Εδώ θα μπορούσαν να χωρέσουν πολλές πτυχές.
Πάρτε από ...
τις ώρες διδασκαλίας...
την ενασχόληση των υπευθύνων και το πόσο user friendly (η καλύτερα student friendly) είναι το μάθημα
την ύλη...γενικότερα σε σύνολο που προλαβαίνει ή που δύναται να δει κανείς σε ένα εξάμηνο...από μια τόσο δυνατή και παράλληλα εισαγωγική (μπορεί κανείς να πει)...γλώσσα στη φιλοσοφία του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού.
Πόσο εύκολο είναι άραγε κανείς να κάνει κτήμα του τέτοιες ιδέες μέσα από τις διαδικασίες του μαθηματος?
Παίρνω την πρωτοβουλία να ξεκινήσω αυτο το topic με αφορμή όσα αναφέρθηκαν σε άλλο thread
Περιμένω να ακούσω και 3οετεις που το διδαχθήκανε πέρυσι...