ήθελα να ρωτήσω ακόμα:
αν γνωριζω στοιχεία για την ουρά
εκτός από το όνομά της (RED κλπ) και
πώς μπορώ να τα πάρω (πχ μέγιστο μήκος);
Σε κάθε δικτυακό παίγνιο οι παίκτες γνωρίζουν για την πολιτική του router μόνο ότι δίνεται στην περιγραφή της αγωνιστικής.
Για παράδειγμα, ποια πολιτική ουράς είναι, ποιο είναι το μέγιστο μέγεθος της ουράς και το ρυθμό με τον οποίο εξυπηρετεί ο router τα πακέτα.
Κατά τη διάρκεια του παιγνίου κάθε παίκτης FlowController μπορεί να πάρει πληροφορίες για την κατάσταση της ουράς
μόνο έμμεσα, αξιοποιώντας τα διάφορα events που σχετίζονται με τα πακέτα που στέλνει το δικό του flow.
Εάν λάβει ACK, ξέρει ότι το αντίστοιχο πακέτο έφτασε και επιπλέον μπορεί να δει το RTT (Round Trip Time) του συγκεκριμένου
πακέτου εκτελένωτας cPacket.rtt(). Όσο πιο γεμάτη είναι η ουρά στον router τόσο αυξάνει το rtt.
Εάν πάρει event Timeout, τότε έχει χαθεί το πακέτο ή δεν έχει φτάσει ακόμα το ACK.
Το interface flowControllerAPI και το αντικείμενο cPacket (όταν υπάρχει) μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τις μεθόδους
του FlowController για να πάρει πληροφορίες αλλά και για να κάνει παρεμβάσεις στο δικό του flow.