Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό panoskon005 » 01 Δεκ 2018, 02:20

Καλησπέρα, Καθώς τρέχω το πρόγραμμα για N=1500,ενώ δεν μου βγάζει error Switching, έχω 1 ερώτηση :
Όταν κάνω run το προγραμμά μου και τερματίζουν οι εντολές μου δεν μπορώ να ανέβω αρκετά επάνω (το sroll up σταματάει) στον Console για να δω τα Location πριν το 364 και δεν μπορώ να δω αν κέρδισα η όχι , πόσους πόντους μάζεψα και τι έχει συμβεί μέχρι το Location 364. Σε τι οφείλεται αυτό; Δείτε το sreenshot για να καταλάβαιτε τι εννοώ καλύτερα. (το ίδιο συμβαίνει και στα 3 seeds με n=1500 που έχω δοκιμάσει.)
http://prntscr.com/lp6z2a
panoskon005
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 24 Ιαν 2018, 21:17

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό pefraimi » 01 Δεκ 2018, 12:53

...
Όταν κάνω run το προγραμμά μου και τερματίζουν οι εντολές μου δεν μπορώ να ανέβω αρκετά επάνω (το sroll up σταματάει) στον Console για να δω τα Location πριν το 364 και δεν μπορώ να δω αν κέρδισα η όχι , πόσους πόντους μάζεψα και τι έχει συμβεί μέχρι το Location 364. Σε τι οφείλεται αυτό; ...


Μπορείς να μεγαλώσεις το buffer size του console του Eclipse. Δες για παράδειγμα εδώ:
https://stackoverflow.com/questions/2828255/how-do-i-increase-the-capacity-of-the-eclipse-output-console/2828293

Άλλη επιλογή είναι να αποθηκεύεις την έξοδο σε αρχείο όπως περιγράφεται εδώ:
http://code2care.org/2015/how-to-save-eclipse-console-logs-in-external-log-file/
pefraimi
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 14:59

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό pefraimi » 01 Δεκ 2018, 13:39

όταν χρησιμοποιώ το 10.51.10.6 μου βγάζει :
FClient: FacilityClient is trying to connect to 10.51.10.6 at port 4467
Could not connect to host:10.51.10.6, port:4467
Are you sure that the server is up and running at this address and port?


Χρησιμοποίησε ως διεύθυνση του τοπικού server την πραγματική IP διεύθυνση.
Εάν είσαι πάνω στον ίδιο υπολογιστή μπορείς να δώσεις απλά 127.0.0.1
που δείχνει στην IP του τοπικού υπολογιστή.

Unexpected player type: FPLAYER_201112
facilityGame.FacilityGameException: Unexpected player type: FPLAYER_201112


Το μήνυμα Unexpected player type: FPLAYER_201112 σημαίνει ότι ζητάς να εκτελεστεί ένας παίτης ο
οποίος δεν υπάρχει στο project σου. Θα πρέπει να επιλέξεις έναν από τους παίκτες που έχεις υλοποιημένους.
Στην εκτέλεση peer-to-peer δεν συμμετέχουν παίκτες του server euclid.ee.duth.gr
pefraimi
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 14:59

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό pefraimi » 01 Δεκ 2018, 13:50

at facilityGame.FClient.play(FClient.java:231)
at facilityGame.FClient.main(FClient.java:421)

Που δεν βρισκονται στο δικο μου αρχειο καν.

Τι πρεπει να κανω? Μηπως βαζω λαθος παραμετρους?


Όταν κατά την εκτέλεση εμφανιστεί κάποιο σφάλμα (error) τότε τυπώνεται στην console
το πλήρες Stack Trace, με τις κλήσεις συναρτήσεων που βρίσκονται σε εκκρεμότητα
εκείνη τη στιγμή.
Για το stack trace μπορείς να δεις εδώ:
http://www.benmccann.com/printing-a-stack-trace-anywhere-in-java/

Στο παρακάτω παράδειγμα το λάθος οφείλεται σε μη έγκυρη τιμή index "-1";

FClient (PLAYER_B) : OK, the game is starting ...
Exception in thread "main" java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException: Index -1 out of bounds for length 100
at facilityGame.FacilityGame.getStatus(FacilityGame.java:254)
at facilityGame.FPlayerMy1.nextMove(FPlayerMy1.java:60)
at facilityGame.FClient.play(FClient.java:234)
at facilityGame.FClient.main(FClient.java:424)
game time: 8009, Monitor Info: Game in round 1
game time: 11512, Monitor Warning in round 1, player in state WAITING_FOR_ME since 10349 msec!!

Δες τα locations "at ..." με τη σειρά και θα βρεις σε ποια κλήση εμφανίστηκε το λάθος.
Εδώ για παράδειγμα είναι στη nextMove που καλεί την getStatus() με μη έγκυρη παράμετρο.
pefraimi
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 14:59

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό TheUnknown » 01 Δεκ 2018, 20:51

Καλησπέρα,
στο αρχείο που θα ανεβάσουμε πρέπει να εμπεριέχονται και οι κλάσεις που υλοποιούν στρατηγικές για το διαγωνιστικό μέρος ή αυτές θα τις ανεβάσουμε κατόπιν επόμενης ανακοίνωσης σας;
Ευχαριστώ!
TheUnknown
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 17 Ιαν 2017, 00:23

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό pefraimi » 01 Δεκ 2018, 21:19

Η ημερομηνία παράδοσης αφορά το υποχρεωτικό μέρος της εργασίας. Για το μπόνους κομμάτι θα ανακοινωθεί ξεχωριστή διαδικασία υποβολής.
pefraimi
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 14:59

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό KMoulakis30 » 02 Δεκ 2018, 14:43

Οταν εκτελω το FServer.java στην κονσολα δεν περνω τα μηνυματα που θα επρεπε αντιθετος μου βγαζει αυτο
FServer: Usagejava -cp <jarfile.jar> facilityGame.FServer <game_type> <player_type> <verbose> <port>
Exception in thread "main" java.lang.IllegalArgumentException: No enum constant facilityGame.EnumGameType.SIMPLE_PLAYER_1
at java.lang.Enum.valueOf(Enum.java:238)
at facilityGame.EnumGameType.valueOf(EnumGameType.java:1)
at facilityGame.FServer.main(FServer.java:345)
KMoulakis30
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 13 Δεκ 2016, 22:36

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό pefraimi » 02 Δεκ 2018, 15:03

Φαίνεται να προσπαθείς να εκτελέσεις τον παίκτη "SIMPLE_PLAYER_1".
Ο τύπος αυτός δεν υπάρχει στην έκδοση 0.94.
Οι σταθερές με τους τύπους παικτών ορίζονται στο αρχείο EnumPlayerType.java
και χρησιμοποιούνται στο αρχείο (κλάση) CreatePlayerObject.java.

Προτείνω να χρησιμοποιήσεις τον τύπο FPLAYER_MY_1 ή FPLAYER_MY_2
ή καλύτερα να ορίσεις δικό σου τύπο παίκτη, σύμφωνα με τις οδηγίες
που δώσαμε στο εργαστήριο και υπάρχουν στις διαφάνειες για την Εργασία 2.
pefraimi
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 14:59

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό kostasffff » 02 Δεκ 2018, 17:49

Δεν εχω αλλαξει στον κωδικα μου τον πινακα που δινει τα status ολων των κομβων αλλα χρησιμοποιω ενα αντιγραφο του πινακα αυτου. Παρ'ολα αυτα μου εμφανιζεται αυτο το μηνυμα. Αυτο δεν σημαινει οτι ο ιδιος ο αντιπαλος κανει λαθος κινησεις? Το μηνυμα λαθος κινησης εμφανιζεται περισσοτερες φορες οταν το τρεχω σε μεγαλυτερη αρενα.
Συνημμένα
Untitled.png
kostasffff
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 05 Ιουν 2014, 21:50

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό sgyftopo » 02 Δεκ 2018, 18:56

kostasffff έγραψε:Δεν εχω αλλαξει στον κωδικα μου τον πινακα που δινει τα status ολων των κομβων αλλα χρησιμοποιω ενα αντιγραφο του πινακα αυτου. Παρ'ολα αυτα μου εμφανιζεται αυτο το μηνυμα. Αυτο δεν σημαινει οτι ο ιδιος ο αντιπαλος κανει λαθος κινησεις? Το μηνυμα λαθος κινησης εμφανιζεται περισσοτερες φορες οταν το τρεχω σε μεγαλυτερη αρενα.

