν είμαι αυτός που μπορώ να σας βοηθήσω πραγματικά ή να σας λύσω το προβλημα) ότι διάβασατε όταν κατεβηκατε και δεν κάνατε δουλειά του ποδαριού.. Αυτό το πράγμα πηγαιντε και κάντε το εκεί που πρέπει μήπως και πετύχετε τίποτα. Εμένα αν με πεισειτε το πολύ πολύ να πω "μπράβο σας".
Που δεν έχω λόγο να μη σας πιστέψω. Αλλά κάτι με εμένα δε θα αλλάξει.
Supersonya έγραψε:Δε θυμαμαι ολες τις ερωτησεις θεωριας, αλλα αυτές που θυμάμαι ή βασιζονταν σε λεξεις που δεν υπηρχαν στο βιβλιο (ποιο φορεις χρησιμοποιουνται σε εναεριες γραμμες - αλλα δε θελω τα ειδη πυλωνων) η σε πληροφοριες οι οποιες δεν υπηρχαν γραμμενες πουθενα στα συγγραματα μας (ποτε χρησιμοποιουνται 2 αγωγοι γης)
Στη δευτερη ερωτηση οσοι εχουν προσπαθησει πολλες φορες θα ξερουν οτι η απαντηση εχει να κανει με τη γωνια που σχηματιζει ο αγωγος γης με τους αγωγους των φασεων αλλα αυτο δεν το ειπε φετος στο μαθημα το ξερω γιατι παρακολουθουσα, αντιθετως το ακουσα στο μαθημα για αποριες τον ιουνιο επειδη καποιος τη ρωτησε γιατι το ειχε ξαναβαλει.
Το γεγονος οτι ειναι αποδεκτο μεχρι τωρα το να υπαρχουν 1-2 ερωτησεις που να ειναι πραγματα που δεν αναγραφονται στο βιβλιο και η καθηγητρια δεν τα εχει συγκεντρωσει καν σε ενα εγγραφο να τα κοινοποιησει σε ολους, επεφερε το να μπουν τελικα σχεδον ολες οι ερωτησεις θεωριας σε αυτο το στυλ και να μην περασει το 80% των εξεταζομενων που πιστευω οτι μπορει να ειχαν διαβασει τα βιβλια περισσοτερο απο επαρκως για ενα 5.
Οι ασκησεις οχι μονο δεν ειχαν λυθει στην ταξη, αλλα απο τα κεφαλαια στα οποια αναφερονται οι ασκησεις δεν εχουν καμια σχεση με αυτες που μπηκαν. Δεν υπηρχε κανενος ειδους προειδοποιηση οτι οποιοσδηποτε τυπος στα βιβλια μπορει να γινει ασκηση, αντιθετως η καθηγητρια στο μαθημα ελεγε οτι ασκησεις βαζει "παρομοιες" με τα λυμενα παραδειγματα και αυτα που εχει δωσει η ιδια λυσεις.
Το να πρεπει να εφευρουμε λυσεις prima vista οπως λενε οι μουσικοι, σε αγνωστο περιεχομενο, δεν ειναι πανεπιστημιο, ειναι μαθηματικη ολυμπιαδα.
Οσοι πιστευετε οτι απλα γκρινιαζουμε για τα θεματα κι οτι ηταν σε επιπεδα δυσκολιας παρομοια με αλλους σεπτεμβρηδες , κανετε λαθος, τα θεματα αυτα ηταν οτι πιο απαραδεκτο εχει γινει εδω και χρονια.
riri έγραψε:Ας ξεκινήσει κάποιος από κάθε έτος να επικοινωνεί με άτομα του έτους του που ξέρει ότι έδωσαν, είτε τους είδε εκεί είτε δεν ξέρω και εγώ πως, και μετά ας κανονίσουμε ένα κοινό ραντεβού στη σχολή μέσω φόρουμ και να μαθευτεί μετά αυτό από στόμα σε στόμα. Μόνο έτσι μπορεί να γίνει κάτι αλλιώς δεν πρόκειται σαν κίνηση να είναι επιτυχής μόνο μέσω της ανωνυμίας εδώ.
verysexual έγραψε:αυτό με την επανεξέταση τι νόημα έχει ; αφού το φεβρουάριο θα γίνει εξεταστική πάλι έτσι κ αλλιώς. Οσο για την κανονικοποίηση στο 35%, πείτε το της και θα είναι ένα ωραίο αστείο για να της φτιάξει τη μέρα. Και θα διαφωνήσω : είναι ΛΑΘΟΣ να βάζει ασκήσεις που δν έχει κάνει, είναι ΛΑΘΟΣ να ρωτάει πράματα στη θεωρία που δεν έχει πει ποτέ στην τάξη και να απαιτεί να βγάζουμε λαγούς απ το καπέλο μας. Δηλαδή αυτός που πάει στο μάθημα τι όφελος έχει, όταν η τελική εξέταση είναι απλά διαγωνισμός ευστροφίας και γενικών γνώσεων. Ας σκεφτούν λίγο ποιο είναι το νόημα επιτέλους μιας εξεταστικής, το να βάζει τέτοια θέματα δεν είναι κίνητρο να διαβάσεις, είναι κίνητρο να απογοητευτείς.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες