Για το επιλογής του 2ου Εξαμήνου θα ήθελα να πω για τα παιδιά που θα έχουν επιλέξουν τώρα. Θα πρέπει να ξέρουν τι θέλουν. Αν κάποιος, δεν είναι καλός στον πραγραμματισμό, δεν έχει όρεξη να ασχοληθεί με εργαστήρια και εργασίες, όπως στο MatLab, θα του πρότεινα να επιλέξει το μάθημα "Εισαγωγή στις Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες".
Το μάθημα αυτό τα κάνει ο κ.Παύλος, οποίος στο μάθημά του είναι πολύ ευχάριστος, καθόλου κουραστικός και το θετικό στην όλη υπόθεση, είναι ότι σε γενικές γραμμές δεν χρειάζεται να διαβάσεις. Στο τέλος μόνον του εξαμήνου, όταν θα είναι και η εξέταση του μαθήματος, καλείστε να διαβάσετε το βιβλίο του (και μάλιστα όχι ολόκληρο), αλλά δεν είναι να μάθετε κάτι απέξω ή να αποστηθίσετε. Το μόνο ότι είναι ένα θεωρητικό μάθημα, αλλά το ξαναλέω: Δεν χρειάζεται να αποστηθίσεις κάτι ή να κουραστείς όταν το διαβάζεις. Διαβάζετε σχετικά ευχάριστα, και η εξέταση στο τέλος είναι προφορική και έχεις έναν πολύ καλό βαθμό στο τσεπάκι σου.
Στην χειρότερη περίπτωση, να βάλει μια εργασία σε word, και στο τέλος χρειαστεί να την παραδώσετε και να σας εξετάση προφορικά (με 1 ή 2 ερωτήσεις) επάνω στην εργασία σας.
Γενικά είναι ένα μάθημα που περνιέται πολύ εύκολα και χωρίς κόπο.
Βέβαια, η MatLab, όπως ανέφερε παραπάνω και ο φίλος Stokos, είναι ένα μάθημα που οι γνώσεις που θα αποκομίσεις θα σου χρειαστούν για εργαλείο σε περαιτέρω εξάμηνα. Γνώμη μου είναι πάντως, και την MatLab να μην πάρει κανείς, μπορεί να την μάθει και κάποια στιγμή μόνος του, όπως έμαθε να χρησιμοποιεί κι άλλα πολλά προγράμματα και "υπολογιστικά" εργαλεία στη ζωή του. Μην ξεχνάμε επίσης, ότι αν κάποιος θέλει να μάθει μέσω της σχολής, αλλά να μην "ταλαιπωρηθεί" με εργαστήρια, διάβασμα και εργασίες, μπορεί να
μην το επιλέξει ως μάθημα επιλογής, αλλά να πηγαίνει που και που να παρακολουθεί κάποιες διαλέξεις στο αμφιθέατρο με τον κ.Γραββάνη, και να μάθει έτσι ωφέλιμα πράγματα. Άλλωστε, τα μαθήματα στο πανεπιστήμιο μπορεί να τα παρακολουθήσει όποιος θέλει και όποτε θέλει όπου θέλει.