Σχέση ευθύνης Η διδακτική σχέση είναι σχέση ενσώματη.
Δεν περιορίζεται σε λόγια, αλλά περιλαμβάνει τον τόνο, την ένταση, το χρώμα και τους κυματισμούς της φωνής, το βλέμμα, το χαμόγελο, την έκφραση του προσώπου, τη χειρονομία, την κίνηση του σώματος ολόκληρου.
Η κιμωλία και ο πίνακας είναι οργανική επέκταση των παραπάνω.
Ακόμη κι αν -ή επειδή- είναι κακής ποιότητας και λερώνουν.
Προτζέκτορες, επιδιασκόπια και λοιπά υποκατάστατα αποστειρώνουν τη διδακτική σχέση.
Την εξαϋλώνουν τείνοντας τελικά να την καταργήσουν.
JG1993 έγραψε:Άποψη Bloomberg για european debt crisis.Πολύ ενδιαφέρον αν και υπάρχουν κάποιες γενικεύσεις...
JG1993 έγραψε:Συμφωνώ έχει κάποιες γενικεύσεις που προπαγανδίζουν συγκεκριμένες μνημονιακές θέσεις, αλλά μου άρεσε ο τρόπος παρουσίασης και το τελικό συμπέρασμα
panos_ker έγραψε:Διαβάζοντας τις απόψεις και τα λεγόμενα ορισμένων συναδέλφων από το 2012, επιβεβαίωσα στον ευατό μου δύο πράγματα.
1) Πόσο επικύνδινη είναι η άγνοια και η ημιμάθεια. Απόψεις σαν αυτές που εκφράστηκαν εδώ από σπουδαγμένα παιδιά δώσαν και τα αντίστοιχα ποσοστά στο ΣΥΡΙΖΑ στους νέους. Και είναι πολύ υγειές οι απόψεις αυτές να ακούγονται σε ένα φοιτητικό φόρουμ, το θέμα είναι πως μετουσιόνοντε και σε ψήφους αργότερα.
2) Πόσο απαραίτητη είναι η σωστή παιδεία. Όπως έγραψα και στους financial times πόσοι από τους νέους που ψηφίζουν γνώριζουν πως λειτουργεί μία επενδυτική τράπεζα? Πόσοι γνωρίζουν πως γίνονται οι εμπορικές συμφωνίες μεταξύ κρατών? Δεν υποστηριζώ ότι πρέπει να έχει ο καθένας ένα PhD στη μακροοικονομία για να ψηφίζει, άλλα θα έπρεπε τουλάχιστον να διδάσκονται τα παιδιά κάποια βασικά πράματα περί οικονομίας και πολιτείας (αντί να αποστηθίζουν πχ. τους 10 μακρύτερους ποταμούς στη Γεωγραφία ή να μαθαίνουν μία νεκρή γλώσσα όπως τα αρχαία). Παλαιότερα, ίσως να μην ήταν τόσο απαραίτητο, αλλά στο περιβάλλον παγκοσμιοποίησης που ζούμε πλέον είναι κατά τη ταπεινή μου γνώμη απαραίτητο.
panos_ker έγραψε:1) Το ότι υπάρχουν σχετικά μαθήματα δεν σημαίνει ότι διδάσκονται με το σωστό τρόπο η ότι δίνεται στα μαθήματα αυτή η απαραίτητη βαρύτητα. Μην κοροιδεύομαστε, κανένας δεν νοιάστηκε πότε ή έκανε ιδιαίτερα για το μάθημα της οικιακής οικονομίας, όσο για το ΑΟΔΕ ας μη μίλησω καλύτερα για το τι και πως μας μάθαινε.
2) Μεγάλη καραμέλα και μέγαλο ψέμα. Σε καμία χώρα παγκοσμίως δεν διδάσκονται υποχρεωτικά τα αρχαία παρά μόνο σε επιλεγμένα κλασσικά σχολεία ή στην αντίστοιχη θεωρητική κατεύθυνση (και άρα είναι επιλόγη, όχι υποχρεωτικό για όλους). Αν έχεις διαφορετικά στοιχεία θα σε παρακαλούσα να τα παραθέσεις, διαφορετικά θα σε συμβούλευα να έλεγχεις καλύτερα τα στοιχεία σου πριν τα παραθέσεις σε ένα δημόσιο φόρουμ. Επίσης δεν πιστεύουμε απλά ότι είναι νεκρή γλώσσα, είναι εξ' ορισμού νεκρή γλώσσα, εκτός και αν κατάγεσαι η γνωρίζεις κάποιο χωριό που μιλάνε ακόμα αρχαία ελλήνικα.
3) Συμφώνω επ' αυτού.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 2 επισκέπτες