mpougatsas έγραψε:Έναν σχολιασμό για τα θέματα;;;
Στοιχήματα θα πέσουν;;;
Πόσο πληρώνει το να περάσουν λιγότερα από 3 άτομα, να ποντάρω μέχρι και την ψυχή μου...;;;
Με λίγα λόγια...
Προσωπικά αφιέρωνα υπερβολικά πολύ χρόνο στο να ασχολούμαι με το συγκεκριμένο μάθημα, αλλά απότι φάνηκε ούτε αυτό ήταν αρκετό...
Προσωπική εκτίμηση είναι οτι το πλήθος των θεμάτων δεν σου άφηνε περιθώριο να γράψεις πάνω από 6-7 ακόμα κι αν ήσουν ο Bill Gates ξερωγώ... Θα ήθελα να δώ κάποιον εκ των επιμελητών των θεμάτων να τα λύνει σε ένα 2ωρο...
Θα ήθελα να ακούσω και απόψεις άλλων πάντως... Εκφραστείτε υπεύθυνα...
mpougatsas έγραψε:Τώρα για τα θέματα που ρώτησες, δεν θυμάμαι κάθε λεπτομέρεια για να τα πώ, πάντως είχε 2 κομμάτια κώδικα να βρούμε και να διορθώσουμε τα (λογικά) λάθη [στο 1ο έπρεπε να κάνουμε accessor-mutator συναρτήσεις, ωστέ να έχουμε πρόσβαση στις private μεταβλητες
mpougatsas έγραψε:και στο 2ο να κάνουμε τον αποδομητή μια στοίβας να μην διαγράφει μόνο τον top pointer αλλά όλη τη στοίβα].
mpougatsas έγραψε:Μετά είχε να κάνουμε μια φίλια συνάρτηση που να δεχόταν σαν ορίσματα 2 στοίβες και θα αντέγραφε την μία στην άλλη. Είχε να υπερφορτώσουμε τον τελεστή = ωστε να επιτύχουμε το ίδιο αποτέλεσμα με πάνω και να σχολιάσουμε τί θα γινόταν αν προσπαθούσαμε να κάνουμε την ίδια εξίσωση χωρίς να έχουμε υπερφορτώσει τον τελεστή.
mpougatsas έγραψε:Τέλος, είχε ένα θέμα όπου κάναμε 4 κλάσεις (καθεμιά περιείχε από 2-3-4 μεταβλητές) με σχέσεις κληρονομικότητας μεταξύ τους, κάναμε για όλες τις accessor-mutator συναρτήσεις καθώς και print
mpougatsas έγραψε:και στη συνέχεια ζητούσε αφού κάναμε μια συνδεδεμένη λίστα με στοιχεία από όλες τις κλάσεις, μετά να επεξεργαζόμασταν τη λίστα αυτή ωστέ να κάνουμε άλλες 3 που θα αποτελούνταν μόνο από κόμβους που προέρχονταν απ την ίδια κλάση... Όλο αυτό το σύστημα έπρεπε να εκμεταλεύεται τον πολυμορφισμό, καθώς είχαμε και virtual κόλπα!
!Accessor
double getVar() {return var;}
!Mutator
void putVar(double content) {var = content;}
NodeType *temp,*temp2
temp = start_pointer;
while(temp!=NULL) {temp2=temp; temp=temp->next; delete temp2;}
thanasis90 έγραψε:Να σε ρωτήσω κάτι άκυρο γιατί στην αποδόμιση της στοίβας χρησιμοποιείς έναν pointer παραπάνω αφού δεν σε ενδιαφέρει να κρατήσεις τον TopPtr μετά?
NodeType *temp2
while( start_pointer!=NULL) {temp2= start_pointer; start_pointer= start_pointer->next; delete temp2;}
Αυτό δεν αρκεί?
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης