Stokos έγραψε:Με αφορμή συζητήσεις με πρωτοετείς σχετικά με το νέο αναδιαρθρωμένο μάθημα, μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι υπάρχει πρόβλημα κατανόησης στο εργαστηριακό μέρος του μαθήματος (προγραμματισμός σε Java). Θα ήθελα να μου μεταβιβάσετε -ανωνύμως ή επωνύμως, δημόσια ή με προσωπικό μήνυμα- την άποψή σας για το εργαστήριο (που υπάρχουν ελλείψεις ή/και τι θα μπορούσε να γίνει καλύτερα). Θα συγκεντρώσω τις απόψεις και αφού τις επεξεργαστώ θα τις μεταβιβάσω στο Τομέα Λογισμικού ως εκπρόσωπος του Συλλόγου Φοιτητών.
Ο σκοπός του πρώτου εργαστηρίου ήταν να γίνει μια πρώτη επαφή με το περιβάλλον Eclipse και να μάθουν οι φοιτητές τις βασικές υπηρεσίες που προσφέρει το πανεπιστήμιο (webmail, eclass κλπ). Δεν ήταν στόχος να μάθουν τις βασικές αρχές της Java όπως ακούστηκε από πολλούς, και αυτό είχε διευκρινιστεί και στο μάθημα της θεωρίας αλλά και στο δεύτερο εργαστήριο που έγινε.
Άλλωστε, υπάρχουν δύο έγγραφα σημειώσεων για το πρώτο εργαστήριο στο eclass.
Ίσως, θα πρέπει να δωθεί περισσότερη έμφαση στις βασικές προγραμματιστικές αρχές, ειδικά για παιδιά της θετικής που δεν έχουν καμία ιδέα (σε επίπεδο θεωρίας, ίσως με κάποιο φροντιστήριο και το είχε αναφέρει και ο κ. Εφραιμίδης). Οι περισσότεροι της τεχνολογικής, με λίγη προσοχή θα πιάσουν το συντακτικό της Java. Αλλά άμα δεν πατάς θεωρία, πώς θα βγάλεις άκρη στο εργαστήριο; (διότι συνέβη αυτό στο 2ο εργαστήριο)
Πάντως απ'ότι έχω καταλάβει το εργαστήριο έχει καθαρά σκοπό να βάλει τον φοιτητή χειριστεί ένα ολοκληρωμένο IDE (πώς δημιουργούμε ένα project στο eclipse, πως κάνουμε στοιχειώδες debugging κλπ).
15 steps, then a sheer drop.