Θα πω και εγώ τα δικά μου:
Μιγαδικές καλό είναι να πας, βάζει στο τέλος ασκήσεις παρόμοιες ή ίδιες με αυτές που κάνει στο μάθημα. Αν βρεις με άλλο τρόπο σημειώσεις, καλώς. (2 ασκήσεις+πρόοδος = 3 βαθμοί bonus)
ΕΑ Ανάλυση: Δεν είχα πατήσει το πόδι μου στο μάθημα (δε μπορώ καθόλου τον τρόπο του κ.Γραββάνη), αλλά στο εργαστήριο πάντα πρόσεχα και είχα ασχοληθεί σοβαρά με την εργασία (που δίνει το μαξ 3 βαθμούς και συμψιφίζεται με το γραπτό στο τέλος).
Γενικά, δεν είναι τόσο απέραστο μάθημα όσο το παρουσιάζουν οι μεγαλύτεροι, απλά θέλει όντως πολύ δουλειά, πρέπει να ξέρεις τα πάντα, όχι μηχανικά, αλλά να ξέρεις τι παίζει σε κάθε αλγόριθμο (αν θες βοήθεια στείλε pm)
C++: Επίσης δεν πάτησα ποτέ στο μάθημα, ο καθηγητής ανεβάζει τις διαφάνειες στο eclass. Το εργαστήριο ελάχιστα θα σε βοηθήσει, τώρα ειδικά που είστε και άπειρα παιδιά, η δεύτερη εργασία όμως, που είναι και η μεγαλύτερη, είναι ο λόγος που το 80% των παιδιών κόβονται. Θέλει και εδώ δουλειά, και σου προτείνω να ασχοληθείς πολύ, να βγάλεις >8.5 στο εργαστήριο για να πας στο τέλος και να γράψεις ένα 6 και να σου μείνει τελικός βαθμός 8+.
ΣΗΚ: Malvino+προσεκτικό διάβασμα=περνάς. Συνήθως ο κ.Ανδρεάδης βάζει εύκολα πράγματα τον Φλεβάρη και δύσκολα τον Σεπτέμβρη, οπότε κοίτα να μη σου μείνει.
Κ1: Πάρε το βιβλίο ασκήσεων του κ.Παπαμάρκου (υπάρχει στη Βιβλιοθήκη) ξεκοκάλισε το, και πάρε 10. Προσοχή στο εργαστήριο
Πεδία 1: Δεν έχω ιδέα,δεν το έχω περάσει ακόμα (;D), αλλά υποπτεύομαι αν ξέρεις καλά μαθηματικά (λογισμό πολλών μεταβλητών ας πούμε) δεν είναι παλούκι.
Επιλογής: Εγώ είχα πάρει Διαφορικές του κ.Σχοινά, είχα πάει σε όλες τις διαλέξεις και πήρα 9 λόγω χαζομάρας. Επιχειρησιακή απ'ότι έχω ακούσει μπορείς να κάνεις κάτι αντίστοιχο.
Γενικά, το 3ο εξάμηνο θα σου φανεί πολύ βαρύ συγκριτικά με τα προηγούμενα, αλλά θα καταλάβεις ότι δεν ήταν τελικά και τόοοοσο δύσκολο όταν πας στο 4ο