blackbird έγραψε:Εννοώ σε μερικές παραδόσεις της κ.Μειμαρίδου.
παραξενη συμβουλη αλλα θα την εχω υπ'οψην μου,να παω κανα 2 φορες το μηνα να δω-ξερω τι παιζει
Ξέρουμε να λύνουμε διπλά και τριπλά ολοκληρώματα αλλά δεν καταλαβαίνουμε τι ακριβώς είναι.
αν και μαλλον θα ακουστω καπως,δεν με νοιαζει.
Δεν προκειται να μαθεις ποτε κατι σημαντικο σε βαθος μεσα σε διαστημα 1ος εξαμηνου(δλδ καπου 4 μηνες μαθημα).
Δεν σπουδαζω στο μαθηματικο σε αυτο το -θεωρητικο- επιπεδο για να δινω τοσο εμφαση και
οσο για την κλασσσικη ατακα οτι ως μηχανικος θα χρειαστω μαθηματικα,απανταω,μηχανικος ειμαι ΜΕ κομπιουτερακι wolfram,matlab και internet....
γενικα η σχολη σου δινει τα εφοδια αλλα μεχρι εκει,αν σου αρεσει κατι κατσε και διαβασε το μονος σου και
η αληθεια ειναι οτι ο Αι γιαννης κανει φανταστικη δουλεια. Διαβασε το βιβλιο πες τι ωραιο που ειναι, πηγαινε στην εξεταστικη παρε 3,διαβασε και απο το γκαρ για κανα 4ωρακι και γραψε 6,5 για ενα μαθημα που το βρισκεις στην καλυτερη αδιαφορο και μετα δεν πες μου για το ποιος εμαθε σε βαθος ή οχι(προσωπικη εμπειρια)
Και η μαθηματική παιδεία(και όχι μόνο) που παίρνουμε ακόμα περισσότερο
κυριως στο τελευταιο μερος δεν συμφωνω
πολλα παραπονα προκυπτουν απο την σχολη αλλα δεν νμζ να εχεις καποιος θεμα απο την παιδεια (και ποσοτητα) στον μαθηματικο τομεα
εξακολουθω να μην συμφωνω μαζι σου,σημασια εχει το αποτελεσμα,δεν χρειαζεται να ξερω τι ειναι 2πλο ολοκληρωμα,αρκει να μπορω να λυσω την ασκηση