Τα Μεγάλα Μυστικά της EAFTANAX

Θέματα που αφορούν το τμήμα των Η.Μ.Μ.Υ.

Τα Μεγάλα Μυστικά της EAFTANAX

Δημοσίευσηαπό pez » 04 Ιούλ 2009, 01:27

- Λοιπόν, όπως είχα ... υποσχεθεί - d;^) - την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2009*, "αποκαλύπτω" σήμερα τα Μεγάλα Μυστικά της ΕΑFTANAX μου, ήτοι της ΕαυτΑνΑξιολόγησής μου - Πρώτα όμως, μια ρεαλιστική ανάλυση των ερωτηματολογίων, την οποία είχα επίσης υποσχεθεί - Πάμε λοιπόν:

- Τα ερωτηματολόγια περιλαμβάνουν 49 ερωτήσεις, ακριβέστερα 48 και 2 μισές, από τις οποίες όμως θα πρέπει να αφαιρέσουμε εκείνες που ανήκουν στις ακόλουθες κατηγορίες:

- Α: 4 ερωτήσεις, τις 8-9-10 και 38, επειδή είναι ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΕΣ στο Τμήμα μας, όπου
- α) ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ, ΠΑΡΑΛΟΓΑ, και ΠΑΡΑΝΟΜΑ, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ αλληλουχία μαθημάτων,
- β) το "Πρόγραμμα Σπουδών" του Τμήματός μας είναι ΣΧΟΛΙΚΟ-ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ αντί ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ-ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ, και
- γ) τα μαθήματα των Φοιτητών τα επιλέγει ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ η ... Γραμματεία του Τμήματος:

Εικόνα

- Β: 7.5 ερωτήσεις, τις 16-17-18-19-20-21-22 και η ... μισή 28, επειδή είναι ερωτήσεις ΥΠΟ ΣΥΝΘΗΚΗ, αφού αφορούν προαιρετικές "Εργασίες στην Αίθουσα και στο Σπίτι":

Εικόνα

( Και τι δεν μου θυμίζουν αυτές οι εργασίες "στην αίθουσα" και "στο σπίτι" ... - Εγώ τις πρωτο-εισήγαγα Εδώ Μέσα - Από κοντά όμως, νά 'τες και οι ... υγιείς αντιδράσεις του άσχετου συλλόγου των πολιτικών, που τις απεδέχθη η -με επιφύλαξη- Διοίκηση του Τμήματος! - Και να σου που τώρα μας προέκυψαν ως κριτήρια ... αξιολόγησης! - d;^) - "Η Προκήρυξη" )

- Γ: 3 ερωτήσεις, οι 29-30-31, είναι και ΠΑΛΙ ΥΠΟ ΣΥΝΘΗΚΗ, αφού αφορούν μόνον ευνοούμενα μέλη ΔΕΠ με "Επικουρικό Προσωπικό":

Εικόνα

- Δ: 6 ερωτήσεις, οι 7, 35 και 40-41-42-43, είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ από την "Αξιολόγηση Μαθήματος/Διδασκαλίας" από τους Φοιτητές, αφού αφορούν υποδομές:

Εικόνα

- Ε: - 6 ερωτήσεις, οι 44-45-46-47-48-49, είναι ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ από την "Αξιολόγηση Μαθήματος/Διδασκαλίας" από τους Φοιτητές, αφού αφορούν τους ίδιους, τους ερωτώμενους, τους Φοιτητές:

Εικόνα

- Έτσι όμως, από τις αρχικά 49 ερωτήσεις, μας απομένουν τελικά μόνον 22.5, οι 1-2-3-4-5-6, 11-12-13-14-15, 23-24-25-26-27, η άλλη ... μισή 28, οι 32-33-34, 36-37 και 39, που ναι, πράγματι, μπορούν να γίνουν ΑΠΟΔΕΚΤΈΣ ως ερωτήσεις για μια ρεαλιστική "Αξιολόγηση Μαθήματος/Διδασκαλίας" από τους Φοιτητές:

Εικόνα

- Μετά από αυτά, ως Πραγματικό Πρακτικό Παράδειγμα Εφαρμογής, έχουμε την δημόσια "αποκάλυψη" των ... Προσωπικών Δεδομένων μου - d;^) - Στο διαδίκτυο - Όπως ακριβώς δηλαδή είχα ήδη υποσχεθεί από πέρυσι στους αυταναξιολογητές - Αν και τα graphics που μου δώσανε είναι μάλλον ... άθλια (τυπικές, τεμπέλικες, δουλειές με το MS EXCEL), έκανα ό,τι μπορούσα για να τα συνεφέρω - Πατώντας πάνω στις εικόνες, ανοίγουν όλα τα "ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ" μου από όπου προκύπτει πως Εδώ Μέσα είναι δυνατόν να κάνεις στατιστική με δείγμα ... 4 ή ακόμα και 13 ατόμων, αλλά αυτό είναι μια άλλη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ιστορία που αφιερώνεται στην ΑΔΙΠ:

Εικόνα - - Εικόνα

- Αν και μεταξύ των ανώδυνων αυτών ερωτημάτων δεν περιλαμβάνονται πολλά καυτά ζητήματα, όπως για παράδειγμα: Όντας Πλήρους Απασχόλησης μέλος ΔΕΠ που είμαι, παρίσταμαι καθ' όλη τη διάρκεια του μαθήματος επικουρούμενος από προσωπικό ή μερικές από τις ώρες αυτές απουσιάζω, υποκαθιστάμενος εξ ... ολοκλήρου από το επικουρικό αυτό προσωπικό; - Διαβάζω διαφάνειες "από μέσα" ή παραδίδω διαλέξεις από στήθους, με κιμωλία στον πίνακα; - Αν διαβάζω "από μέσα" διαφάνειες, τι περιλαμβάνουν οι διαφάνειες αυτές; - Τις Σημειώσεις μου και μόνον ή μόνον άλλα, επιπλέον, στοιχεία; - Αν έχω δικό μου website στο διαδίκτυο με πραγματικές δικές μου εργασίες ή απλώς φιλοξενούμαι σε μια ιστοσελίδα μαζί με τα βιογραφικά μου στοιχεία; - Τα εργαστήρια μήπως τα πήρα ή τα βρήκα έτοιμα ή τα έκανα μόνος μου; - Τα θέματα που βάζω είναι δικά μου ή τα ξεσηκώνω έτοιμα από τον Gaoutso; - Να, τέτοια ερωτήματα σαν κι αυτά - Αν και όπως είπαμε, η Πραγματική Αξιολόγηση είναι Ατομική Υπόθεση του καθενός μας, και ως Ατομική Υπόθεση απαιτεί και αυτή από εμάς μια Συστηματική Υπομονητική Εργασία

- Πέτρος Ζιμουρτόπουλος

- ΥΓ - Αρκετούς, τους έχω ικανούς να βουτήξουν τη ... δουλειά αυτή και να την μοστράρουν για δικιά τους ... μελέτη - d;^) - Αδιόρθωτοι τέλος πάντων συνεχίζουν, ολοένα και χειρότερα, να περνάνε από τη ζωή αυτή - d;^) -

- ΥΓ2 - Όλα τα πρωτότυπα έγγραφα ευρίσκονται εδώ: 1-0, 1-1, 1-2, 2-1 και 2-2

* Με πρόκανε η αυταναξιολόγηση
-
pez
 

Re: Τα Μεγάλα Μυστικά της EAFTANAX

Δημοσίευσηαπό patirgerasimos » 04 Ιούλ 2009, 03:05

Ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις, αυτη η αξιολογηση ειναι ιδια για ολη τη πολυτεχνικη? η εμείς εχουμε δικιές μας ερωτησεις και οι πολιτικοι άλλες? και τα αποτελεσματα που είναι οεο?(ένας χρόνος περασε

pez έγραψε:ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ, ΠΑΡΑΛΟΓΑ, και ΠΑΡΑΝΟΜΑ, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ αλληλουχία μαθημάτων

