- Τα ερωτηματολόγια περιλαμβάνουν 49 ερωτήσεις, ακριβέστερα 48 και 2 μισές, από τις οποίες όμως θα πρέπει να αφαιρέσουμε εκείνες που ανήκουν στις ακόλουθες κατηγορίες:
- Α: 4 ερωτήσεις, τις 8-9-10 και 38, επειδή είναι ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΕΣ στο Τμήμα μας, όπου
- α) ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ, ΠΑΡΑΛΟΓΑ, και ΠΑΡΑΝΟΜΑ, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ αλληλουχία μαθημάτων,
- β) το "Πρόγραμμα Σπουδών" του Τμήματός μας είναι ΣΧΟΛΙΚΟ-ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ αντί ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ-ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ, και
- γ) τα μαθήματα των Φοιτητών τα επιλέγει ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ η ... Γραμματεία του Τμήματος:

- Β: 7.5 ερωτήσεις, τις 16-17-18-19-20-21-22 και η ... μισή 28, επειδή είναι ερωτήσεις ΥΠΟ ΣΥΝΘΗΚΗ, αφού αφορούν προαιρετικές "Εργασίες στην Αίθουσα και στο Σπίτι":

( Και τι δεν μου θυμίζουν αυτές οι εργασίες "στην αίθουσα" και "στο σπίτι" ... - Εγώ τις πρωτο-εισήγαγα Εδώ Μέσα - Από κοντά όμως, νά 'τες και οι ... υγιείς αντιδράσεις του άσχετου συλλόγου των πολιτικών, που τις απεδέχθη η -με επιφύλαξη- Διοίκηση του Τμήματος! - Και να σου που τώρα μας προέκυψαν ως κριτήρια ... αξιολόγησης! - d;^) - "Η Προκήρυξη" )
- Γ: 3 ερωτήσεις, οι 29-30-31, είναι και ΠΑΛΙ ΥΠΟ ΣΥΝΘΗΚΗ, αφού αφορούν μόνον ευνοούμενα μέλη ΔΕΠ με "Επικουρικό Προσωπικό":

- Δ: 6 ερωτήσεις, οι 7, 35 και 40-41-42-43, είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ από την "Αξιολόγηση Μαθήματος/Διδασκαλίας" από τους Φοιτητές, αφού αφορούν υποδομές:

- Ε: - 6 ερωτήσεις, οι 44-45-46-47-48-49, είναι ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ από την "Αξιολόγηση Μαθήματος/Διδασκαλίας" από τους Φοιτητές, αφού αφορούν τους ίδιους, τους ερωτώμενους, τους Φοιτητές:

- Έτσι όμως, από τις αρχικά 49 ερωτήσεις, μας απομένουν τελικά μόνον 22.5, οι 1-2-3-4-5-6, 11-12-13-14-15, 23-24-25-26-27, η άλλη ... μισή 28, οι 32-33-34, 36-37 και 39, που ναι, πράγματι, μπορούν να γίνουν ΑΠΟΔΕΚΤΈΣ ως ερωτήσεις για μια ρεαλιστική "Αξιολόγηση Μαθήματος/Διδασκαλίας" από τους Φοιτητές:

- Μετά από αυτά, ως Πραγματικό Πρακτικό Παράδειγμα Εφαρμογής, έχουμε την δημόσια "αποκάλυψη" των ... Προσωπικών Δεδομένων μου - d;^) - Στο διαδίκτυο - Όπως ακριβώς δηλαδή είχα ήδη υποσχεθεί από πέρυσι στους αυταναξιολογητές - Αν και τα graphics που μου δώσανε είναι μάλλον ... άθλια (τυπικές, τεμπέλικες, δουλειές με το MS EXCEL), έκανα ό,τι μπορούσα για να τα συνεφέρω - Πατώντας πάνω στις εικόνες, ανοίγουν όλα τα "ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ" μου από όπου προκύπτει πως Εδώ Μέσα είναι δυνατόν να κάνεις στατιστική με δείγμα ... 4 ή ακόμα και 13 ατόμων, αλλά αυτό είναι μια άλλη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ιστορία που αφιερώνεται στην ΑΔΙΠ:


- Αν και μεταξύ των ανώδυνων αυτών ερωτημάτων δεν περιλαμβάνονται πολλά καυτά ζητήματα, όπως για παράδειγμα: Όντας Πλήρους Απασχόλησης μέλος ΔΕΠ που είμαι, παρίσταμαι καθ' όλη τη διάρκεια του μαθήματος επικουρούμενος από προσωπικό ή μερικές από τις ώρες αυτές απουσιάζω, υποκαθιστάμενος εξ ... ολοκλήρου από το επικουρικό αυτό προσωπικό; - Διαβάζω διαφάνειες "από μέσα" ή παραδίδω διαλέξεις από στήθους, με κιμωλία στον πίνακα; - Αν διαβάζω "από μέσα" διαφάνειες, τι περιλαμβάνουν οι διαφάνειες αυτές; - Τις Σημειώσεις μου και μόνον ή μόνον άλλα, επιπλέον, στοιχεία; - Αν έχω δικό μου website στο διαδίκτυο με πραγματικές δικές μου εργασίες ή απλώς φιλοξενούμαι σε μια ιστοσελίδα μαζί με τα βιογραφικά μου στοιχεία; - Τα εργαστήρια μήπως τα πήρα ή τα βρήκα έτοιμα ή τα έκανα μόνος μου; - Τα θέματα που βάζω είναι δικά μου ή τα ξεσηκώνω έτοιμα από τον Gaoutso; - Να, τέτοια ερωτήματα σαν κι αυτά - Αν και όπως είπαμε, η Πραγματική Αξιολόγηση είναι Ατομική Υπόθεση του καθενός μας, και ως Ατομική Υπόθεση απαιτεί και αυτή από εμάς μια Συστηματική Υπομονητική Εργασία
- Πέτρος Ζιμουρτόπουλος
- ΥΓ - Αρκετούς, τους έχω ικανούς να βουτήξουν τη ... δουλειά αυτή και να την μοστράρουν για δικιά τους ... μελέτη - d;^) - Αδιόρθωτοι τέλος πάντων συνεχίζουν, ολοένα και χειρότερα, να περνάνε από τη ζωή αυτή - d;^) -
- ΥΓ2 - Όλα τα πρωτότυπα έγγραφα ευρίσκονται εδώ: 1-0, 1-1, 1-2, 2-1 και 2-2
* Με πρόκανε η αυταναξιολόγηση
-