lamgramm έγραψε:Δε μπορω να καταλαβω γιατι ''τη μπαινετε'' σε εναν ανθρωπο που εχει προσφερει τοσο πολυ στο forum.Ισα ισα που πρεπει να τον ευχαριστησουμε που αφιερωνει χρονο στο να βοηθαει οσους δεν εχουν περασει.Σημερα θα ανεβασει κατι ο stokos, αυριο καποιος αλλος...ωστε να βοηθαμε ολοι ο ενας τον αλλο.Μην ξεχνατε πως ο καθενας εχει την επιλογη αν θα κατεβασει κατι που εχει ανεβει στο forum ή οχι!!!
anestissss έγραψε:Γιατί τέτοια υποκρισία?
Το αν παρακολουθείς εσύ φαντάζομαι το κάνεις για δικό σου καλό και το κάνεις επειδή θες να μάθεις... Τι σε νοιάζει και γιατί ασχολείσαι με το τι κάνουν οι άλλοι, που πίνουν καφέ και που περνούν τα βράδια τους.
Περισσότερο για φόβο το καταλαβαίνω παρά για ενδιαφέρον για την σχόλη και το μάθημα... Ο καθένας διαβάζει όπως θέλει, μαθαίνει όπως θέλει και θεώρει καλό για τον ίδιο και για τις γνώσεις που θέλει να αποκτήσει.
Άλλος αντιγράφει μια εργασία και ταυτόχρονα μαθαίνει... άλλος αντιγράφει και άπλα αντιγράφει για να τελειώνει και με αυτό το θέμα.
Μην κρύβουμε τις αδυναμίες μας και τους φόβους μας πίσω από τα δήθεν τα πρέπει και τα καθώς πρέπει, με φτηνες δικαιολογιες και επιχειρήματα του τυπου επιπεδου σχολης και με τον τροπο που διαβαζουν οι αλλοι.
Pagouras έγραψε:Δεν γνωριζεις αν τρεχω-ενδιαφερομαι-ρωταω, ουτε θεωρω εσενα και οποιον εκανε μονος του την προεργασια κοροιδα. Απλα ανεφερα οτι καποια πραγματα δεν γινεται να τα γνωριζουμε και οτι ειτε με τον ενα ειτε με τον αλλο τροπο θα χρειαστει να τα παρουμε απο παλιοτερους. Τωρα αν καποιος πηρε ετοιμη την προεργασια και την μελετησε ενω καποιος αλλος πηρε ετοιμη την προεργασια απλα για να την παραδωσει, αυτο ειναι θεμα δικο του.
jimmy_thomas έγραψε:1. Τα σημεία στίξης έχουν το δικό τους σημαντικό ρόλο μέσα σε ένα κείμενο. Δεν ξέρω για τους άλλους αλλά η σύνταξη του κειμένου σου με κουρασε ιδιαιτερα στην ανάγνωση. Μετά από ένα σημείο στίξης γράφουμε με κεφαλαίο αφήνοντας ένα κενό από την προηγούμενη λέξη.
2. Επί του θέματος. Εχω ξεμπερδέψει με το συγκεκριμένο μάθημα (και το εργαστηριακό κομμάτι) εδώ και καιρό μιας και αισίως μπαίνω στο 6ο έτος. Πάραυτα με παραξένεψαν μερικές απόψεις. Έχω την εντύπωση ότι ο Stokos έχει την πιο ολοκληρωμένη άποψη. Όσοι βιάστηκαν να κατηγορήσουν πως θα σερβίρουν έτοιμο πιάτο στους συναδέλφους τους καλά εκαναν, περιττό όμως να πω πως αυτό σημαίνει ότι οι ίδιοι αυτοί άνθρωποι στερούνται κάθε παρομοίου δικαιώματος στο μέλλον για οποιοδήποτε μάθημα. Με λόγια ξάστερα αυτό σημαίνει πως δεν δικαιούνται να αντιγράψουν, να πάρουν έτοιμες λύσεις και γενικά να ανατρέξουν σε κάτι ολοκληρωμένο και έτοιμο. Πιστέψτε με όμως θα ακολουθήσουν κάμποσα τέτοια μαθήματα. Θέλω λοιπόν να πω πως αν κάποιος δεν έχει πρόβλημα με την ιδέα να παραχωρήσει την έτοιμη δική του δουλειά προς εκμετάλλευση, τότε ας το κάνει. Χωρίς αμφιβολία, αυτος που θα χάσει δεν θα είναι αυτός που ανέβασε τις εργασίες αλλά αυτός που θεώρησε ότι χωρίς έστω λίγη προσπάθεια, με ένα Ctrl-C και ένα Ctrl-V έλυσε το πρόβλημα του.
michelle έγραψε:1.Σε ότι αφορά στα σημεία στίξης μου, θα με συγχωρήσεις, μα εφόσον είδες ότι σε κουράζει ,μπορούσες να μην το διαβάσεις.
michelle έγραψε:επίσης ο τρόπος που γράφω αφορά εμένα και μόνο , δεν πιστεύω ότι είσαι αρμόδιος να το κρίνεις αυτό.
michelle έγραψε:τέλος αναφερόμενη στο "Μετά από ένα σημείο στίξης γράφουμε με κεφαλαίο αφήνοντας ένα κενό από την προηγούμενη λέξη", που σημειώνεις,θα ηθελα να διορθώσω το ότι μετά απο "κόμμα", δεν ξεκινάμε με κεφαλαίο.
michelle έγραψε:2......δεν αντιλήφθηκα ακριβώς τι εννοείς.
και για να αντικρούσω αυτα που λες , θέλω να τονίσω, ότι δεν είπα ότι δεν πρέπει να παρεχουμε βοηθεια σε συμφοιτητές μας. Στα λεγόμενα σου το ακριβές νόημα αυτό είναι.Ισα ισα που θεωρώ ,όπως ανέφερα και στο post μου,ότι όλοι μας οφείλουμε να δίνουμε σημειώσεις και βοήθεια σε κάποιον που τις χρειάζεται. Όχι όμως σε εκείνους που κατ'εξακολούθηση χάνουν τις παραδόσεις των μαθημάτων και θεωρούν πως είναι δικαίωμα τους να παίρνουν τις σημειώσεις από εκείνους που παρακολουθούν. Όλα έχουν κάποιο όριο.
Kevin έγραψε:Φίλε Stokos κατ'αρχάς να ξέρεις οτι εκτιμάμε όλοι την βοήθειά σου και την διάθεσή σου να βοηθήσεις σε πολλά θέματα. Τόσο από αυτά που "ανεβάζεις" όσο και από το οτι λες να επικοινωνήσουμε μαζί σου για βοήθεια σε κάποια μαθήματα είναι αξιοθαύμαστο και αξιέπαινο.
Όσον αφορά το συγκεκριμένο θέμα των προεργασιών προσωπικά δεν μπορώ να πω κάτι, διότι από τη μία έχεις τα πλήρη δικαιώματα της πνευματικής σου εργασίας και από την άλλη συμμετέχεις σε ένα δημόσιο forum και ανεβάζοντάς τα δεν θίγεις κανέναν κανόνα του. Ούτε προσβάλεις, ούτε βρίζεις ούτε δουλειά άλλου παραθέτεις.
Θέλω μόνο να σταθώ λίγο στο σκεπτικό σου και να σου δώσω μία λαβή να σκεφτείς κάποια πράγματα. Ξεκινάς φτιάχνοντας ένα e-book. Ωραία. Προχωράς και ανεβάζεις κάποια εργασία σου. Μάλιστα. Και τώρα έρχεσαι και σκέφτεσαι να ανεβάσεις όλες τις προεργασίες...
Οι προεργασίες βαθμό δεν δίνουν, πρέπει απλά να τις πας για την παρουσία και είδα και εγώ όταν τις έκανα οτι γενικά "κυκλοφορούσαν", άρα ουσιαστική διαφορά σε σχέση με αυτό που γίνεται μέχρι τώρα δεν θα κάνεις. Ας πούμε οτι θα το κάνεις πιο εύκολο το να τις αποκτήσει κάποιος.
Το ερώτημά μου είναι "μέχρι πού θα φτάσεις?". Γιατί φίλε μου όπως το πας σε κανα 2 χρόνια κάποιος θα βρίσκει εδώ μέσα υλικό για να περάσει πολλά μαθήματα προσπαθώντας ελάχιστα σε σχέση με τους παλιούς. Το forum όπως λέει και στην αρχική σελίδα δημιουργήθηκε για την καλύτερη συνεννόησή μας, για ανακοινώσεις, για βοήθεια που παρέχουμε ο ένας στον άλλον όπως άλλωστε πρέπει να την παρέχουμε (αναφέρθηκε και σε προηγούμενο post). Όχι όμως για "άρμεγμα". Είναι πολύ διαφορετικό να ρωτάει κάποιος κάτι φτιάχνοντας ένα thread και να απαντάμε και άλλο να δίνουμε έτοιμα πιάτα. Πώς θα σου φανεί αν στο τέλος τελειώσεις με 7 το πτυχίο και κάποιος αφού καρπωθεί όλα αυτά που θα ανεβάσεις το πάρει με 8? Δεν θα είναι "άδικο" για σένα? Δεν θα είναι "άδικο" για τους υπόλοιπους αν αυτός π.χ. προτιμηθεί για ένα μεταπτυχιακό στο εξωτερικό λόγω του βαθμού του? Βάζω την λέξη σε εισαγωγικά γιατί κάτι άδικο δεν κάνεις! Αν δούμε τους κανόνες γράμμα προς γράμμα δεν παραβαίνεις κανέναν. Ούτε φυσικά εκείνοι που θα ωφεληθούν από τις εργασίες παραβαίνουν κάποιον κανόνα.
Σου μιλάω όμως για το λεγόμενο άγραφο δίκαιο. Τουλάχιστον όπως το βλέπω εγώ. Εϊναι προσωπική μου άποψη και δεν ζητάω ούτε απαιτώ τίποτα (ούτε αντιτίθεμαι σε αυτά που έχετε πει οι υπόλοιποι) απλά σου τα λέω για να σε προβληματίσω, για να το σκεφτείς από μία άλλη σκοπιά.
P.S. Μπορείς κάλλιστα να περιμένεις pm από όσους θέλουν βοήθεια και έτσι να "βλέπεις" και εσύ καλύτερα τον καθένα που σου ζητάει, να κρίνεις καλύτερα σε ποιόν θα εμπιστευτείς την πνευματική σου εργασία.
jimmy_thomas έγραψε:1. Προφανώς για να βγάλω το συμπέρασμα αυτό έπρεπε να διαβάσω μια αξιόλογη ποσότητα κειμένου συνεπώς δεν θα μπορούσα απλά να μην το διαβάσω γιατί αλλιώς δεν θα μπορούσα να είχα βγάλει ολοκληρωμένο συμπέρασμα.
2. Φυσικά και είμαι. Από τη στιγμή που γράφεις κάτι και το δημοσιοποιείς οποιοσδήποτε (συμπεριλαμβανομένου και μένα) μπορεί να ασκήσει κριτική σε αυτό που γράφεις αλλά και στο πως το γράφεις. Το ιδιο φυσικά ισχύει και για σένα.3. Συμφωνώ. Ήθελα να γράψω τελεία αλλά εκ παραδρομής έγραψα σημείο στίξης.4. Τέτοιο δικαίωμα δε τους δόθηκε σε καμία περίπτωση. Αυτό μας έλειπε. Αλλά το αν κάποιος γουστάρει να ανεβάσει κάτι επειδή έτσι το θέλει, ο καθένας είναι ελεύθερος να το κατεβάσει.
jimmy_thomas έγραψε:Ωραία είναι αυτά και στα περισσότερα θα συμφωνήσω μαζί σου εφόσον φυσικά υποσχεθείς ότι δεν έχεις κάνει ποτέ σκονάκι σε κανένα μάθημα και ούτε πρόκειται να κάνεις. Διότι βλέπεις σε μια τέτοια περίπτωση εσύ θα πάρεις μεγαλύτερο βαθμό απο εμένα που ενώ δίαβασα αρκετά αποφάσισα να σεβαστώ τους κανόνες και να παιξω τίμια. Εάν λοιπόν εσύ κλέβεις και στο τέλος βγάλεις ας πούμε 8 ενώ εγω 7 τότε θα επιλέξουν εσένα για μεταπτυχιακό, σωστα?
Ελπίζω να κατάλαβες τι θέλω να πω με αυτό το παράδειγμα.
michelle έγραψε:Συγγνώμη, μα δεν είσαι αρμόδιος να ΚΡΙΝΕΙΣ τον τρόπο γραφής μου ,μα να σχολιάσεις με τον όποιο τρόπο, το περιεχόμενο, καθώς αυτή είναι η ουσία.
Όταν κάποιος σου εξιστορεί μία ιστορία και δεν την εξιστορεί όπως θα ήθελες να την ακούσεις,του λες:
μπορείς να τα πεις αλλιώς γιατί έτσι με κουράζει?
ο τρόπος που μιλάει ή γράφει κάποιος είναι προσωπικό του θέμα.
Στην προκείμενη περίπτωση η κινηση του stokou να ανεβάζει στο forum ότι μπορεί για να βοηθήσει είναι άξια θαυμασμού,
ό,τι ήταν να σχολιάσω για το θέμα το έχω αναφέρει και το να λογομαχώ μαζί σου και να αντισταθμίζω αυτά που λες θεωρώ ότι είναι ανόητο γι αυτό και το σταματάω εδώ.
Υ.Γ. ζητώ συγγνώμη απο τα μέλη του forum για την παρέκκλιση απο το κυρίος θέμα του topic, η αρχική πρόθεση μου ήταν απλά να πω την γνώμη μου.
michelle έγραψε:Καταρχήν δεν θεωρώ ,οτι με τον τρόπο που συνέταξα το post μου έδωσα το δικαίωμα σε εσένα ή στον οποιοδήποτε να αναφερθεί σε εμένα χρησιμοποιώντας λέξεις όπως η υποκρισία.
