pefraimi έγραψε:Επιπλέον υπάρχει μια νέα παράμετρος για τον client. Οι παράμετροι για τον client τώρα είναι:
<player type> <verbose> <server-host> <server-port> <n> <seed> <game type> <player A>
Παράδειγμα 1 – Ο παίκτης FPLAYER_MY_1 κόντρα στον SIMPLE_PLAYER_1
FPLAYER_MY_1 false euclid.ee.duth.gr 4465 40 3156
Παράδειγμα 2 – Ο παίκτης FPLAYER_MY_1 κόντρα στον SIMPLE_PLAYER_2
FPLAYER_MY_1 false euclid.ee.duth.gr 4466 40 3156
Παράδειγμα 3 – Ο παίκτης FPLAYER_MY_2 στο COPY game
FPLAYER_MY_2 false euclid.ee.duth.gr 4471 40 3156 COPY
Παράδειγμα 4 – Ο παίκτης FPLAYER_MY_1 κόντρα στον πρωταθλητή 2013-14 ως player A και ως player B
FPLAYER_MY_1 false euclid.ee.duth.gr 4470 40 3156 NORMAL PLAYER_A
FPLAYER_MY_1 false euclid.ee.duth.gr 4470 40 3157 NORMAL PLAYER_B
Κάθε φορά που τρέχω το πρόγραμμα μου στον server το σκορ που βγάζω ως PLAYER B απέναντι στους Simple player 1 και 2(παίζουν σαν PLAYER A) είναι μεγαλύτερο απο το δικό τους. Δηλαδή τους νικάω. Όμως το success σε μερικές περιπτώσεις μου το βγάζει 0 αν και το σκορ είναι υπέρ μου.
ValueOfAllNodes=game.getValue();
...
for(int j=0; j<ValueOfAllNodes.length-i;j++){
...
ValueOfAllNodes[j] = ValueOfAllNodes[j+1];
...
}
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες