patirgerasimos έγραψε:Παιδιά, η ουσία με τα ΣΗΕ είναι ότι πρέπει να έχεις νιώσει το αντικείμενο για να περάσεις. Θέλει διάβασμα ουσιαστικό πέρα, από τα στενά όρια των θεμάτων. Πχ θεωρία: οι ερωτήσεις που δίνει είναι ενδεικτικές και είναι για να σε βοηθήσουν να καταλάβεις λίγο τι γίνεται. Σπάνια μπαίνουν ατόφιες ερωτήσεις ίσως 1 στις 20. Πάντα είναι με πλάγιο τρόπο, πχ τι αντιστάθμιση θα κάνατε σε κτίριο με κλιματιστικά ή σε κτίρια με πολλές λάμπες φθορίου κλπ.
Αν καταλάβετε τι παίζει στην θεωρία, μπορείτε να απαντήσετε τις ερωτήσεις. Επίσης να ξέρετε ότι οι λυμένες ερωτήσεις που κυκλοφορούν όπως και τα θέματα είναι είτε ελλιπή είτε λάθος λυμένα, οπότε μην τα διαβάζετε ξερά όπως είναι...
Το ίδιο και σε μεγαλύτερο βαθμό, γίνεται στις ασκήσεις. Αν δεν καταλάβεις, και δεν νιώσεις δεν μπορείς να λύσεις κάτι πέρα από τα συνηθισμένα (όπως τον πυλώνα). Επίσης πολλές φορές πέφτει κάτι που έχει ειπωθεί επανειλημμένα στην τάξη, πχ στο δικό μου έτος έλεγε συνέχεια κάτι πράγματα για τις μηχανές και για κάτι ρεύματα μετασχηματιστών, ε αυτά πέσανε..Αν δεν τα είχες ακούσει εκεί μέσα, έλεγες μα καλά ΣΗΕ γράφω για μηχανές?
Και τέλος εξετάζει και την αντίληψη σαν μηχανικό, οπότε μπορεί να ζητηθεί κάτι το οποίο να μην υπάρχει ατόφιο μέσα στο βιβλίο αλλά με λίγη σκέψη βγαίνει...
Μακάρι να βγάλετε άκρη, αλλά το θέμα έχει τεθεί ξανά...
και οοοοολα αυτά για ένα μάθημα κοινό ηλεκτρονικών - ενεργειακών?? Δεν λέω, σαν μάθημα είναι βασικό και ένας Ηλεκτρολόγος Μηχανικός θα πρέπει να γνωρίζει σίγουρα κάποια βασικά πράγματα για τα ΣΗΕ, αλίμονο. Γιατί λοιπόν να μην εξεταζόμαστε εμείς οι από κοινού σε αυτά τα βασικά και η δυσκολία των θεμάτων να ναι τέτοια όπου θα ανταμείβεται ο τέλεια διαβασμένος και θα περνάει όμως σίγουρα ο ικανοποιητικά διαβασμένος που έχει κατανόησει αυτά που πρέπει τουλάχιστον να γνωρίζει?