pez έγραψε:Εικόνα

Νομιζω ότι μια αλλη εκδοχη με τα προαπαιτουμενα είναι για να δουν αν μπορείς να παρακολουθησεις το ταδε μάθημα χωρις να χρειάζεσαι άμεσα γνώσεις από άλλα μαθήματα. Δεν νομίζω ότι πρέπει να αφαιρεθούν ίσα ίσα που μπορεί να κάνει και καλο (λέμε τωρα)

pez έγραψε:Όντας Πλήρους Απασχόλησης μέλος ΔΕΠ που είμαι, παρίσταμαι καθ' όλη τη διάρκεια του μαθήματος επικουρούμενος από προσωπικό ή μερικές από τις ώρες αυτές απουσιάζω, υποκαθιστάμενος εξ ... ολοκλήρου από το επικουρικό αυτό προσωπικό; - Διαβάζω διαφάνειες "από μέσα" ή παραδίδω διαλέξεις από στήθους, με κιμωλία στον πίνακα... ....Τα θέματα που βάζω είναι δικά μου ή τα ξεσηκώνω έτοιμα από τον Gaoutso;


Όντως καυτά ερωτήματα τα οποία φοβαμαι ότι ποτέ δεν πρόκειται να διατυπωθούν σε έρωτηματολόγιο...
Άβαταρ μέλους
patirgerasimos
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 1158
Εγγραφή: 09 Απρ 2008, 20:02
Τοποθεσία: Μονή Εσφιγμένου

Re: ΑΔΙΠ ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2008

Δημοσίευσηαπό pez » 04 Ιούλ 2009, 09:13

Subject:
Re: ΑΔΙΠ ΕΚΘΕΣΗ 2008 - κ.λπ.
Cc.:
minister-ατ-ypepth.gr
secretariat-ατ-adip.gr
cspal-ατ-hist.auth.gr>
To:
kipan-ατ-central.ntua.gr
Παν. Πελοποννήσου uop-faculty-ατ-lists.uop.gr
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων posdep-ατ-uoi.gr
Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος s.edwards-ατ-ihu.edu.gr
Παν. Πατρών dep-ατ-upatras.gr
ΕΜΠ deppa-ατ-lists.ntua.gr
Παν. Δυτικής Μακεδονίας ΜΔΕΠ dep-enman-ατ-uowm.gr
Παν. Δυτικής Μακεδονίας ΔΕΒΣΝΗΠΤ dep-eled-ατ-uowm.gr
Παν. Πειραιώς dep-ατ-unipi.gr
Πολυτεχνείο Κρήτης all_dep-ατ-tuc.gr
Γεωπονικό Παν. Αθηνών ckits-ατ-aua.gr
Ιόνιο Πανεπιστήμιο claudia-ατ-ionio.gr
Οικονομικό Παν. Αθηνών Σύλλογος ΔΕΠ syldep-opa-ατ-cs.aueb.gr
Παν. Θεσσαλίας alldep-ατ-uth.gr
Παν. Μακεδονίας pubrel-ατ-uom.gr
Δημοκρίτειο Παν. Θράκης dep-ατ-duth.gr
Δημοκρίτειο Παν. Θράκης Πολυτεχνική Σχολή dep-ατ-xan.duth.gr
Χαροκόπειο Παν. Αθηνών dep-ατ-hua.gr
Παν. Αιγαίου Σύλλογος syldid-ατ-aegean.gr
Παν. Κρήτης ΣΕΑ ptpe_dep-ατ-edc.uoc.gr
Παν. Κρήτης Ιατρική bb-ατ-med.uoc.gr
Παν. Κρήτης Χημείας chemprof-ατ-chemistry.uoc.gr
Παν. Κρήτης Μαθηματικό faculty-ατ-math.uoc.gr
Παν. Κρήτης Φυσικό physprof-ατ-physics.uoc.gr
Παν. Κρήτης Βιολογίας bioprof-ατ-biology.uoc.gr
Παν. Κρήτης Επ.Υλικών dep-ατ-materials.uoc.gr
Παν. Κρήτης ΤΕΜ dep-ατ-tem.uoc.gr
Παν. Κρήτης Η/Υ faculty-ατ-csd.uoc.gr
Παν. Κρήτης Οικονομικών all-dep-ατ-econ.soc.uoc.gr
Παν. Κρήτης Ψυχολογίας all-deppsy-ατ-psy.uoc.gr
Παν. Κρήτης Πολ. Επιστ. all-poldep-ατ-pol.soc.uoc.gr
Παν. Κρήτης Κοινωνιολογίας all-dep-scl-ατ-social.soc.uoc.gr
Παν. Κρήτης Φιλοσοφική staff-ατ-phl.uoc.gr
Πάντειο Πανεπιστήμιο dep-ατ-panteion.gr
Ε.Κ.Π.Α. lpapagian-ατ-admin.uoa.gr
Ε.Κ.Π.Α. Τμήματα κέντρου bournova-ατ-econ.uoa.gr
Δημοκρίτειο Παν. Θράκης Πολυτεχνική Σχολή dep-ατ-xan.duth.gr
Sent:
Saturday, July 04, 2009 9:42 AM
From:
Petros Zimourtopoulos pez-ατ-ee.duth.gr

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
| From...: "Gravanis" gravanis-at-med.uoc.gr
| Sent...: Friday, June 26, 2009 3:10 PM
| Subject: ΑΔΙΠ ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2008
| To.....: ... all of the above ...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
| Αχιλλέας Γραβάνης
|
| Μέλος Αρχής Διασφάλισης Ποιότητας Ανωτάτης Εκπαίδευσης (AΔΙΠ)
|
| Καθηγητής Φαρμακολογίας
|
| Τμήμα Ιατρικής, Πανεπιστήμιο Κρήτης
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Χρυσούλα Σαατσόγλου-Παλιαδέλη,
Μέλος Αρχής Διασφάλισης Ποιότητας Ανωτάτης Εκπαίδευσης:

"Δεν με διάλεξαν μόνο για τα χρυσά της Βεργίνας"
-Ελευθεροτυπία, Τετάρτη 20 Μαΐου 2009-

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Τα Μεγάλα Μυστικά της ΕΑFTANAX

Λοιπόν, όπως είχα ... υποσχεθεί - d;^) - την Πέμπτη 25 Ιουνίου
2009, "αποκαλύπτω" σήμερα τα Μεγάλα Μυστικά της ΕΑFTANAX μου,
ήτοι της ΕαυτΑνΑξιολόγησής μου - Πρώτα όμως, μια ρεαλιστική
ανάλυση των ερωτηματολογίων, την οποία είχα επίσης υποσχεθεί -
Πάμε λοιπόν:

Τα ερωτηματολόγια περιλαμβάνουν 49 ερωτήσεις, ακριβέστερα 48
και 2 μισές, από τις οποίες όμως θα πρέπει να αφαιρέσουμε
εκείνες που ανήκουν στις ακόλουθες κατηγορίες: ...

Η συνέχεια επί της οθόνης

Συνημμένο:
Τα Μεγάλα Μυστικά της EAFTANAX

Η ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2008

Πέτρος Ζιμουρτόπουλος
Επίκουρος Καθηγητής ΔΠΘ

Μέλος της Ένωσης ΑΠΠΑΑ
Ατομική Προστασία από την Πανεπιστημιακή Αυτοδιοικητική Αυθαιρεσία
-
pez
 

Re: Τα Μεγάλα Μυστικά της EAFTANAX

Δημοσίευσηαπό pez » 05 Ιούλ 2009, 05:51

- patirgerasimos : (Σαβ Ιούλ 04, 2009 4:05 am): ... ... ...

- Δεν γνωρίζω - Εκείνο όμως που ξέρω πολύ καλά είναι πως ΟΛΑ τα ΣΟΒΑΡΑ ζητήματα Εδώ Μέσα αντιμετωπίζονται με ένοχη ΣΙΩΠΗ - Και τι να μας πουν άλλωστε; - Που τα πράγματα μιλάνε από μόνα τους... - Χάλια - Τραγικά χάλια - Και τώρα μάλιστα με τα Κολέγια; - Άκρα του τάφου σιωπή - Ώρα λοιπόν να ξεπεταχτεί κανένας κουτοπόνηρος, δήθεν-ελαφρύς, πλην όμως φανατικά στρατευμένος γειωτήρας, που μας περνάει για χαζούς αν δεν μιλάμε, να ψευτο-καλαμπουρίσει χαχανίζοντας, να διασκεδάσει τις εντυπώσεις, να μας εμπαίξει - Να δέσει τη Δουλειά - Πέτρος Ζιμουρτόπουλος -
pez
 

Άλλη μια ρεαλιστική αξιολόγηση

Δημοσίευσηαπό pez » 06 Ιούλ 2009, 12:02

- Άλλη μια ρεαλιστική αξιολόγηση - Monday, July 06, 2009 12:43 PM - To: DEP EE - Cc: EECE, Antennas RG, /F/L/O/S/S/ -
From: Petros Zimourtopoulos -

-
Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Και το επόμενο e-mail αξιολογεί ρεαλιστικά την Εδώ Μέσα κρατούσα κατάσταση:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- Κεραίες - Friday, June 19, 2009 6:29 PM - To: pez-ατ-ee.duth.gr - From: ... @ee.duth.gr -

Κύριε Ζιμουρτόπουλε

Ονομάζομαι ... και είμαι φοιτητής του Τμήματος ΗΜΜΥ στο .ο έτος. Έχω ακολουθήσει τον ... κύκλο και δεν έχω κάποια ιδιαίτερη επάφη με κεραιές.Κάποιες ιντερνετικές αναζητήσεις όμως μου κίνησαν το ενδιαφέρον επι του θέματος και θα ήθελα να μάθω περισσότερα επι του αντικειμένου κινούμενος απο το γενικό προς το είδικο.Μήπως είναι εφικτό να με κατατοπίσετε με κάποιες ηλεκτρονικές σελίδες,ηλεκτρονικές σημειώσεις,σημειώσεις του μαθήματος σας(???) πάνω στο θέμα? Περιμένω απαντησή σας.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- Re: Κεραίες - Friday, June 19, 2009 6:58 PM - To: ... @ee.duth.gr - From: [email protected] -

Αγαπητέ ...,

Πολύ ευχαρίστως, αλλά και τι μπορώ τώρα πια να σας πρωτοπώ; Εσείς βέβαια είσαστε ακόμη ένα θύμα της απαράδεκτης κατάστασης που Κρατεί Εδώ Μέσα. Τέλος πάντων. Αφού λοιπόν δείτε τι θα μπορούσα να σας πω, διαβάζοντας εδώ: http://www.radioeng.cz/board/board.php? ... urtopoulos επισκεφτείτε μετά το website μας: http://www.antennas.gr και αν νομίζετε πως συνεχίζετε να ενδιαφέρεστε τότε -Πρώτα ο Θεός!- εδώ είμαστε.

d;^)

Με εκτίμηση,

Πέτρος Ζιμουρτόπουλος
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Με Συναδελφικούς Χαιρετισμούς,

Πέτρος Ζιμουρτόπουλος
-
pez
 

Έκθεση αυτοαξιολόγησης

Δημοσίευσηαπό pez » 03 Οκτ 2009, 13:35

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- Re: ΠΕΣΠ-Αξιολόγηση - Saturday, October 03, 2009 2:24 PM -
- To: DEP EE - Cc: EECE - From: Petros Zimourtopoulos
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- Τα δικά μου συμπεράσματα, από τα μέχρι τώρα σχετικά λιγοστά, σαν "προσωπικά", δεδομένα είναι βέβαια ήδη δημοσιευμένα εδώ: [http://www.deece.gr/phpBB/viewtopic.php?f=170&t=1769]

- Με μια όμως απλή ματιά που έριξα τώρα στο συνημμένο: "παραδοτέο_ΠΕΣΠ_έκθεση_αυτοαξιολόγησης_τελικό.doc" - 30 ΜΒ - συμπέρανα αμέσως πως περιλαμβάνει πραγματικά * Πάρα Πολύ Χρήσιμα * έτι περαιτέρω αποδεικτικά στοιχεία.

- Νόμιμες ενέργειες ακολουθούν.

- Πέτρος Ζιμουρτόπουλος
pez
 

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron