jimar έγραψε:θα μπορούσες να γίνεις πιο σαφής όσον αφορά τη θεματολογία του??? Η είπε απλά γενικότητες χωρίς μια συγκεκριμένη σειρά γεμίζοντας τον ένα πίνακα μετά τον άλλο?
Περισσότερο σαφείς δεν μπορούμε να γίνουμε

, το μάθημα ήταν αρκετά γενικόλογο και σπάνια ο καθηγητής έμπαινε σε λεπτομέρειες, σύνθετους τύπους κ.λπ. Ωστόσο, εγώ δεν μπορώ να κατηγορήσω τον διδάσκοντα για συνοχή: Τα θέματα που παρουσίασε ήταν στην κατάλληλη σειρά κατά τη γνώμη μου.
Ως κύριος άξονας του μαθήματος χρησιμοποιήθηκαν οι αντιστοιχίες ηλεκτρικών και μαγνητικών μεγεθών και φαινομένων γενικότερα, για να καταλήξουμε σε ηλεκτρομαγνητικές επιδράσεις.
patirgerasimos έγραψε:γιατι δεν μπορει να πει 5 πραματα για τη συγκεκριμενη υλη να κανει κανα 2 εφαρμογες και να ερθει ενας βοηθος η καποιος τελοσπαντων να κανει κανα 2 ασκησεις κ να παμε να γραψουμε τοσο δυσκολο ειναι? ???

Συμφωνώ μαζί σου. Αν και το μάθημα ήταν ενδιαφέρον (από την άποψη ότι έγινε μία γενική ανασκόπηση και παρουσιάστηκε μία συσχέτιση των φαινομένων που μελετάμε), πιστεύω ότι δυστυχώς δεν είχε τον φροντιστηριακό, προπαρασκευαστικό χαρακτήρα που θα έπρεπε να έχει, δεδομένου ότι πρόκειται για επιπλέον μαθήματα εν όψει εξεταστικής. Από την άλλη πλευρά, δεν είμαι εγώ αυτός που βλέπει κάθε χρόνο τι μαργαριτάρια γράφουν οι φοιτητές στις εξετάσεις, αλλά ο διδάσκοντας. Ίσως να ξέρει κάτι παραπάνω, τι να πω...
Ας ελπίσουμε ότι τα επόμενα μαθήματα θα είναι διαφορετικά.