Με βάση τις κινήσεις των παικτών, ο κόμβος 32 δεν είναι BLOCKED (κανένας δε δεσμεύει τους κόμβους 31 ή 33). Θα σου πρότεινα να χρησιμοποιήσεις την συνάρτηση getStatusCopy ώστε να μην υπάρχει καμία υποψία conflict με τους πίνακες του παιχνιδιού.
sgyftopo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 11:30

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό kostasffff » 02 Δεκ 2018, 19:36

sgyftopo έγραψε:
kostasffff έγραψε:Δεν εχω αλλαξει στον κωδικα μου τον πινακα που δινει τα status ολων των κομβων αλλα χρησιμοποιω ενα αντιγραφο του πινακα αυτου. Παρ'ολα αυτα μου εμφανιζεται αυτο το μηνυμα. Αυτο δεν σημαινει οτι ο ιδιος ο αντιπαλος κανει λαθος κινησεις? Το μηνυμα λαθος κινησης εμφανιζεται περισσοτερες φορες οταν το τρεχω σε μεγαλυτερη αρενα.

Με βάση τις κινήσεις των παικτών, ο κόμβος 32 δεν είναι BLOCKED (κανένας δε δεσμεύει τους κόμβους 31 ή 33). Θα σου πρότεινα να χρησιμοποιήσεις την συνάρτηση getStatusCopy ώστε να μην υπάρχει καμία υποψία conflict με τους πίνακες του παιχνιδιού.

Που βρισκεται αυτη η συναρτηση? Δεν εχω προσβαση σε αυτη με το game.
kostasffff
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 05 Ιουν 2014, 21:50

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό steliosmsl » 02 Δεκ 2018, 20:39

pefraimi έγραψε:Η ημερομηνία παράδοσης αφορά το υποχρεωτικό μέρος της εργασίας. Για το μπόνους κομμάτι θα ανακοινωθεί ξεχωριστή διαδικασία υποβολής.

Δηλαδή ,στην υποβολή μας, ανεβάζουμε μόνο το κωδικά του παίκτη που φτιάξαμε για το υποχρεωτικό κομμάτι και θα γίνει διαφορετική υποβολή για το τουρνουά (αν έχουμε πχ διαφορετικό κώδικα για το τουρνουα)
steliosmsl
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 23 Ιαν 2017, 20:45

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό pefraimi » 02 Δεκ 2018, 21:05

Δηλαδή ,στην υποβολή μας, ανεβάζουμε μόνο το κωδικά του παίκτη που φτιάξαμε για το υποχρεωτικό κομμάτι και θα γίνει διαφορετική υποβολή για το τουρνουά (αν έχουμε πχ διαφορετικό κώδικα για το τουρνουα)


Ναι, θα γίνει ξεχωριστή υποβολή για το μπόνους κομμάτι και θα μπορείτε αν θέλετε να υποβάλετε ξανά τον ίδιο παίκτη ή κάποιον άλλο (βελτιωμένο) παίκτη. Προσοχή όμως, όλοι θα πρέπει να απαντήσετε πρώτα με επιτυχία στο υποχρεωτικό κομμάτι της εργασίας.
pefraimi
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 14:59

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό sgyftopo » 02 Δεκ 2018, 22:08

kostasffff έγραψε:Που βρισκεται αυτη η συναρτηση? Δεν εχω προσβαση σε αυτη με το game.


Η τρέχουσα έκδοση του project (v0.94) την περιέχει. Είχε προστεθεί στην έκδοση v0.92b. Μπορείς να κατεβάσεις την νέα έκδοση από το eclass.
sgyftopo
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 11:30

Re: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων - Εργασία 2 [2018-19]

Δημοσίευσηαπό kostasffff » 03 Δεκ 2018, 15:59

Μετα την ολοκληρωση ολων των 5 παιχνιδιων κανουμε υποβολη μονο το αρχειο java της κλασης μας η ολα τα αρχεια? Διοτι προκειμενου να τρεξει ο κωδικας συμπληρωνουμε και τον παικτη και δημιουργουμε και αντικειμενο για τον παικτη μας σε αλλες κλασεις.
kostasffff
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 05 Ιουν 2014, 21:50

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 53 επισκέπτες