Πρόβλημα στη C...

Διδάσκοντες: Α. Καράκος, Αν. Καθηγητής

Πρόβλημα στη C...

Δημοσίευσηαπό aek_21 » 19 Μαρ 2009, 14:43

Έχω μια άσκηση στην οποία δίνω από μια τιμή σε 2 μεταβλητές και μετά φτιάχνω 4 συναρτήσεις, οι οποίες θα επιστρέφουν στο κυρίως πρόγραμμα το άθροισμα , τη διαφορά ,το γινόμενο και το πηλίκο.Έχω γράψει το παρακάτω κώδικα και μου βγάζει ένα πλήθος από errors.Αν κάποιος βρει το λάθος ας μου το πεί γιατί είμαι αρχάριος στην C.Ευχαριστώ πολυ...



#include <stdio.h>


main()
int a,b ;
{
printf("Dwse ton akeraio arithmo A");
scanf("%d", &a);
printf("Dwse ton akeraio arithmo B");
scanf("%d", &b);
athr=athroisma(a,b);
diaf=diafora(a,b);
gin=ginomeno(a,b);
pil=piliko(a,b);
}
athroisma(x,y)
int x,y.d;
{
return(x+y);
}
diafora(x,y)
int x,y;
{
return(x-y);
}
ginomeno(x,y)
int x,y;
{
return(x*y);
}
piliko(x,y)
int x,y;
{
return(x/y);
}
aek_21
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 12:23

Re: Πρόβλημα στη C...

Δημοσίευσηαπό Vagoulas » 19 Μαρ 2009, 14:50

Για δοκίμασε αυτό:

#include <stdio.h>


main()

{
int a,b ;
int athr, diaf, gin, pil;

printf("Dwse ton akeraio arithmo A");
scanf("%d", &a);
printf("Dwse ton akeraio arithmo B");
scanf("%d", &b);

athr=athroisma(a,b);
diaf=diafora(a,b);
gin=ginomeno(a,b);
pil=piliko(a,b);
}

int athroisma(x,y)
int x,y;
{
return(x+y);
}

int diafora(x,y)
int x,y;
{
return(x-y);
}

int ginomeno(x,y)
int x,y;
{
return(x*y);
}

int piliko(x,y)
int x,y;
{
return(x/y);
}
Άβαταρ μέλους
Vagoulas
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: 10 Ιαν 2008, 19:37
Τοποθεσία: Helsinki
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Πρόβλημα στη C...

Δημοσίευσηαπό aek_21 » 19 Μαρ 2009, 14:55

Ευχαριστώ πολύ..Λειτουργεί αν και βγάζει κατι warnings...
aek_21
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 12:23

Re: Πρόβλημα στη C...

Δημοσίευσηαπό MNO » 19 Μαρ 2009, 14:56