Επιπρόσθετα δεν αναφέρθηκα στο τι κάνουν τα βράδια τους, κάθε άλλο,
αναφερόμενη στους καφέδες εννοούσα πως απουσιάζουν από το μάθημα, στου οποίου τις εργασίες για να ειναι συνεπείς, πρέπει να είναι παρόντες.
Όταν λοιπόν απουσιάζεις επειδη ησουν για καφέ,δεν είναι εκμετάλλευση να παίρνεις ετοιμες σημειωσεις από κάποιους που κάνοντας υπομονή παρακολουθούν το τρέχον μάθημα?
αν δεν είναι εκμετάλλευση αυτό τοτε τι είναι.."βοήθεια" ?
οκ αν στο δικό σου λεξιλόγιο οι 2 αυτές έννοιες συμπίπτουν εμένα δεν με αφορά.
Kevin έγραψε:Δεν έχει σχέση το ένα με το άλλο. Άλλο μία παρατυπία που κάνει κάποιος υπ'ευθύνη του και μάλιστα με τον κίνδυνο να εντοπιστεί και να φύγει από την αίθουσα και άλλο το να ανεβάζεις εργασίες σε έναν δημόσιο χώρο που συμμετέχουν πολλοί και είναι καθ'όλα νόμιμος ο διαμοιρασμός τους. Η σύγκρισή σου είναι εντελώς άστοχη.
Και φυσικά δεν έχω να υποσχεθώ τίποτα, γιατί είπα απλά την άποψή μου στον Stokos δίνοντάς του το έναυσμα να το σκεφτεί από μια άλλη οπτική γωνία. Και μάλιστα αφού μας ρώτησε εκείνος. Αναφέρθηκα στο πλαίσιο του forum και επακριβώς στην ερώτηση του Stokos και εσύ το γενίκευσες σε κάτι άσχετο.
Ελπίζω να κατάλαβες τί θέλω να πω.
anestissss έγραψε:Πες μου Michelle... Τι σε φοβίζει??
Δεν θέλεις να δώσεις σημειώσεις μην δίνεις, αλλά δεν μπορείς να "απαιτείς" και από άλλους να μην βοηθούν τους συναδέλφους-συμφοιτητές-φίλους.
Αν θεωρείς εκμετάλλευση το να δίνεις σημειώσεις, μάλλον πρέπει να αναζητήσεις αλλού τις απαντήσεις και όχι στο πληκτρολόγιο και στην οθόνη.
Φαντάζομαι δεν θα έχεις χρησιμοποιήσει και το link: download, σε αυτό το φόρουμ
jimmy_thomas έγραψε:Φυσικά και δεν είναι άσχετο μα παρότι το τόνισα στο τέλος δυστυχώς δε το πιασες. Πολύ σύντομα λοιπόν θα σου πω ότι εάν εσύ είσαι αντίθετος για παράδειγμα στο να παίρνει κάποιος έτοιμη τροφή με πιθανότητα να αποσπάσει ευνοϊκότερη βαθμολογία σε σχέση με σένα προφανώς λοιπόν εσύ ο ίδιος είσαι αντίθετος με οποιαδήποτε παρόμοια διαδικασία η οποία θέτει εμπόδιο στην δίκαιη και σωστή αξιολόγηση των φοιτητών. Συνεπώς εσύ ο ίδιος δεν θα προβείς ποτέ σε τέτοιου ύφους ενέργειες. Η μήπως θα προβείς?
anestissss έγραψε:Πες μου Michelle... Τι σε φοβίζει??
Δεν θέλεις να δώσεις σημειώσεις μην δίνεις, αλλά δεν μπορείς να "απαιτείς" και από άλλους να μην βοηθούν τους συναδέλφους-συμφοιτητές-φίλους.
Αν θεωρείς εκμετάλλευση το να δίνεις σημειώσεις, μάλλον πρέπει να αναζητήσεις αλλού τις απαντήσεις και όχι στο πληκτρολόγιο και στην οθόνη.
Φαντάζομαι δεν θα έχεις χρησιμοποιήσει και το link: download, σε αυτό το φόρουμ
michelle έγραψε:κατι ήρθαμε να μάθουμε σε αυτήν την σχολή..μην τα ισοπεδώνουμε όλα πια,
και η βοήθεια που ένας φοιτητής πρέπει να παρέχει σε έναν μικρότερο ή σε κάποιον που αντιμετωπίζει τις όποιες δυσκολίες σε κάποιο μάθημα-εργαστήριο έχει όριο,αυτό της εκμετάλλευσης του κόπου του άλλου.ας σταματήσουμε λοιπόν να το αγνοούμε και ας καταλάβουμε πως όλα δεν είναι δεδομένα.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες